Přejít na obsah

Ventilátor chladiča


bobocop

Doporučené příspěvky

zkontroluj jednotku dochlazování je pod nosníkem pod baterií

někdy je prasklá nateče do ní voda a umře

Ahoj,

prosim te jak ma ta jednotka dochlaz. vypadat? Pod bater. sem nic nenasel ... Dik

Jednotka dochlazování je na nosníku vedle držáku beterky, pokud půjdeš po drátech od termospínače na chladiči, tak na ní narazíš.

Fce větráků je asi taková: první stupeň rychlosti spíná termospínač na chladiči, druhý stupeň je spínán RJ dochlazování a to, když se zapne AC nebo dochlazování dostane od termospínače chladiče signál na druhý stupeň, pak jsou tam nějaké doběhy a blokace. Každopádně oba větráky běží vždy společně buď I. nebo II. stupeň, pokud běží jen jeden, tak je někde chyba. A klima kompresor se vypíná blokací při 119°C vody motoru, aby se nepřehřál motor.

Pokud nemám pravdu, tak mě opravte

post-6604-1179229208_thumb.jpg

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dik moc za info ...

Jinak nesetkal se nekdo s :

vcera jsem skusil po 1 klimu (klimatronik), no vy&pada to ze nejede ... Ventilator v kabine se opakovane zapinal/vypinal - nebo mozna jen zpomalil a hned zas zrychlil ... Po chvilce uz sel bez vypadku , ale bez klimy... S klimou nemam vubec skusenosti, tak by&ch se chtel zeptat, jestli kompresor bezi celou dobu (co je kl. pustena), a jestli je to v aute slyset (treba kdyz vypnu vnitr. ventilator) ...

Mel bych jeste jednu ot. , i kdyz z uplne jinyho sudu : muze nekdo poradit, kde se na okte 4x4 tdi 2002 nachazi snimac pricneho zrychleni? V DP (nemam ale r. 2002) psali , ze by mela byt pod kastlikem na prave strane - konkret. pod nosnou rourou, na ktere je uchycena palubovka. Nic sem tam ale nenasel. Auto bylo prave na pravou str. bourano, tak me napadlo, jestli tam dali vse co meli ... Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

minulej rok v lete jsem zkousel brachovo auto,ma tdi bez klimatizace,zkousel jsem,kdy mu zapne vetrak chladice,bylo 35stupnu,parak jak krava ,jel jsem po meste,asi 10km,pak zastavim ,otevru kapotu a koukam,kdy zapnou.........teplomer porad v pulce,5 min a porad stejne,bez ventil.,dalsich 5 min a az potom se zapla teprve prvni rychlost na ventil.,teplomer porad v pulce,mozna mm za za pulkou, tak jsem si rikal,ze uvarit koktu sned ani nejde.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

minulej rok v lete jsem zkousel brachovo auto,ma tdi bez klimatizace,zkousel jsem,kdy mu zapne vetrak chladice,bylo 35stupnu,parak jak krava ,jel jsem po meste,asi 10km,pak zastavim ,otevru kapotu a koukam,kdy zapnou.........teplomer porad v pulce,5 min a porad stejne,bez ventil.,dalsich 5 min a az potom se zapla teprve prvni rychlost na ventil.,teplomer porad v pulce,mozna mm za za pulkou, tak jsem si rikal,ze uvarit koktu sned ani nejde.....

Popravdě ti řeknu že ventilátor jsem ve svý ještě neslyšel sepnout a nikdy jsem rafičku neměl přes půlku, to mám spíš v poslední době problém s nižší teplotou, ale to jen díky blbýmu termostatu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

minulej rok v lete jsem zkousel brachovo auto,ma tdi bez klimatizace,zkousel jsem,kdy mu zapne vetrak chladice,bylo 35stupnu,parak jak krava ,jel jsem po meste,asi 10km,pak zastavim ,otevru kapotu a koukam,kdy zapnou.........teplomer porad v pulce,5 min a porad stejne,bez ventil.,dalsich 5 min a az potom se zapla teprve prvni rychlost na ventil.,teplomer porad v pulce,mozna mm za za pulkou, tak jsem si rikal,ze uvarit koktu sned ani nejde.....

Popravdě ti řeknu že ventilátor jsem ve svý ještě neslyšel sepnout a nikdy jsem rafičku neměl přes půlku, to mám spíš v poslední době problém s nižší teplotou, ale to jen díky blbýmu termostatu...

Souhlasím ručičku teploměru jsem ještě neviděl za půlkou. U Felicie kterou jsem před tím vlastnil tak tam ventilátor běžel skoro ihned po zaparkování auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

minulej rok v lete jsem zkousel brachovo auto,ma tdi bez klimatizace,zkousel jsem,kdy mu zapne vetrak chladice,bylo 35stupnu,parak jak krava ,jel jsem po meste,asi 10km,pak zastavim ,otevru kapotu a koukam,kdy zapnou.........teplomer porad v pulce,5 min a porad stejne,bez ventil.,dalsich 5 min a az potom se zapla teprve prvni rychlost na ventil.,teplomer porad v pulce,mozna mm za za pulkou, tak jsem si rikal,ze uvarit koktu sned ani nejde.....

Popravdě ti řeknu že ventilátor jsem ve svý ještě neslyšel sepnout a nikdy jsem rafičku neměl přes půlku, to mám spíš v poslední době problém s nižší teplotou, ale to jen díky blbýmu termostatu...

Souhlasím ručičku teploměru jsem ještě neviděl za půlkou. U Felicie kterou jsem před tím vlastnil tak tam ventilátor běžel skoro ihned po zaparkování auta.

S tím plně souhlasím, ve Felině jsem měl s chlazením problém dvakrát, jednou se zapek větrák a podruhý odešlo čidlo v koloně na magistrále.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Kluci u me asi tak - zapnu klima a bezi ventilator vnitrni a neni tolik hlucny - pak kdyz stojim ci je parak sepne se na par minut ten venkovni a za par minut zase prestane a bezi zase sam ten vnitrni - je to v poradku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci u me asi tak - zapnu klima a bezi ventilator vnitrni a neni tolik hlucny - pak kdyz stojim ci je parak sepne se na par minut ten venkovni a za par minut zase prestane a bezi zase sam ten vnitrni - je to v poradku?

Tak teď mám hlavu zamotanou jak gordický uzel, já měl zato, že u klimy je sahara s dvěma větráky z motorového prostoru a oba jsou na dvě rychlosti. Ten zvenku je pro mě novinka :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad ukazatel teploty: když bude teplota motoru od 70 do 110 st.C tak teploměr na palubce bude ukazovat stále 90 st.C.

takže nejde o dokonalou regulaci termostatu ale o záměrné zkreslení aby to pěkně vypadalo.

ad vrtule: na chladičovou stěnu montuje škodovka vrtule jen z vnitřní strany t.j. od motoru. jestli někdo má z venkovní strany t.j. od nárazníku tak je to nějakej bast.

pokud někdo myslel vnitřní jako v kabině a vnější v motoráku tak se tu motá pátý přes devátý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad ukazatel teploty: když bude teplota motoru od 70 do 110 st.C tak teploměr na palubce bude ukazovat stále 90 st.C.

takže nejde o dokonalou regulaci termostatu ale o záměrné zkreslení aby to pěkně vypadalo.

ad vrtule: na chladičovou stěnu montuje škodovka vrtule jen z vnitřní strany t.j. od motoru. jestli někdo má z venkovní strany t.j. od nárazníku tak je to nějakej bast.

pokud někdo myslel vnitřní jako v kabině a vnější v motoráku tak se tu motá pátý přes devátý.

Takže tím mi chceš říct že když mi rafička jen o kousek spadne pod vertikální polohu tak je motor na 70 stupních? To je asi trochu blbost nemyslíš?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad ukazatel teploty: když bude teplota motoru od 70 do 110 st.C tak teploměr na palubce bude ukazovat stále 90 st.C.

takže nejde o dokonalou regulaci termostatu ale o záměrné zkreslení aby to pěkně vypadalo.

ad vrtule: na chladičovou stěnu montuje škodovka vrtule jen z vnitřní strany t.j. od motoru. jestli někdo má z venkovní strany t.j. od nárazníku tak je to nějakej bast.

pokud někdo myslel vnitřní jako v kabině a vnější v motoráku tak se tu motá pátý přes devátý.

Takže tím mi chceš říct že když mi rafička jen o kousek spadne pod vertikální polohu tak je motor na 70 stupních? To je asi trochu blbost nemyslíš?

To co vravy vasa moze byt pravda. Vsimol som si ze ked v zime nastartujem motor tak rucicka stupa pomaliii a potom ztrazu vide k 90 tak rychlo ze to by sa ten motor nemal sancu zahriat na 90stupnov. a vetraky mi spusti v kolone ked ukazuje90 a rucicka sa ani nepohne dole a ked ich vypne tak stale ukazuje 90. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad ukazatel teploty: když bude teplota motoru od 70 do 110 st.C tak teploměr na palubce bude ukazovat stále 90 st.C.

takže nejde o dokonalou regulaci termostatu ale o záměrné zkreslení aby to pěkně vypadalo.

ad vrtule: na chladičovou stěnu montuje škodovka vrtule jen z vnitřní strany t.j. od motoru. jestli někdo má z venkovní strany t.j. od nárazníku tak je to nějakej bast.

pokud někdo myslel vnitřní jako v kabině a vnější v motoráku tak se tu motá pátý přes devátý.

Takže tím mi chceš říct že když mi rafička jen o kousek spadne pod vertikální polohu tak je motor na 70 stupních? To je asi trochu blbost nemyslíš?

Ver Vasovi, ma pravdu. To co ukazuje budik je hodnota z druhe smycky teplotniho cidla, ktera ma jiny rozsah nez ta, ktera posila hodnoty do RJ. V DP je to asi popsano, ale ja se na ni ted nedostanu :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad ukazatel teploty: když bude teplota motoru od 70 do 110 st.C tak teploměr na palubce bude ukazovat stále 90 st.C.

takže nejde o dokonalou regulaci termostatu ale o záměrné zkreslení aby to pěkně vypadalo.

ad vrtule: na chladičovou stěnu montuje škodovka vrtule jen z vnitřní strany t.j. od motoru. jestli někdo má z venkovní strany t.j. od nárazníku tak je to nějakej bast.

pokud někdo myslel vnitřní jako v kabině a vnější v motoráku tak se tu motá pátý přes devátý.

Takže tím mi chceš říct že když mi rafička jen o kousek spadne pod vertikální polohu tak je motor na 70 stupních? To je asi trochu blbost nemyslíš?

Ver Vasovi, ma pravdu. To co ukazuje budik je hodnota z druhe smycky teplotniho cidla, ktera ma jiny rozsah nez ta, ktera posila hodnoty do RJ. V DP je to asi popsano, ale ja se na ni ted nedostanu :(

Tak to abych ten termostat co nejdřív vyměnil když jezdím s takhle podchlazeným motorem a ještě to žere jak tank... No já vám teda budu věřit no...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad ukazatel teploty: když bude teplota motoru od 70 do 110 st.C tak teploměr na palubce bude ukazovat stále 90 st.C.

takže nejde o dokonalou regulaci termostatu ale o záměrné zkreslení aby to pěkně vypadalo.

ad vrtule: na chladičovou stěnu montuje škodovka vrtule jen z vnitřní strany t.j. od motoru. jestli někdo má z venkovní strany t.j. od nárazníku tak je to nějakej bast.

pokud někdo myslel vnitřní jako v kabině a vnější v motoráku tak se tu motá pátý přes devátý.

Takže tím mi chceš říct že když mi rafička jen o kousek spadne pod vertikální polohu tak je motor na 70 stupních? To je asi trochu blbost nemyslíš?

Ver Vasovi, ma pravdu. To co ukazuje budik je hodnota z druhe smycky teplotniho cidla, ktera ma jiny rozsah nez ta, ktera posila hodnoty do RJ. V DP je to asi popsano, ale ja se na ni ted nedostanu :(

Tak to abych ten termostat co nejdřív vyměnil když jezdím s takhle podchlazeným motorem a ještě to žere jak tank... No já vám teda budu věřit no...

No nejprve bych promeril (nechal proverit) to cidlo. Taky jsem si diagnostikoval zavadu podle prubehu teploty -termostat-. Zkusenost jiz od 1000 MB.

A ouha, servisak me vyvedl z omylu a jeste se sklebil (stara se mi o octu od porizeni, tak OK :) ) . Bylo to jen cidlo teploty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Kluci u me asi tak - zapnu klima a bezi ventilator vnitrni a neni tolik hlucny - pak kdyz stojim ci je parak sepne se na par minut ten venkovni a za par minut zase prestane a bezi zase sam ten vnitrni - je to v poradku?

Tak teď mám hlavu zamotanou jak gordický uzel, já měl zato, že u klimy je sahara s dvěma větráky z motorového prostoru a oba jsou na dvě rychlosti. Ten zvenku je pro mě novinka :kuk:

No na kazdy chladic ventilator - prece nebude ventilator foukat pres jeden chladic, ktery je navic jeste k tomu na 90C

post-3876-1179342519_thumb.jpg

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci u me asi tak - zapnu klima a bezi ventilator vnitrni a neni tolik hlucny - pak kdyz stojim ci je parak sepne se na par minut ten venkovni a za par minut zase prestane a bezi zase sam ten vnitrni - je to v poradku?

Tak teď mám hlavu zamotanou jak gordický uzel, já měl zato, že u klimy je sahara s dvěma větráky z motorového prostoru a oba jsou na dvě rychlosti. Ten zvenku je pro mě novinka :kuk:

No na kazdy chladic ventilator - prece nebude ventilator foukat pres jeden chladic, ktery je navic jeste k tomu na 90C

To ale 100% není originální, origo jsou dva ze strany motoru a foukají přes oba chladiče .

Stejnak ten chladič tam, máš nějak divnej, co je to za dostavbu?? :kuk:

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Kluci u me asi tak - zapnu klima a bezi ventilator vnitrni a neni tolik hlucny - pak kdyz stojim ci je parak sepne se na par minut ten venkovni a za par minut zase prestane a bezi zase sam ten vnitrni - je to v poradku?

Tak teď mám hlavu zamotanou jak gordický uzel, já měl zato, že u klimy je sahara s dvěma větráky z motorového prostoru a oba jsou na dvě rychlosti. Ten zvenku je pro mě novinka :kuk:

No na kazdy chladic ventilator - prece nebude ventilator foukat pres jeden chladic, ktery je navic jeste k tomu na 90C

To ale 100% není originální, origo jsou dva ze strany motoru a foukají přes oba chladiče .

Stejnak ten chladič tam, máš nějak divnej, co je to za dostavbu?? :kuk:

Jsem druhy majitel - prvni byla firma v Praze - chladis je normalni a ventilator uplne stejny jako u nasi druhe Octy

post-3876-1179346758_thumb.jpg

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci u me asi tak - zapnu klima a bezi ventilator vnitrni a neni tolik hlucny - pak kdyz stojim ci je parak sepne se na par minut ten venkovni a za par minut zase prestane a bezi zase sam ten vnitrni - je to v poradku?

Tak teď mám hlavu zamotanou jak gordický uzel, já měl zato, že u klimy je sahara s dvěma větráky z motorového prostoru a oba jsou na dvě rychlosti. Ten zvenku je pro mě novinka :kuk:

No na kazdy chladic ventilator - prece nebude ventilator foukat pres jeden chladic, ktery je navic jeste k tomu na 90C

To ale 100% není originální, origo jsou dva ze strany motoru a foukají přes oba chladiče .

Stejnak ten chladič tam, máš nějak divnej, co je to za dostavbu?? :kuk:

Jsem druhy majitel - prvni byla firma v Praze - chladis je normalni a ventilator uplne stejny jako u nasi druhe Octy

co je to za motor?je to predfaseft,ze,jestli vidim dobre

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Tak to nevim vse je oznaceni audi ci WV - no kdyz zapnu klima tlacitko a pak nastartuju tak se kompresor sepne za par sekund asi 3 sec. to je vse v poradku. Dal uz nevim jak vysledovat typ klimatizace

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...