Publikováno Červenec 17, 200619 r Ahoj, mám taký problém, že mi pri zvýšenej teplote chladiacej kvapaliny nespína ventilátor chladenia. Mechanik mi povedal, že to bude poruchou spínača ventilátora. Tak som ho aj zakúpil a vymenil, no ventilátor mi stále nefunguje, resp. nespína. Ventilátor je funkčný, napájal som ho z batérie a roztočil sa. Poistky mám v poriadku. Jedna vec mi nejde do hlavy. Na spínači ventilátora sa nachádzajú 2 ks elektrické kontakty, ale na kebalážy, ktorý ide do neho sú 3 elektrické vodiče. Do ventilátora idú tiež 3 elektrické vodiče. Je možné, že mám zlý spínač ventilátora, alebo samotný ventilátor ? Dalo by sa to nejak vyriešiť ? Zameniť vodiče alebo niečo podobného ? Díky za rady.
Červenec 27, 200619 r Autor vidím, že si budem musieť poradiť sám, zistil som že do Octávií boli montované dva druhy ventilátorov chladenia, jednorýchlostný, spínač ventilátora má len 2 el. kontakty, a dvojrýchlostný spínač ventilátora má 3 el. kontakty., teda tak ako v mojom prípade, zrejme preto mi nefungoval ventilátor so spínačom na dva kontakty.
Červenec 28, 200619 r Dneska jsem se dostal na dálnici do kolony a neustálým popojížděním na jedničku v tom vedru se dostala ručička teploty chladící kapaliny do červených mezí. Prostě nesepnul ventilátor u chladiče. Kdyby jsem se z té kolony včas nedostal a nezchladil to rychlejší jízdou, tak bych tam vyvřel jak se stodvacítkou. Ventilátor klimatizace zdáse taky nejede. Kde mám hledat závadu? Poradí někdo? Díky.....
Červenec 28, 200619 r zkontroluj jednotku dochlazování je pod nosníkem pod baterií někdy je prasklá nateče do ní voda a umře
Červenec 29, 200619 r Mám podobný problém, tak bych se rád dozvěděl, kde hledat ten spínač ventilátoru, abych ho taky omrknul! (elektrika je svině a nerad bych rozebíral něco jiného....)
Červenec 29, 200619 r Přečti jeho číslo a mrkni do Ekty a hned uvidíš.Mám ještě Vivid,kde u některých je i napsáno,jaká tam patří-myslím,kolika vývodový.Myslím,že by měl být shodný s Felinou 1,6
Červenec 29, 200619 r Autor nuž neni to zložité nájsť, otvoríš kapotu, pozreš an chladič a v jeho pravej spodnej časti sa nachádza ten spínač, vypadá ako čidlo a vedú z neho von elektrické vodiče, stiahneš dole konektor a uvidíš. Ak máš 3 el. vývody, tak máš dvojrýchlostný ventilátor na chladenie.
Červenec 29, 200619 r Mě taky nejde ventilátor klimatizace, ale je to prý proto že nemám náplň v klimě
Červenec 29, 200619 r Ventilátor klima jít nemusí,ale vody musí.Jak píše Vaša,jednotka co je pod baterkou,ale pokud auto nebylo bouráno tak moc neodcházejí.Potom zkontroluj pojisty na baterce-vytáhni je,občas bývají normálně zapečené.Potom čidlo
Červenec 29, 200619 r Tak se přepálila ta plíšková pojistka 30A v krabici na baterce. Když jsem to zkoušel přemostit, tak se oba ventilátory při zapnuté klimatizaci roztočily. Co jí mohlo přepálit?
Červenec 29, 200619 r ak se přepálila ta plíšková pojistka 30A v krabici na baterce. Když jsem to zkoušel přemostit, tak se oba ventilátory při zapnuté klimatizaci roztočily. Co jí mohlo přepálit?
Červenec 29, 200619 r Je tam velký odběr.Jak jsem psal.viděl jsem ty pojistky-resp.to pouzdro roztavené.Je dobré to občas vytáhnout a promáznout
Červenec 31, 200619 r Také mám podobný problém, netočí se mi ventilátor chladicí kapaliny. Pří zapnuté klimatizaci se rozběhne jen ten druhý. Zatím jsem se do žádné kolony nedostal, tak jsem díkybohu nevařil, ale nemohu posoudit, jestli je to termospínačem nebo třeba kouslým ventilátorem, pojistky jsou ok. Jakým způsobem mohu ten ventilátor vyzkoušet ? Jak přemostím ten termospínač ? Prosím podrobnější návod, barvy kabelů, co kam strčit, co kam nestrkat, atd... Díky moc, v tomhle horku bych to měl rád v pořádku....slunko je sviňa
Červenec 31, 200619 r Nevím jak je to s délkou kabelů, ale asi nejrychlejší by bylo mezi sebou prohodit konektory ventilátorů ... takový první rychlý test ...
Červenec 31, 200619 r Jak už psal cosby..... mrknout na pojisky nad baterkou stává se že jsou dost vyhřáté oka....atd.... já měl podobný problem u obou větráků nešel první stupen.......oba vadné!!!!!
Červenec 31, 200619 r Ventilátor klima jít nemusí,ale vody musí.Jak píše Vaša,jednotka co je pod baterkou,ale pokud auto nebylo bouráno tak moc neodcházejí.Potom zkontroluj pojisty na baterce-vytáhni je,občas bývají normálně zapečené.Potom čidlo Tak to mám opačný problém, když zapnu AC, rozběhne se ventilátor klimatizace a ventilátor chl.kapaliny stojí. Může být kromě ventilátoru v pr.... také termospínač ? Jak to zjistím ? Jak mohu vyzkoušet ventilátor(barvy kabelů atd...) ????? Foto té jednotky dochlazování by nebylo marné....
Srpen 1, 200619 r Konektory k použití jsou také na chladiči v místě napojení na termospínač ne ? Vytáhnout, od baterie natáhnout + a - a prdnout do toho konektoru ? No jo, pod klimajednotkou, kdybych věděl, jak vypadá ? Vím jen, že je dole pod baterií....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.