Podzimní 25.sraz SKODAHOME v novém - 21.10.2017 v tradičním prostředí Triocampu Praha 8 / Více informací zde>>>

jaroslavii

Uživatel
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

0 Neutrální

O uživateli jaroslavii

  • Hodnost
    Nováček

Návštěvy profilu

118 zobrazení profilu
  1. Zdravim. Tak pisi poznatky z vymeny odlucovace za novy. Ocistil jsem to na motoru jak to slo. A nove tesneni (tmel) implementoval na novy odlucovac. Blbe se k tomu mohlo, ale zvladl jsem to. Chce to hodne svetla a na sroubky na horni strane pomohlo zrcatko.
  2. Dekuji za tip, v sobotu to budu menit na jámě. Opravdu hodne blbe se k tomu muze, ale nechce se mi rozebirat nic ostatniho okolo. Objednal jsem odlucovac novy, abych mel jistotu a i nove tesneni v tubě. Je jine nez na spodni olejovou vanu, ktere taky mam, ale nepatri tam, tak jsem musel koupit primo na ten odlucovac. Vyslo to oboje na necele 2000,- primo ve Skode(VW). Jsem zvedav, jak to pujde vymenit. Ty srouby od odlucovace maji presny postup, jak a ktery se ma vysroubovat jako prvni a posledni a i zasroubovat stejne dle navodu automobilky. To naneseni tesneni na plast.viko odlucovace ma byt jen 1,5mm siroke, aby nenateklo nikam okolo, proto ma ta tuba od tesneni uzke hrdlo do spicky. Drzte mi palce, aby to slo dobre vymenit, budu peclivy. Diky.
  3. Zdravím. Jak se pozná, že je odlučovač oleje špatný? Někdy prý jenom netěsní to plastové víko pro odlučovač. Nemá s tím někdo zkušenost? Po 3 týdnech jsem se na to znovu kouknul a furt to netěsní a mám olej všude okolo. Rozebrat to musím, to je jisté, ale jestli mám utěsnit jen to víko nebo koupit přímo odlučovač nový..
  4. Zdravím. Chci se zeptat, koupil jsem original stabil.tyčky na Fabii I a už nejsou kulaté, ale je to prolis.plech. Namontoval je, ale nevím, jestli jsou správně, horní strany měly matku z venku ke kolu obě strany, ale pak nesedí ten prolis. Na jedné straně je kulatá strana tý prolisovaný tyčky ven a na druhý je dovnitř. Vypadá to podivně. Prodejce neměl psanou levou a pravou stranu, tak nevím, jestli je to dobře dané. :-(
  5. Zdravím. Tak dnes jsem byl na jámě, dívám se, jestli je na spodku všechno v pořádku a bohužel, mám ten samý problém, prosakuje mi olej kolem víka odlučovače oleje. Olej byl i kolem něj. Kapalo to i na to čidlo co je pod tím, tak to bylo blbý, zatím jsem to otřel, co je to za čidlo nevím. Zkusím dotáhnout šrouby od víka, snad to pomůže, blbě se tam může a ten odlučovač není vůbec levný, snad nebude špatný. Vypadá to ale jen na netěsnost toho krytu. VW Golf 1.2 tsi 63kw
  6. Jo, Bremi taky nemusi byt spatne. Ja dal stejnou znacku Ngk taky proto, aby to k sobe dobre sedelo. Kvalitni zapalovani je zaklad. Tsi motor je na to citlivy. Nekdy staci kontakty jen prostriknout kontaktolem, kdo chce usetrit.
  7. Jak jsem psal jiz vyse, ja jsem koupil sadu kabelu NGK i s modulem NGK, jak nekdo psal, taky jsem tam mel oxidaci na fajfkach a na tech kontaktech v modulu, probehla vymena a ted pohoda, jede to bez skubani. Od zapalovani mam vse NGK, to je jak original. Toyota myslim pouziva NGK normalne ve svych autech. Jinak, ty plastove drzaky na kabely mi taky ve skodovce technik hledal a nenasel. I jsem mu obrazek s nimi na mail posilal. Zda se, ze to neni standart. Jinak, Teslu nebrat, neni moc spolehliva, dle zkusenosti ostatnich. Bud original, NGK nebo Bosch, nic jineho bych nebral. Kvalita kabelu je dulezita.
  8. mam tsi 1.2 63kw, davam olej 5W30 Shell helix ultra a snad v pohode. Ted jsem koupil pro zmenu mobil1 5W30, tak uvidim. Pry se ma obcas dat olej jine znacky, aby motor prisel k jinym vlastnostem a "neuspal se". Nevim, jestli je to pravda, nekdo to nekde psal.
  9. Nedavno jsem svicky menil a dal iridiove predepsane NGK a v pohode. Dotahl jsem je jak to slo, a to dost. Ty co tam byly predtim taky NGK(dali ve VW) byly dorvany, skoro nesly vytocit, ten zavit byl na hrane, chce zavit svicky namazat pastou. Vyuzil jsem pastu co mi zbyla na lambda sondu. Navic jsem vymenil kabely a modul(NGK). Doufam, ze budu ted mit delsi dobu s autem klid.
  10. Zdravím. Chci se zeptat, neví někdo, jakou značku spojky (lamely) používá VW (Škoda) na své vozy, jestli Sachs nebo LUK. Děkuji
  11. Ktery to je ten treti valec? Budu vozit jeden kabel s sebou kdyby neco..
  12. Nedavno jsem zapalovaci kabely menil. Dal jsem NGK a uz mely na sobe ty husi krky, ale sundal jsem je, nemam tam ty siroke drzaky na ne. A nevim, jestli ty husi krky vydrzi vysokou teplotu co je kolem motoru u tech svodu. Urcite by se tam neceho dotkly a mohly by se roztavit.
  13. Kdyz jezdim fakt svizne, zere muj golf kombi 1.2 63kw 8,5l. Kdyz ho lechtam a setrim, tak okolo 5l. Ale obavam se, ze setreni primemu vstriku nesvedci. Usazuji se snadneji usazeniny a muzeme menit olej za novy jak chceme. Pomala jizda je podhoubi usazovani karbonu.
  14. EPC

    Ano, u me za to mohl ten zapalovaci modul, na kontaktech byla oxidace. A kdyz jsme menili modul a vytahovali jsme kabely z kontaktů, jeden kontakt se urval, ponevadz tam nejak vic ten kabel drzel, jako kdyby se tam tim vysokym napetim pribodoval. Myslim, ze ta oxidace je zpusobena mytim auta v myčce. Para se dostane do zapalovani a zkapalni se, pak to zacne oxidovat a je vymalovano. Chci se zeptat, ma nekdo zkusenosti se zapalovacimi kabely NGK a civkovym modulem NGK? Kvalita, vydrz..?
  15. EPC

    Tak pisu poznatky z opravy auta. Probehla vymena svicek, zapal.kabelu a zapal.modulu(civky), byly zoxidovane kontakty u zapal.modulu a kabelů na svicky! Tri z nich byly uplne zoxidovane a na kontaktech byl zelenobily prasek, jak nekdy byva na kontaktu stare baterie. Nevim, jak se do modulu mohla dostat voda, ktera by zapocala oxidaci. Tohle byl duvod cukání (škubání) auta pri seslapnuti plynoveho pedalu. Dalsi pouceni pro vsechny.. Dekuji.