Publikováno Leden 21, 201015 r dobrý deň, Minulú nedeľu v noci mi tesne pred Prahou na nízkych otáčkach zhasol motor. Asi 30 minút som nemohol naštartovať. Potom sa mi to podarilo, prešiel som asi 15 km a pri volnobehu mi to zase zhaslo. V servise diagnostikovali dieru vo vlnovci a s tým súviasiace problémy. Nič viac. Mne sa to zdá ale dosť divné, aby kôli diere vo vlnovci mi zhasol motor a potom aby som ho nemohol nahodiť. Čo si o tom myslíte? ďakujem,
Leden 21, 201015 r Mno blbost, blbost....to je těžko říct. ŘJ si bere údaj o bohatosti směsi z lambdasondy, jestliže je v potrubí před ní díra jak hrom, tak přisávaný vzduch může údaje ze sondy ovlivnit a ŘJ je pak zmatená a dělá blbou směs, což se může projevit i tím, že se motor neudrží v chodu. Teoreticky to možný je, ale v praxi to může být jen shoda náhod a třebas to může dělat zanesená škrtící klapka
Únor 7, 201015 r Autor Tak nakoniec bola závada úplne inde. Bola prasknutá palivová hadička. A po výmene vlnovca sa úplne roztrhla, tak som ostal s autom stáť. Ale aspoň som si dal dokopy celé výfukové potrubie. A len pre zaujímavosť. Auto bolo na diagnostike v Prahe a jedinú závadu, ktorú zistili bola diera vo vlnovci...... Myslel som, že za diagnostiku, ktorú platím sa technik pozrie celkovo na auto, nie len na výpis z logu z PC.....
Únor 9, 201015 r a to si neslyšel, že je to hlučnější, když to má díru ve výfuku? Jinak pokud byla děravá nějaká hadička, tak musí být cítit benzín ne?
Únor 9, 201015 r Tak to buď rád, že jsi dopadl jen takhle, když jsi měl prasklou benzínovou hadičku. Taky jsi mohl v pohodě vyhořet.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.