Duben 27, 201015 r Ještě k problematice zvedání O1: - O1 nemá práhy konstruované ke zvedání ani hydraulickým pojízdným zvedákem ani na velkém dílenském zvedáku. Tento zákaz je také výrazně uveden v oficiální tovární dílenské příručce hned na začátku (a jako jediná správná místa pro umístění ramen zvedáku jsou místa identická s těmi, která jsou označená žlutými šipkami na fotkách od Arbiho) To však většina servisů včetně těch oficiálních zcela ignoruje - částečně z neznalosti (!!!) a částečně kvůli pohodlí mechaniků, kteří si ke správnému umístění musí kleknout nebo i částečně lehnout pod vůz... Proto mají O1 také tak deformované prahy - minimálně jejich lem, kde pak začíná koroze - na práh je možné umístit jen dodávaný ruční hever v místech k tomu označených
Duben 29, 201015 r Přesně tak,já ho také používám výhradně a prahy OK.Mám udělaný mezikus na obkročení lemu.
Duben 29, 201015 r Teraz k zdvihaku:Uz roky pouzivam pojazdny zdvihak a auto zdviham len za prah na tom istom mieste jak sa pouziva zdvihak z vybavy co mas v aute!!! A ani jeden prah NEMAM ZDEFORMOVANY !!!! těžko to uvidíš když to za to místo pořád zvedáš, ale je mi to jedno je to TVOJE auto s tim si dělej co chceš
Květen 2, 201015 r Tvrdit takovou hovadinu, že se hydraulický hever může dávat pod lem prahu může jen naprostý automobilový analfabet. PRIDAVAM FOTO pre analfabeta BOLEKA. Foto je aj pre NOTOBIHO a Ostatnych. Upraveno Květen 2, 201015 r od PROCHY603
Květen 2, 201015 r Tak jestli takto zvedáš auto, tak opravdu bravo!!!Na JAJICe nereaguj a přiznej, že tak jak máš zvednuté auto je naprostá blbost. Kéž by ti to alespoň spadlo na hlavu. Konečně by se ti rožlo. Jinak toho analfabeta si vyprošuju. O inteligenci by jsme si pohli dlouho vyprávět. Na tvé připomínky nemá opravdu cenu reagovat, bo si obhajuješ totální zhovadilost!!!
Květen 2, 201015 r Tak jestli takto zvedáš auto, tak opravdu bravo!!!Na JAJICe nereaguj a přiznej, že tak jak máš zvednuté auto je naprostá blbost. Kéž by ti to alespoň spadlo na hlavu. Konečně by se ti rožlo. Jinak toho analfabeta si vyprošuju. O inteligenci by jsme si pohli dlouho vyprávět. Na tvé připomínky nemá opravdu cenu reagovat, bo si obhajuješ totální zhovadilost!!! Analfabetem jsem tě nazval napoprve já, tak beru zpět tu inteligenci.PROMIŇ!! Nicméně to nemění fakt, že to co jsi nafotil, je více než hloupé řešení zvedání auta. Až ti to jednou spadne, což je nevratné a hlavně maximálně nebezpečné, tak budeš zpytovat svědomí, že jsi NOTOBIho neposlechl. Vím o čem píšu, bo se mi to stalo.
Květen 6, 201015 r za ten prah se to takhle opravdu nezveda jako je mi jasny, ze vic jak 60% lidi v CR nema maturitu... ale tohle by nemelo byt tak tezky pochopit, staci se jen podivat na tvar toho zvedaku a je ti hned jasny, za co se to zveda
Květen 11, 201015 r téma promazáno a pokračujte v daném problémy, bez veškerých urážek a mazání příspěvků, bez kterých debata postrádá smysl
Říjen 31, 20177 r Tak ja mam Golf VI Variant, ten ma podobny podvozek jako Octavia II nebo Superb II a zvedam ho za predni rameno, zvedak davam pod ten zadni kloub, je dost pevny, mezi prkynko, nikdy zadny problem. Vzadu to davam pod rameno do stredu, pod tu pruzinu, zadek neni tezky, a to rameno vydrzi. Mam ten klasicky hydraulicky zvedak na koleckach, vlozim mezi to prkynko, aby se vaha vic rozlozila a bylo mekčí uložení a zvedam. Upraveno Říjen 31, 20177 r od jaroslavii
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.