Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Jinak pokud tu je někdo starší 40ti let, muž, nejlépe poblíž Prahy a chce se na A Entry podívat, tak ať mi písne SZ...

hmm ty woe šáhnul sis ???

no jo no kriteria nesplnam :help:

Jinak pokud tu je někdo starší 40ti let, muž, nejlépe poblíž Prahy a chce se na A Entry podívat, tak ať mi písne SZ...

Co by člověk za 400Kč neudělal lol Já sem zatím taky nikoho nesehnal kol5

Já sem si taky sáhl, u toho většího. Přístrojovka byla tvrdá.

A na koho ste to sahali?

Na Jacksona? :kol-48:

Vidím, že začínáš trochu otáčet :p

neotacaj vsetci si osahavali škodovenku :prc:

  • 4 měsíce později...

Tak tu je ten nastupca Touru ;)

uz sa TO blizi :)

"Podle sme.sk se do laciné octavie nechystají nové moderní přeplňované motory TSI, které nyní tvoří kostru celé nabídky motorů pro škodovky. Přednost má prý dostat archaický čtyřválec 1,6 litru s výkonem 102 koní. Ten ale nesplňuje emisní normu Euro 5, bez které se po prvním lednu 2011 nebudou moci v EU nová auta prodávat.Vzhledem k tomu, že se premiéra staré-nové octavie prý chystá na autosalon konaný v Moskvě od 25. do 29. srpna, je tedy možné, že se nová Octavia Tour dostane pouze na mimoevropské trhy a do Ruska." Více zde.

Oni sou zjevně úplně tupí.

Škoda nedávno ukončila výrobu prvej generácie modelu Octavia nazývaného Tour.

Vyrábí se (když odmyslíme stropy) a vyrábět se ještě nějakou dobu bude...

"Podle sme.sk se do laciné octavie nechystají nové moderní přeplňované motory TSI, které nyní tvoří kostru celé nabídky motorů pro škodovky. Přednost má prý dostat archaický čtyřválec 1,6 litru s výkonem 102 koní. Ten ale nesplňuje emisní normu Euro 5, bez které se po prvním lednu 2011 nebudou moci v EU nová auta prodávat.Vzhledem k tomu, že se premiéra staré-nové octavie prý chystá na autosalon konaný v Moskvě od 25. do 29. srpna, je tedy možné, že se nová Octavia Tour dostane pouze na mimoevropské trhy a do Ruska." Více zde.

Jenže ŠA v prvotní informaci k této podpoře prodeje dealerům uvádí, že tento (tour2) bude splňovat normu EU 5.

Jak je tedy možné, že ta archaická 1,6 MPI v Seatu Exeo tu Euro 5 splňuje? :p

Jak je tedy možné, že ta archaická 1,6 MPI v Seatu Exeo tu Euro 5 splňuje? :p

Stejně jako třeba 1.4 16V/63kW :-) Žumpa se valí..

Tak to vypadá, že si ještě nějaký pátek počkám, jak tohle dopadne. Před facelift se mi totiž líbí mnohem víc jak současná O2. Uvažuju o koupi starší O2, ale jestli to bude opravdu takhle, tam bych šel do nového vozu. Ovšem za předpokladu, že cena bude ještě podstatně nižší, než u současné akce Škoda Octavia CZ edition.

Stejně jako třeba česká verze 1.4 16V/63kW neplní a slovenská 1.4 16V/63kW plní EU 5 :smich:

Upraveno od dick

No toto? Jak je to možné?

papier znesie mnoho ;)

Žádná česká 1.4/63kW není. Z jednoduchého důvodu - u nás se (zatím?) neprodává.

No ale jak je to doopravdy? Kterou tu emisní normu vlastně ten motor splňuje?

Žádná česká 1.4/63kW není. Z jednoduchého důvodu - u nás se (zatím?) neprodává.

Spíše, už se neprodává! Nebo je snad motor 1,4 16V prodávaný ve slovenských Fábiích něco úplně jiného, než to co se donedávna u nás nabízelo ?

Upraveno od dick

Ale prodává, ale jenom na některých trzích. Např. na Slovensku je v nabídce - pro FII, R ne.

Ale prodává, ale jenom na některých trzích. Např. na Slovensku je v nabídce - pro FII, R ne.

Jenže u nás ti prodejci uvedeou jako důvod ukončení prodeje, že neplní EU 5 !!

Jestli tohle někdo z nich tvrdí, tak je blbec! Od začátku bylo prezentováno, že 1.4/63kW pokračuje dál, ale s normou EU5. Ten motor se cpe i do Pola nebo Ibizy a všude je prezentováno EU5.

Kolik se ho skutečně vyrobí, to je otázka, v okolních zemích je zatím co vím na Slovensku nebo v Polsku (cca 13k příplatek oproti HTP 51kW a o cca 7k levnější než TSI 63kW, rozdíly na Slovensku jsou podobné, někam jsem je sem psal). Rozhodně ale nebyl staženej z nabídky kvůli emisím, spíš se snaží Škoda prorazit s TSI.

Upraveno od bojler

Teď už je jasno, a už si i rozumíme. Jen by mě zajímalo co tomu motoru provedly, jakou změnu, že plní ?

Bohužel, to nemůžu sloužit. Výkon a točivý moment jsou udávané stejně, stejně tak sedí otáčky pro maxima. 0-100km/h je u HB o 0,1s lepší, u combi o 0,4s lepší. U R spotřeba není udávaná, u Fabie je oproti předchozí verzi o 0,6l ve všech cyklech lepší. Pokud se ten motor začal montovat do většiny stávajících modelů (Leon, Altea, Golf, Polo, Ibiza), tak je to asi odpověď na otázku, co přijde po 1.4/59kW do OII. Přecejenom TSI je pořád údajně nedostatek a tohle by mělo plnit roli základu. Vzhledem k tomu, že o motoru do FII RS bylo rozhodnuto taky na poslední chvilku, tak o motoru do AE asi nemá moc cenu spekulovat.

Jinak v materiálech Škody je uváděno, že tenhle motor bude v průběhu roku i v R. Jestli to tak dopadne nebo ne, to je otázka.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.