Přejít na obsah

1.3 MPI čidlo klepání - závada se opakuje


oswi

Doporučené příspěvky

Ahoj,

před nějakým časem auto zlenivělo a po připojení na VAG se objevila závada - čidlo klepání - defekt. Pokud závadu vymažu, auto jede normálně, jakmile ale překročím cca 4000 ot při vyšší zátěži na vyšší rychlostní stupeň, závada se opět načte a auto zase zleniví. Provedl jsem výměnu čidla, kontrolu vedení od čidla do ŘJ, zkusmo výměna snímače otáček... NIC. Závada se stále opakuje, v servisu nevědí co s tím. Mám podezření na vadnou ŘJ. Neřešil jste někdo podobný problém?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dotahls to správnym utahovacim momentem?, jinak změř odpor mezi těma dvěma piny, měl by tam být nekonečnej odpor. a propípnout vedení od toho konektoru

pin 1 = 68 na konektoru řj

pin 2 = 67 na konektoru řj

Editováno: , autor: Smajda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dotahls to správnym utahovacim momentem?, jinak změř odpor mezi těma dvěma piny, měl by tam být nekonečnej odpor. a propípnout vedení od toho konektoru

pin 1 = 68 na konektoru řj

pin 2 = 67 na konektoru řj

Ano, utáhnuto momentovým klíčem na 20Nm a proměřeny dráty k ŘJ. oba ok. Jediné co jsem zjistil, že ten kabel je stíněný a stínění není ukostřeno. Byl tam sece ještě třetí černý vodič, ten byl však na konci uštípnutý a nedotýkal se opláštěný kabelu. Takže jsem ještě ukostřil ten alobal, aby byl kabel odstíněn. Bez výsledku. Možná bude třeba to zkoušet dotahovat na různé momenty, třeba 15Nm, 25...? Můžu vyzkoušet. V úterý jde auto do jiného servisu, tak uvidíme. Kvalita servisů je ale tristní. :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, utáhnuto momentovým klíčem na 20Nm a proměřeny dráty k ŘJ. oba ok. Jediné co jsem zjistil, že ten kabel je stíněný a stínění není ukostřeno. Byl tam sece ještě třetí černý vodič, ten byl však na konci uštípnutý a nedotýkal se opláštěný kabelu. Takže jsem ještě ukostřil ten alobal, aby byl kabel odstíněn. Bez výsledku. Možná bude třeba to zkoušet dotahovat na různé momenty, třeba 15Nm, 25...? Můžu vyzkoušet. V úterý jde auto do jiného servisu, tak uvidíme. Kvalita servisů je ale tristní. :-(

to je docela zajímavy, menší nebo větší utahovací moment nemá cenu asi, ale zkusit to můžeš, dle DP je to 20NM jinak kolik tech snímačů zkoušels? a s tou kvalitou servisů, záleží na jaký narazíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je docela zajímavy, menší nebo větší utahovací moment nemá cenu asi, ale zkusit to můžeš, dle DP je to 20NM jinak kolik tech snímačů zkoušels? a s tou kvalitou servisů, záleží na jaký narazíš.

Zkoušel jse celkem 3, jedan tam byl, druhý jsem si koupil a třetí mi půjčili v servisu... S každým to samé. Teď jsem se na internetu dočetl, že u těchto vozů může cyklovač zničit nebo poškodit ŘJ... Myslín na Cimbu motorsport to bylo i s fotkou. Cyklovač používám, takže vyloučené to není...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja som mal jedno čidlo, ktorému som neveril, aj keď nepísalo chyby, ale odpor medzi kontaktmi som nameral 8kohm, radšej som kúpil nové a dotiahol ho na 20 Nm a po čase sa mi to čidlo začalo písať do závad. V podstate som neurobil nič, len som ho povolil a opäť utiahol, ale už len obyčajným kľúčom - nehovorím, že je to správne, ale chyby mi už nepíše. Keď sa trocha oteplí zoženiem druhý kľúč a dotiahnem ho na 20 Nm - uvidíme, čo to spraví !

Skontroluj si napnutie rozvodového remeňa - niekde som čítal, že snímač reagoval na vyťahaný remeň !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

mám uplně stejnej problém,zajímavý je že chyba naskočí pokaždý zhruba na 3800 otáček,ale když se držim pod tak můžu jezdit půl roku bez chyby,takže podle mě to nebude ani čidlo ani kabel výměnu ŘJ jsem ještě nezkoušel.Jak říkáš-v servisu na mě koukali jak na vola když jsem jim to říkal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...