Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Většinou uletí ojnice na 3 válci,motor BXE. Nemusí to být ani chip.

proč se lámou většinou u motoru BXE má to nějakej duvod?

Zdraviim..také mam v octavce motor BXE,najeto 97tis...snad mě tohle nečeká..ale pro všechny případy se chci zeptat..pokud by mi praskla ojnice a rozbila motor a já chtěl pak dat celý druhý motor...tak musím dávát zase BXE nebo i jinou řadu a pak by se napsala jen změna do TP ? A mimochodem...ten můj motor se mě zdá že nějak moc žere...kolem 5,8 při slušné jízdě...s druhou octavkou takhle jezdim normálně za 5,1..

Upraveno od PDAQUE

Nejak se mi to nezda, bxe je motor, ktery zvladne rozvodovy remen po 150ti tisicich,takze doufam ze je i lepe udelany...

Na to že se mění řemen po 150t nemá vliv kvalita motoru,ale kvalita řemene.

No ne, čekal bych, že když už si dovolí tomu dát výměnu řemene po 150ti tisících, tak tomu motoru věří a neochudí tomu nějakou část....divný...Jestli mi praskne ojnice, budu hooodně naštvanej.

tak tento týždeň nový prírastok do opravy..OCT II 77kW,najazdené cca 152t km,MR 08 a vozidlo je od bratov s CZ s pražskou ŠPZ

post-62595-0-73611600-1324061415_thumb.j

post-62595-0-32991000-1324061428_thumb.j

to snáď nie je ani možné :kol-44:

Upraveno od Gracho

Je jisté že praskne přímo ojnice,nebo se utrhne šroub a poté se to nakopne?

Problém je ve spojení pístu s ojnicí...Pístní čep...

Měl bych dotaz,BXE 3/06 Je to o kilometrech,stylu jízdy,výrobce ojnic,.......? Měnit při rozvodech ojnici na 3 válci nebo všechny? asi vím jak to pak vypadá,mám starší punto,ojnice se chytla na klice a roztrhla se na dálnici-díry v bloku,vaně,klika zadřená,ventily,neekonomická oprava :(

Problém je ve spojení pístu s ojnicí...Pístní čep...

ja som počul inakšiu verziu....týka sa to materiálu,z ktorého sa vyrábajú ojničné ložiská,ktoré sa potom buď pretočia alebo zadrú na kľuke (následkom toho sa zlomí ojnica)...a teraz nech si človek vyberie :wacko:

ja som počul inakšiu verziu....týka sa to materiálu,z ktorého sa vyrábajú ojničné ložiská,ktoré sa potom buď pretočia alebo zadrú na kľuke (následkom toho sa zlomí ojnica)...a teraz nech si človek vyberie :wacko:

Ale dle tvých fotek se mi nezdá nějaké zadření??

Dnes přibylo jedno BMM,přijelo to po svých s krásným klepáním,,,,,,,ZLOMENA klikovka.Následuje výměna půlmotoru.

Upraveno od DIAGNOSTIK

ja som počul inakšiu verziu....týka sa to materiálu,z ktorého sa vyrábajú ojničné ložiská,ktoré sa potom buď pretočia alebo zadrú na kľuke (následkom toho sa zlomí ojnica)...a teraz nech si človek vyberie :wacko:

To by mohl být případ toho BMM...

Upraveno od DIAGNOSTIK

  • 3 měsíce později...

Zdravim, nevie niekto pricinu tohto problemu? Pripadne ktorych rocnikov sa tento problem tyka? Alebo dat celkovo ruky prec od motorov BXE?

každý motor má něco, jak psal diagnostik, tak v mém okolí se teď zrovna řeší dva BMM oba totožně prasklá klikovka mezi prvím a druhým válcem. každé auto má něco....

Takže tet další BXE...

Kuwa,to je jak na běžicim pase,je vidět jaka je to všechno kvalita.... :ble

  • 2 týdny později...

Bohužel mám tu čest přispět do tohoto vlákna :-(

U motoru BMM nám praskla klika mezi prvním a druhým válcem.

Najeto 105000, olej měněn po 15ti.

A teď otázka. Jit cestou výměny kliky atd a nebo raději vyměnit motor?

Záleží na tom, jaký motor sezeneš.Pokud nějaký zánovní, málo jetý, tak bych ho tam dal.

Našel jsem dva hodně zánovní, jeden jako novej, ale jak to řešit dokladově?

Motor je výměnný celek, teda můžeš měnit jak chceš. Musíš pouze dodržet typ motoru a to je tady řešený BMM.Jiný tam nesmíš dát. Na STK by Ti vznikly problémy. Dnes se už nezapisují čísla motoru do tech. průkazu...

A jak jsou na tom motory BLS?

Tak nějak jsem si všiml, že všichni co jsem psali o prasklé ojnici měli rok výroby 2007,2008. Máte někdo zkušenosti i s jinými ročníky?? Není možnost špatného dodavatele či spojitost s prodloužením o 30 tis. km na rozvodovém řemenu?

Upraveno od Sniper_2003

S řemenem to vůbec nesouvisí.Příčina není dosud jasná....Jen dohady a domněnky...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.