Přejít na obsah

Výkon motoru 1.2 (47kW)+Martinoslav


Paulz

Doporučené příspěvky

2Martinoslav: popravde jsem docela neveril svym ocim. jelikoz mam nejake zkusenosti s moderovanim a vim, jake to je ( a pred lety jsem si dokonce i prosel fazi, kdy jsem mel chut byt ironicky arogantni ) napisu ti toto: ano, ty jsi zacal flame. ano, ty jsi zacal s arogantnimi narazkami. ano, ty jsi postoval nepodlozene informace.

myslim, ze jako ferovy chlap byses mel pavovi za ty narazky omluvit a tim by bylo toto uzavreno.

ohledne mpi vs htp > diskutovat se da vzdy. ale subjektivne nekomu tlacit dojmy je blbost. chcete koupit? zajdete si do salonu a projedte se v obou. nechcete a nejeli jste v obou? pak nepiste, ze jste dali v htp na frak mpi a obracene. ne kazdy ma totiz potrebu zavodit ( i kdyz to tak vypada, kdyz mate v 1.0 pedal u podlahy a nemuzete dojet auto pred sebou ).

sorry za tenhle prispevek, ale ta pravoverna presvedcenost Martinoslava mi proste nedala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

misha: Diky za nazor. Bylo by ale moudre procist si par diskuzi dopredu a pak tvrdit, ze me udaje jsou nepodlozene. Staci si precist jen tu pasaz, kde pisu, ze u MPi, podle Pavy, neni mozne, a ted pozor!! hlavou, vackou, sanim, vyfukovym ladenym potrubim a chipem!!!!! zvednout vykon na 69kW, ale u HTP to udelas pouhopouhou zmenou hlavy, kdy motor HTP 40kW zmenou hlavy nabere na vykonu 18kW!!! Jestli vam tohle neprijde absurdni, pak me ano a to se na me nezlobte. A to, ze v jednom cisle SM pise u HTP vykon 56 kW a v druhem cisle dokonce uz 58kW je podle me take znamka o cemsi. Nebudu a nechci to rozebirat nebo me zase nekdo narkne z flamu. Jen se prosim zamyslete, kdo ze to tady pise nepodlozene informace.

Stejne tak sprint na letisti Mimon sledovalo nekolik desitek clenu tohoto fora a predpokladam, ze vsichni jednoznacne potvrdi, ze je MPi 50kW ujelo HTP 47kW - naprosto selskym rozumem mi pak vychazi, ze teda MPi 50kW nema 50kW, ale tak 65 kW z vyroby. A tohle proste nikdo z vas, kdo tam nebyl, poprit nemuze. Uvedl jsem nekde dalsi nepodeprena fakta??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

misha: Jestlize me hodlas narknout z arogance, pak si nejdriv zamet pred vlastnim prahem. At se ozvou vsichni ti, kterym jsem ja arogatne odmitl pomoci. Neni to tak davno, kdy se tady na me vsichni obraceli s usmevem, ze neco potrebuji. A sahnete si do svedomi panove, jak jste psali, chteli, doslova zebrali a dnes?? Kop do zad... Necekal jsem nic jineho, ale tohle mi vazne vyrazilo dech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2Martinoslav: ja to vsechno beru. ackoliv nejsem mechanik, tak chapu, ze hlavou tak velky vykon neudelas ( i kdyz mozna, ale to by asi musela ta hlava byt na jinem motoru ). o tom zadna.

co do letiste v mimoni? ja tam nebyl, ja o tom nevim. nikde v textu to zmineno nebylo. a sam dobre vis, ze bez indicii se neda dohledavat. OVSEM, po teto informaci stale musim tvrdit, ze je to nepodlozena vec. jak uz zminil nekdo v predchozim tematu. kolikrat mereni probihalo? merila se jizda tam a zpet? prohodili se ridici behem testovani? atd atd. stejne jako napsal dalsi clovek v predchozi diskuzi. narazit muzes na povedeny motor, stejne jako na nepovedeny. proto by se objektivne melo testovat vic vozu.

tim vsim ovsem ROZHODNE NECHCI napsat, ze jeden motor je vykonnejsi nez druhy. ja to nevim. jenom chci poukazat na to, co bude objektivni a "nezvratne". opet neobhajuji test v SM. ten mi je naprosto ukradeny a kdyz se mi nejake cislo dostane do rukou, rad si ho na toalete prectu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

misha: Jestlize me hodlas narknout z arogance, pak si nejdriv zamet pred vlastnim prahem. At se ozvou vsichni ti, kterym jsem ja arogatne odmitl pomoci. Neni to tak davno, kdy se tady na me vsichni obraceli s usmevem, ze neco potrebuji. A sahnete si do svedomi panove, jak jste psali, chteli, doslova zebrali a dnes?? Kop do zad... Necekal jsem nic jineho, ale tohle mi vazne vyrazilo dech.

2Martinoslav: eh, ted je z toho citit takova urazena jesitnost. zkus si dnes, ci zitra, az budes bez emoci, znovu precist sve prispevky v tematu. uvidis, ze jsem mel pravdu.

jako moderator vim, ze dobre skutky lide berou jako samozrejmost. jakykoliv ulet Ti vyctou kdykoliv je moznost. ty jsi ten ulet mel. prave proto ti rikam, ze nejlepsi reseni je omluvit se za tu aroganci. kdykoliv pak kdokoliv vytahne neco takoveho, ty napises "ano, ja jsem to prehnal a omluvil se. dokazes take neco takoveho?".

a mimochodem co bych si mel zametat pred vlastnim prahem? ja se za sve chyby na nasem foru omluvil verejne. a tady si nejsem vedom toho, ze bych se choval nejak prehnane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No co se týče Mimoně, tak se to tu i jinde probíralo, stačí hledat, číst, porovnávat a utvářet si názory, taky jsem tam nebyl, ale znám lidi, kteří tam byli a nemám důvod jim nevěřit.

Koneckonců vždyť to není jediný podnik a jediná událost, kdy se podobné porovnání uskutečňuje, Martin v posledním příspěvku uvádí jasné věci.

mISHA: to že jsi na letišti nebyl znamená, že to není pravda?

Už jednou jsem psal, ti co nemají v autě chip příp. s ním nemají žádné zkušenosti tvrdí, že je na nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

misha: Tak tady uz se s tebou shodnu.

Bez indicii se dohledava tezko, ale bez indicii jsi me bez ostychu odsoudil do role arogantniho moderatora. <- Uz to nebudeme resit, mam na vec vlastni nazor, ktery si s kymkoli z vas rad proberu z oci do oci, kdy preci jen probiha osobnejsi komunikace.

K testum na letisti. Ano, jizdy probihaly nekolikrat a dokonce i za vymeny ridicu. A tech vozu tam jelo asi 6 vedle sebe. Vcetne prchipovane 1.4 16V 55kW a budu opravdu moc rad, kdyz se jeji majitel ozve a povi, ze i on mel s MPi 50kW problemy. Tady uz bych videl pricinu v jinych vecech nez ve vykonu motoru, ale to je na delsi rozbor.

Zmineny casopis nekupuju a ctu ho jen nepravidelne, nicmene svuj na nej jsem tady uz nekolikrat prezentoval. Kdo bude chtit, muze si muj nazor najit.

At uz si o me kdokoli, cokoli, mysli, je to jen jeho vec. O par prispevku drive jsem uvedl, ze uz NIKDY nebudu prispivat do temat, ktera se tykaji motoru HTP a to plati!! (Mimochodem, vsimli jste si, ze jsou to predevsim majitele HTP, kteri se tak vasnive zapojili do teto diskuse?? Cimto? Ze by jim tolik vadilo, ze ten osklivy a zly Martinoslav tak nechutnym zpusobem vyvratil nesmyslnou teorii o tom, ze vykon u HTP bude exponencialne stoupat po casove ose?).

Panove, vsimli jste si take, ze kdyz uz uzaviram nejake tema, tak k tomu napisu nejaky duvod, proc to tema uzaviram a teprve pak ho uzavru?? Doslo vam, ze kdybych to nedelal a jen tema zamknul, tak vlastne ani nevite kdo to udelal?? Napsal mi nekdo z vas za tu dobu, co jsem moderator, ze vam vadilo uzavreni tematu?? Ano, jediny z vas to udelal a po diskusi pres soukrome zpravy jsem mu tema znovu otevrel. Vazne jsem rad, ze se tady tato diskuse rozpoutala - vycistil se vzduch, respektive se stale cisti - ukazaly se prave charaktery - a hlavne, uz vim, ze dobrych lidi si budu cenit o to vic a ze nema absolutne smysl snazit se pomahat vsem - a to jsem mel v planu eshop s levnymi dily vcetne faktury. Do toho jsem se chtel pustit i po sve minule zkusenosti, ale jsem rad, ze se to takhle vyjasnilo a ja jsem si usetril zbytecnou praci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mISHA: to že jsi na letišti nebyl znamená, že to není pravda?

Už jednou jsem psal, ti co nemají v autě chip příp. s ním nemají žádné zkušenosti tvrdí, že je na nic.

jak uz zminil nekdo v predchozim tematu. kolikrat mereni probihalo? merila se jizda tam a zpet? prohodili se ridici behem testovani? atd atd. stejne jako napsal dalsi clovek v predchozi diskuzi. narazit muzes na povedeny motor, stejne jako na nepovedeny. proto by se objektivne melo testovat vic vozu.

ja vim, ze staci hledat. ale v dotycnem tematu nebylo ani slovo o mimoni. jak mam tedy pote hledat?

ale prosim, nechci rozpoutavat flame ani se tu do nikoho navazet. nemam to zapotrebi. jen jsem chtel reagovat na Martinoslava. neni me v tomto tematu uz dale zapotrebi. paklize Martinoslav chce, muze si z mych slov neco vzit. paklize nechce, nemusi.

a rozhodne nechci diskutovat na tema mpi vs htp, jelikoz k tomu NEMAM CO VIC RICI. jen jsem poukazal na to, jak by mela vypadat podlozenost v diskuzi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

misha: Urazena jesitnost u me vypada jinak :) Opet pises a neznas souvislosti. Pravidelny ctenar vi, ze ja a pava, to je vecne tema pravidelnych hovoru, sarvatek a popichovani se. Nicmene vzpominam si na diskuse, ve kterych jsme se vzdy dokazali zkrotit a tema uzavrit humorem. Bohuzel ale, kdyz nekdo rekne, ze bere jako vtip to, co jsem ja a dalsich X clenu fora, videl na vlastni oci, tak to mi prijde k smichu. V dalsim smeru diskuse jsem uz jen uvadel fakta, ktera arogatnimi prispevky komentoval pava - cekal jsem, ze to rozebereme a treba se konecne shodneme, ale i kdyz si tu diskusi ctu zas a znova, dochazim ke stejnemu vysledku. Stojim si za tim, co jsem napsal. Uznavam, ze jiste prispevky bych napsal jinak, ale i to jsem uz tady napsal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

misha: Ano, ve zminenem tematu nebylo o Mimoni ani slovo, ale v dalsich tematech tech slov bylo az dost. Nechci se k tomu uz vracet, ale bez znalosti souvislosti me muzes odsoudit velmi lehce, ovsem pravda, ta vzdycky boli.

Z tvych prispevku cerpam jen to, o cem jsem skalopevne presvedcen uz dlouho. Ale to je na osobni debatu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2Martinoslav: jeste mala pripominka. ohledne arogance to nebylo o tom testu. to bylo o stylu diskuze. ale uznavam, ze se zrejme muzete bavit normalne jinak, nez je mezi ostatnimi zvykem.

tzn diky za diskuzi a preji vsem pekny den

Ja jsem te pochopil a ver mi, ze budu velmi rad, kdyz klidne udelame rozbor te diskuse. Na pristi sraz si ji vytisknu a muzeme to vsichni v debatnim krouzku probrat. Sice to bude desne smesny, ale tady se za svuj nazor budu bit a biju se. Kdybych byl arogantni, tak se pavovi v klazdym prispevku smeju a nebudu se snazit uvest fakta, ktera mi pava vyvrati jen stylem, ze jako vtip je to dobry. To je vazne jednani na urovni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

misha: v zamčeném tématu je zmíňka ve čtyřech příspěvcích o letištním testu a nikde jsem nezachytil tvoji reakci.

Jinak je tam spousta jiných "urážlivých příspěvků" jiných autorů než Martin, nicméně zcela určitě některé jeho reakce bych napsal jinak (což sám podepisuje).

O HTP vs. MPI se tu psalo hodně a pokud vím tak je hodně takových témat z minulosti také zamčených.

osobně mám HTP a nic nemám proti MPI, a je mi jedno kolik kW v max. otáčkách má to nebo ono, důležitý je projev v praxi třeba viz. Mimoň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo udělej to, už mě z toho jde hlava kolem a jsem otrávenej, chtěl jsem jít na brzdu s mým autem a dát sem info o výkonu a krouťáku HTP s chipem, bez chipu byly na minulém fóru, abychom mohli porovnávat a diskutovat, ale je mi za této situace líto 1K plus cesty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši Paroubek právě sedí v Pendolínu do Ostravy a vzal sebou i Kalouska, aby mu pomohl s modlitbou za SW a vy tady furt řešíte kw krouťáky, žádám Vás o minutu bez příspěvků za našeho premiéra :worthy:worthy:worthy

A už jsem to pok**** :t Nj podal jsem to ale když tam tvuj ještě nebyl :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...