Přejít na obsah

Životnost motoru


brdy

Doporučené příspěvky

už se to tu hodně řešílo, tak můj postřeh : teď mám Seat Altea XL 1,2 TSI rv. 10/2010, od začátku se nepravidelně rozsvěcela kontrolka EPC a auto jelo v nouzovém režimu, servis se choval jako že nic, až jsem tam jednou dojel v tom nouzovém režimu a nechal to napíchnout na diagnostiku ( auto se nesmí chcípnou pak se to neukáže), a ejhle výměna turba :-) co s tím bylo jsem se nedozvěděl.... dále mi to taky pěkně rachtá po nastartování, po chvilce to přestane....tak se na ně chystám, aby udělali rozvody, jak tu na foru radíte....dnes mám najeto 25 tis km...

Ale už mám objednanýho Yetiho termín dodání konec října a dal jsem si 1,2TSI+automat tak jsem zvědavej jak ten motor bude chodit .... lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Tak přesný důvod mi není znám, ale auto už cca půl roku blbo že netáhlo a nebo za jizdy začalo cukat. Toto se postupně zhoršovalo. Dalo se to do servisu a tam to bylo 3týdny a vrátilo se to s novým motorem, s tím že prý to byl jeden z prvních kusů a že to "radši" vyměnili celé. Otecko tohle nikdy neřeší, takže auto jede a jemu to stačí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

další postřeh... ve firmě máme 6x Seat Altea XL 1,2 TSI u dvou co maj najeto málo přez 40tis se mění rozvody, u dvou turbo a u jednoho čerpadlo-prej....výroba podzim 2010...seat dělá jako že nic a strašně se divěj co se to děje....šéf zuří... a je veselo :kol-31: by mně zajímalo co se stane když se ty rozvody pos..ou třeba na dálnici ve 130km...nejde tady náhodou trochu o život ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak se držte... dnes proběhlo jednání seat, škoda, prodejce a šéf a závěr je tento.... Za všechny závady může špatné palivo prodávané v ČR a je to potvrzené průzkumem, který si udělal koncern VW...ale jako když se zase něco poser... tak oni to bezproblémů opravěj... nepřiznaj že maj blbý řetězy a konstrukční vadu na turbu...já nic já muzikant ...pro dokreslení přidávám foto starého a nového turba, kde je evidentně vidět rozdíl v konstrukci....

post-69358-0-06130500-1323429101_thumb.j

post-69358-0-07436000-1323429110_thumb.j

Editováno: , autor: hadak11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muhehe,špatnej benzín natáhne řetěz...to je fakt dobrý. A v Německu nemají asi žádné problémy s 1.2 TSI... :doh:feve:

A nepřiznají,že jde o konstrukční nedodělek některých součástí motoru,a nepřiznají... :kol-44:

Vidím,že na té první fotce už je ten kryt kabelů a je tam naprd,kuna nám to překousla přesně v tom ohybu,co by ten dekl neochránil. Doháje,ani tu nápravu předchozího kiksu neudělají pořádně... :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U stareho turba se stavalo ze popraskala skrin turba u noveho si jeste nikdo nestezoval ale je jen nejaky ten patek montovany, novy motor mozna bude ohledne EU 6 ale jeste to nikdo nevyvratil ani potvrdil

Muj nazor je ze turbo praska materialem a protoze zabira hodne dole a lidi na studeny motor tomu tlaci na pedal nevedomky, je to benzin a ma ohodne teplejsi spaliny nez nafta hlavne nevypinat po ceste hned motor trebaze se dochlazuje vodou

Editováno: , autor: Kolicek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...