Přejít na obsah

Dekarbonizace motoru


lucky.jack

Doporučené příspěvky

Dnes se žádná dekarbonizace nedělá. Maximálně můžeš vyčistit sací trakt za EGR ventilem.

Pokud tam byl měněn olej a prováděn servis není nic takového třeba. Abys zbytečným rozebíŕáním neudělal více škody než užitku.

Skutečné km se dají u tvého modelu vyčíst z řídící jednotky motoru,ale i to může e být pozměněno.

140 000 km na TDI pokud je to pravda není nic mimořádného postuduj si tady forum vlákno kolik máte nalítáno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dělal jsem to na fábii 1.4 Mpi...najeto230 tis km a na daewoo ...1.6 ...najeto nevím....stará šlupka. Shodou okolností jsem po nějakým čase u obou aut sundával hlavu....Fábii preventivně výměna těsnění před dovolenou v Chorvatsku a naznáku oleje ve vodě a u Daewo kvůli špatným zdvihátkům. Co měli obě auta stejný,že písty a spalovací prostory naprosto čistý,bez karbonu..........to mě mile překvapilo takže to funguje. Jak funguje parní čištění asi každej ví,takže stačí dobrej rozprašovač s tlakovou nádobkou a destilovaná voda.......... To by byla dekarbonizace výfuk traktu a spalovacího prostoru a u aut TDI s DPF by to i vypálilo filtr pevných částic,výfukse totiž neskutečně zahřeje (u Daewoo byl červenej,tak bacha).

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pořád to mám 50:50. Kolega v práci to léta dělal jako servisák a výsledky byly prý okamžitě vidět (nemám důvod mu nevěřit). Jak chod motoru, zátah, kouřivost, a i spotřeba šlo o něco málo dolů...jedná se mi o komplet vyčištění motoru od sazí a všech usazenin atd. chemickou cestou. To znamená sání vč. EGRu + palivový systém. Je tady několik diskuzí ohledně zanesených EGRů a jejich čištění (a posléze i zaslepení EGR) a některý fotky jsou fakt hustý, jak může taky sání vypadat při zanesení sazema.

http://www.iob.cz/produkty-bg-care/dekarbonizace-obecne.php

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Peníze do tohoto auta můžeš investovat daleko efektivněji než je takto zahodit. Dej jiné trysky, zvedni výkon (navíc ti spadne spotřeba),můžeš vybavit v elektrice ,denní svícení, vyhřívání sedaček, maxidot apod. Možností je spousta Poštuduj příspěvky tady na foru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s Pepou. Zdá se mi to jako vyhozené prachy. Pokud nejezdíš k NO NAME benzínkám a nejezdíš na sračkoidní EKOnaftu (což vlastně do určitého % díky vládě jezdíme všichni), tak bych to neřešil...

EDIT: Občas do nafty přidej VIF aditiva (ty pročistí trysky a celý systém). Zároveň zlepší filtrovatelnost nafty (což je v zimě hodně podstatný!!!).

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To co píšeš je určitě pravda a už jsem nad tím i přemýšlel, jen jsem chtěl něčím začít...Finančně mi teď přichází v úvahu jen tahle dekarb. Co se týče chiptuningu, nevím jak je na tom motorově moje Octa, takže toho bych se trochu bál, ale jinak se tomu nebráním :palec2:

...tankuju u Shellky ;) aditiva jsem dával teď akorát na ty mrazy (VIF jsem nesehnal tak aspoň Wynn´s lol )

Editováno: , autor: lucky.jack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...