Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Zdraviim..také mam v octavce motor BXE,najeto 97tis...snad mě tohle nečeká..ale pro všechny případy se chci zeptat..pokud by mi praskla ojnice a rozbila motor a já chtěl pak dat celý druhý motor...tak musím dávát zase BXE nebo i jinou řadu a pak by se napsala jen změna do TP ? A mimochodem...ten můj motor se mě zdá že nějak moc žere...kolem 5,8 při slušné jízdě...s druhou octavkou takhle jezdim normálně za 5,1..

Editováno: , autor: PDAQUE
Vloženo

No ne, čekal bych, že když už si dovolí tomu dát výměnu řemene po 150ti tisících, tak tomu motoru věří a neochudí tomu nějakou část....divný...Jestli mi praskne ojnice, budu hooodně naštvanej.

Vloženo

Měl bych dotaz,BXE 3/06 Je to o kilometrech,stylu jízdy,výrobce ojnic,.......? Měnit při rozvodech ojnici na 3 válci nebo všechny? asi vím jak to pak vypadá,mám starší punto,ojnice se chytla na klice a roztrhla se na dálnici-díry v bloku,vaně,klika zadřená,ventily,neekonomická oprava :(

Vloženo

Problém je ve spojení pístu s ojnicí...Pístní čep...

ja som počul inakšiu verziu....týka sa to materiálu,z ktorého sa vyrábajú ojničné ložiská,ktoré sa potom buď pretočia alebo zadrú na kľuke (následkom toho sa zlomí ojnica)...a teraz nech si človek vyberie :wacko:

Vloženo

ja som počul inakšiu verziu....týka sa to materiálu,z ktorého sa vyrábajú ojničné ložiská,ktoré sa potom buď pretočia alebo zadrú na kľuke (následkom toho sa zlomí ojnica)...a teraz nech si človek vyberie :wacko:

Ale dle tvých fotek se mi nezdá nějaké zadření??

Vloženo (editace)

ja som počul inakšiu verziu....týka sa to materiálu,z ktorého sa vyrábajú ojničné ložiská,ktoré sa potom buď pretočia alebo zadrú na kľuke (následkom toho sa zlomí ojnica)...a teraz nech si človek vyberie :wacko:

To by mohl být případ toho BMM...

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

každý motor má něco, jak psal diagnostik, tak v mém okolí se teď zrovna řeší dva BMM oba totožně prasklá klikovka mezi prvím a druhým válcem. každé auto má něco....

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Bohužel mám tu čest přispět do tohoto vlákna :-(

U motoru BMM nám praskla klika mezi prvním a druhým válcem.

Najeto 105000, olej měněn po 15ti.

A teď otázka. Jit cestou výměny kliky atd a nebo raději vyměnit motor?

Vloženo

Motor je výměnný celek, teda můžeš měnit jak chceš. Musíš pouze dodržet typ motoru a to je tady řešený BMM.Jiný tam nesmíš dát. Na STK by Ti vznikly problémy. Dnes se už nezapisují čísla motoru do tech. průkazu...

Vloženo (editace)

Tak nějak jsem si všiml, že všichni co jsem psali o prasklé ojnici měli rok výroby 2007,2008. Máte někdo zkušenosti i s jinými ročníky?? Není možnost špatného dodavatele či spojitost s prodloužením o 30 tis. km na rozvodovém řemenu?

Editováno: , autor: Sniper_2003

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...