Březen 19, 201015 r Mě se to nějak nezdá. Jestli si z nás pánové nedělají legraci. Vždyť přece Octavia II, kterou vidíme na obrázku od Cjoctaviana, byla nástupkyní Octavie I, tedy Touru Proto Cjoctavian napsal "Tak tu je ten nastupca Touru". Mimochodem Škoda řekla, že nový levný sedan bude menší než Octavia. A Octavia II, kterou vidíme na obrázku, přeci nemůže být menší než Octavia II FL...
Březen 19, 201015 r Tak vraj to bude lacnejsie ocesat O2 predFL ako robit novy model...tiez som tomu spociatku nechcel verit
Březen 19, 201015 r Mně to přijde logický a chytrý. Už jenom kolik se ušetří na školení servisáků, kteří se nebudou muset učit novej model. Nebude se muset investovat do vývoje, auto se nebude muset celý zase ladit atd. atd.
Březen 20, 201015 r Nevím, kdy to nové má přijít na trh, ale co mám info tak už se pracuje na Octavii 3. Čili by nebylo tak od věci použít 2 předFL.
Březen 21, 201015 r Mne to prijde taky logicke. Skode chybi nizsi stredni, ktera by konkurovala vsem tem Meganum, Focusum, Ceedum kolem 300 tis. Kc. Nemuzu si pomoct navzdory recim o prumernosti, ale OII na me pusobi jakymsi bytelnejsim, rozumej solidnejsim, dojmem nez predchozi jmenovani. Tudiz srazeni ceny OII FL by nikam nevedlo. Dat do OII predFL 4 airbagy, nejaky levny paket s dalkovym centralem a klimatizaci, motory 1.2 TSI (63 a 77kW) a TDI, drasticky omezit priplatkovou vybavu (radio a par drobnosti) pro zamezeni konkurenci FL a cenovku kolem 320 tis. Kc a je vystarano. Jeste vyresit, aby si to nekonkurovalo s Fabii/Roomstrem. Akorat to nastve lidi, kteri kupovali holobyty se zakladnim motorem. V rodine mame asi dva roky starou Octavii Ambiente 1.6 MPI za tusim nejakych 410tis. Kc. Kde jsou ty casy?
Březen 21, 201015 r ... potom to bude brutalne osklbana OII predFL .. a uz to vidim ako sa miesto OII bude vo velkom nakupovat toto nakolko to bude rovnako velke akurat zo socialnou vybavou, (ako firemne vozy napr. naco ist do drahsej OII ked mozem AEntry ..) podla mna A Entry ma byt marketingovo zacielena na odlisnu skupinu zakaznikov, a to tych ktori dnes kupuju Ceed a CO. a ti to zakaznici predsa nejdu do OII FL uvidime ...
Březen 21, 201015 r co je na tom logicke a chytre ? Už sem to psal - ušetří se výrazně na nákladech pro uvedení vozu na trh, automechanik a lidi ve výrobě se nebudou muset učit nový model, ušetří se na ladění konstrukčních závad a milion dalších věcí. Jestli firma koupí OI Tour nebo OII Tour už je jedno. Mojeho zaměstnavatele nepovažuju za chudáka a i přesto má objednáno 14ks Tourů. Rozdíl oproti OII Ambiente je cca 100k a to se bavím o combi s naftou vs. benzin liftback. Pochybuju, že bude OII Tour stejně levná jako současnej Trumf a takových situací, jako jsou po příchodu Trumfu bude imho málo.
Březen 21, 201015 r podla vyjadrenia ludi z MB auto ma byt mensie nez sucasna O a lacnejsie ... ... tak som velmi zvedavy ci to bude oII predFL ...... jak tu zrazu vsetci tvrdite
Březen 21, 201015 r tak potom to treba nejako jasne oddelit .. - A Entry - vykuchana OII (nieco ako junior) - nastupca touru ???
Březen 22, 201015 r naopak. tour bych nevidel jako juniora. zas si nemuzou dovolit udelat z toho hnus.
Březen 28, 201015 r tak potom to treba nejako jasne oddelit .. - A Entry - vykuchana OII (nieco ako junior) - nastupca touru ??? A co tak vykuchaná OII předFL do doby, než bude hotový A-Entry.
Březen 28, 201015 r žorži tak f tom by som už videl logiku ... alebo že by nejaka ďalšia karosárksa varianta OII pFL ? takze upravujem svoj zoznam: 1. vykuchana OII pFL (iná karosárska veriza ko poznáme doteraz ?) 2. A - Entry ??? Upraveno Březen 28, 201015 r od LUKY-007
Březen 29, 201015 r Je zajímavý, že na jeden model dostali dodavatelé avízo s obnovením dodávek a druhý se mu opravdu, ale opravdu nepodobá.
Březen 29, 201015 r kokos aj tu aj na garazi sa len rojite ti co ste uz videli A Entry atd ... celkom ftipne .... nic nemozete hovorit ...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.