Přejít na obsah

Problem s palivom


mimm

Doporučené příspěvky

Já kdysi koupil nový filtr a nové origo gumičky (modrá a černá, která sakra patří nahoru a která dolu?), je to mnohem mnohem lepší, ale taky občas nějaká přilétne... Ale od servisáka jsem to dostal v hrozném stavu, létaly jako zběsilé, ale všimnul jsem si, že se ta spona, co drží filtr někde dotýkala, tak jsem s tím přepadem pootočíl a od té doby to ujde...

Takže jenom nápad, co zkusit ten přepad přimáčknout prstem, a jestli se to zlepší, uvažoval bych o nějaké silnější sponě nebo podložce... Nechápu, jakej magor ten patent vymyslel...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

To som uz skusal, pritlacal som ten ventil aj som s nim mykal ale zmena ziadna. Este skusim vymenit hadice ku filtru za nove.

Čau, ako si dopadol? Mám ten istý problém a neviem si s tým pomôcť. Mám presne tú istú chybu ako Ty, bublina a dlhšie štarty. Som zistil že keď mám plnú nádrž tak je to lepšie. Včera som mal vonku ten palivový kôš, vyzeral ako nový ale vytiekla mi z neho nafta a som myslel že cez noc mi doň natečie naspäť ale dnes mi po 20 km jazdy auto zdochlo a tvalo asi 1500 štartov pokiaľ som naťahal naftu z nádrže. Celé to bolo zavzdušnené, baterka na konci so silami. Pomohlo až roztiahnutie. Ako sa to odvzdušňuje aby som nabudúce nevymlátil baterku? Bublinu mám stále na svojom mieste, asi sa s ňou budem musieť naučiť žiť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vymenil som hadice medzi cerpadlom a filtrom aj spony, bol chvilu pokoj, bolo teplo tak som to ani nesledoval, chytalo celkom dobre. Potom som trochu laboroval s predstrekom, teraz je uz dobre, ale pri tom som trochu ponatahoval tie hadice a pohybal aj termoventil. Bubliny mam znova, tak este skusim ten termoventil ci som ho nejak nenacal. Nechcelo sa mi to odpajat a teraz je po zase na rit. Inak medzitym sa porucala 7 rocna Akuma. Ako som vymenil baterku su starty lepsie ale furt to nieje na drc a bublinka tam je. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Zdravim,mal som az do dnes presne tento problem,uz som bol na nervy z toho,skusal som vselico co som na forach cital,ale stale nic.Az ked som asi po sty krat odpajal hadicky od filtra a vybral ten spatny ventil,som sa zahladel na tu dieru co po nom vo filtry zostala a zazdalo sa mi ze nieje kruhoveho tvaru,ale ovalna,tak som zobral subleru a zmeral a hold sa mi to nezdalo,rozdiel bol vise milimetra.Ked som meral otvor vodorovne a zvislo.A to je filter BOSCH nie ziadny lacny smejd.Dost ma to prekvapilo,to by som teda necakal.Takze nie sice moc profesionalne,ale vyriesil som to klasickym motorarskym tesniacim tmelom.Jemne som ho naniesol na hranu toho spatneho ventilu,ktora dosada na vrch otvoru na filtry,tak aby sa nedostal az do filtra a teda do nafty.Nechal som to hodinku zatvrdnut aby s neho nafta neodplavila do palivoveho systemu.Nastartoval a KONECNE ziadna bublina.Vyriesil sa mi tym aj problem s nepravidelnym chodom na volnobeh,vsetko zapricinoval vzduch v palivovom systeme.Takze moje ponaucenie,uz budem vzdy pri kupe noveho filtra pozerat na ten otvor ci je naozaj kruhovy a nie nejak zdeformovany.Este dodam,ze treba s autom par km prejst aby sa vsetok vzduch zo systemu dostal prec.Snad to niekomu pomoze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...