matomoto Vloženo 15. Květen 2007 Sdílet Vloženo 15. Květen 2007 zkontroluj jednotku dochlazování je pod nosníkem pod bateriíněkdy je prasklá nateče do ní voda a umře Ahoj, prosim te jak ma ta jednotka dochlaz. vypadat? Pod bater. sem nic nenasel ... Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 15. Květen 2007 Sdílet Vloženo 15. Květen 2007 (editace) zkontroluj jednotku dochlazování je pod nosníkem pod bateriíněkdy je prasklá nateče do ní voda a umře Ahoj, prosim te jak ma ta jednotka dochlaz. vypadat? Pod bater. sem nic nenasel ... Dik Jednotka dochlazování je na nosníku vedle držáku beterky, pokud půjdeš po drátech od termospínače na chladiči, tak na ní narazíš. Fce větráků je asi taková: první stupeň rychlosti spíná termospínač na chladiči, druhý stupeň je spínán RJ dochlazování a to, když se zapne AC nebo dochlazování dostane od termospínače chladiče signál na druhý stupeň, pak jsou tam nějaké doběhy a blokace. Každopádně oba větráky běží vždy společně buď I. nebo II. stupeň, pokud běží jen jeden, tak je někde chyba. A klima kompresor se vypíná blokací při 119°C vody motoru, aby se nepřehřál motor. Pokud nemám pravdu, tak mě opravte Editováno: 15. Květen 2007, autor: rolbar 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matomoto Vloženo 15. Květen 2007 Sdílet Vloženo 15. Květen 2007 Dik moc za info ... Jinak nesetkal se nekdo s : vcera jsem skusil po 1 klimu (klimatronik), no vy&pada to ze nejede ... Ventilator v kabine se opakovane zapinal/vypinal - nebo mozna jen zpomalil a hned zas zrychlil ... Po chvilce uz sel bez vypadku , ale bez klimy... S klimou nemam vubec skusenosti, tak by&ch se chtel zeptat, jestli kompresor bezi celou dobu (co je kl. pustena), a jestli je to v aute slyset (treba kdyz vypnu vnitr. ventilator) ... Mel bych jeste jednu ot. , i kdyz z uplne jinyho sudu : muze nekdo poradit, kde se na okte 4x4 tdi 2002 nachazi snimac pricneho zrychleni? V DP (nemam ale r. 2002) psali , ze by mela byt pod kastlikem na prave strane - konkret. pod nosnou rourou, na ktere je uchycena palubovka. Nic sem tam ale nenasel. Auto bylo prave na pravou str. bourano, tak me napadlo, jestli tam dali vse co meli ... Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 15. Květen 2007 Sdílet Vloženo 15. Květen 2007 minulej rok v lete jsem zkousel brachovo auto,ma tdi bez klimatizace,zkousel jsem,kdy mu zapne vetrak chladice,bylo 35stupnu,parak jak krava ,jel jsem po meste,asi 10km,pak zastavim ,otevru kapotu a koukam,kdy zapnou.........teplomer porad v pulce,5 min a porad stejne,bez ventil.,dalsich 5 min a az potom se zapla teprve prvni rychlost na ventil.,teplomer porad v pulce,mozna mm za za pulkou, tak jsem si rikal,ze uvarit koktu sned ani nejde..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 15. Květen 2007 Sdílet Vloženo 15. Květen 2007 minulej rok v lete jsem zkousel brachovo auto,ma tdi bez klimatizace,zkousel jsem,kdy mu zapne vetrak chladice,bylo 35stupnu,parak jak krava ,jel jsem po meste,asi 10km,pak zastavim ,otevru kapotu a koukam,kdy zapnou.........teplomer porad v pulce,5 min a porad stejne,bez ventil.,dalsich 5 min a az potom se zapla teprve prvni rychlost na ventil.,teplomer porad v pulce,mozna mm za za pulkou, tak jsem si rikal,ze uvarit koktu sned ani nejde..... Popravdě ti řeknu že ventilátor jsem ve svý ještě neslyšel sepnout a nikdy jsem rafičku neměl přes půlku, to mám spíš v poslední době problém s nižší teplotou, ale to jen díky blbýmu termostatu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 15. Květen 2007 Sdílet Vloženo 15. Květen 2007 Mě se ta 1,6/55kw ještě s malým chladičem zahřeje tak, aby sepnul větrák na I. do těch 15 min. Jsem na to čekal jako zrovna dneska, když jsme měnil čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bart246 Vloženo 15. Květen 2007 Sdílet Vloženo 15. Květen 2007 minulej rok v lete jsem zkousel brachovo auto,ma tdi bez klimatizace,zkousel jsem,kdy mu zapne vetrak chladice,bylo 35stupnu,parak jak krava ,jel jsem po meste,asi 10km,pak zastavim ,otevru kapotu a koukam,kdy zapnou.........teplomer porad v pulce,5 min a porad stejne,bez ventil.,dalsich 5 min a az potom se zapla teprve prvni rychlost na ventil.,teplomer porad v pulce,mozna mm za za pulkou, tak jsem si rikal,ze uvarit koktu sned ani nejde..... Popravdě ti řeknu že ventilátor jsem ve svý ještě neslyšel sepnout a nikdy jsem rafičku neměl přes půlku, to mám spíš v poslední době problém s nižší teplotou, ale to jen díky blbýmu termostatu... Souhlasím ručičku teploměru jsem ještě neviděl za půlkou. U Felicie kterou jsem před tím vlastnil tak tam ventilátor běžel skoro ihned po zaparkování auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 15. Květen 2007 Sdílet Vloženo 15. Květen 2007 minulej rok v lete jsem zkousel brachovo auto,ma tdi bez klimatizace,zkousel jsem,kdy mu zapne vetrak chladice,bylo 35stupnu,parak jak krava ,jel jsem po meste,asi 10km,pak zastavim ,otevru kapotu a koukam,kdy zapnou.........teplomer porad v pulce,5 min a porad stejne,bez ventil.,dalsich 5 min a az potom se zapla teprve prvni rychlost na ventil.,teplomer porad v pulce,mozna mm za za pulkou, tak jsem si rikal,ze uvarit koktu sned ani nejde..... Popravdě ti řeknu že ventilátor jsem ve svý ještě neslyšel sepnout a nikdy jsem rafičku neměl přes půlku, to mám spíš v poslední době problém s nižší teplotou, ale to jen díky blbýmu termostatu... Souhlasím ručičku teploměru jsem ještě neviděl za půlkou. U Felicie kterou jsem před tím vlastnil tak tam ventilátor běžel skoro ihned po zaparkování auta. S tím plně souhlasím, ve Felině jsem měl s chlazením problém dvakrát, jednou se zapek větrák a podruhý odešlo čidlo v koloně na magistrále. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 15. Květen 2007 Sdílet Vloženo 15. Květen 2007 Kluci u me asi tak - zapnu klima a bezi ventilator vnitrni a neni tolik hlucny - pak kdyz stojim ci je parak sepne se na par minut ten venkovni a za par minut zase prestane a bezi zase sam ten vnitrni - je to v poradku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 15. Květen 2007 Sdílet Vloženo 15. Květen 2007 Kluci u me asi tak - zapnu klima a bezi ventilator vnitrni a neni tolik hlucny - pak kdyz stojim ci je parak sepne se na par minut ten venkovni a za par minut zase prestane a bezi zase sam ten vnitrni - je to v poradku? Tak teď mám hlavu zamotanou jak gordický uzel, já měl zato, že u klimy je sahara s dvěma větráky z motorového prostoru a oba jsou na dvě rychlosti. Ten zvenku je pro mě novinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 ad ukazatel teploty: když bude teplota motoru od 70 do 110 st.C tak teploměr na palubce bude ukazovat stále 90 st.C. takže nejde o dokonalou regulaci termostatu ale o záměrné zkreslení aby to pěkně vypadalo. ad vrtule: na chladičovou stěnu montuje škodovka vrtule jen z vnitřní strany t.j. od motoru. jestli někdo má z venkovní strany t.j. od nárazníku tak je to nějakej bast. pokud někdo myslel vnitřní jako v kabině a vnější v motoráku tak se tu motá pátý přes devátý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 ad ukazatel teploty: když bude teplota motoru od 70 do 110 st.C tak teploměr na palubce bude ukazovat stále 90 st.C.takže nejde o dokonalou regulaci termostatu ale o záměrné zkreslení aby to pěkně vypadalo. ad vrtule: na chladičovou stěnu montuje škodovka vrtule jen z vnitřní strany t.j. od motoru. jestli někdo má z venkovní strany t.j. od nárazníku tak je to nějakej bast. pokud někdo myslel vnitřní jako v kabině a vnější v motoráku tak se tu motá pátý přes devátý. Takže tím mi chceš říct že když mi rafička jen o kousek spadne pod vertikální polohu tak je motor na 70 stupních? To je asi trochu blbost nemyslíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 ad ukazatel teploty: když bude teplota motoru od 70 do 110 st.C tak teploměr na palubce bude ukazovat stále 90 st.C.takže nejde o dokonalou regulaci termostatu ale o záměrné zkreslení aby to pěkně vypadalo. ad vrtule: na chladičovou stěnu montuje škodovka vrtule jen z vnitřní strany t.j. od motoru. jestli někdo má z venkovní strany t.j. od nárazníku tak je to nějakej bast. pokud někdo myslel vnitřní jako v kabině a vnější v motoráku tak se tu motá pátý přes devátý. Takže tím mi chceš říct že když mi rafička jen o kousek spadne pod vertikální polohu tak je motor na 70 stupních? To je asi trochu blbost nemyslíš? To co vravy vasa moze byt pravda. Vsimol som si ze ked v zime nastartujem motor tak rucicka stupa pomaliii a potom ztrazu vide k 90 tak rychlo ze to by sa ten motor nemal sancu zahriat na 90stupnov. a vetraky mi spusti v kolone ked ukazuje90 a rucicka sa ani nepohne dole a ked ich vypne tak stale ukazuje 90. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 ad ukazatel teploty: když bude teplota motoru od 70 do 110 st.C tak teploměr na palubce bude ukazovat stále 90 st.C.takže nejde o dokonalou regulaci termostatu ale o záměrné zkreslení aby to pěkně vypadalo. ad vrtule: na chladičovou stěnu montuje škodovka vrtule jen z vnitřní strany t.j. od motoru. jestli někdo má z venkovní strany t.j. od nárazníku tak je to nějakej bast. pokud někdo myslel vnitřní jako v kabině a vnější v motoráku tak se tu motá pátý přes devátý. Takže tím mi chceš říct že když mi rafička jen o kousek spadne pod vertikální polohu tak je motor na 70 stupních? To je asi trochu blbost nemyslíš? Ver Vasovi, ma pravdu. To co ukazuje budik je hodnota z druhe smycky teplotniho cidla, ktera ma jiny rozsah nez ta, ktera posila hodnoty do RJ. V DP je to asi popsano, ale ja se na ni ted nedostanu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 ad ukazatel teploty: když bude teplota motoru od 70 do 110 st.C tak teploměr na palubce bude ukazovat stále 90 st.C.takže nejde o dokonalou regulaci termostatu ale o záměrné zkreslení aby to pěkně vypadalo. ad vrtule: na chladičovou stěnu montuje škodovka vrtule jen z vnitřní strany t.j. od motoru. jestli někdo má z venkovní strany t.j. od nárazníku tak je to nějakej bast. pokud někdo myslel vnitřní jako v kabině a vnější v motoráku tak se tu motá pátý přes devátý. Takže tím mi chceš říct že když mi rafička jen o kousek spadne pod vertikální polohu tak je motor na 70 stupních? To je asi trochu blbost nemyslíš? Ver Vasovi, ma pravdu. To co ukazuje budik je hodnota z druhe smycky teplotniho cidla, ktera ma jiny rozsah nez ta, ktera posila hodnoty do RJ. V DP je to asi popsano, ale ja se na ni ted nedostanu Tak to abych ten termostat co nejdřív vyměnil když jezdím s takhle podchlazeným motorem a ještě to žere jak tank... No já vám teda budu věřit no... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 ad ukazatel teploty: když bude teplota motoru od 70 do 110 st.C tak teploměr na palubce bude ukazovat stále 90 st.C.takže nejde o dokonalou regulaci termostatu ale o záměrné zkreslení aby to pěkně vypadalo. ad vrtule: na chladičovou stěnu montuje škodovka vrtule jen z vnitřní strany t.j. od motoru. jestli někdo má z venkovní strany t.j. od nárazníku tak je to nějakej bast. pokud někdo myslel vnitřní jako v kabině a vnější v motoráku tak se tu motá pátý přes devátý. Takže tím mi chceš říct že když mi rafička jen o kousek spadne pod vertikální polohu tak je motor na 70 stupních? To je asi trochu blbost nemyslíš? Ver Vasovi, ma pravdu. To co ukazuje budik je hodnota z druhe smycky teplotniho cidla, ktera ma jiny rozsah nez ta, ktera posila hodnoty do RJ. V DP je to asi popsano, ale ja se na ni ted nedostanu Tak to abych ten termostat co nejdřív vyměnil když jezdím s takhle podchlazeným motorem a ještě to žere jak tank... No já vám teda budu věřit no... No nejprve bych promeril (nechal proverit) to cidlo. Taky jsem si diagnostikoval zavadu podle prubehu teploty -termostat-. Zkusenost jiz od 1000 MB. A ouha, servisak me vyvedl z omylu a jeste se sklebil (stara se mi o octu od porizeni, tak OK ) . Bylo to jen cidlo teploty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 zkousel jsem to na fabii merit tu teplotu vagem,raficka v pulce,ale na vagu chvilku 85,95,byla to sdi,jenze tam byla klima a ventilatory se zaply hned po zapnuti kompresoru,na octavce jsem to nemeril.........az bude pařak,tak to vyzkousim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 (editace) Kluci u me asi tak - zapnu klima a bezi ventilator vnitrni a neni tolik hlucny - pak kdyz stojim ci je parak sepne se na par minut ten venkovni a za par minut zase prestane a bezi zase sam ten vnitrni - je to v poradku? Tak teď mám hlavu zamotanou jak gordický uzel, já měl zato, že u klimy je sahara s dvěma větráky z motorového prostoru a oba jsou na dvě rychlosti. Ten zvenku je pro mě novinka No na kazdy chladic ventilator - prece nebude ventilator foukat pres jeden chladic, ktery je navic jeste k tomu na 90C Editováno: 16. Květen 2007, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 (editace) Kluci u me asi tak - zapnu klima a bezi ventilator vnitrni a neni tolik hlucny - pak kdyz stojim ci je parak sepne se na par minut ten venkovni a za par minut zase prestane a bezi zase sam ten vnitrni - je to v poradku? Tak teď mám hlavu zamotanou jak gordický uzel, já měl zato, že u klimy je sahara s dvěma větráky z motorového prostoru a oba jsou na dvě rychlosti. Ten zvenku je pro mě novinka No na kazdy chladic ventilator - prece nebude ventilator foukat pres jeden chladic, ktery je navic jeste k tomu na 90C To ale 100% není originální, origo jsou dva ze strany motoru a foukají přes oba chladiče . Stejnak ten chladič tam, máš nějak divnej, co je to za dostavbu?? Editováno: 16. Květen 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 (editace) Kluci u me asi tak - zapnu klima a bezi ventilator vnitrni a neni tolik hlucny - pak kdyz stojim ci je parak sepne se na par minut ten venkovni a za par minut zase prestane a bezi zase sam ten vnitrni - je to v poradku? Tak teď mám hlavu zamotanou jak gordický uzel, já měl zato, že u klimy je sahara s dvěma větráky z motorového prostoru a oba jsou na dvě rychlosti. Ten zvenku je pro mě novinka No na kazdy chladic ventilator - prece nebude ventilator foukat pres jeden chladic, ktery je navic jeste k tomu na 90C To ale 100% není originální, origo jsou dva ze strany motoru a foukají přes oba chladiče . Stejnak ten chladič tam, máš nějak divnej, co je to za dostavbu?? Jsem druhy majitel - prvni byla firma v Praze - chladis je normalni a ventilator uplne stejny jako u nasi druhe Octy Editováno: 16. Květen 2007, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 Kluci u me asi tak - zapnu klima a bezi ventilator vnitrni a neni tolik hlucny - pak kdyz stojim ci je parak sepne se na par minut ten venkovni a za par minut zase prestane a bezi zase sam ten vnitrni - je to v poradku? Tak teď mám hlavu zamotanou jak gordický uzel, já měl zato, že u klimy je sahara s dvěma větráky z motorového prostoru a oba jsou na dvě rychlosti. Ten zvenku je pro mě novinka No na kazdy chladic ventilator - prece nebude ventilator foukat pres jeden chladic, ktery je navic jeste k tomu na 90C To ale 100% není originální, origo jsou dva ze strany motoru a foukají přes oba chladiče . Stejnak ten chladič tam, máš nějak divnej, co je to za dostavbu?? Jsem druhy majitel - prvni byla firma v Praze - chladis je normalni a ventilator uplne stejny jako u nasi druhe Octy co je to za motor?je to predfaseft,ze,jestli vidim dobre Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 Jedna Octa ma trubky z hliniku a druha octa poplastovane trubky klima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 (editace) Ano obe jsou predfacelift a kazda ma kapanek jine klima trubky a drobnost Editováno: 16. Květen 2007, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 Ano obe jsou predfacelift a kazda ma kapanek jine klima trubky a drobnost To je ale dodělávaná klima ne? mimo škoda servis, páč tohle v ETCE ani nikde jinde není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 Tak to nevim vse je oznaceni audi ci WV - no kdyz zapnu klima tlacitko a pak nastartuju tak se kompresor sepne za par sekund asi 3 sec. to je vse v poradku. Dal uz nevim jak vysledovat typ klimatizace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.