lubikSK Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 (editace) Prosím o radu, mám pocit že mi "fučí" intercooler, počujem od neho slabé syčanie aj na voľnobežných otáčkach, podľa mňa to nie je normálne. Fábia (mr2006) má cca 200t km, tachometer cca 140t ale podľa všetkého predávajúci ubral "diabolských" 66666km, intercooler je trochu od oleja (foto). Je ten zvuk normálny, alebo je IC predraný? Dá sa IC vybrať cez PP svertlo, alebo musí preč aj nárazník? Editováno: 7. Březen 2010, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 (editace) syčet by to nemělo a chtělo by to skontrolavat komplet vedení vzduchu, jestli je to ok - možná se jen uvolnila hadice u cooleru, ale nej by bylo to prohlídnout, cooler odpojit, pokud v něm je opravdu olej, tak ho vylejt a cooler vrátit = najít místo, kde ti to uniká....na vyndání cooleru je třeba sundat nárazník - cca 10minut práce PS: myslím že i log z VAGu by byl ok Editováno: 2. Březen 2010, autor: kibi 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 2. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 (editace) Tak že rozumiem tomu tak, že IC by nemal syčať, uvolnená hadica mi nepripadá, z vonkajšej strany (aj v najnižšom bode) nie je ani stopy po mastnote, v pamäti závad zatiaľ nebolo nič, akurát sa mi zdá moja 55kW v porovnaní s 1,4TDI/58kW čo som mal možnosť vyskúšať o dosť lenivejšia, neviem či to vysvetľujú tie 3kW navyše, ako keby "nechcela ísť za plynom". Log mám tak z pred 6 mes. ale ten zvuk som počul už vtedy, len som nevedel či je to normálne, všetko bolo OK, iba pri kontrole EGR cca 20% 430mg/H (malo byť 450-600mg/H) a cca65% 240mg/H (160-310mg/H). Čo by som mal dať do log-u? Mám tam MAF, EGR, otáčky, moment, tlak (ten bol OK) etc. Aký by mal byť pomer tlakov vonkajšíI/turbo na voľnobehu? V logu mám 969/959 cca1/1 ,nemám chuť to rozoberať 2x, ale ani kupovať nový IC (môžem ho mať za 129€) v šodovke ma usadili 300€. Ale ak je problém s IC, naradšej by som ho rovno vymenil (time is money). Editováno: 2. Březen 2010, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 4. Březen 2010 Sdílet Vloženo 4. Březen 2010 log by bylo nejlepší udělat někde do kopce, třeba na trojku, od 1500 do 4000ot. pod plným plynem. potřebné jsou data ze skupiny 3,10,11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 7. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 (editace) Určite si to lognem, ale už s novým IC, dnes som ho vymenil, bol predraný od plastového prívodu vzduchu, neviem či také malé dierky mohli mať vplyv na plniaci tlak a výkon. Je mi trochu ľúto za 130€, mohol som si ten starý zapájkovať (pastu na AL mám), ale po šoku zo škoda ceny 300€, som neodolal valeu s 27% zľavou, nakoniec predsa musel ísť nárazník a svetlo dole, aby bol prístup k IC. Plastový prívod vzduchu som v spodnej časti skrátil o cca 5mm, aby už neopieral o rúrky IC a podlepil penovou obojstrannou páskou. Editováno: 7. Březen 2010, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 8. Červen 2010 Sdílet Vloženo 8. Červen 2010 ahoj, mam stejny problem...presne jako u tebe my pod intercoolerem vytejka neco mastnyho..pises, ze jsi h proste vymenil..a jak auto jezdi ted??znatelnej rozdil???a jeste otakza..jak funguje ten intercooler??enni mi jasny jak se do chladice vzduchu dostane ten mastnej sajrajt, jako nejakej olej..dik, moc mi to pomuze..marek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekator Vloženo 14. leden 2013 Sdílet Vloženo 14. leden 2013 (editace) Ahoj!Prodřel se mi intercooler.Nevíte někdo jestli je shodný do 1.4Tdi a 1.9Tdi?Mám 1.9 Tdi r.v.2002.Díky za radu. Editováno: 14. leden 2013, autor: sekator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 víme, shodný není...na 1.9 TDi ATD 100% z 1.4 TDi nejde, ani z 1.9 TDi ASZ - BLS 96kw, je tam jiný průměr a napojení vedení vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 16. leden 2013 Sdílet Vloženo 16. leden 2013 stačí očistit, odmastit (pořádně) a zalepit tekutým kovem. vydrží to v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekator Vloženo 6. Únor 2013 Sdílet Vloženo 6. Únor 2013 Díky moc za rady! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Krčál Krejčík Vloženo 22. Květen 2013 Sdílet Vloženo 22. Květen 2013 ahoj, mam stejny problem...presne jako u tebe my pod intercoolerem vytejka neco mastnyho..pises, ze jsi h proste vymenil..a jak auto jezdi ted??znatelnej rozdil???a jeste otakza..jak funguje ten intercooler??enni mi jasny jak se do chladice vzduchu dostane ten mastnej sajrajt, jako nejakej olej..dik, moc mi to pomuze..marek intercooler je chladic vzduchu turba a ten olej se tam dostava prave z turba ktere ho tam propousti pokud uz je to nejak extremni je temer jiste ze turbo je na odchodu ja mam ten samej problem tak budu menit turbo i intercooler za vetsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 23. Květen 2013 Sdílet Vloženo 23. Květen 2013 Nevim jestli si to po třech letech ještě přečte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 rozdil mezi collerem v 1.4 tdi a 1.9 tdi neni vubec zadnejjinej prumer vedeni ma az cooler v RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.