matej halak Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 Vedel by niekto poradit ako zmerat multimetrom cidlo teploty a zapalovacie cievky? ake hodnoty mam namerat pri vypnutom motore a pri zapnutom. Pozna niekto postup ako to urobit? cidlo teploty ma ak sa nemylim dva kontakty a cievky styri,je to tak? fabia 1,2htp blueline 47kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 Všetko to nájdeš v DP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matej halak Vloženo 12. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 Všetko to nájdeš v DP. Nasiel som diky,no hodnoty su na 1,2 40kw,su tie iste ako 47kw? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 Myslím si že hej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matej halak Vloženo 15. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 Myslím si že hej. Nameral som hodnoty na zap.cievkach pin 1 a 4 = 385ohm,podla prirucky to ma byt pin 2 a 3. Ma s tym niekto skusenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 20. Únor 2010 Sdílet Vloženo 20. Únor 2010 ...a cos naměřil na 2 a 3 pinu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matej halak Vloženo 21. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2010 na pinu 2 a 3 som nenameral nic,iba na 1 a 4 pinoch 385ohm,vsetky tri cievky takisto.....[na pinoch 1 a 4] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 22. Únor 2010 Sdílet Vloženo 22. Únor 2010 Zkus to samý /pin 2 a 3/změřit na vedlejší funkční... KDyž DP říká,dva tři, tak by to mělo bejt dva tři. Nebo běhá a měříš jen preventivně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matej halak Vloženo 22. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. Únor 2010 Zkus to samý /pin 2 a 3/změřit na vedlejší funkční... KDyž DP říká,dva tři, tak by to mělo bejt dva tři. Nebo běhá a měříš jen preventivně? Na pinoch 2 a 3 som skusal a nic ,meral som ich lebo boli tuto zimu problemy so startovanim,tak som to daval za suvis,iba mi to bolo pozoruhodne,ze je to opacne ,inak auto slape no sem tam ked mrzne sa zakuckava a zatrasie ako osika ,na fore je na toto tema,ktoru som pozeral,no tento pripad asi este nikto nemal 1.2htp 47kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 22. Únor 2010 Sdílet Vloženo 22. Únor 2010 Kdyby úplně vynechávala zapalovací cívka hned by ti začla blikat kontrolka motoru, vyplo by to příslušný vstřik. Ve VAGu je na to blok, kde to počítá vynechávání válců. Tvůj problém bude asi jinde. Teď jsem koukl do dP, asi to maj, chybně popsaný, obrázek říká pin 1 a 4/pokud to tak myslí, a neukazují jen na které straně je pin 1 a 4/. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.