lukas.novot Vloženo 6. Březen 2010 Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 Můžete někdo napsat stručný návod jak na výměnu klimakompresoru. Jak vypustit chladivo pred demontáži. Co všechno musím zdělat a na co si dát pozor? Nemůžu při tom nějak rozhodit rozvody, které by pak zapříčinily destrukci motoru. Můžu po výměně kompresoru zapnou klimu bez chladiva a zkusit jestli to sepne. Mě vycházelo chrastění z motoru když jsem zapnul klimu, pak tam něco jakoby prasklo a klima druhý den už nešla. doplnili mi chladivo, oleje tam bylo dost a stejne nesepne. Proto bych chtel vymenit celý kompresor i se spojkou. poradte prosim a ja pak nahodim fotoserial Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 6. Březen 2010 Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 Pokud nejsi vybavený na odsávání chladiva což pochybuji zajeď k někomu kdo to dělá.O rozvody se neboj ty s tím nemaj společnýho a je dost možné že ti odešla jen elektrospojka na řemenici klimakompresoru,ale teď proč-kvůli přidřenýmu kompresoru nebo jen prostě nevydržela elektrospojka?Je to lepší dát někomu kdo to dělá je na tyhle opravy vybavenej.Už jen z toho důvodu aby ti ta klima těsnila. A zapínat klimu bez chladiva je nesmysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 6. Březen 2010 Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 Nejdřív by jsi měl zjistit závadu.Náplň Ti odsají,zapíší si množství a pak Ti ho vrátí.Jinak jsou speciální ó-kroužky na klimu.Zručný člověk si to udělá sám. Podle dílenské příručky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.novot Vloženo 6. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 (editace) Ne netu jsem našel navod na vymenu kompresoru u fordu a musel tam zdelat i alternator, musi se i octavie? Editováno: 6. Březen 2010, autor: lukas.novot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 6. Březen 2010 Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 Jo ford tam když chceš něco sundat tak musíš ještě dalších deset vecí oddělat aby si sundal to co potřebuješ.Otevři kapotu a uvidíš!Ale podle toho jak se ptáš to nech raděj někomu zkušenýmu než si naděláš víc škody než užitku.Toť můj názor.Možná se pletu tak promiň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.novot Vloženo 6. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 Jo ford tam když chceš něco sundat tak musíš ještě dalších deset vecí oddělat aby si sundal to co potřebuješ.Otevři kapotu a uvidíš!Ale podle toho jak se ptáš to nech raděj někomu zkušenýmu než si naděláš víc škody než užitku.Toť můj názor.Možná se pletu tak promiň. mozna se nepletes , ja se rád ve věcech šťouram a zkouším jak fungují a řídím se pravydlem že všechno jde opravit, i když někdy za trošku vyšší cenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 6. Březen 2010 Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 No když to tak bereš. Jinak ten kompresor sám dohromady nedáš maximálně pokud seženeš novou řemenici se spojkou jen v tom případě pokud je špatná jen ta. Když se ti podaří ji sundat vyzkoušej jestli se kopresor točí a nijak nedrhne nebo se neseká. Pokud je něco uvnitř tak je to neopravitelný. Zjisti co tam je za kompresor dá se zjistit v etce podle vinka popřípadě pokud to bude na starým kompresoru a sežeň novej.Starší nedoporučuju nevíš v jakým je stavu a jak dlouho vydrží.Tak začni tím že to necháš někde odsát. A můžeš rozebírat sundat kolo plast. podběh plast pod motorem povol klíňák sundej altík aby jsi měl víc místa povol hadice od klimy(kompresoru) a můžeš ho povolit a vyndat.Hlavně pokud dáš novej a nebudeš to mít naplněný tak to nezkoušej na sucho.Pak to nejdřív nech natlakovat kvůli případným únikům dá se to i s barvyvem aby to bylo vydět pokud by byl únik.Pokud bude vše v pořádku tak to nech naplnit a můžeš vyzkoušet.A nech to zaběhnouz v klidu netůrovat.Zdar pokusům a šťouráním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 7. Březen 2010 Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 Kdyz nenaplni klimu tak mu kompresor v zadnym pripade npujde sepnout - je tam tlakovej snimac, leda ze by privedl odjinud napajeni k magneticke spojce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 7. Březen 2010 Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 To jo ale raděj upozornit tyhle rádoby kutily na vše,nikdy nevíš co vymyslej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Biimbo Vloženo 7. Březen 2010 Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 pokud ho budeš měnit z důvodu že se zadřel nebo s nim bylo cokoliv uvnitř, zajeď jedině do servisu kde maj proplachovačku, jinak máš po novým kompresoru za chvíli znova.. Aletrnátor jak tu někdo radil se sundavat nemusí,místa je tam všude dost. Každopádně nejdřív zjisti jestli je v novým olejová náplň. Po proplachu můžeš ušetřit. Při plnění pouze chladiva bys mohl mít přeolejováno.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.