Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dobrý den chtěl bych se zeptat kdo má něaké zkušenosti s repasovaným turbodmychadlem...Má cenu koupit repas nebo je lepší připlatit..? nové je zbytečně drahé když staré s novým ložiskem vrtulkou a lopatkama vyjde na 8 ticis ...?? je ovlivnena životnost ...?? Záruka 12 měsícu na repas... Já jen abych se nevytrestal......Kdo má skušenosrti pište prosím děkuji předem...

Vloženo

To máš asi tak,když koupíš starší okolotěch 8tis. taky nevíš jak vypadá ale u repasu máš větší jistotu nová ložiska, ucpávky ,vyčištěné funkční.Protože pokud je turbo poškozené víc nemá ho asi ani cenu opravovat.Jak se dočteš většina oprav nebo výměna je jen z důvodu zněčištění(padání do nouzového režimu)nebo zatuhlé regulace naklápění usměrňovacích lopatek v turbu.Repasu bych se nebál.Pokud budeš hledat na netu tak určitě někde seženeš i uplně nové za rozumný peníze.

Vloženo

To máš asi tak,když koupíš starší okolotěch 8tis. taky nevíš jak vypadá ale u repasu máš větší jistotu nová ložiska, ucpávky ,vyčištěné funkční.Protože pokud je turbo poškozené víc nemá ho asi ani cenu opravovat.Jak se dočteš většina oprav nebo výměna je jen z důvodu zněčištění(padání do nouzového režimu)nebo zatuhlé regulace naklápění usměrňovacích lopatek v turbu.Repasu bych se nebál.Pokud budeš hledat na netu tak určitě někde seženeš i uplně nové za rozumný peníze.

Zkusím turbopower ..... jinak díky

Vloženo (editace)

Pokud to chceš nechat opravit v TURBO POWER, Pardubická 167, 534 01 Holice, tak ti preji hodne stesti, aby ti turbo jeste dal fungovalo .... :)

Editováno: , autor: Chozee
  • o 5 týdny později...
Vloženo

Dobrý den chtěl bych se zeptat kdo má něaké zkušenosti s repasovaným turbodmychadlem...Má cenu koupit repas nebo je lepší připlatit..? nové je zbytečně drahé když staré s novým ložiskem vrtulkou a lopatkama vyjde na 8 ticis ...?? je ovlivnena životnost ...?? Záruka 12 měsícu na repas... Já jen abych se nevytrestal......Kdo má skušenosrti pište prosím děkuji předem...

  • o 1 rok později...
Vloženo

Tak ja to zkusil v TurboCaru. Doporučil mi je Cimbu a nasledne i muj mechanik. Rekli mi at po repasu odjezdim aspon 1000km v normalnim rezimu - at si ty loziska a co ja vim vsechno dobre sedne, takze jak vyjedu nadrz tak sem dam nejaky poznatky. Na repas jsem sel pac na turbu byl max tlak 2.0, na jine oktavce (chip od porsche brno) supervag ukazal tlak 2.2 a Cimbu rikal ze tam ma byt 2.4-2.5 tak uvidime.

Vloženo

kdyz uz jsme u toho co se vsechno dela pri repasu? meni se i ta vrtulka nebo jen loziska a ucpavky? obal se muze nejak vychodit ze to neni to co bejvalo? nebo kdyz je ten repas tak super jakej je rozdil mezi novym turbem.... kdyz jde na novym turbu odbrzdit vic? jsem z toho jelen :)

  • o 7 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...