Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

jaroslavii

Uživatel
  • Počet příspěvků

    34
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

1 Neutrální

O uživateli jaroslavii

  • Hodnost
    Nováček

Návštěvy profilu

245 zobrazení profilu
  1. jaroslavii

    Motor 1.2 TSI EA111 63 kW a 77 kW

    Četl jsem článek motoráře ze škodovky a on tvrdí, že turbo musí vydržet to co motor, jedná se o motory tsi. Těch 250tis.km by mělo v pohodě vydržet, když se s tím bude dobře zacházet, tak i víc.
  2. jaroslavii

    Řetěz v rozvodech 1.2 TSI

    Zdravim vsechny. Chci se zeptat, kdyz vymenim retezovy rozvody, musi se to napojit na diagnostiku, aby se udelal nejaky reset nebo se to nemusi? Staci jen mit aretacni sadu a ta to drzi v puvodnim stavu..?
  3. jaroslavii

    odlučovač oleje 1.2 TSI

    Tak jsem opet sundal viko odlucovace, ponevadz byl zase olej okolo. Ocistil vsechno, nanesl lepidlo pro vyssi teploty, pridelal zpet, chvili jezdil a uz to tece zase. Nekde se stala chyba. Nevim co s tim. :-(
  4. jaroslavii

    1,2 TSI (77kW)

    mohli bychom vedet, co je to za pana nebo je to reklama? Taky bych tam zajel. Uz mam skoro 200tis.km na tsi 1.2
  5. jaroslavii

    Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru

    Mam na 1.2 63kw TSI (VW Golf 6) najeto 190 000km, spokojenost, jen obcas neco zazlobi, treba ted musim resit svitici kontrolku motoru, druhou lambda sondu jsem menil pred pul rokem, tak mozna odesel katalyzator, nic jineho me nenapada.. Chyba na diagnostice byla 0420.. snizena ucinnost katalyzatoru..:-(
  6. jaroslavii

    Startovanie 1,2 TSI

    Po nedávné výměně oleje se mi změnil proces nastartování auta. Možná i hraje roli venkovní teplota nebo olejový filtr.. Teď když nastartuji, mi vyskočí otáčky na 1200 na pár vteřin, v zimě byly v pohodě, kolem 800. Nerozumím tomu, proč se startovací proces bezdůvodně změnil. Motor přede (cvaká) jako předtím, ale je tam ještě slyšet jiný zvuk, jakoby kolísavý, jakoby motor haproval. Nerozumím tomu. Může to dělat olejový filtr který není originální? Je to Borsehung. Ale to už patří do jiné sekce. Pomohlo by vyměnit olejový filtr za originální VW? Motor 1.2 63kw, Golf 6.
  7. jaroslavii

    odlučovač oleje 1.2 TSI

    Ja jsem povolil jen ten drzak co ty hadice drzi a dal je pak na stranu. Mam to tam trochu jinak, ale je to podobny. Chce to si s tim pohrat, neni to slozite.
  8. jaroslavii

    odlučovač oleje 1.2 TSI

    Dost blbe se k tomu muze, chce to na jamu, hodne svetla a na zadni srouby jsem pouzil zrcatko. Blbe se to viko cisti a i ta cast na motoru po sundani vika. Mel jsem po ruce co slo, techn.benzin, spachtli a jine veci, ocistil jsem to jak to slo co nejvic. Jinak tmel nanaset 2mm a nechat 10min zatvrdnout, pak prilozit a decentne utahovat od stredu. Ja to poprve asi udelal jinak a ted to tece. Preji pohodovou praci.
  9. jaroslavii

    odlučovač oleje 1.2 TSI

    ja uz jen cekam az bude tepleji a pak na to pujdu. Koupil jsem tesnici tmel cerveny, snad to utesni odlucovac v pohode
  10. jaroslavii

    odlučovač oleje 1.2 TSI

    ono to tsi moc olej navic nezere, jen je blby, ze to steka vsude kolem a i na to cidlo co je pod tim odlucovacem. Taky mi to znovu tece, musim znovu to viko sundat a namazat tesnenim a uvidim jake to bude. stve me to, ale kvuli tomu vyhazuji z stk, coz chapu. Ja pockam taky do jara, pak to udelam u svagra na díře v garazi.
  11. jaroslavii

    odlučovač oleje 1.2 TSI

    Zdravim. Tak po dvou mesicich mi zase zacal protykat odlucovac oleje. Nechapu to, odlucovac i tmel jsem koupil original, presne ho nanesl do drazek odlucovace a opet to tece. Necham to byt, ochranim necim cidlo, otru to a uvidime. Nez pojedu na STK, radne to ocistim, nic nepoznaji, na chod motoru to nema vliv. Nebo snad ano?
  12. jaroslavii

    Řetěz v rozvodech 1.2 TSI

    Zajimavy. Ja slysim retez po nastartovani jen nekolik vterin, pak ztichne. Nevytacim motor studeny, ale ani nepodtacim, to mu taky dost skodi. Davam olej 5W30 Shell nebo Mobil, ted uz maji 0W30, ridsi olej je treba kvuli retezu a turbu, o neco lepe projde kanalkama a tim o to lepe chladi. Neni v tom zadna veda, jen casem cekam, kdy preskoci retez, novou inovovanou sadu mam pripravenou. Jen mi zase zacal tect odlucovac oleje, ach jo. Uz jednou jsem ho menil, ale to patri do jine sekce.
  13. jaroslavii

    Řetěz v rozvodech 1.2 TSI

    Ta posledni sada, ma nejake cislo? Koupil jsem preventivne sadu na skodadily.cz pro 1.2 63kw, pry je to ta posledni. Kazdy dil ma sve cislo. Obcas retez slysim, ale jakmile se tam dostane olej, tak ztichne, takze napinak funguje. Zatim to necham, mam najeto 182tis. Puvodni sada menena v 80tis.2013. Kdyby to rachtalo vic, reknu mechanikovi. Verim, ze to na vymenu neni slozity, jsou na netu i videa, jak vymenit rozvody 1.2 tsi 63kw
  14. jaroslavii

    Pojizdny hydraulicky zvedak

    Tak ja mam Golf VI Variant, ten ma podobny podvozek jako Octavia II nebo Superb II a zvedam ho za predni rameno, zvedak davam pod ten zadni kloub, je dost pevny, mezi prkynko, nikdy zadny problem. Vzadu to davam pod rameno do stredu, pod tu pruzinu, zadek neni tezky, a to rameno vydrzi. Mam ten klasicky hydraulicky zvedak na koleckach, vlozim mezi to prkynko, aby se vaha vic rozlozila a bylo mekčí uložení a zvedam.
  15. jaroslavii

    odlučovač oleje 1.2 TSI

    Zdravim. Tak pisi poznatky z vymeny odlucovace za novy. Ocistil jsem to na motoru jak to slo. A nove tesneni (tmel) implementoval na novy odlucovac. Blbe se k tomu mohlo, ale zvladl jsem to. Chce to hodne svetla a na sroubky na horni strane pomohlo zrcatko.
×