jaroslavii

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

0 Neutrální

O uživateli jaroslavii

  • Hodnost
    Junior
  1. EPC

    Tak pisu poznatky z opravy auta. Probehla vymena svicek, zapal.kabelu a zapal.modulu(civky), byly zoxidovane kontakty u zapal.modulu a kabelů na svicky! Tri z nich byly uplne zoxidovane a na kontaktech byl zelenobily prasek, jak nekdy byva na kontaktu stare baterie. Nevim, jak se do modulu mohla dostat voda, ktera by zapocala oxidaci. Tohle byl duvod cukání (škubání) auta pri seslapnuti plynoveho pedalu. Dalsi pouceni pro vsechny.. Dekuji.
  2. EPC

    No, prave. Rikal jsem si, dam to na diagnostiku, zaplatim 500,- a stejnak nic konkretniho nezjisti. Nicmene, tyto priznaky to vetsinou podle vsech delaji, zakladem jsou svicky a zapal.kabely, to pujde jako prvni, s tim modulem mas pravdu, pozdrzim to. Olej jsem menil jako prvni, dal jsem 5W30 Shell a na vzduch.filtr se dival, byl jak novy(je dva roky stary, dle servis.knizky)To ostatni uz mam doma, tak zitra to zkusime vymenit, pak napisu, jak to dopadlo.. Diky
  3. EPC

    Zdravím, mám sice VW Golf VI, ale motor je shodný s ostatními.. 1.2 63KW (CBZ) 2011. Nedávno jsem jel dálkovou a při zpáteční cestě se mi rozsvítily kontrolky - nízký tlak v pneu, ABS a EPC. Auto nejelo, začalo dost sebou škubat, jako kdyby jelo na 3 válce. Byl jsem zmatený, poněvadž pneu byly nafouknutý. Zastavil jsem, vypnul motor a po nastartování EPC a ost. zhaslo a auto se rozjelo. Je ale pravdou, že když jsem jel, tak auto občas po přidání plynu škubalo. Teď to začalo dělat docela dost, tak to musím řešit. Dle popisu tady na stránkách někteří psali, špatné kabely ke svíčkám, svíčky, palivový filtr popř.modul cívky. Nechápu jen, proč se rozsvítí nízký tlak v pneu a ABS, když se špatnými zapalovacími kabely tohle nemá co dělat..? Objednal jsem všechno tohle uvedené, auto jsem nedávno koupil, tak nevím, jestli něco z toho měnili. Objednáno, svíčky NGK, kabely ke svíčkám NGK, cívkový modul NGK a palivový filtr UFI, (podle recenzí výborná kvalita těchto značek) tak doufám, že škubání po přidání plynu pak po výměně přestane a auto bude dlouho bez poruchy jezdit, nic jiného mě už nenapadá. Děkuji za názory a postřehy.
  4. Vážení, nesvítí mi levá směrová blikačka (šipka) na přístrojovce. Může to být pojistka? Ale druhá pravá svítí, tak asi ne, když je pojistka pro obě. Co by to mohlo být? Může být žárovka špatná? Děkuji
  5. Tak jsem měnil svíčky ve Fabii 2003 14.16V 55KW a jak tady strašili, že to jde blbě, mě to šlo dobře. Normálně jsem cívky podebral z obou stran plochým šroubovákem, trochu zabral a cívky šly ven i s konektorem. Konektor jsem vůbec nemusel vyndavat z cívek, jen to chce povolit dráty, jsou pěkně v cestách a jen je drží plastové držáčky. Ty odendat. Svíčky jsou dost hluboko, mám ploché kleště, žádný problém. Chce to na to jemně, jak s ženskou, pak vše bude ok. :-)
  6. Hm, já to teď hodlám měnit, příští týden sundám víko a jsem na ty cívky zvědavej. Jestli to půjde vyměnit svépomocí. klíč na svíčky mám, to problém nebude, ale jak je pak dostat z těch cívek? Má někdo nějaký tip? Fabia 1.4 55KW BBY