Přejít na obsah

Pojizdny hydraulicky zvedak


Arbi

Doporučené příspěvky

Ještě k problematice zvedání O1:

- O1 nemá práhy konstruované ke zvedání ani hydraulickým pojízdným zvedákem ani na velkém dílenském zvedáku. Tento zákaz je také výrazně uveden v oficiální tovární dílenské příručce hned na začátku (a jako jediná správná místa pro umístění ramen zvedáku jsou místa identická s těmi, která jsou označená žlutými šipkami na fotkách od Arbiho)

To však většina servisů včetně těch oficiálních zcela ignoruje - částečně z neznalosti (!!!) a částečně kvůli pohodlí mechaniků, kteří si ke správnému umístění musí kleknout nebo i částečně lehnout pod vůz... Proto mají O1 také tak deformované prahy - minimálně jejich lem, kde pak začíná koroze

- na práh je možné umístit jen dodávaný ruční hever v místech k tomu označených

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teraz k zdvihaku:Uz roky pouzivam pojazdny zdvihak a auto zdviham len za prah na tom istom mieste jak sa pouziva zdvihak z vybavy co mas v aute!!! A ani jeden prah NEMAM ZDEFORMOVANY !!!!

těžko to uvidíš když to za to místo pořád zvedáš, ale je mi to jedno je to TVOJE auto s tim si dělej co chceš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jestli takto zvedáš auto, tak opravdu bravo!!!Na JAJICe nereaguj a přiznej, že tak jak máš zvednuté auto je naprostá blbost. Kéž by ti to alespoň spadlo na hlavu. Konečně by se ti rožlo. Jinak toho analfabeta si vyprošuju. O inteligenci by jsme si pohli dlouho vyprávět. Na tvé připomínky nemá opravdu cenu reagovat, bo si obhajuješ totální zhovadilost!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jestli takto zvedáš auto, tak opravdu bravo!!!Na JAJICe nereaguj a přiznej, že tak jak máš zvednuté auto je naprostá blbost. Kéž by ti to alespoň spadlo na hlavu. Konečně by se ti rožlo. Jinak toho analfabeta si vyprošuju. O inteligenci by jsme si pohli dlouho vyprávět. Na tvé připomínky nemá opravdu cenu reagovat, bo si obhajuješ totální zhovadilost!!!

Analfabetem jsem tě nazval napoprve já, tak beru zpět tu inteligenci.PROMIŇ!! Nicméně to nemění fakt, že to co jsi nafotil, je více než hloupé řešení zvedání auta. Až ti to jednou spadne, což je nevratné a hlavně maximálně nebezpečné, tak budeš zpytovat svědomí, že jsi NOTOBIho neposlechl. Vím o čem píšu, bo se mi to stalo. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...

Tak ja mam Golf VI Variant, ten ma podobny podvozek jako Octavia II nebo Superb II a zvedam ho za predni rameno, zvedak davam pod ten zadni kloub, je dost pevny, mezi prkynko, nikdy zadny problem. Vzadu to davam pod rameno do stredu, pod tu pruzinu, zadek neni tezky, a to rameno vydrzi. Mam ten klasicky hydraulicky zvedak na koleckach, vlozim mezi to prkynko, aby se vaha vic rozlozila a bylo mekčí uložení a zvedam. 

Editováno: , autor: jaroslavii
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...