Přejít na obsah

Hever do garáže


HonzaR

Doporučené příspěvky

Ahoj, jaký používáte kdo hever v garáži? Mám na mysli hever na kolečkách, který zvedne celou nápravu naráz. Měl jsem takový hever, nejmenší typ a po 10 letech přestal těsnit a nedrží polohu. Chci pořídit nový, tak sonduju, co doporučíte, před čím varujete? Možná bych bral trochu větší, než nejmenší, ale zase aby to nebyla 40kg kráva. Dík .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to vyřešil jednoduchou opravou rozebral jsem to vyndal starý gumičky (Okroužky) za pár korun v hostru (prodej gufera,hagice,okroužky a jiné gumové věci) koupil nové namontoval a OK. funguje dva roky bez jediný kapičky a drží tlak(nepadá).Pokud jsi stím starým jinak spokojený tak ho oprav.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrumr jde opravit stav se někde kde dělaj a opravujou hydrauliku dneska je i víc možností jak to opravit,třeba znova vyfrézovat na větší průměr a udělat vetší píst+ nové větší gumičky není problém nebo oprava spešl lepidlem které se nanese do rýhy tím ji ucpe a jen se upraví do původního průměru,tak se dá celkem rychle opravit za míň peněz třeba poškrábaná pístnice na bagru poškrábe se ta stříbrná část a teče z toho olej a nejjednodušší je to dobře odmastit a nanést do rýhy a pak opracovat do původního tvaru a je opraveno a tam jsou přádný tlaky a v heveru je to zanedbatelný minimum .Za zeptání nic nedáš a hevér bude zase sloužit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No záleží na co ta pístnice je pokud je to speciál(lepší materiál) atyp (na objednávku) tak je to drahý a záleží taky na tlaku který musí udržet.A taky co se do bezpečnosti týče. Pak to drahý je ale pojízdný hever co mám je takovej co koupíš v obi do pětikyla.Tam je jen pár O kroužků fakt za pár korun.Pak jak už jsem psal spočítat náklady na opravu a nebo koupit jinej. Ale opravit jde jen ta cena versus nový to už je rozhodnutí který musí každý zvážit sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím, chtěl bych si pořídit nějaký slušný stabilní hever do garáže (mám FII combi) můžete mi poradit. Mám vyhlídlé nějaké nůžkové typy zvedáku, ale mám obavy, že ta šablona, která zvedá auto, není stejná, jako ta u origo zvedáku. Nerad bych nějak poškodil prahy auta. Díky za rady, případně odzkoušené typy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Také řeším, jak zvedat F II. Originální zvedák se zdá velice nestabilní, proto jsem si koupil ještě jeden nůžkový (ten černý) a ten lehce pro jistotu přitlačím vedle originálu. Zvedat auto na něm nelze - nemá totiž ten plech tvaru U, ale jen mělký žlábek. Mám strach, že spodek plechu tvořící prah by se časem ohnul nebo se poškodil ochranný nátěr a plech zde začne korodovat.

Neexistuje pro Fábii nějaké řešení mimo originální zvedák ?

V Auto Kelly mají takový s drážkou (ten stříbrný) za 300 Kč - nemá s ním někdo zkušenost ?

post-34246-0-20087500-1335117798_thumb.j

post-34246-0-48992400-1335119198_thumb.j

Editováno: , autor: .Honza.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud kupujete pojízdný zvedák na čtyřech kolečkách zajímejte se o to jaký má zdvih Ten co zvedne jen do cca 300mm to je málo. Musí se dávat výhradně přímo pod ramena aby vůbec byla kola ve vzduchu.Ty s větším zdvihem se dají dát třeba pod nosníky karoserie a i když se vyvěsí ramena náprav jsou kola ve vzduchu. a to je třeba zdvih alespoň cca do 450 mm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...