Publikováno Duben 1, 201015 r Ahoj, mám takový problém, když vytáhnu klíček ze zapalování u OII RS TFSI, tak mi obě sahary, co jsou na chladiči se po cca 5minutách začnou točit. Když dám hned po jejich roztočení klíček zpět do zapalování a otočim na polohu 1, tak sahary se hned vypínají a přestanou se točit, ale jakmile vytáhnu klíček ze zapal, tak po určité době-klidně až po cca 10 minutách se samy od sebe roztočí-nevím co s tím... Máte někdo s tímto zkušenost nebo případné rady? Díky předem
Duben 1, 201015 r Autor No právě, že se točí obě ty vrtule najednou na max, ale klidně se to roztočí až třeba po 15minutách od příjedu a zamknutí auta a bude se to fůrt vypínat a zapínat a´t je to teplý nebo studený dokud se úplně nevybije baterka, tak se to bude točit a vypínat pořád dokola.... Nevím, co se děje.
Duben 1, 201015 r no nejdriv bych sel po elektrice (zoxidovany kontakty-vycistit a namazat, skontrolovat spinaci rele jestli to uz taky nema za sebou, pak cidla teploty ktery tomu davaj signal) a kdyz tohle vsechno bude v cajku tak pak bych zacal resit chyby v elektronice... a na diagnostice jsi byl? nebyla tam zadana chyba?
Duben 1, 201015 r čauwes a nebyla to bouřka na předek........zkus vyčistit bo pres vaga naučit saharu.....ta jednotka je potvora
Duben 2, 201015 r Autor No Vag ti nic neukáže-bohužel, ale bouračka to na předek byla-což odpovídá i napasování světel a blatníků v předu, ale nevím, zda by nepomohlo jiné kódování?..? Nebo pak jedině jestli má sahara svojí jednotku, tak jinou saharu.. Ono to dělá jak kdy, ale jemožné, že je to relé ko.. To nevim...
Duben 2, 201015 r sahary si liší podle motorizace, dá se jiná a pak to dělá bordel, klasika je i vadný konektor na sahary, nebo zalitý e-box vodou
Duben 5, 201015 r Autor tak mám další poznatky: sahara se přestala samovolně točit po jejím odpojení a následného připojení hlavního napájecího konektoru k nim., takže uvidíme,co se bude dít dál.
Říjen 7, 201113 r Zdravím všechny. Poradí někdo s problémem stále běžících ventilátorů na O2 2005 Elegance 2.0 PD? Neděje se to pravidelně, ale ráno přijdu k autu a od chladiče se ozývá slabý pískavý zvuk měniče ventilátorů. Po chvíli se rozběhnou do plných otáček, někdy se po cca minutě zastaví a proces se zase asi po minutě rozběhne, někdy prostě běží do vybití akumulátoru. Zkontrolovány čidla teplot, podle servisu žádná chybová hlášení, kromě těch, které vzniknou odpojením baterie a podpětím při vybití akku. Děkuji za radu.
Listopad 25, 201212 r Dobrý den, vlastním octavii 2 2,0 TDI 81kw CR DPF. Před měsícem po 30 min jízdě, po zastavení byl zapnutý ventilátor motoru a byl cítit zápach jakoby se něco připékalo. Zajel jsem do servisu a na diagnostice a prohlídce plastů od motoru nic nanašli. Řekli mi, že to může mít souvislost s DPF filtrem. Včera po jízdě z třebíče do jihlavy cca 45min jízdy po zastavení opět ventilátory běžěli a opět byl cítit připečený jakoby se něco pálilo zápach. Auto má najeto 1500km. Je to normální? Venku bylo obě cesty okolo 5st a nikde jsme nestáli v kolonách. Zaráží mě ten spálený, připečný zápach od motoru a v těchle teplotách puštěný ventilátor motoru. Díky za rady. Upraveno Listopad 25, 201212 r od luhalu
Listopad 27, 201212 r luhalu: pokud se jedná o zcela nové vozidlo, tak ten smrad může být "vypalování" výfukového potrubí. Tzn. nic co by tě muselo znepokojovat. Prostě jak je vše nové, je to potaženo takovým povlakem, který se musí opálit/vyhřát teplem. To samé jsem řešil u funglnovýho Craftera Po třech jízdách to bylo v pořádku - jen jsem vždy otevřel kapotu, aby se to "lépe vyvětralo" A k těm ventilátorům: taky nic, co by nebylo správně. Řídící jednotka tak poté dochlazuje zbytek auta, příp. pokud máš zapnutou automatickou klimatizaci tak ty nové mají funkci automatického doběhu
Srpen 21, 201312 r Dobrý den, Dnes při sekání trávníku se mi na oktávce zničeho nic spustlila sahara, přitom auto od včera nejelo, motor vypnutý. Když jsem nastartoval, tak sahara přestala běžet. Tak jsem tedy motor zhasl, ale po chvíli se spustila znova. Abych si nezhuntoval baterii, zkoušel jsem vytahovat pojistky a nakonec se vypla při vytažení pojistky č 24 umístěné vedle baterie. Netušíte někdo, čím by to mohlo být?
Srpen 27, 201312 r Ahoj, natekla ti tam voda do tý pojistkovnice :-) , taky se mi to stalo. Šlo mi to rozebrat a vysušit ,ale je to pakárna.
Srpen 28, 201312 r bud voda a nebo to muze delat cidlo teploty, stejne tak samotna sahara, protoze ma v sobe ridici jednotku.
Duben 19, 201411 r Caute, mam Octaviu II FL, 2,0TDi CR a uz sa mi to stalo asi 3x ze som niekam prisiel, vypol motor a chladič (vrtula) ostane bezat, pockal som asi 2min a ked neprestala tak som nastartoval motor, vypol a uz bolo ok, cim to je? je to nejake dochladzovanie? Vypne sa to samo? Mozno treba pockat dlhsie a vypne sa to samo, ale bojim sa ze to vybije baterku, poradite?
Duben 19, 201411 r Předpokládám, že máš filtr pevných částic (DPF)? Jestli ano, tak to nejspíš souvisí s jeho vypalováním, při kterém vzniká velké množství tepla. Na a ventilátor na chladiči ochlazuje motorový prostor po této akci. Až se ti to příště stane, zkus počkat až do vypnutí ventilátoru.
Duben 20, 201411 r má DPF,veď má CR-ko ... ....o dochladzovaní je tu už popísané statočne...a o Návode na obsluhu ani nehovorím
Květen 1, 201411 r A po nějaké době se ventilátor vypnul? Buď je tam nějaká chyba anebo je to běžný stav - prostě je potřeba schladit zahřátý motor.
Květen 1, 201411 r Zapl po 4 hod kdy auto stálo (ve stínu) a ventilator jel celou noc a vymlati baterku
Květen 1, 201411 r Našel sem jen co maj CR s DPFkem. Měl sem odpojeny i climatronik a vetilátor stále jede
Květen 1, 201411 r Mě jede imrvere i přez vytažené pojistky vetiltor na klimu ten menší mam 2.0 PD 103kW BKD motor rv05, vetilátor jede nonstop i po odpojení climatronicu i po odpojeni jednotky ovladajici vetilátory vubec necim co stím, musel sem odpojit plus od vetilátoru
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.