Přejít na obsah

A Entry


lukino200

Doporučené příspěvky

  • o 4 měsíce později...

"Podle sme.sk se do laciné octavie nechystají nové moderní přeplňované motory TSI, které nyní tvoří kostru celé nabídky motorů pro škodovky. Přednost má prý dostat archaický čtyřválec 1,6 litru s výkonem 102 koní. Ten ale nesplňuje emisní normu Euro 5, bez které se po prvním lednu 2011 nebudou moci v EU nová auta prodávat.Vzhledem k tomu, že se premiéra staré-nové octavie prý chystá na autosalon konaný v Moskvě od 25. do 29. srpna, je tedy možné, že se nová Octavia Tour dostane pouze na mimoevropské trhy a do Ruska." Více zde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Podle sme.sk se do laciné octavie nechystají nové moderní přeplňované motory TSI, které nyní tvoří kostru celé nabídky motorů pro škodovky. Přednost má prý dostat archaický čtyřválec 1,6 litru s výkonem 102 koní. Ten ale nesplňuje emisní normu Euro 5, bez které se po prvním lednu 2011 nebudou moci v EU nová auta prodávat.Vzhledem k tomu, že se premiéra staré-nové octavie prý chystá na autosalon konaný v Moskvě od 25. do 29. srpna, je tedy možné, že se nová Octavia Tour dostane pouze na mimoevropské trhy a do Ruska." Více zde.

Jenže ŠA v prvotní informaci k této podpoře prodeje dealerům uvádí, že tento (tour2) bude splňovat normu EU 5.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to vypadá, že si ještě nějaký pátek počkám, jak tohle dopadne. Před facelift se mi totiž líbí mnohem víc jak současná O2. Uvažuju o koupi starší O2, ale jestli to bude opravdu takhle, tam bych šel do nového vozu. Ovšem za předpokladu, že cena bude ještě podstatně nižší, než u současné akce Škoda Octavia CZ edition.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žádná česká 1.4/63kW není. Z jednoduchého důvodu - u nás se (zatím?) neprodává.

Spíše, už se neprodává! Nebo je snad motor 1,4 16V prodávaný ve slovenských Fábiích něco úplně jiného, než to co se donedávna u nás nabízelo ?

Editováno: , autor: dick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli tohle někdo z nich tvrdí, tak je blbec! Od začátku bylo prezentováno, že 1.4/63kW pokračuje dál, ale s normou EU5. Ten motor se cpe i do Pola nebo Ibizy a všude je prezentováno EU5.

Kolik se ho skutečně vyrobí, to je otázka, v okolních zemích je zatím co vím na Slovensku nebo v Polsku (cca 13k příplatek oproti HTP 51kW a o cca 7k levnější než TSI 63kW, rozdíly na Slovensku jsou podobné, někam jsem je sem psal). Rozhodně ale nebyl staženej z nabídky kvůli emisím, spíš se snaží Škoda prorazit s TSI.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel, to nemůžu sloužit. Výkon a točivý moment jsou udávané stejně, stejně tak sedí otáčky pro maxima. 0-100km/h je u HB o 0,1s lepší, u combi o 0,4s lepší. U R spotřeba není udávaná, u Fabie je oproti předchozí verzi o 0,6l ve všech cyklech lepší. Pokud se ten motor začal montovat do většiny stávajících modelů (Leon, Altea, Golf, Polo, Ibiza), tak je to asi odpověď na otázku, co přijde po 1.4/59kW do OII. Přecejenom TSI je pořád údajně nedostatek a tohle by mělo plnit roli základu. Vzhledem k tomu, že o motoru do FII RS bylo rozhodnuto taky na poslední chvilku, tak o motoru do AE asi nemá moc cenu spekulovat.

Jinak v materiálech Škody je uváděno, že tenhle motor bude v průběhu roku i v R. Jestli to tak dopadne nebo ne, to je otázka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...