Přejít na obsah

Výměna halogenových reflektorů za Xenony


nestresuj

Doporučené příspěvky

tak už som sem písal a rozhodol som sa, ze kupim xenony a prerobim ich na koliecko podla navodu co som tu nasiel, niekde na internete a chcem sa opytat ci niekto s Vás to uz tak prerábal ako je tu na internete podrobny návod ďakujem :)

Editováno: , autor: alchemist
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Cawte no ja si uz asi vyse roka zhanam vsetky diely na dorabku origo xenonov, bolo to dost narocne si to vsetko pozhanat, hlavne tu kabelaz na aut. nastavenie vysky xenonov. Mam uz vsetko - vyskomery, kabelaz, riadiaca jednotka sklonu, xenony, ostrekovace s hadickami, krytky, dierky som si vyrezal sam, koliesko ovladania intenzity osvetlenia interieu pre xenony. Do leta si to vsetko chcem dorobit (mozno aj o mesiac, ako vyjde cas) a prilozim aj podrobny navod resp. fotonavod. Nikde som este takyto navod, fotonavod nevidel tak mozno aj tym niekomu pomozem, nakolko vela ludi sa chce pustat do takyej nie jednoduchej prestavby. Dorobim si aj predne parkovacie senzory, ale ten navod prilozim do sekcie parkovacich senzorov.

 

-vsetky tieto diely ma vysli aj s xenonami na cca 300 € + predne park. senzory nove za 110 €. Robota ma vyjde asi na cca 60-70 € cize dokopy ma to vyjde ta dorabka xenonov komplet na necelych 370 € aj s robotou

Editováno: , autor: OctavianusII
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm, za tuhle cenu bych mel podezreni, ze jsou kradene nebo nebudou originaly...

 

Osobně bych řešil spíš jen to jestli je to originál... To že je na Octavie 75% věcí kradených všichni víme a ačkoli je to špatné podporovat zloděje, je rozdíl dát na internetu nebo v bazaru či vrakovišti za xenony 4000,- nebo ve Škodovce 15000,-. Já osobně mám kabeláž z obchodu, ale xenony a ostřikovače také z internetu a upřímně je mi celkem jedno, jestli prodejce tvrdil pravdu, že má věci na OII z vrakoviště (fotky na inzerátech by tomu odpovídaly), nebo jestli to byl zloděj. O tohle se má starat policie a jít po zlodějích tak, aby nekradli a ne kupující, který jen shání nejvýhodnější cenu... V auto Kelly dělají to samé, když člověk chce použitý díl, sednou k PC a hledají nejlevnější nabídku a myslíte, že je zajímá kde to prodejce vzal? Je to smutné, ale je to tak, takže toho bych se nebál, zajímá mě vždy jen jestli je to originál, víc potřebovat jako kupující nepotřebuju...

 

ALE JE TO JEN MŮJ OSOBNÍ NÁZOR!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No suhlasim so Stringom,.....a samozrejme ze vsetky tie veci mam len ORIGINAL vw koncern resp. SKODA. To ci uz su tie veci kradnute alebo nie to uz nezistim a velmi ma to nezaujima. Ja osobne som sa snazil vsetky veci zhanat od takych ludi co to akurat vymontovali s auta, alebo s prerabiek alebo s buraciek. Myslim ze za vlemi dobru cenu som tie vsetky veci pozhanal. 

 

Mne ide len oto, aby som pomohol viacerim ludom ktori si takuto prestavbu chcu zrealizovat, chcem pomoct prilozenim kompletneho fotonavodu..... ako, kde, co a jak.

Editováno: , autor: OctavianusII
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doufám, že nevadí, že udělám trochu reklamu, ale pokud byste nemohl někdo sehnat elektroinstalaci s nivelacema (nivelační snímače s kabeláží), tak na dotaz na stránce www.skodateile.cz mi je celkem za solidní cenu sehnali (nemají je v nabídce, ale když jsem jim napsal mailem, tak mi to sehnali). Takže třeba to někomu pomůže - je to asi to nejtěžší co se nedá moc dobře sehnat všeobecně - kabeláž...  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V techničáku to není, jde to zjistit podle VIN vozu a štítku výbavy (v servisní knížce, nebo je nalepenej pod kobercem v kufru)... Jde tu o to, že když máš xenony, každej na STK se podívá, jestli to máš všechno jak má být. Když tě zastaví policajt a bude chytrej a uvidí že máš xenony a nemáš ostřiky v nárazníku, tak to pozná na první pohled, když dáš xenony a nalepíš si jenom krytky na nárazník, tak nic nepozná ani on (ale to je prostě svinstvo stejně jako HID přestavby)

:kol-28:

 

PS: když to uděláš jako originál, nikdo to ani zjišťovat nebude, jestli byly z výroby, nebo je někdo dodělal  :kol-31:

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu, že pojišťovna řeší i rychlostní index u pneumatik při nehodě, tedy když má auto uvedený V, tak nesmí být H (kromě zimních), tak je možné, že se jim tohle také nebude líbit, ačkoliv to na nehodu nemusí mít vliv. Každopádně ale v případě krádeže zaplatí jen normální světla. To je ale asi většině lidí s dodělanými xenony vadit nebude, protože je koupili za "výhodnou" cenu. A možná si je pak zase koupí na vrakovišti zpátky. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozhodně to nemá vliv na nic. Max, pokud je někdo dodělá a má havarijko, tak to doplnit do smlouvy, potom třeba při nehodě by zaplatili pouze obyč světla, nebo když ti ukradnou xeny z auta, tak zase pokud mají nahlášeno auto s halogenama, zaplatí zase jen halogeny. Pokud nabouráš ty, je každému jedno jestli auto má xenony nebo nemá, horší by to bylo v případě zavinění nehody a nebude to tak jak má (zmíněné HID přestavby, nebo montáž xenonů bez nivelací a všeho co musí být jako z výroby) potom je takové vozidlo nezpůsobilé provozu na pozemních komunikacích, ale tady se bavíme o přestavbě kompletní a originální = schválené pro provoz, tudíž pokud se to udělá jak má, nemusí se to nikam hlásit (pouze ve vlastním zájmu v případě havarijka nebo pojištění proti krádeži vozidla nahlásit změnu ve smlouvě) a může se v klidu jezdit bez starostí  :kol-47:

 

Reakce na indexy = pokud mám na vozidle pneu které má jiný index než uvádí výrobce, nemám vozidlo způsobilé používání na pozemních komunikacích (viz. můj příspěvek)

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, koukal jsem na to a je to tak, pokud se splní dva předpisy (ostřiky, nivelace a originální xenony), tak s tím není právní problém a je to legální přestavba. Pak už tedy jen asi zapsat do pojistky pro případ krádeže (nebo bouračky, ačkoli to na vrakovištích tak nevypadá, tak hodně málo bouraček světla přežijí neporušená :) ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak na zaciatok vypisem aspon zoznam suciastok, ktore su potrebne k prestavbe.

 

1.Diely pre aut. naklapanie:

- samotne xenonove svetla (1Z1 941 016 B, 1Z1 941 015 )

- riadiaca jednotka naklapania ( 1T0 907 357)

vyskomery na napravy, predny a zadny ( 1K0 941 273 F, 1K0 941 274 C)

samotna kabelaz ( toto vyrobne cislo som nevedel nikde najst)

- ovladaci prvok intenzity osvetlenia palubovky do interieru, bez nastavenia vysky svetiel ( 1Z0941333A)

 

2.diely pre ostrekovace svetlometov

- 5,5 litrova nadrzka s motorcekami ( 1K0 955 453 S, 3B0 955 681 A )

- pravy a lavy valcek, resp. ostrekovac (1Z0 955 966, 1Z0 955 965)

hadicky ( cislo som nenasiel)

- krytky ostrekovacov (1Z0 955 109, 1Z0 955 110)

predny naraznik s vyrezom pre ostrekovace ( 1Z0 807 221 A )

 

3. dobreho elektrikara ktory vam to spravi na  :kol-47:  

  

Editováno: , autor: OctavianusII
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...