jaroslavii

Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

0 Neutrální

O uživateli jaroslavii

  • Hodnost
    Nováček

Návštěvy profilu

143 zobrazení profilu
  1. Zdravim. Tak po dvou mesicich mi zase zacal protykat odlucovac oleje. Nechapu to, odlucovac i tmel jsem koupil original, presne ho nanesl do drazek odlucovace a opet to tece. Necham to byt, ochranim necim cidlo, otru to a uvidime. Nez pojedu na STK, radne to ocistim, nic nepoznaji, na chod motoru to nema vliv. Nebo snad ano?
  2. Zajimavy. Ja slysim retez po nastartovani jen nekolik vterin, pak ztichne. Nevytacim motor studeny, ale ani nepodtacim, to mu taky dost skodi. Davam olej 5W30 Shell nebo Mobil, ted uz maji 0W30, ridsi olej je treba kvuli retezu a turbu, o neco lepe projde kanalkama a tim o to lepe chladi. Neni v tom zadna veda, jen casem cekam, kdy preskoci retez, novou inovovanou sadu mam pripravenou. Jen mi zase zacal tect odlucovac oleje, ach jo. Uz jednou jsem ho menil, ale to patri do jine sekce.
  3. Ta posledni sada, ma nejake cislo? Koupil jsem preventivne sadu na skodadily.cz pro 1.2 63kw, pry je to ta posledni. Kazdy dil ma sve cislo. Obcas retez slysim, ale jakmile se tam dostane olej, tak ztichne, takze napinak funguje. Zatim to necham, mam najeto 182tis. Puvodni sada menena v 80tis.2013. Kdyby to rachtalo vic, reknu mechanikovi. Verim, ze to na vymenu neni slozity, jsou na netu i videa, jak vymenit rozvody 1.2 tsi 63kw
  4. Tak ja mam Golf VI Variant, ten ma podobny podvozek jako Octavia II nebo Superb II a zvedam ho za predni rameno, zvedak davam pod ten zadni kloub, je dost pevny, mezi prkynko, nikdy zadny problem. Vzadu to davam pod rameno do stredu, pod tu pruzinu, zadek neni tezky, a to rameno vydrzi. Mam ten klasicky hydraulicky zvedak na koleckach, vlozim mezi to prkynko, aby se vaha vic rozlozila a bylo mekčí uložení a zvedam.
  5. Zdravim. Tak pisi poznatky z vymeny odlucovace za novy. Ocistil jsem to na motoru jak to slo. A nove tesneni (tmel) implementoval na novy odlucovac. Blbe se k tomu mohlo, ale zvladl jsem to. Chce to hodne svetla a na sroubky na horni strane pomohlo zrcatko.
  6. Dekuji za tip, v sobotu to budu menit na jámě. Opravdu hodne blbe se k tomu muze, ale nechce se mi rozebirat nic ostatniho okolo. Objednal jsem odlucovac novy, abych mel jistotu a i nove tesneni v tubě. Je jine nez na spodni olejovou vanu, ktere taky mam, ale nepatri tam, tak jsem musel koupit primo na ten odlucovac. Vyslo to oboje na necele 2000,- primo ve Skode(VW). Jsem zvedav, jak to pujde vymenit. Ty srouby od odlucovace maji presny postup, jak a ktery se ma vysroubovat jako prvni a posledni a i zasroubovat stejne dle navodu automobilky. To naneseni tesneni na plast.viko odlucovace ma byt jen 1,5mm siroke, aby nenateklo nikam okolo, proto ma ta tuba od tesneni uzke hrdlo do spicky. Drzte mi palce, aby to slo dobre vymenit, budu peclivy. Diky.
  7. Zdravím. Jak se pozná, že je odlučovač oleje špatný? Někdy prý jenom netěsní to plastové víko pro odlučovač. Nemá s tím někdo zkušenost? Po 3 týdnech jsem se na to znovu kouknul a furt to netěsní a mám olej všude okolo. Rozebrat to musím, to je jisté, ale jestli mám utěsnit jen to víko nebo koupit přímo odlučovač nový..
  8. Zdravím. Chci se zeptat, koupil jsem original stabil.tyčky na Fabii I a už nejsou kulaté, ale je to prolis.plech. Namontoval je, ale nevím, jestli jsou správně, horní strany měly matku z venku ke kolu obě strany, ale pak nesedí ten prolis. Na jedné straně je kulatá strana tý prolisovaný tyčky ven a na druhý je dovnitř. Vypadá to podivně. Prodejce neměl psanou levou a pravou stranu, tak nevím, jestli je to dobře dané. :-(
  9. Zdravím. Tak dnes jsem byl na jámě, dívám se, jestli je na spodku všechno v pořádku a bohužel, mám ten samý problém, prosakuje mi olej kolem víka odlučovače oleje. Olej byl i kolem něj. Kapalo to i na to čidlo co je pod tím, tak to bylo blbý, zatím jsem to otřel, co je to za čidlo nevím. Zkusím dotáhnout šrouby od víka, snad to pomůže, blbě se tam může a ten odlučovač není vůbec levný, snad nebude špatný. Vypadá to ale jen na netěsnost toho krytu. VW Golf 1.2 tsi 63kw
  10. Jo, Bremi taky nemusi byt spatne. Ja dal stejnou znacku Ngk taky proto, aby to k sobe dobre sedelo. Kvalitni zapalovani je zaklad. Tsi motor je na to citlivy. Nekdy staci kontakty jen prostriknout kontaktolem, kdo chce usetrit.
  11. Jak jsem psal jiz vyse, ja jsem koupil sadu kabelu NGK i s modulem NGK, jak nekdo psal, taky jsem tam mel oxidaci na fajfkach a na tech kontaktech v modulu, probehla vymena a ted pohoda, jede to bez skubani. Od zapalovani mam vse NGK, to je jak original. Toyota myslim pouziva NGK normalne ve svych autech. Jinak, ty plastove drzaky na kabely mi taky ve skodovce technik hledal a nenasel. I jsem mu obrazek s nimi na mail posilal. Zda se, ze to neni standart. Jinak, Teslu nebrat, neni moc spolehliva, dle zkusenosti ostatnich. Bud original, NGK nebo Bosch, nic jineho bych nebral. Kvalita kabelu je dulezita.
  12. mam tsi 1.2 63kw, davam olej 5W30 Shell helix ultra a snad v pohode. Ted jsem koupil pro zmenu mobil1 5W30, tak uvidim. Pry se ma obcas dat olej jine znacky, aby motor prisel k jinym vlastnostem a "neuspal se". Nevim, jestli je to pravda, nekdo to nekde psal.
  13. Nedavno jsem svicky menil a dal iridiove predepsane NGK a v pohode. Dotahl jsem je jak to slo, a to dost. Ty co tam byly predtim taky NGK(dali ve VW) byly dorvany, skoro nesly vytocit, ten zavit byl na hrane, chce zavit svicky namazat pastou. Vyuzil jsem pastu co mi zbyla na lambda sondu. Navic jsem vymenil kabely a modul(NGK). Doufam, ze budu ted mit delsi dobu s autem klid.
  14. Zdravím. Chci se zeptat, neví někdo, jakou značku spojky (lamely) používá VW (Škoda) na své vozy, jestli Sachs nebo LUK. Děkuji
  15. Ktery to je ten treti valec? Budu vozit jeden kabel s sebou kdyby neco..