Juris80 Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 (editace) Zdravím všechny! Nechal jsem si na své fabii 1,4 16V 55kW vyměnit rozvody + vodní pumpu a po najetí přibližně 100 km mi ubyla v nádobce cca polovina chladící kapaliny. V servise mi řekli, že žádnou netěsnost nenašli, asi tam byl ještě vzduch. Dále jsem byl upozorněn, že je pravděpodobně už načnuté těsnění pod hlavou, protože na víčku pro dolívání oleje objevili malé množství emulze. Od té doby jsem najel minimum km, tak nemůžu říct, jestli úbytek pokračuje. Chci se přesto zeptat, jestli může mít výměna rozvodů vliv na úbytek chladící kapaliny, respektive jestli se může někudy dostat kapalina do motoru, pokud by to někde špatně utěsnili a pod. Olej je zatím naprosto čistý a podle mě je v zimě troška žluté emulze na víčku normální. Nebo se pletu? A ještě mám jeden problém, občas se mi po nastartování rozsvítí kontrolka chladící kapaliny i přes to, že jí je v nádobce dost. Dá se s tím něco dělat? Třeba nějakým způsobem vyčistit elektrody v nádobce? Dík za názory Editováno: 23. Únor 2010, autor: Juris80 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 ta žlutá emulze na víčku je normální a je důsledkem toho, že se jezdí krátké trasy a motor se nestihne zahřát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cech Vloženo 23. Duben 2010 Sdílet Vloženo 23. Duben 2010 Zdravím všechny! Nechal jsem si na své fabii 1,4 16V 55kW vyměnit rozvody + vodní pumpu a po najetí přibližně 100 km mi ubyla v nádobce cca polovina chladící kapaliny. V servise mi řekli, že žádnou netěsnost nenašli, asi tam byl ještě vzduch. Dále jsem byl upozorněn, že je pravděpodobně už načnuté těsnění pod hlavou, protože na víčku pro dolívání oleje objevili malé množství emulze. Od té doby jsem najel minimum km, tak nemůžu říct, jestli úbytek pokračuje. Chci se přesto zeptat, jestli může mít výměna rozvodů vliv na úbytek chladící kapaliny, respektive jestli se může někudy dostat kapalina do motoru, pokud by to někde špatně utěsnili a pod. Olej je zatím naprosto čistý a podle mě je v zimě troška žluté emulze na víčku normální. Nebo se pletu? A ještě mám jeden problém, občas se mi po nastartování rozsvítí kontrolka chladící kapaliny i přes to, že jí je v nádobce dost. Dá se s tím něco dělat? Třeba nějakým způsobem vyčistit elektrody v nádobce? Dík za názory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cech Vloženo 23. Duben 2010 Sdílet Vloženo 23. Duben 2010 Měl jsem podobný problém a vyřešen byl výměnou těsnění. Pak problém již nebyl. Zdravím Čech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.