Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny!

Nechal jsem si na své fabii 1,4 16V 55kW vyměnit rozvody + vodní pumpu a po najetí přibližně 100 km mi ubyla v nádobce cca polovina chladící kapaliny. V servise mi řekli, že žádnou netěsnost nenašli, asi tam byl ještě vzduch. Dále jsem byl upozorněn, že je pravděpodobně už načnuté těsnění pod hlavou, protože na víčku pro dolívání oleje objevili malé množství emulze. Od té doby jsem najel minimum km, tak nemůžu říct, jestli úbytek pokračuje.

Chci se přesto zeptat, jestli může mít výměna rozvodů vliv na úbytek chladící kapaliny, respektive jestli se může někudy dostat kapalina do motoru, pokud by to někde špatně utěsnili a pod. Olej je zatím naprosto čistý a podle mě je v zimě troška žluté emulze na víčku normální. Nebo se pletu?

A ještě mám jeden problém, občas se mi po nastartování rozsvítí kontrolka chladící kapaliny i přes to, že jí je v nádobce dost. Dá se s tím něco dělat? Třeba nějakým způsobem vyčistit elektrody v nádobce?

Dík za názory

Upraveno od Juris80

ta žlutá emulze na víčku je normální a je důsledkem toho, že se jezdí krátké trasy a motor se nestihne zahřát

  • 1 měsíc později...

Zdravím všechny!

Nechal jsem si na své fabii 1,4 16V 55kW vyměnit rozvody + vodní pumpu a po najetí přibližně 100 km mi ubyla v nádobce cca polovina chladící kapaliny. V servise mi řekli, že žádnou netěsnost nenašli, asi tam byl ještě vzduch. Dále jsem byl upozorněn, že je pravděpodobně už načnuté těsnění pod hlavou, protože na víčku pro dolívání oleje objevili malé množství emulze. Od té doby jsem najel minimum km, tak nemůžu říct, jestli úbytek pokračuje.

Chci se přesto zeptat, jestli může mít výměna rozvodů vliv na úbytek chladící kapaliny, respektive jestli se může někudy dostat kapalina do motoru, pokud by to někde špatně utěsnili a pod. Olej je zatím naprosto čistý a podle mě je v zimě troška žluté emulze na víčku normální. Nebo se pletu?

A ještě mám jeden problém, občas se mi po nastartování rozsvítí kontrolka chladící kapaliny i přes to, že jí je v nádobce dost. Dá se s tím něco dělat? Třeba nějakým způsobem vyčistit elektrody v nádobce?

Dík za názory

Měl jsem podobný problém a vyřešen byl výměnou těsnění. Pak problém již nebyl. Zdravím Čech

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.