Robo-Cadca Vloženo 29. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2017 ahojte, takze som nakoniec vymenil motor. Celkova cena 1000libier, bolo to asi aj lacnejsie akoby to mal niekto otvarat a studovat co s tym je, a iba s 1 tyzdnom k dispozicii by to mozno ani do kopy nedal. Motor bezi v pohode az na jednu vec. Pri vysokej zatazi zacne auto cukat akoby stracat vykon, ale akceleruje dalej. Vysokym vykonom myslim vysoke otacky a pedal na podlahe. Ked ale pridavam mierne tak je vsetko OK, aj pri vysokych otackach. Cim je vyzsi prevodovy stupen, tym stacia mensie otacky aby sa to prejavilo. Na trojke okolo 3000-3500, na 5the okolo 2000, s pedalom na podlahe. Na 1tke a 2ke to ide ok. Mechanik v UK si myslel ze je voda v nafte, tak vycerpal staru naftu, vycistil palivovy filter, prekontroloval vsetky spoje, a ziadna zmena. Spravil som na tom 2000km, celu cestu 100km/h, nic netriaslo pohoda, pretoze som siel s lahkou nohou. Vyjazdil som 2 nadrze. Druha nadrz bola s odstranovacom vody z nafty BG 281. Nepomohlo. V servise v UK na vagu nenasiel ziadne chyby, nevedel si s tym rady. Motor bol z druhej ruky, z buraneho auta, nikto samozrejme nevie kolko mal najazdene. Neviete poradit co tomu moze byt, naco sa zamerat? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 29. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2017 Příslušenství jako turbo, vstřiky apod. jsou původní? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 29. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2017 Se starym to nedelalo ... takze presne, co se menilo ... muzou to byt vstriky, kabelaz ke vstrikum, vaha, EGR ... zacal bych diag a jak jsou an tom vstriky, to je za 2 minuty ... pak to projet s nekym kdo tomu rozumi a nalogovat EGR, vahu a turbo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo-Cadca Vloženo 29. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2017 menili sa motor + vstreky + palivova pumpa, zvysok bol zo stareho motora. Zajdem s tym do servisu nech niekto kto tomu rozumie urobi poriadnu diagnostiku tych veci co ste spominali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2017 A určitě to řeš v jiném tématu - sem to už nepatří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
goldman5 Vloženo 25. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2017 (editace) Ahojte. Mam OC II 1.9 TDI PD 77kw BXE motor asi 8/2008 ( 213000km poctivych ) a po diskusii co tu citam rozmyslam nad preventivnou vymenou sroubu a salu. Olej pravidelne meneni po 15tisic km ( aktualne 5W40 Valvoline ) na motore je made in germany. V dvoch servisou mi tvrdily ze Germany sa to netykalo a v dalsom ze to tiez germany moc nie a navyse ze udajne vacsina bola chipovana... Ze pri mojich cez 200tisic by uz praskli ... Ale ako tu citam tak to prasklo niekomu aj cez 220 tisic. Kolko vide taky servis ako je to casovo narocne co vsetko treba okrem sroubou a salu ? Novy olej by uz trebalo kedze mam rovnych 10tisic po vymene a zvyknem skor AK pozna niekdo dobry servis v BA a OKOLI kludne napiste pripadne este nieco okoli UH v CZ, diky. Editováno: 25. Říjen 2017, autor: goldman5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 26. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2017 Pristup Skodovky potazmo autorizaku je uplne marnej, mam tam dobre ho zanmeho a co jim vzdy radili z MB hruza ... moc dobre o tom vedi... JInak mam take 08/2008 made in germany a po 130000 jsem to nechal delat, vydrene saly byly ... takze nevahej a konej ... jestli to am nekdo driv nebo dele, to je o stesti ... Potrebujes jen saly a srouby, olej se samo musi vymenit, sundava se vana ... takze silikon na vanu ... Prace to je an 2-3h v klidku ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas1313 Vloženo 5. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2017 (editace) Tiež sa mi stalo že ojnica sa zlomila a prerazila blok motora na motore 1,9 TDI 77kw BLS r.v 2007 pri najazdenych 184 000 km Editováno: 5. Prosinec 2017, autor: Tomas1313 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
badboy520 Vloženo 4. leden 2018 Sdílet Vloženo 4. leden 2018 Zdravím všetkých s motormi BXE, BLS. Všetci čo sa zaujímate o problematiku viete že deštručný problém motorov BXE, BLS spočíva hlavne v slabých ojničných ložiskách TH ktoré strácaju kompozitný materiál a následne sôr či neskôr dôjde k "zakusnutiu" Taktiež sú tieto ložiská náchlné na pretočenie v ojnici čo vedie k deštrukcií celého motora. Celý problém sa rieši výmenou ložisiek, šróbov, oleja a olej. filtra. Mnohí ste sa informovali na výmenu ložísk na BXE, BLS tak dúfam že vám tento príspevok pomôže. Ak máte obavy o svoje motory robíme odbornú výmenu pôvodných TH ložisiek na GLYCO v rozumnej cene na počkanie a móžte byť pri výmene. Kontakt: Žilina, tel: +421950732247 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stralis Vloženo 24. leden 2018 Sdílet Vloženo 24. leden 2018 Tak tady mám taky jedno BXE 2007. 135Tis najeto. Sehnal jsem jiný motor a ted řeším jaké ty ložiska dát. Někdo mi říkal od Kolbenschmidtu, ale tam je teda dost přemrštěná cena ( na internetu min 2000K) . No a ted koukám po tom Glycu, máte s tím někdo zkušenosti. Co tam dát za ložiska? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Mal Vloženo 4. Duben 2018 Sdílet Vloženo 4. Duben 2018 Moc diky vsem za toto vlakno. Mam moznost koupit OII BXE 2008 a pokud do toho pujdu tak alespon vim co udelat pri prvni vymene oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Mal Vloženo 4. Duben 2018 Sdílet Vloženo 4. Duben 2018 On 8/15/2017 at 9:37 PM, danikd said: Ha, no ja bych rekl ze to 06 napravo znamena rok, ale pro jistotu zitra navecir ocistim svuj a pokusime se to rozklicovat. Katdopadna zajimave je u te sestky ( nebo osmicky? ) jakoby prohluben okolo a je vice zapustena ... u ostatnich znaku to neni ... ale nechci byt paranoik, ale i toto se da upravit ... Zitra kouknu na svoje, ty zacni rozdelavat zvrchu ... Verim ze se to cte tak ze vlevo od kotoucku je na bloku sipka proti ktere se nastavi dva vnejsi prstynky, jde nastavit 00-39 takze to vypada na den a to uvnitr je mesic. A to dvojcisli rok. Nula a sestka (nebo je to osmicka??) jsou samozrejme v te forme vymenitelne, jako na razitku, a tak jsou bud na vyvysenine nebo v prohlubni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Mal Vloženo 4. Duben 2018 Sdílet Vloženo 4. Duben 2018 On 8/17/2017 at 9:16 AM, danikd said: Muj motor, O2 uvolnena z vyrovy 10.07.2008 12:12 Takze motor trosku predtim .... takze muzes rozkodovavat ... ale to 08 bude asi rok ... proti sipce ktera je vlevo od kolecka se da snadno cist: 13.6. (no a dvojcisli na pravem okraji znamena 2008) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Mal Vloženo 4. Duben 2018 Sdílet Vloženo 4. Duben 2018 O2 BXE, proti sipce vlevo ctu: 04.11. (ctvrty listopad) 2008. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinFFF Vloženo 26. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2018 (editace) Ahoj, mám O2 FL r.v.06/2009 MR2009 motor BXE, řekne mi prosím někdo, zda se problém týká i mého motoru? Mám najeto cca 140 000 km. Díky moc Editováno: 26. Červenec 2018, autor: MartinFFF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 22. Září 2018 Sdílet Vloženo 22. Září 2018 (editace) Zdravím, čtu tady toto vlákno a zrovna jsem si rezervoval octu 2 BXE 148 800km. Samozřejmě první půjde výměna oleje, filtrů a rozvodů. Čtu tady, že je nutné ještě udělat nějaké šrouby a ještě něco. Můžete mě říci, jestli toto je ono ? Šrouby tam jsou 2 druhy, tak ty nechám na servisu. viz. odkaz. Děkuji https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038105591a007-lozisko-klikoveho-hridele-sada-kolbenschmidt-23354.html tady jsou šály. Ale je tam 4 možnosti. Nevím co vybrat. Nebo to nechat na servisu? A mám to dát do normálního servisu, nebo máte nějaké odborníky okolo zlína a nebo ostravy? Děkuji A zabrání to zlomení ojnice? Díky Editováno: 22. Září 2018, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 22. Září 2018 Sdílet Vloženo 22. Září 2018 podla vin objednat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 22. Září 2018 Sdílet Vloženo 22. Září 2018 No jenže tam jsou 2 druhy šroubů i pro muj vin. Mám uložené auto tam a vybíral jsem to podle vinu .. :/ A to se ještě ojniční ložiska mění? Nebo stačí ty šály klikovky a ojniční šrouby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 22. Září 2018 Sdílet Vloženo 22. Září 2018 saly a sroby zaroven s olejom a mas pokoj... otec ma passata bxe 2008+ chip od nova nemenili sme jazdi sa na tom co to da a zatial drzi :D na svojom aute by som to vymenil a neriesil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 22. Září 2018 Sdílet Vloženo 22. Září 2018 (editace) Tak co objednat? DLE VIN vybráno toto: šroub M8x1x44 - šroub ojnice klikového hřídele : https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/028105425n-sroub-m8x1x44-elring-28400.html šále váčkového hřídele potřebuji taky? ložisko klikového hřídele - šaly pánvi to je ono co potřebuji a sere se?? Jaké objednat? Jsou tam 3 na výber dle rozměrů. Asi objednat tu verzi kde není tolerance +-0,25 a 0,50mm že? :) https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038105591a007-lozisko-klikoveho-hridele-sada-kolbenschmidt-23354.html pak tam je sada ojničních pánvi - To je to co hledám že? :) https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/045105701cglbs4-sada-ojnicnich-panvi-kolbenschmidt-23611.html a ještě šroub spojujiící pánev a ojnici - to jsou ty, co se kurví že?? https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/045105425-sroub-ojnice-m8x1x44-skoda-15123.html Takže mám objednat ty poslední 2 odkazy? Já se omlouvám, ale mám v tom zmatek a nějak se v tom neorientuju. Nikdy jsem tak hluboko v motoru nemusel nic řešit. A zvládne to opravit bězný autoservis? Nebo raději autorizák? Děkuji Editováno: 22. Září 2018, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 22. Září 2018 Sdílet Vloženo 22. Září 2018 Menis akorat saly a srouby na ojnicich ... nic vic ... na klice to opravdu nejde tak lehce vymenit :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 23. Září 2018 Sdílet Vloženo 23. Září 2018 (editace) OK a kolik šroubů spojujících pánev a ojnici objednat? :) Editováno: 23. Září 2018, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 23. Září 2018 Sdílet Vloženo 23. Září 2018 4x2 = 8 sroubu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 23. Září 2018 Sdílet Vloženo 23. Září 2018 OK děkuji a ten výrobce kolbenschmindt je dobrý? Nebo je to zároveň jediný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 30. Září 2018 Sdílet Vloženo 30. Září 2018 Prosím vás, octa uz semnou najela 700 km, jezdí úžasně. Chystám se na výměnu oleje, termostatu a přitom budu nechávat měnit i ty šály a šrouby. Pravdu se mění jen to? Protože jsem narazil na informace, že se má měnit snad i šály vačkového hřídele a klikovky. Ty teda ne? Stačí jen šály a ojniční šrouby? :) děkuji za upřesnění a uklidnění. Už jsem objednaný v autorizaku na výměnu. Bohužel, jiný servis v okolí Zlína jsem nenašel co by si na to troufl. Kdyby někdo věděl, budu rád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.