kubasta Vloženo 2. Prosinec 2011 Vloženo 2. Prosinec 2011 Většinou uletí ojnice na 3 válci,motor BXE. Nemusí to být ani chip. proč se lámou většinou u motoru BXE má to nějakej duvod? Citovat
PDAQUE Vloženo 4. Prosinec 2011 Vloženo 4. Prosinec 2011 (editace) Zdraviim..také mam v octavce motor BXE,najeto 97tis...snad mě tohle nečeká..ale pro všechny případy se chci zeptat..pokud by mi praskla ojnice a rozbila motor a já chtěl pak dat celý druhý motor...tak musím dávát zase BXE nebo i jinou řadu a pak by se napsala jen změna do TP ? A mimochodem...ten můj motor se mě zdá že nějak moc žere...kolem 5,8 při slušné jízdě...s druhou octavkou takhle jezdim normálně za 5,1.. Editováno: 4. Prosinec 2011, autor: PDAQUE Citovat
marthass Vloženo 8. Prosinec 2011 Vloženo 8. Prosinec 2011 Nejak se mi to nezda, bxe je motor, ktery zvladne rozvodovy remen po 150ti tisicich,takze doufam ze je i lepe udelany... Citovat
kubasta Vloženo 8. Prosinec 2011 Vloženo 8. Prosinec 2011 Na to že se mění řemen po 150t nemá vliv kvalita motoru,ale kvalita řemene. Citovat
marthass Vloženo 9. Prosinec 2011 Vloženo 9. Prosinec 2011 No ne, čekal bych, že když už si dovolí tomu dát výměnu řemene po 150ti tisících, tak tomu motoru věří a neochudí tomu nějakou část....divný...Jestli mi praskne ojnice, budu hooodně naštvanej. Citovat
libero Vloženo 16. Prosinec 2011 Vloženo 16. Prosinec 2011 tak tento týždeň nový prírastok do opravy..OCT II 77kW,najazdené cca 152t km,MR 08 a vozidlo je od bratov s CZ s pražskou ŠPZ Citovat
Gracho Vloženo 16. Prosinec 2011 Vloženo 16. Prosinec 2011 (editace) to snáď nie je ani možné Editováno: 16. Prosinec 2011, autor: Gracho Citovat
Pavel 5 Vloženo 16. Prosinec 2011 Vloženo 16. Prosinec 2011 Je jisté že praskne přímo ojnice,nebo se utrhne šroub a poté se to nakopne? Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 17. Prosinec 2011 Vloženo 17. Prosinec 2011 Problém je ve spojení pístu s ojnicí...Pístní čep... Citovat
kutilferda Vloženo 18. Prosinec 2011 Vloženo 18. Prosinec 2011 Měl bych dotaz,BXE 3/06 Je to o kilometrech,stylu jízdy,výrobce ojnic,.......? Měnit při rozvodech ojnici na 3 válci nebo všechny? asi vím jak to pak vypadá,mám starší punto,ojnice se chytla na klice a roztrhla se na dálnici-díry v bloku,vaně,klika zadřená,ventily,neekonomická oprava Citovat
libero Vloženo 18. Prosinec 2011 Vloženo 18. Prosinec 2011 Problém je ve spojení pístu s ojnicí...Pístní čep... ja som počul inakšiu verziu....týka sa to materiálu,z ktorého sa vyrábajú ojničné ložiská,ktoré sa potom buď pretočia alebo zadrú na kľuke (následkom toho sa zlomí ojnica)...a teraz nech si človek vyberie 1 Citovat
kutilferda Vloženo 18. Prosinec 2011 Vloženo 18. Prosinec 2011 ja som počul inakšiu verziu....týka sa to materiálu,z ktorého sa vyrábajú ojničné ložiská,ktoré sa potom buď pretočia alebo zadrú na kľuke (následkom toho sa zlomí ojnica)...a teraz nech si človek vyberie Ale dle tvých fotek se mi nezdá nějaké zadření?? Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 19. Prosinec 2011 Vloženo 19. Prosinec 2011 (editace) Dnes přibylo jedno BMM,přijelo to po svých s krásným klepáním,,,,,,,ZLOMENA klikovka.Následuje výměna půlmotoru. Editováno: 20. Prosinec 2011, autor: DIAGNOSTIK Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 19. Prosinec 2011 Vloženo 19. Prosinec 2011 (editace) ja som počul inakšiu verziu....týka sa to materiálu,z ktorého sa vyrábajú ojničné ložiská,ktoré sa potom buď pretočia alebo zadrú na kľuke (následkom toho sa zlomí ojnica)...a teraz nech si človek vyberie To by mohl být případ toho BMM... Editováno: 20. Prosinec 2011, autor: DIAGNOSTIK Citovat
kelfis Vloženo 14. Duben 2012 Vloženo 14. Duben 2012 Zdravim, nevie niekto pricinu tohto problemu? Pripadne ktorych rocnikov sa tento problem tyka? Alebo dat celkovo ruky prec od motorov BXE? 1 Citovat
rolbař Vloženo 21. Duben 2012 Vloženo 21. Duben 2012 každý motor má něco, jak psal diagnostik, tak v mém okolí se teď zrovna řeší dva BMM oba totožně prasklá klikovka mezi prvím a druhým válcem. každé auto má něco.... Citovat
bitttpower Vloženo 22. Duben 2012 Vloženo 22. Duben 2012 Kuwa,to je jak na běžicim pase,je vidět jaka je to všechno kvalita.... Citovat
multa Vloženo 6. Květen 2012 Vloženo 6. Květen 2012 Bohužel mám tu čest přispět do tohoto vlákna :-( U motoru BMM nám praskla klika mezi prvním a druhým válcem. Najeto 105000, olej měněn po 15ti. A teď otázka. Jit cestou výměny kliky atd a nebo raději vyměnit motor? Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 6. Květen 2012 Vloženo 6. Květen 2012 Záleží na tom, jaký motor sezeneš.Pokud nějaký zánovní, málo jetý, tak bych ho tam dal. Citovat
multa Vloženo 7. Květen 2012 Vloženo 7. Květen 2012 Našel jsem dva hodně zánovní, jeden jako novej, ale jak to řešit dokladově? Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 8. Květen 2012 Vloženo 8. Květen 2012 Motor je výměnný celek, teda můžeš měnit jak chceš. Musíš pouze dodržet typ motoru a to je tady řešený BMM.Jiný tam nesmíš dát. Na STK by Ti vznikly problémy. Dnes se už nezapisují čísla motoru do tech. průkazu... 1 Citovat
Sniper_2003 Vloženo 14. Květen 2012 Vloženo 14. Květen 2012 (editace) Tak nějak jsem si všiml, že všichni co jsem psali o prasklé ojnici měli rok výroby 2007,2008. Máte někdo zkušenosti i s jinými ročníky?? Není možnost špatného dodavatele či spojitost s prodloužením o 30 tis. km na rozvodovém řemenu? Editováno: 14. Květen 2012, autor: Sniper_2003 Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 15. Květen 2012 Vloženo 15. Květen 2012 S řemenem to vůbec nesouvisí.Příčina není dosud jasná....Jen dohady a domněnky... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.