George Couser Vloženo 29. Březen 2010 Vloženo 29. Březen 2010 Jinak pokud tu je někdo starší 40ti let, muž, nejlépe poblíž Prahy a chce se na A Entry podívat, tak ať mi písne SZ... Citovat
LUKY-007 Vloženo 29. Březen 2010 Vloženo 29. Březen 2010 hmm ty woe šáhnul sis ??? no jo no kriteria nesplnam Citovat
bojler Vloženo 30. Březen 2010 Vloženo 30. Březen 2010 Jinak pokud tu je někdo starší 40ti let, muž, nejlépe poblíž Prahy a chce se na A Entry podívat, tak ať mi písne SZ... Co by člověk za 400Kč neudělal Já sem zatím taky nikoho nesehnal Já sem si taky sáhl, u toho většího. Přístrojovka byla tvrdá. Citovat
LUKY-007 Vloženo 30. Březen 2010 Vloženo 30. Březen 2010 neotacaj vsetci si osahavali škodovenku Citovat
Cjoctavian Vloženo 13. Srpen 2010 Vloženo 13. Srpen 2010 Tak tu je ten nastupca Touru uz sa TO blizi Citovat
Pawouk Vloženo 13. Srpen 2010 Vloženo 13. Srpen 2010 "Podle sme.sk se do laciné octavie nechystají nové moderní přeplňované motory TSI, které nyní tvoří kostru celé nabídky motorů pro škodovky. Přednost má prý dostat archaický čtyřválec 1,6 litru s výkonem 102 koní. Ten ale nesplňuje emisní normu Euro 5, bez které se po prvním lednu 2011 nebudou moci v EU nová auta prodávat.Vzhledem k tomu, že se premiéra staré-nové octavie prý chystá na autosalon konaný v Moskvě od 25. do 29. srpna, je tedy možné, že se nová Octavia Tour dostane pouze na mimoevropské trhy a do Ruska." Více zde. Citovat
bojler Vloženo 13. Srpen 2010 Vloženo 13. Srpen 2010 Oni sou zjevně úplně tupí. Škoda nedávno ukončila výrobu prvej generácie modelu Octavia nazývaného Tour. Vyrábí se (když odmyslíme stropy) a vyrábět se ještě nějakou dobu bude... 1 Citovat
dick Vloženo 13. Srpen 2010 Vloženo 13. Srpen 2010 "Podle sme.sk se do laciné octavie nechystají nové moderní přeplňované motory TSI, které nyní tvoří kostru celé nabídky motorů pro škodovky. Přednost má prý dostat archaický čtyřválec 1,6 litru s výkonem 102 koní. Ten ale nesplňuje emisní normu Euro 5, bez které se po prvním lednu 2011 nebudou moci v EU nová auta prodávat.Vzhledem k tomu, že se premiéra staré-nové octavie prý chystá na autosalon konaný v Moskvě od 25. do 29. srpna, je tedy možné, že se nová Octavia Tour dostane pouze na mimoevropské trhy a do Ruska." Více zde. Jenže ŠA v prvotní informaci k této podpoře prodeje dealerům uvádí, že tento (tour2) bude splňovat normu EU 5. Citovat
Václav Š. Vloženo 14. Srpen 2010 Vloženo 14. Srpen 2010 Jak je tedy možné, že ta archaická 1,6 MPI v Seatu Exeo tu Euro 5 splňuje? Citovat
bojler Vloženo 14. Srpen 2010 Vloženo 14. Srpen 2010 Jak je tedy možné, že ta archaická 1,6 MPI v Seatu Exeo tu Euro 5 splňuje? Stejně jako třeba 1.4 16V/63kW :-) Žumpa se valí.. Citovat
HTP 12V Vloženo 14. Srpen 2010 Vloženo 14. Srpen 2010 Tak to vypadá, že si ještě nějaký pátek počkám, jak tohle dopadne. Před facelift se mi totiž líbí mnohem víc jak současná O2. Uvažuju o koupi starší O2, ale jestli to bude opravdu takhle, tam bych šel do nového vozu. Ovšem za předpokladu, že cena bude ještě podstatně nižší, než u současné akce Škoda Octavia CZ edition. Citovat
dick Vloženo 14. Srpen 2010 Vloženo 14. Srpen 2010 (editace) Stejně jako třeba česká verze 1.4 16V/63kW neplní a slovenská 1.4 16V/63kW plní EU 5 Editováno: 14. Srpen 2010, autor: dick Citovat
bojler Vloženo 15. Srpen 2010 Vloženo 15. Srpen 2010 Žádná česká 1.4/63kW není. Z jednoduchého důvodu - u nás se (zatím?) neprodává. Citovat
Václav Š. Vloženo 15. Srpen 2010 Vloženo 15. Srpen 2010 No ale jak je to doopravdy? Kterou tu emisní normu vlastně ten motor splňuje? Citovat
dick Vloženo 15. Srpen 2010 Vloženo 15. Srpen 2010 (editace) Žádná česká 1.4/63kW není. Z jednoduchého důvodu - u nás se (zatím?) neprodává. Spíše, už se neprodává! Nebo je snad motor 1,4 16V prodávaný ve slovenských Fábiích něco úplně jiného, než to co se donedávna u nás nabízelo ? Editováno: 15. Srpen 2010, autor: dick Citovat
bojler Vloženo 15. Srpen 2010 Vloženo 15. Srpen 2010 Ale prodává, ale jenom na některých trzích. Např. na Slovensku je v nabídce - pro FII, R ne. Citovat
dick Vloženo 15. Srpen 2010 Vloženo 15. Srpen 2010 Ale prodává, ale jenom na některých trzích. Např. na Slovensku je v nabídce - pro FII, R ne. Jenže u nás ti prodejci uvedeou jako důvod ukončení prodeje, že neplní EU 5 !! Citovat
bojler Vloženo 15. Srpen 2010 Vloženo 15. Srpen 2010 (editace) Jestli tohle někdo z nich tvrdí, tak je blbec! Od začátku bylo prezentováno, že 1.4/63kW pokračuje dál, ale s normou EU5. Ten motor se cpe i do Pola nebo Ibizy a všude je prezentováno EU5. Kolik se ho skutečně vyrobí, to je otázka, v okolních zemích je zatím co vím na Slovensku nebo v Polsku (cca 13k příplatek oproti HTP 51kW a o cca 7k levnější než TSI 63kW, rozdíly na Slovensku jsou podobné, někam jsem je sem psal). Rozhodně ale nebyl staženej z nabídky kvůli emisím, spíš se snaží Škoda prorazit s TSI. Editováno: 15. Srpen 2010, autor: bojler Citovat
dick Vloženo 16. Srpen 2010 Vloženo 16. Srpen 2010 Teď už je jasno, a už si i rozumíme. Jen by mě zajímalo co tomu motoru provedly, jakou změnu, že plní ? Citovat
bojler Vloženo 16. Srpen 2010 Vloženo 16. Srpen 2010 Bohužel, to nemůžu sloužit. Výkon a točivý moment jsou udávané stejně, stejně tak sedí otáčky pro maxima. 0-100km/h je u HB o 0,1s lepší, u combi o 0,4s lepší. U R spotřeba není udávaná, u Fabie je oproti předchozí verzi o 0,6l ve všech cyklech lepší. Pokud se ten motor začal montovat do většiny stávajících modelů (Leon, Altea, Golf, Polo, Ibiza), tak je to asi odpověď na otázku, co přijde po 1.4/59kW do OII. Přecejenom TSI je pořád údajně nedostatek a tohle by mělo plnit roli základu. Vzhledem k tomu, že o motoru do FII RS bylo rozhodnuto taky na poslední chvilku, tak o motoru do AE asi nemá moc cenu spekulovat. Jinak v materiálech Škody je uváděno, že tenhle motor bude v průběhu roku i v R. Jestli to tak dopadne nebo ne, to je otázka. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.