Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Prosím o radu, mám pocit že mi "fučí" intercooler, počujem od neho slabé syčanie aj na voľnobežných otáčkach, podľa mňa to nie je normálne. Fábia (mr2006) má cca 200t km, tachometer cca 140t ale podľa všetkého predávajúci ubral "diabolských" 66666km, intercooler je trochu od oleja (foto). Je ten zvuk normálny, alebo je IC predraný? Dá sa IC vybrať cez PP svertlo, alebo musí preč aj nárazník?

post-8574-1267546932991_thumb.jpg

Upraveno od lubikSK

syčet by to nemělo a chtělo by to skontrolavat komplet vedení vzduchu, jestli je to ok - možná se jen uvolnila hadice u cooleru, ale nej by bylo to prohlídnout, cooler odpojit, pokud v něm je opravdu olej, tak ho vylejt a cooler vrátit = najít místo, kde ti to uniká....na vyndání cooleru je třeba sundat nárazník - cca 10minut práce ;) PS: myslím že i log z VAGu by byl ok ;)

Upraveno od kibi

  • Autor

Tak že rozumiem tomu tak, že IC by nemal syčať, uvolnená hadica mi nepripadá, z vonkajšej strany (aj v najnižšom bode) nie je ani stopy po mastnote, v pamäti závad zatiaľ nebolo nič, akurát sa mi zdá moja 55kW v porovnaní s 1,4TDI/58kW čo som mal možnosť vyskúšať o dosť lenivejšia, neviem či to vysvetľujú tie 3kW navyše, ako keby "nechcela ísť za plynom". Log mám tak z pred 6 mes. ale ten zvuk som počul už vtedy, len som nevedel či je to normálne, všetko bolo OK, iba pri kontrole EGR cca 20% 430mg/H (malo byť 450-600mg/H) a cca65% 240mg/H (160-310mg/H). Čo by som mal dať do log-u? Mám tam MAF, EGR, otáčky, moment, tlak (ten bol OK) etc. Aký by mal byť pomer tlakov vonkajšíI/turbo na voľnobehu? V logu mám 969/959 cca1/1 ,nemám chuť to rozoberať 2x, ale ani kupovať nový IC (môžem ho mať za 129€) v šodovke ma usadili 300€. Ale ak je problém s IC, naradšej by som ho rovno vymenil (time is money).

Upraveno od lubikSK

log by bylo nejlepší udělat někde do kopce, třeba na trojku, od 1500 do 4000ot. pod plným plynem.

potřebné jsou data ze skupiny 3,10,11

  • Autor

Určite si to lognem, ale už s novým IC, dnes som ho vymenil, bol predraný od plastového prívodu vzduchu, neviem či také malé dierky mohli mať vplyv na plniaci tlak a výkon. Je mi trochu ľúto za 130€, mohol som si ten starý zapájkovať (pastu na AL mám), ale po šoku zo škoda ceny 300€, som neodolal valeu s 27% zľavou, nakoniec predsa musel ísť nárazník a svetlo dole, aby bol prístup k IC. Plastový prívod vzduchu som v spodnej časti skrátil o cca 5mm, aby už neopieral o rúrky IC a podlepil penovou obojstrannou páskou.

post-8574-12679942918694_thumb.jpg

post-8574-12679943416772_thumb.jpg

post-8574-12679943871356_thumb.jpg

Upraveno od lubikSK

  • 3 měsíce později...

ahoj, mam stejny problem...presne jako u tebe my pod intercoolerem vytejka neco mastnyho..pises, ze jsi h proste vymenil..a jak auto jezdi ted??znatelnej rozdil???a jeste otakza..jak funguje ten intercooler??enni mi jasny jak se do chladice vzduchu dostane ten mastnej sajrajt, jako nejakej olej..dik, moc mi to pomuze..marek

  • 2 roky později...

Ahoj!Prodřel se mi intercooler.Nevíte někdo jestli je shodný do 1.4Tdi a 1.9Tdi?Mám 1.9 Tdi r.v.2002.Díky za radu.

Upraveno od sekator

víme, shodný není...na 1.9 TDi ATD 100% z 1.4 TDi nejde, ani z 1.9 TDi ASZ - BLS 96kw, je tam jiný průměr a napojení vedení vzduchu

stačí očistit, odmastit (pořádně) a zalepit tekutým kovem. vydrží to v pohodě.

  • 3 týdny později...

Díky moc za rady!

  • 3 měsíce později...

ahoj, mam stejny problem...presne jako u tebe my pod intercoolerem vytejka neco mastnyho..pises, ze jsi h proste vymenil..a jak auto jezdi ted??znatelnej rozdil???a jeste otakza..jak funguje ten intercooler??enni mi jasny jak se do chladice vzduchu dostane ten mastnej sajrajt, jako nejakej olej..dik, moc mi to pomuze..marek

intercooler je chladic vzduchu turba a ten olej se tam dostava prave z turba ktere ho tam propousti pokud uz je to nejak extremni je temer jiste ze turbo je na odchodu ja mam ten samej problem tak budu menit turbo i intercooler za vetsi

Nevim jestli si to po třech letech ještě přečte :D

  • 9 měsíců později...

rozdil mezi collerem v 1.4 tdi a 1.9 tdi neni vubec zadnej
jinej prumer vedeni ma az cooler v RS

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.