Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak sem chtěl před sezónou vyměnit pilovej filtr,tak sem koupil nový,origo ve škodovce a chtěl sem ho vyměnit. Jenže po vyndání původního sem (protože tam nešel zacvaknout) přišel na to že ten novej je asi o 4 až 5mm vyšší. Jinak ale filtr vypadá stejně. Tak by mě zajímalo jestli mě neprodali nějakej jinej. Příští týden ho zkusím reklamovat,ale nechtěl bych ze sebe udělat vola tak se radši ptám jestli se to někomu už nestalo. Dík

Vloženo

neni to sice odpovedt pro tebe,ale abych nemusel zakladat nove tema tak bych se rad zeptal po kolika km nebo spis po jakem case by se mel menit a po jakym case ho menite?

diky vsem a tobe omluva

Vloženo

Zdravím Blansko, filtr sem někde četl že se má měnit po 30000km ale když jezdíš v prašným prostředí nebo podobně tak ho můžeš měnit i dřív třeba po 15000.Já sem ho chtěl měnit protože už tam byl když sem auto před necelým rokem koupil a už sem s ním ujel těch 15000.

Vloženo

Dík Maro ale proč se mě teda nezeptal na to jakej mám motor když je to jiný (to sem nevěděl).Jen by mě zajímalo proč to dělají jiný. Díky za objasnění. A doufám že ho vymění,teď když sem ho vybalil..

Vloženo (editace)

Kdyby ti ho náhodou neviměnili, tak to jde seříznout z obou stran(myslím ten rámeček zespodu a zvrchu), pak to tam nacvakneš.

Já ho kupoval ve specializované mototechně, sdělil jsem jim rok výroby, motorizaci...prodavač byl žejmě velký odborník, doma jsem zjistil to samé, byl vysoký a nešel zavaknout do plastu. Jo, ale do Jeseníku je daleko, tak jsem to upravil a už vím kde si nic nekoupím. Jen abych měl časem kde nakupovat...je to binec... fuck

Editováno: , autor: Peterer
Vloženo

Já sem ho taky kupoval ve škodovce a protože sem to nevěděl že sou dva druhy tak sem to vzal. Ale ten prodavač to vědět měl,su zvědavej co na to řekne až ho pudu měnit.;)

Vloženo
Tak na co je ten co mě prodali,rozměrově sedí,jen na výšku ne.Mara(viz výše)tvrdí něco jinýho.

Ahoj.Já jsem ho kupoval minulý týden.Původně tam byl nějaký plstěný v kovové mřížce a teď jsem tam dal origo a je taky větší.Musíš ho tam prostě narvat!!!Jo a mimochodem mám benzín,takže rozdíl mezi naftou a benzínem není.

Vloženo

Ja jsem menil minuly tyden. Kopil jsem filtr Bosch a v navodu byly popsany rozdil pouze v roce vyroby a ne motorizaci. Ale take tam byly pri postupu montaze nakreslene dva srouby, ktere se musi odsroubovat a ja tam zadny srouby samozrejme nemam, pak si ma clovek vybrat... ;)

Vloženo

Ročně najedu tak 15000 km, zatímco vzduchový filtr měním 1x za rok

(s olejem a olejovým filtrem zároveň), tak ten pylový měním 2x do roka

(vždy po půl roce). Interval výměny pylového filtru se nejlépe pozná tak,

že z topení (když topíte) jde takový nasládlý a ne zrovna příjemný zápach...

:palec2:

Vloženo
Ročně najedu tak 15000 km, zatímco vzduchový filtr měním 1x za rok

(s olejem a olejovým filtrem zároveň), tak ten pylový měním 2x do roka

(vždy po půl roce). Interval výměny pylového filtru se nejlépe pozná tak,

že z topení (když topíte) jde takový nasládlý a ne zrovna příjemný zápach...

:palec2:

s olejem měním všechny filtry automaticky, akorát naftovej každou druhou výměnu

Vloženo

Tak sem tam dneska byl a rozdíl mezi benzínem a naftou není ,je rozdíl mezi filtrem papírovým a uhlíkovým. To sem na začátku neřekl že sem tam chtěl dat a koupil uhlíkovej. Ten uhlíkovej je vyšší a proto se musí vyměnit i ten rámeček co ho shora drží,stojí 105kč,tak sem ho objednal a uvidím.Jinak se musel jít prodavač poradit s kolegou a potom to našel i v počítaču a kdyby s tím byl nějakej problém tak mě klidně prý vrátí peníze.

Vloženo
Tak sem tam dneska byl a rozdíl mezi benzínem a naftou není ,je rozdíl mezi filtrem papírovým a uhlíkovým. To sem na začátku neřekl že sem tam chtěl dat a koupil uhlíkovej. Ten uhlíkovej je vyšší a proto se musí vyměnit i ten rámeček co ho shora drží,stojí 105kč,tak sem ho objednal a uvidím.Jinak se musel jít prodavač poradit s kolegou a potom to našel i v počítaču a kdyby s tím byl nějakej problém tak mě klidně prý vrátí peníze.

Tak to je nová informace, tohle pomůže při další výměně. :palec2:

Já dávám taky uhlíkový filtr.

Vloženo

Tak sem to dal dohromady a je to v pořádku, s tím vyšším rámečkem se tam ten uhlíkovej filtr vejde v pohodě,su zvědavej jestli bude poznat nějaká změna v čistotě vzduchu :)

Vloženo

...bych řekl, že žádnou změnu nepocítíš, ten pylák je jen takový +/- sychr. Prachu a pylu si nanosíš do kabiny na botách a oděvu beztak dost. Jedině že bys luxoval a tepoval dvakrát do týdne :unsure:

Já měním pylák jednou do roka, obvykle na jaře nebo před létem (najedu do 10000 ročně). Zanesený se pozná zejména problematickým odmlžováním předního skla v zimě. Výše zmíněný nasládlý zápach nemusí být nutně filtrem alébrž bakteriemi v soustavě klimatizace.....tu je nejlépe rovněž jednou do roka-dvou vydesinfikovat.

Vloženo
Prodali ti filtr na benzinovou oktavicu .. taky nechapu oco jim jde ze v tom dělaj rozdíly

čoveče já jsem kupoval pylový filtr na podzim u Auto Kely a tomu maníkovi tam z počítače vyjelo, že nafta i benzín jsou shodné.....tak nevím. Je pravda že se ptal na rok - mám 97, ale pochybuji, že s postupem let by byla nějaká změna ve velikosti. Ale kdo ví ?

a co se týče četnosti výměny, určitě hraje taky roli kolik km se najede. pokud se mění jen preventivně, určitě bych ho měnil na podzim před zimou. Na ofuku orosených oken je to potom znát.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...