Cjoctavian Vloženo 4. Březen 2010 Sdílet Vloženo 4. Březen 2010 Má uz niekto tento motor? Pochvalte sa TU je test v Golfe... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikutik Vloženo 19. Duben 2010 Sdílet Vloženo 19. Duben 2010 Co pocuvam, tak same chvalelenie, tu je test Octavia 1,2 TSI, idealny na rodinne jazdenie. Uz len cakam, kolko ludi zasa tento motor zfukne... aha, ja som zabudol, sak oni su "zavodnici" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 22. Duben 2010 Sdílet Vloženo 22. Duben 2010 Mno tak myslím že mám do budoucna nástupkyni za Oktu AEE celkem jasnou Ale uvidíme co se objeví za dětské nemoci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wentos Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 Mno tak myslím že mám do budoucna nástupkyni za Oktu AEE celkem jasnou Ale uvidíme co se objeví za dětské nemoci. Mame ho v praci v Yetikovi, motor chodi dobre, ale je to na klidnou jizdu, kdyz na to clovek zacne slapat, tak to hezky papka. Ale pro ridici, ktery nejezdi rychle a nebo pro rodinu naprosto dostacujici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikutik Vloženo 10. Květen 2010 Sdílet Vloženo 10. Květen 2010 (editace) Pre takych je tento motor robeny, pre kludnych vodicov, pre rodinnu jazdu. A na to obcasne svizenejsie predbiehanie to krasne staci... Vyborna nahrada za 1,6 75 kW. Uz ho ma niekto v Octavke? Nech sa podeli o pocity... Editováno: 10. Květen 2010, autor: tomikutik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarisek Vloženo 22. Květen 2010 Sdílet Vloženo 22. Květen 2010 Spotřeby při jízdách nad 100km: 6,3, 6,8, 7,0(horský teren, 5 lidí), poslední jízda 5,9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 22. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2010 Tak je o nejaku desatinku nizsia ako 1,4TSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 26. Květen 2010 Sdílet Vloženo 26. Květen 2010 (editace) Trocha techniky. Editováno: 26. Květen 2010, autor: martikk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 26. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Květen 2010 Vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarisek Vloženo 29. Květen 2010 Sdílet Vloženo 29. Květen 2010 Ještě drobátko techniky To Cjoctavian: Super farbe Zazehovy_motor_1_2_TSI_77kw.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 29. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 29. Květen 2010 Sdílet Vloženo 29. Květen 2010 Ještě drobátko techniky To Cjoctavian: Super farbe nahodou k 1.6TDI a 1.9TDI by jsi nemel takovouhle prirucku? velice zajimave cteni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 30. Květen 2010 Sdílet Vloženo 30. Květen 2010 Tak je o nejaku desatinku nizsia ako 1,4TSI S tou nižší spotřebou u 1.2 TSI to nemusí být vždy pravda, bude hodně záležet na zatížení vozu a profilu trati.Myslím, že spotřeba 1.4TSI může být v mnoha situacích menší díky většímu kroutícímu výkonu.Spotřebu jednoznačně ovlivní citlivá práce s plynem, je to stejné jako u mé 1.8TSI.Rozhodování mezi 1.2TSI a 1.4TSI bude asi vždy ovlivňovat rozdíl v nákupní ceně.Pro OII se mi jeví 1.4TSI jako lepší volba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 30. Květen 2010 Sdílet Vloženo 30. Květen 2010 tak muj nazor: jelikoz pro BEZNEHO majitele vozu ktery si koupi OII pro soukrome ucely naprosto postacuje 1.4 atmosfera s 59KW tak si myslim ze ta 1.2TSI je uplne v pohode, jine to je kdyz auto denno-denne jezdi s nejakym firemnim ridicem, ale pro to jsou tu uplne jine motory, cili zaklad uplne staci a pak uz se to jenom odviji od toho kdo je ochotnej kolik dat...za to dostane zodpovidajici motor a vybavu ja bych klidne sel do te 1.4 atmosfery, jenze jezdim dalky (par krat v mesici 950 km na jeden sup: SK-DE)tak proto diesel... jinak TSIcka vseobecne jsou mi sympaticka...jsou to proste jedny z hightech motorizaci co se ted nabizi...(a taky fiat ma zajimavej dvouvalec) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarisek Vloženo 30. Květen 2010 Sdílet Vloženo 30. Květen 2010 Vybíráním auta jsem strávil stovky hodin u PC - 3 měsíce, téměř každý večer (až manželka říkala, tak už konečně nějaký objednej ). Nakonec zůstala v sítu Octavia, volba mezi motory TSI. Mezi motory 1.2 a 1.4 rozhodly hlavně info od sousedního fora Můj odkaz, dalšího článku Můj odkaz, a z testů na německých serverech, kde u obou motorizací byl změřen rozdíl ve zrychlení 0-100 menší než 1s. Chvilku jsem pokukoval i po 1.8 TSI, ale 80 litrů navíc je pro mně příliš. Takže kdo jezdí převážně naloženej, ať jde do 1,8 TSI, pro nás postarší, kteří jezdíme převážně ve dvou, je myslím tento motor absolutně v poho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarisek Vloženo 30. Květen 2010 Sdílet Vloženo 30. Květen 2010 Sem myslel, že dneska budu zase zajíždě, ale když se podívám z okna... Znáte někdo nějaký slušný slovo pro tenhle styl počasu ? Ale trošku zas k věci - v příloze Vznetove_motory_1_2_1_6_2_0_CR_TDI.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 30. Květen 2010 Sdílet Vloženo 30. Květen 2010 Super, muzes tech prirucek sehnat vic? Konkretne treba na Yetiho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 30. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 30. Květen 2010 tak muj nazor: jelikoz pro BEZNEHO majitele vozu ktery si koupi OII pro soukrome ucely naprosto postacuje 1.4 atmosfera s 59KW tak si myslim ze ta 1.2TSI je uplne v pohode, jine to je kdyz auto denno-denne jezdi s nejakym firemnim ridicem, ale pro to jsou tu uplne jine motory, cili zaklad uplne staci a pak uz se to jenom odviji od toho kdo je ochotnej kolik dat...za to dostane zodpovidajici motor a vybavu ja bych klidne sel do te 1.4 atmosfery, jenze jezdim dalky (par krat v mesici 950 km na jeden sup: SK-DE)tak proto diesel... jinak TSIcka vseobecne jsou mi sympaticka...jsou to proste jedny z hightech motorizaci co se ted nabizi...(a taky fiat ma zajimavej dvouvalec) Tak ja som mal v predoslej Octavii 1,4 s 55 kW - a mozem povedat, ze je to vyborny motor do mesta a pre pohodoveho vodica na okresky. Akonahle je v aute 5 ludi a batozina, zabudni na nejake predbiehanie - a este nebodaj do kopca alebo vo nvysokej rychlosti na dialnici...Kazde obiehanie autobusu alebo kamionu som si musel 3x rozmysliet...Ale zato spotreba bola len asi o 0,5l vyssia ako s mojou terajsou 1,4 TSI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 31. Květen 2010 Sdílet Vloženo 31. Květen 2010 tak muj nazor: jelikoz pro BEZNEHO majitele vozu ktery si koupi OII pro soukrome ucely naprosto postacuje 1.4 atmosfera s 59KW tak si myslim ze ta 1.2TSI je uplne v pohode, jine to je kdyz auto denno-denne jezdi s nejakym firemnim ridicem, ale pro to jsou tu uplne jine motory, cili zaklad uplne staci a pak uz se to jenom odviji od toho kdo je ochotnej kolik dat...za to dostane zodpovidajici motor a vybavu ja bych klidne sel do te 1.4 atmosfery, jenze jezdim dalky (par krat v mesici 950 km na jeden sup: SK-DE)tak proto diesel... jinak TSIcka vseobecne jsou mi sympaticka...jsou to proste jedny z hightech motorizaci co se ted nabizi...(a taky fiat ma zajimavej dvouvalec) 1,4 MPI v OII je dle mého už trochu masochismus. Kdo si kupuje auto velikosti OII, tak snad by už měl si koupit i adekvátní motorizaci. 1.4 MPI bohužel slovem adekvátní nazvat nelze. Jinak pro majitele který používá auto soukromě a nenajezdí za rok 80 000km tak si myslím, že je nejlepší volbou právě 1.8 TSI, která nabídne krásné svezení a zábavu za volantem při pŘedjíždění. Jasně 1.4 TSI je taky v pohodě, ale už to je pro lidi, kteří nemají ambice ostatní na silnici pozávodit. A 1.2 TSI, ta je čistě na popojíždění, dlouhé trasy to moc hltat s chutí nebude. Já mám třeba 1.8 TSI a vůbec nejezdím naložený, 90% času ve dvou lidech a bez zavazadel, nesouhlasím, s tím že 1.8 TSI je pro ty kteŘí jezdí plně naloženi, to je nesmysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lala Vloženo 31. Květen 2010 Sdílet Vloženo 31. Květen 2010 1,4 MPI v OII je dle mého už trochu masochismus. Kdo si kupuje auto velikosti OII, tak snad by už měl si koupit i adekvátní motorizaci. 1.4 MPI bohužel slovem adekvátní nazvat nelze. Jinak pro majitele který používá auto soukromě a nenajezdí za rok 80 000km tak si myslím, že je nejlepší volbou právě 1.8 TSI, která nabídne krásné svezení a zábavu za volantem při pŘedjíždění. Jasně 1.4 TSI je taky v pohodě, ale už to je pro lidi, kteří nemají ambice ostatní na silnici pozávodit. A 1.2 TSI, ta je čistě na popojíždění, dlouhé trasy to moc hltat s chutí nebude. Já mám třeba 1.8 TSI a vůbec nejezdím naložený, 90% času ve dvou lidech a bez zavazadel, nesouhlasím, s tím že 1.8 TSI je pro ty kteŘí jezdí plně naloženi, to je nesmysl. Marios dcerá má ten sám motor co máš ty. Jel jsem s tím a musím říct, že to jede jak oheň.Ta síla je tam cítit.Ale váhal bych jestli bych reději nevzal tu 1.4 TSI. A na to tvoje ježdění kolem komina a jak si háklivý na spotřebu tak se dívím, že jsi do toho motoru šel.To už nezajedeš za 5litrů i méně jak si psal. Každopádně každý ať si koupí auto jaké se mu líbí.Přd 3 léty jsem koupil FSI tenkrát jsi mi to doporučil a maximální spokojenost.Motor je výborný.Jinak hodně šťastých kilometrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 1. Červen 2010 Sdílet Vloženo 1. Červen 2010 Lala: jestli ježděním kolem komína myslíš, že nenajezdím desetitisíce kilometrů ročně, tak máš pravdu, můj nájezd je cca. 15 000km za rok, takže proto i ten motor, jelikož toho tolik nenajedu, tak nemusím řešit ani tu spotřebu. A že jsem ju řešíl s FSI není pravda, mě byla taky ukradená i předtím, ale ten motor přimo vybízel k tomu jet klidně a plynule a pak se odvděčil pěknou spotřebou. TSI je na tom díky svýmu chyrakteru tak trochu jinde a člověka to občas nutí tomu šlápnout a pak je jasný že za 6 l/100 jezdit nebudu, ale s tím jsem počítal. Budu spokojený když dlouhodobku po zajetí budu mít kolem 7 l/100km. Ja novou OII koupil právě jen kvůli tomu motoru, protože to co s tím autem jde teďka předjet, se mi mohlo s FSI jen zdát a to to FSI nejezdí vůbec špatně. A jsem rád že jsi spokojený s motorem a že jsem dobře doporučil, já bych si ho taky nechal, nebýt té složité situace do které jsem se dostal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 Sem myslel, že dneska budu zase zajíždě, ale když se podívám z okna... Znáte někdo nějaký slušný slovo pro tenhle styl počasu ? Ale trošku zas k věci - v příloze to jarisek: nemohol by si niekde uploadnut aj ostatne Ucebne dielenske pomucky ktore vysli, vidim ze mas k tomu pristup a niektorym z nas by sa isto zisli nejake veci z nich...pisal som ti aj SZ a zatial si mi neodpovedal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 2. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 tak za neho mozem povedat, ze 1,4 TSI nema... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 a 1.8 TSI taky není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 ja mu psal v SZ o inych veciach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.