HonzaR Vloženo 5. Březen 2010 Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 Ahoj, jaký používáte kdo hever v garáži? Mám na mysli hever na kolečkách, který zvedne celou nápravu naráz. Měl jsem takový hever, nejmenší typ a po 10 letech přestal těsnit a nedrží polohu. Chci pořídit nový, tak sonduju, co doporučíte, před čím varujete? Možná bych bral trochu větší, než nejmenší, ale zase aby to nebyla 40kg kráva. Dík . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 5. Březen 2010 Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 Já to vyřešil jednoduchou opravou rozebral jsem to vyndal starý gumičky (Okroužky) za pár korun v hostru (prodej gufera,hagice,okroužky a jiné gumové věci) koupil nové namontoval a OK. funguje dva roky bez jediný kapičky a drží tlak(nepadá).Pokud jsi stím starým jinak spokojený tak ho oprav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 5. Březen 2010 Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 taky na tych kolečkách mě přestal držet a rozebral sem ho a zjistil,že ve válci je vydřená rýha od špony(ta špona se tam musela dostat už z výroby),tak sem koupil nový a ještě mám 9T panenku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaR Vloženo 5. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 Příjemné překvapení, že jde rozebrat - vůbec jsem v to nedoufal. Prohlédnu ho, rozdělám a uvidí se v čem je problém. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 5. Březen 2010 Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 Petrumr jde opravit stav se někde kde dělaj a opravujou hydrauliku dneska je i víc možností jak to opravit,třeba znova vyfrézovat na větší průměr a udělat vetší píst+ nové větší gumičky není problém nebo oprava spešl lepidlem které se nanese do rýhy tím ji ucpe a jen se upraví do původního průměru,tak se dá celkem rychle opravit za míň peněz třeba poškrábaná pístnice na bagru poškrábe se ta stříbrná část a teče z toho olej a nejjednodušší je to dobře odmastit a nanést do rýhy a pak opracovat do původního tvaru a je opraveno a tam jsou přádný tlaky a v heveru je to zanedbatelný minimum .Za zeptání nic nedáš a hevér bude zase sloužit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 6. Březen 2010 Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 to znám pístnice a taky je opravuji,popř.vozím na opravu,ale v tomto případě by se jednalo o nerentabilní opravu,válec je plechová trubka a když si vezmeme,že to stálo ani né 300kč,tak se koupil nový.jenom gumičky by přišly určo na 500kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 6. Březen 2010 Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 Gumičky stojí pár korun a ten válec by uřčitě šel taky opravit ale když by oprava vyšla víc než koupě nového tak souhlasím raděj nový Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 6. Březen 2010 Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 No to bych neříkal,nedávno sem kupoval těsnící kroužky na pístnici a jenom venkovní stály 470kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 6. Březen 2010 Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 No záleží na co ta pístnice je pokud je to speciál(lepší materiál) atyp (na objednávku) tak je to drahý a záleží taky na tlaku který musí udržet.A taky co se do bezpečnosti týče. Pak to drahý je ale pojízdný hever co mám je takovej co koupíš v obi do pětikyla.Tam je jen pár O kroužků fakt za pár korun.Pak jak už jsem psal spočítat náklady na opravu a nebo koupit jinej. Ale opravit jde jen ta cena versus nový to už je rozhodnutí který musí každý zvážit sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 17. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2011 Zdravím, chtěl bych si pořídit nějaký slušný stabilní hever do garáže (mám FII combi) můžete mi poradit. Mám vyhlídlé nějaké nůžkové typy zvedáku, ale mám obavy, že ta šablona, která zvedá auto, není stejná, jako ta u origo zvedáku. Nerad bych nějak poškodil prahy auta. Díky za rady, případně odzkoušené typy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 22. Duben 2012 Sdílet Vloženo 22. Duben 2012 (editace) Také řeším, jak zvedat F II. Originální zvedák se zdá velice nestabilní, proto jsem si koupil ještě jeden nůžkový (ten černý) a ten lehce pro jistotu přitlačím vedle originálu. Zvedat auto na něm nelze - nemá totiž ten plech tvaru U, ale jen mělký žlábek. Mám strach, že spodek plechu tvořící prah by se časem ohnul nebo se poškodil ochranný nátěr a plech zde začne korodovat. Neexistuje pro Fábii nějaké řešení mimo originální zvedák ? V Auto Kelly mají takový s drážkou (ten stříbrný) za 300 Kč - nemá s ním někdo zkušenost ? Editováno: 22. Duben 2012, autor: .Honza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gilmore Vloženo 22. Duben 2012 Sdílet Vloženo 22. Duben 2012 Originální zvedáky jsou na dvě věci! Doporučuju zajet do OBI kde mají hydraulickej zvedák na kolečkách max do 1000kč. Zasuneš ho pod rameno kola, 5x zapumpuješ a to všechno do pár sekund Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 22. Duben 2012 Sdílet Vloženo 22. Duben 2012 Vcera 800,- rovnych Gilmore, to neni zvedani , to je poezie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 24. Duben 2012 Sdílet Vloženo 24. Duben 2012 No pokud kupujete pojízdný zvedák na čtyřech kolečkách zajímejte se o to jaký má zdvih Ten co zvedne jen do cca 300mm to je málo. Musí se dávat výhradně přímo pod ramena aby vůbec byla kola ve vzduchu.Ty s větším zdvihem se dají dát třeba pod nosníky karoserie a i když se vyvěsí ramena náprav jsou kola ve vzduchu. a to je třeba zdvih alespoň cca do 450 mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.