Přejít na obsah

Životnost motoru


brdy

Doporučené příspěvky

Chlapci, co se týká oleje, tak asi to moc OK není, když Castrol EDGE 5W30 stojí v obchodě 1l kolem 500,- Kč, dá se sehnat ještě minimálně o 100,- méně a v servise za něj dáš bratru 700,-. Navíc ho servis nemá v plastových obalech po 1l... :kol-139:  Takže naprostý souhlas Roadlover. Na druhou stranu nechci být prudič a hádat se, jak píše strýček BOB. Zvlášť kvůli záruce... Takže prakticky neřešitelná situace, pokud chcete být klidní slušňáci. Pravdou ovšem zůstává, že mnozí prudiči vytřískali víc...

TDI má také své mouchy. Tuhle měnili známému u 125 kW Pasatu vstřiky, záruku mu neuznali, že prý natankoval špatné palivo. Protože tankuje pouze u Shell a shovává si lístky, nelenil a obrátil se o náhradu škody na tuto firmu. Odpověď: Není možné, provádí se rozbory... Suma sumárum: opravu zacvakal ze svého. Takže pak si vyberte. Motory už nejsou držáky jako dřív. Je to již také spotřební zboží. Bohužel...drahé...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem prudič, ale tohle mě vytočilo a kdybych se choval ke svým zákazíkům stejně jako ŠA tak jsem dávno bez práce....

Alespoň majitel servis zareagoval omluvil se a nabídl kompenzaci:

 

Dobrý den pane .......,

včera jsem s panem ...... ( vedoucím servisu )  analyzoval Vaši stížnost.

 

  1. Reklamace hluku motoru

Zde je moje pravomoc jako majitele dealerství bohužel velmi omezená. Pokud specialista servisních služeb ŠKODA rozhodne o zamítnutí reklamace, tak bohužel nemůžu dělat vůbec nic. Pokud dojde k dalšímu  postupnému zvyšování hluku motoru, tak můžete toto reklamovat opětovně a po dalším měření může již vykázat závada hodnoty mimo toleranci a vše se bude řešit na náklady výrobce.

 

  1. Nevhodné vystupování servisního poradce

Za přítomnosti vedoucího servisu jsem vytknul panu .........všechny Vámi uváděné nedostatky v jeho přístupu a vysvětlil mu nutný přístup k zákazníkům a to i v situaci, že je momentálně na pracovišti sám a má před sebou několik čekajících zákazníků. Zde bych Vám rád mimo omluvy ještě nabídl cenové zvýhodnění objednané resp. zrušené servisní prohlídky, příjem opravy jiným servisním poradcem a bezplatné zapůjčení náhradního vozidla po dobu opravy.

Následně bych Vám poskytoval i slevy na práci a materiál na všechny budoucí práce, tak abych alespoň částečně kompenzoval Vaši současnou a případnou budoucí ztrátu času za námi nezaviněné akustické jevy vozu ŠKODA Yeti 1.2 TSI. Dále Vám nabízím bezplatné případné výpůjčky z naší půjčovny příslušenství ( např. střešní box po dobu dovolené ).

Pokud vlastníte vůz ŠKODA  v rodině, zachováme stejnou cenovou politiku i vůči rodinným vozidlům.

Závěrem Vám nabízím expresní opravy v případě oprav po nehodě, jelikož jsem si  vědom Vaší ztráty času v tomto nemilém případě.

 

  1. Pokud budete mít ještě nějaký jiný problém s tímto vozem, můžete mi volat přímo na telefonní číslo 603 ..........

 

S pozdravem ..........

 

Co říct na závěr : už se tím nehodlám zabývat, je to negativní reklama ŠA když ti rachtá motor a všichni lidi stojící okolo se otáčí co je to tam za plečku se znakem okřídleného šípu....budu jezdit a čekat co to udělá......A příští auto nebude Škoda :-)

Editováno: , autor: hadak11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

strýček-BOB

 

"Jak to tady čtu, tak si živě představuji komentář technika - "Áááá, prudič přijel. Franto, vsadím se, že má flašku voleje v kufru a ještě bude pindat o drahotě."  Potom se nedivte, že vás servis slušně pošle do hajzlu, když reklamujete v záruce. Jak jsem už psal je zákazník servisu a "zákazník servisu".   :kol-46:"

 

Podľa myšlienkových pochodov a mluvy technika ma analogicky napadá termín značkový servis a "značkový servis"...

Niekto pár tisíc navyše možno nerieši, ale nie všetci to principiálne hádžu za hlavu..skôr než o šetrenie peňazí za každú cenu však ide o to, že po odchode z predajne a príchodom do servisu sa z milého zákazníka stáva objekt, ktorému to, kedykoľvek sa objaví, poriadne zúčtujeme, lebo aj my musíme z niečoho žiť.

 

hadak 11

 

"za námi nezaviněné akustické jevy vozu ŠKODA Yeti 1.2 TSI." - úžasná špecifikácia problému. Skôr práca pre akustika - motor zakryť kabátom, alebo motorový priestor vyplniť PUR penou, aby

 PLEČKA bola len PLEČKA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Nechci jakkoliv spochybnovat vaše negativní zkušenosti v některých servis,ale zkuste si do hospody přinést vlastní pivo které mají v akci v Kauflandu??Kam vás pošlou??? Pokud si všicni začneme do servisu donášet vlastní materiál nemůže stát hodinová sazba co teď.Jenom tak k zamyšlení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hadak - ako si prišiel na to že sa tam ide len 3,5L oleja ? Máš ho po hornú rysku ?

 

Inak na tej faktúre nevidím nič divné , jedine že tam máš naúčtovaný uhlíkový peľový filter - to si žiadal sám ? klasický je lacnejší , i keď pri Octavii nie o toľko čo pri Fabii . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

suri...umým číst návody a taky jsem si to osbně odzkoušel, koupil jsem 5l a v kanystru zbylo po výměně 1,5l :-)

osobně měním olej cca po 15 tis ( ve značkovém servisu jsem byl jenóm 2 x a to na 28 tis a teď na 55 tis) a už tam nepojedu...skončila záruka

všechny ty originál díly koupím v autokelly za polovic...

post-69358-0-67883200-1385058875_thumb.p

post-69358-0-06553500-1385059215_thumb.p

Editováno: , autor: hadak11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v návodoch a checklistoch je tiež aj do 2,0TDi 4,3L oleja tak to tam nalej a sleduj 

 

 

pár krát som olej v TSI menil a vždy tam išlo cca 3,8L  , vypustené , odkvapkané , vyšrobovaný filter , nahodený nový a naplnené ... 

 

pri prvej výmene som do motora nalial 3,3L oleja a bolo po max . - nový filter , postavené na rovine resp. naklonená vaňa aby to odtekalo ,odkvapkané poriadne a 3,3L bolo dosť , nedávno som menil zase , a vošlo tam na tom istom mieste 3,6L oleja aby bolo po max. podotýkam že nešlo o TSI ...

 

inak kelly pokiaľ tam nemáš zľavy na firmu sú asi najdrahší obchod ktorý poznám .... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Žasnu nad tím, jak by spousta lidí chtěla maximální plat a minimální náklady, nejlépe vše zadarmo. Pořízením auta začíná řetězec finančních nákladů .... .

Jediné, co bych Vám nepřál, až Vám nějaký "umělec" v garáži zprzní Vašeho plechového miláčka. Pak Vás těch pár korun bude sakra mrzet.

Již jsem viděl několik oprav, od různých "garáž mistrů", nikdy bych tam nevlezl.

Dát za běžný servis po 30 tisících 7 tisíc, tolik mě to zhruba stojí, není zase taková rána, abych riskoval.

To je jako s palivem. OMV a LUKOIL.

OMV dražší, ale LUKOIL již nikdy.

OMV-menší spotřeba, nekouří a jede jak z praku..... .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak detičky , olejový filter 03C115561D ktorý je na väčšine TSI je novo nahradený filtrom 03C115561H - strieborná kladivková farba , iné prevedenie gumičky čo som si všimol a asi iné vnútro , predpokladám že je to aj kvôli častým problémom okolo rozvodu po výmene oleja . Inak dnes 1,4TSi po výmene oleja ktorý bol dlhodobo na minime poskočila o 4 zuby , Bude sa meniť napínák - totál ko , reťaz - predlžená , vodiace lišty , prestavovať vačky a nejaké tesnivo . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...