Přejít na obsah

Zlomená ojnica 1.9 TDI PD 77 kW


reprom

Doporučené příspěvky

Urcite to pujde objednat. Proste tam prijdes, nadiktujes VIN a reknes co potrebujes. V drtive vetsine pripadu to tam maji hned druhy den (je to teda jen moje zkusenost z asi peti objednavek).

 

Nicmene ja skoro vsechno objednavam na cc-autodily...

Editováno: , autor: LucasCZE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

CC autodily v pohode, autorizak taky, az an tu ochutu :) Jinak kdyz je ochotny autorizak, v systemu obejdna a zavoz maji myslim 6-7 rano, takze drtiva vetsina dilu do druheho dne ...A dobre sehant kamarada co dale ve Skodovce, at ti to koupi on, maji tusim 10% slevu na vse ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Takže ďaší motor BXE MR2008 kľakol, kua keby som vedel skôr otej ojnici tak to dám spraviť, ale ko*oti v škoda servise vôbec nič nepovedia, len mi radili meniť žhaviče, lebo im ich vraj na diagnostike ukazuje s vadou. A to som bol v 4 rôznych autorizákoch. Hlavne, že pri 200k už nedajú ani cent na opravu.

 

Btw olej menený v škode, interval 15k (olej longlife na 30k), žiaden čip a strelilo to pri rýchlosti 155km/h na diaľnici, ani som mu nenakladal, len na tempomate. Nájazd 200k. Fotky potom keď to bude rozobraté.

 

AD1, vie niekto čo treba meniť keď to strelí, plus nemá náhodou niekto v CZ motor BXE na predaj ? Nejaký repas alebo tak? Hlavne nie s tými debilnými šróbmi a ojničnými ložiskami TH.

Editováno: , autor: kudela.tom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oprava podle me draha, sehnat jiny motor, pocitej ale tak minimalne 150-200k najezd ... a u nej udlat nove saly ... mysliom ez 15-20k motor + prace tak 2-3 dny. A autorizak kdyby ti dal kulanci, tak tam musis jezdit pravidelne, a pak se s tejne rozhoduje jestli ano a kolik ( asi podle toho kolik xxk jsi tam nechal za predrazeny servis ) Jenze polomotor stoji ymslim 85-90k, daji ti pulku a jsi na 45 stejne ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no už som zháňal druhý motor, našiel som jeden z konca roku 2009, (údajne 120t km, to je ale otázne) teraz by som ale rád vedel, či aj na konci roku 2009 mali tieto motory problémy. Plus jeden z roku 2010 ale tam mi príde cena vysoká. Oba sú komplet aj s turbom (ak budem chcieť), čo sa hodí, keďže moje už aj tak bolo hlučné a je dosť veľká šanca, že si to turbo odnieslo tiež. Hlavne ten z roku 2010 predáva pán ako komplet celý motorový priestor, čiže preto taká cena. Ešte aj s chladičmi, nádržkami, hadičkami, palivovým filtrom atď čo mi je ale na dve veci, pýta za to 35k.

Lebo zas ak ten "nový" motor z 2009/2010 roku má už tie dobré šály tak je zbytočne ho rozoberať. Ale zas to by som si asi nchal spraviť možno priamo v škode, že koľko si za to zapýtajú tie ku*** ak dobre vedia, že je s tým problém. Motor z 2007/2008 nechcem, bo ak má nájazd niekde okolo 180tis a tie šály tak je možné, že tie ojnice budú mať už také vôle, že to už ani alobalom nedorovnám :D

 

btw škoda sa vyjadrila, že s týmto nájazdom a ročníkom budem rád ak mi dajú 30%, čo koniec koncov bude 5x viac ako to čo dám za komplet používaný motor + práca.

 

A len pre štatistiku, ojnica pravdepodobne vyskočila cez olejovú vaňu a tiež diera na treťom valci.

Editováno: , autor: kudela.tom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, zohnal som dobrého mechanika, čiže nechám ho to urobiť a rovno to môže vymeniť aj šály, už keď sa tam bude hrabať. Mechanika čo som mal dohodnutého predtým by som to nenechal robiť.

 

Ináč stále hľadám BXE motor v čechách, najlepšie 2009/2010.

Editováno: , autor: kudela.tom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Na to nedostanes jinou odpoved, nez ze je to olejem. :D Sam nemuzu hodnotit, motor jsem jeste rozebrany nemel. Mel jsem teda sundanou vanu a byla krasne cista, ale to je neco jineho. (Driv jsem jezdil na Castrol, ted Valvoline. Vanu jsem sundaval jeste za Castrolu.)

EDIT: Tak jsem nebyl dost rychly... :D

Editováno: , autor: LucasCZE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové má odpověď byla hned z počátku překroucena. To že je to přepnutýma šroubama a šálama je bez debat. Výrobní vada tam je viz několik stránek předtím. Já reagoval na to že je tam nový motor bez chipu, kde nikdo za tu dobu nepotvrdil či nevyvrátil co se tato vada ví, jestli to chip uryhlí nebo ne a je to jen domněnkou JPP. Je nad slunce jasné, že i když tam budeš mít hitech olej a motor s touto vadou tak ti stejně nic nepomůže. Zmínka o oleji tam byla v souvislosti že by mě víc trápilo na novém motoru, že tam někdo dával LL na OG1 než že ten motor měl chip.

 

2 MISKO83

 

Musím tě zklamat i na MO by se to stalo, možná později ale stalo. :kol-28: Přeci jenom máš nový motor tak mu klidně dávej Castrol. :kol-47: Jestli máš ještě starý motor udělej rozborku vršku a koukni na vačku a hydroštely popřípadě fotodokumentace by byla úplně best. Samo jen pro zajímavost. :kol-47:

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sniper_2003: motor nový zrovna není (140.000 km) - vyměnil jsem zavčasu. Vačka a hydra venku byli - dle vyjádření servisu celkem OK. Trochu jetý ale byly pánvičky. To je však na jiný vlákno. Co se olejů týče, tak myslím, že je jedno, jaký značkový olej liješ (nepančovaný) - Castrol, Valvoline, Shell, MO, atd.. Důležitý je držet se předepsané normy a měnit nejpozději po 15 tis. Ostatní je taky JPP - neprůkazné. Jediný, co jde změřit, je vítr v peněžence.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...