Prosinec 2, 201113 r Většinou uletí ojnice na 3 válci,motor BXE. Nemusí to být ani chip. proč se lámou většinou u motoru BXE má to nějakej duvod?
Prosinec 4, 201113 r Zdraviim..také mam v octavce motor BXE,najeto 97tis...snad mě tohle nečeká..ale pro všechny případy se chci zeptat..pokud by mi praskla ojnice a rozbila motor a já chtěl pak dat celý druhý motor...tak musím dávát zase BXE nebo i jinou řadu a pak by se napsala jen změna do TP ? A mimochodem...ten můj motor se mě zdá že nějak moc žere...kolem 5,8 při slušné jízdě...s druhou octavkou takhle jezdim normálně za 5,1.. Upraveno Prosinec 4, 201113 r od PDAQUE
Prosinec 8, 201113 r Nejak se mi to nezda, bxe je motor, ktery zvladne rozvodovy remen po 150ti tisicich,takze doufam ze je i lepe udelany...
Prosinec 9, 201113 r No ne, čekal bych, že když už si dovolí tomu dát výměnu řemene po 150ti tisících, tak tomu motoru věří a neochudí tomu nějakou část....divný...Jestli mi praskne ojnice, budu hooodně naštvanej.
Prosinec 16, 201113 r tak tento týždeň nový prírastok do opravy..OCT II 77kW,najazdené cca 152t km,MR 08 a vozidlo je od bratov s CZ s pražskou ŠPZ
Prosinec 18, 201113 r Měl bych dotaz,BXE 3/06 Je to o kilometrech,stylu jízdy,výrobce ojnic,.......? Měnit při rozvodech ojnici na 3 válci nebo všechny? asi vím jak to pak vypadá,mám starší punto,ojnice se chytla na klice a roztrhla se na dálnici-díry v bloku,vaně,klika zadřená,ventily,neekonomická oprava
Prosinec 18, 201113 r Problém je ve spojení pístu s ojnicí...Pístní čep... ja som počul inakšiu verziu....týka sa to materiálu,z ktorého sa vyrábajú ojničné ložiská,ktoré sa potom buď pretočia alebo zadrú na kľuke (následkom toho sa zlomí ojnica)...a teraz nech si človek vyberie
Prosinec 18, 201113 r ja som počul inakšiu verziu....týka sa to materiálu,z ktorého sa vyrábajú ojničné ložiská,ktoré sa potom buď pretočia alebo zadrú na kľuke (následkom toho sa zlomí ojnica)...a teraz nech si človek vyberie Ale dle tvých fotek se mi nezdá nějaké zadření??
Prosinec 19, 201113 r Dnes přibylo jedno BMM,přijelo to po svých s krásným klepáním,,,,,,,ZLOMENA klikovka.Následuje výměna půlmotoru. Upraveno Prosinec 20, 201113 r od DIAGNOSTIK
Prosinec 19, 201113 r ja som počul inakšiu verziu....týka sa to materiálu,z ktorého sa vyrábajú ojničné ložiská,ktoré sa potom buď pretočia alebo zadrú na kľuke (následkom toho sa zlomí ojnica)...a teraz nech si človek vyberie To by mohl být případ toho BMM... Upraveno Prosinec 20, 201113 r od DIAGNOSTIK
Duben 14, 201213 r Zdravim, nevie niekto pricinu tohto problemu? Pripadne ktorych rocnikov sa tento problem tyka? Alebo dat celkovo ruky prec od motorov BXE?
Duben 21, 201213 r každý motor má něco, jak psal diagnostik, tak v mém okolí se teď zrovna řeší dva BMM oba totožně prasklá klikovka mezi prvím a druhým válcem. každé auto má něco....
Květen 6, 201213 r Bohužel mám tu čest přispět do tohoto vlákna :-( U motoru BMM nám praskla klika mezi prvním a druhým válcem. Najeto 105000, olej měněn po 15ti. A teď otázka. Jit cestou výměny kliky atd a nebo raději vyměnit motor?
Květen 6, 201213 r Záleží na tom, jaký motor sezeneš.Pokud nějaký zánovní, málo jetý, tak bych ho tam dal.
Květen 8, 201213 r Motor je výměnný celek, teda můžeš měnit jak chceš. Musíš pouze dodržet typ motoru a to je tady řešený BMM.Jiný tam nesmíš dát. Na STK by Ti vznikly problémy. Dnes se už nezapisují čísla motoru do tech. průkazu...
Květen 14, 201213 r Tak nějak jsem si všiml, že všichni co jsem psali o prasklé ojnici měli rok výroby 2007,2008. Máte někdo zkušenosti i s jinými ročníky?? Není možnost špatného dodavatele či spojitost s prodloužením o 30 tis. km na rozvodovém řemenu? Upraveno Květen 14, 201213 r od Sniper_2003
Květen 15, 201213 r S řemenem to vůbec nesouvisí.Příčina není dosud jasná....Jen dohady a domněnky...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.