Publikováno Leden 28, 201015 r Ahoj, před nějakým časem auto zlenivělo a po připojení na VAG se objevila závada - čidlo klepání - defekt. Pokud závadu vymažu, auto jede normálně, jakmile ale překročím cca 4000 ot při vyšší zátěži na vyšší rychlostní stupeň, závada se opět načte a auto zase zleniví. Provedl jsem výměnu čidla, kontrolu vedení od čidla do ŘJ, zkusmo výměna snímače otáček... NIC. Závada se stále opakuje, v servisu nevědí co s tím. Mám podezření na vadnou ŘJ. Neřešil jste někdo podobný problém?
Leden 28, 201015 r dotahls to správnym utahovacim momentem?, jinak změř odpor mezi těma dvěma piny, měl by tam být nekonečnej odpor. a propípnout vedení od toho konektoru pin 1 = 68 na konektoru řj pin 2 = 67 na konektoru řj Upraveno Leden 28, 201015 r od Smajda
Leden 29, 201015 r Autor dotahls to správnym utahovacim momentem?, jinak změř odpor mezi těma dvěma piny, měl by tam být nekonečnej odpor. a propípnout vedení od toho konektoru pin 1 = 68 na konektoru řj pin 2 = 67 na konektoru řj Ano, utáhnuto momentovým klíčem na 20Nm a proměřeny dráty k ŘJ. oba ok. Jediné co jsem zjistil, že ten kabel je stíněný a stínění není ukostřeno. Byl tam sece ještě třetí černý vodič, ten byl však na konci uštípnutý a nedotýkal se opláštěný kabelu. Takže jsem ještě ukostřil ten alobal, aby byl kabel odstíněn. Bez výsledku. Možná bude třeba to zkoušet dotahovat na různé momenty, třeba 15Nm, 25...? Můžu vyzkoušet. V úterý jde auto do jiného servisu, tak uvidíme. Kvalita servisů je ale tristní. :-(
Leden 29, 201015 r Ano, utáhnuto momentovým klíčem na 20Nm a proměřeny dráty k ŘJ. oba ok. Jediné co jsem zjistil, že ten kabel je stíněný a stínění není ukostřeno. Byl tam sece ještě třetí černý vodič, ten byl však na konci uštípnutý a nedotýkal se opláštěný kabelu. Takže jsem ještě ukostřil ten alobal, aby byl kabel odstíněn. Bez výsledku. Možná bude třeba to zkoušet dotahovat na různé momenty, třeba 15Nm, 25...? Můžu vyzkoušet. V úterý jde auto do jiného servisu, tak uvidíme. Kvalita servisů je ale tristní. :-( to je docela zajímavy, menší nebo větší utahovací moment nemá cenu asi, ale zkusit to můžeš, dle DP je to 20NM jinak kolik tech snímačů zkoušels? a s tou kvalitou servisů, záleží na jaký narazíš.
Leden 31, 201015 r Autor to je docela zajímavy, menší nebo větší utahovací moment nemá cenu asi, ale zkusit to můžeš, dle DP je to 20NM jinak kolik tech snímačů zkoušels? a s tou kvalitou servisů, záleží na jaký narazíš. Zkoušel jse celkem 3, jedan tam byl, druhý jsem si koupil a třetí mi půjčili v servisu... S každým to samé. Teď jsem se na internetu dočetl, že u těchto vozů může cyklovač zničit nebo poškodit ŘJ... Myslín na Cimbu motorsport to bylo i s fotkou. Cyklovač používám, takže vyloučené to není...
Únor 2, 201015 r No ja som mal jedno čidlo, ktorému som neveril, aj keď nepísalo chyby, ale odpor medzi kontaktmi som nameral 8kohm, radšej som kúpil nové a dotiahol ho na 20 Nm a po čase sa mi to čidlo začalo písať do závad. V podstate som neurobil nič, len som ho povolil a opäť utiahol, ale už len obyčajným kľúčom - nehovorím, že je to správne, ale chyby mi už nepíše. Keď sa trocha oteplí zoženiem druhý kľúč a dotiahnem ho na 20 Nm - uvidíme, čo to spraví ! Skontroluj si napnutie rozvodového remeňa - niekde som čítal, že snímač reagoval na vyťahaný remeň !
Prosinec 3, 201014 r mám uplně stejnej problém,zajímavý je že chyba naskočí pokaždý zhruba na 3800 otáček,ale když se držim pod tak můžu jezdit půl roku bez chyby,takže podle mě to nebude ani čidlo ani kabel výměnu ŘJ jsem ještě nezkoušel.Jak říkáš-v servisu na mě koukali jak na vola když jsem jim to říkal
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.