Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mě se to nějak nezdá. Jestli si z nás pánové nedělají legraci. Vždyť přece Octavia II, kterou vidíme na obrázku od Cjoctaviana, byla nástupkyní Octavie I, tedy Touru ;) Proto Cjoctavian napsal "Tak tu je ten nastupca Touru".

Mimochodem Škoda řekla, že nový levný sedan bude menší než Octavia. A Octavia II, kterou vidíme na obrázku, přeci nemůže být menší než Octavia II FL...

Vloženo

Mně to přijde logický a chytrý. Už jenom kolik se ušetří na školení servisáků, kteří se nebudou muset učit novej model. Nebude se muset investovat do vývoje, auto se nebude muset celý zase ladit atd. atd.

Vloženo

Mne to prijde taky logicke. Skode chybi nizsi stredni, ktera by konkurovala vsem tem Meganum, Focusum, Ceedum kolem 300 tis. Kc. Nemuzu si pomoct navzdory recim o prumernosti, ale OII na me pusobi jakymsi bytelnejsim, rozumej solidnejsim, dojmem nez predchozi jmenovani. Tudiz srazeni ceny OII FL by nikam nevedlo.

Dat do OII predFL 4 airbagy, nejaky levny paket s dalkovym centralem a klimatizaci, motory 1.2 TSI (63 a 77kW) a TDI, drasticky omezit priplatkovou vybavu (radio a par drobnosti) pro zamezeni konkurenci FL a cenovku kolem 320 tis. Kc a je vystarano. Jeste vyresit, aby si to nekonkurovalo s Fabii/Roomstrem.

Akorat to nastve lidi, kteri kupovali holobyty se zakladnim motorem. V rodine mame asi dva roky starou Octavii Ambiente 1.6 MPI za tusim nejakych 410tis. Kc. Kde jsou ty casy?:)

Vloženo

... potom to bude brutalne osklbana OII predFL .. a uz to vidim ako sa miesto OII bude vo velkom nakupovat toto nakolko to bude rovnako velke akurat zo socialnou vybavou, (ako firemne vozy napr. naco ist do drahsej OII ked mozem AEntry ..)

podla mna A Entry ma byt marketingovo zacielena na odlisnu skupinu zakaznikov, a to tych ktori dnes kupuju Ceed a CO. a ti to zakaznici predsa nejdu do OII FL

uvidime ...

Vloženo

co je na tom logicke a chytre ?

Už sem to psal - ušetří se výrazně na nákladech pro uvedení vozu na trh, automechanik a lidi ve výrobě se nebudou muset učit nový model, ušetří se na ladění konstrukčních závad a milion dalších věcí.

Jestli firma koupí OI Tour nebo OII Tour už je jedno. Mojeho zaměstnavatele nepovažuju za chudáka a i přesto má objednáno 14ks Tourů. Rozdíl oproti OII Ambiente je cca 100k a to se bavím o combi s naftou vs. benzin liftback.

Pochybuju, že bude OII Tour stejně levná jako současnej Trumf a takových situací, jako jsou po příchodu Trumfu bude imho málo.

Vloženo (editace)

žorži tak f tom by som už videl logiku ... :palec2:

alebo že by nejaka ďalšia karosárksa varianta OII pFL ?

takze upravujem svoj zoznam:

1. vykuchana OII pFL (iná karosárska veriza ko poznáme doteraz ?)

2. A - Entry

???

Editováno: , autor: LUKY-007

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...