petrumr Vloženo 30. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2010 vzdávám to.Praxe je jiná.Prostě motor se zastavil.Praxe z pola 0,9.Alternátor byl ten nejmenší.(A) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 30. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2010 vzdávám to.Praxe je jiná.Prostě motor se zastavil.... Jenže nevíš, PROČ se zastavil. Jestli ho natolik brzdil alťas, nebo řídicí jednotka vyhodnotila strmost poklesu napětí v palubní síti a udělala "šmik" na vstřikování a zapalování. Já si spíš myslím, že to druhé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 to bylo polo I a tuším,že žádný počítač to nemělo,to se ví,že to nezastavil altík,to až ted mají rekuperaci při brždění,ty zelený škody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standa 2 Vloženo 7. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2019 Chci se zeptat mám roomstra 2007 který nesvítí dobře na dálku samozřejmě jsou to originál z fabriky čočky . dal jsem kvůli tomu nový paraboly je to skoro stejný . Samozřejmě dobrý žárovky i několikrát seřizování světel ( pokaždý dobrý ) . Dřívější felicie mi svítila lepší na dálku . Proto se ptám dával někdo přídavný světla dálkový na Fabii ll nebo na roomstra ? Pak se zeptám můžou tyto přídavný světla koukat před přední nárazník i jen o 4 cm o to mi hlavně jde ? Nikde jsem se o tom nedočetl . Kam je mám dát jak na šířku , výšku , svítivost atd . to tam je ve vyhlášce napsáno dost , ( https://esipa.cz/sbirka/sbsrv.dll/sb?DR=SB&CP=42016X1723 nebo https://www.vapp.cz/upload/kc/files/poradna/EHK-OSN-48.pdf , ale zdali můžou přesahovat před nárazník ne . Prosím o radu nebo někoho z STK kdo to čte . Dávat zakázaný věci nechci . Děkuji moc . U nás na STK se mechanici taky rozcházeli ve výkladu a nikdo to přesně nevěděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standa 2 Vloženo 7. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2019 odpovídám - header TDI Vloženo Čtvrtek v 22:19 A co takhle dát do pořádku ty světla aby svítili jak mají? Vyleštit čočky (sundat alkoholem šedý povlak) -> seřídit na regloskopu -> osadit lepší žárovky (Osram nightbreaker Laser, nebo Philips extreme vision) -> zkontrolovat Plexi. Jestli to nezabere tak návštěva očního lékaře;). PROSÍM jestli jste dobře četl tak to špatně svítí jak při starých tak i při nových parabolách , nebo jsem psal že jsem dal i nový světla ( na nich se musí taky sundat šedý povlak ? ) několikrát seřizování světel , Samozřejmě dobrý žárovky vše jsem psal .Vy jste to asi nečetl že ??????????? TO SI MYSLÍM O TOM LÉKAŘI SPÍŠ U VÁS asi šedý zákal !!!!!!!!!!! PROČ BY CHODIL JÁ K LÉKAŘI KDYŽ OSTATNÍ AUTA DOBŘE SVÍTÍ se kterýma jezdím včetně moji felicie 14 let starý s originál parabolama . Nebo proč si stěžuje plno lidi myslím na čočky v ní jedna žárovka jak na dálkový i potkávací i zde . Nepléc si čočky se dvěma žárovkama v jedný parabole ty svítí luxusně . Nemůžeme se tu bavit o světlech na roomstru zde . Tady byl dotaz na přídavný světla proto mi jsem přendali taky si to nepléc . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 7. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2019 S těmi přídavnými dálkovými bych si to moc rozmýšlel. Když svítí opravdu dobře, tak je to fajn, ale když si zvykneš a potom musíš ztlumit na potkávačky, tak je to jako bys zhasl. Raději bych se dál věnoval, aby svítily dobře ty stávající. Mám taky čočky, ale po FL, Dálkové dobré, ale tlumené taky nebyly nic moc. Vyměnil jsem lepší žárovky, ale pořád nic moc. Chyba je v tom, že než se ta "elektrika" dostane k těm žárovkám, přes všechny ty spínače, přepínače, vedení, tak se cestou vytratí. Zkrátka úbytek napětí, a hned je o nějaký voltík méně. Vyřešil jsem to, že jsem si dal přídavné relé, v prostoru pojistek. Vodič, co šel k pojistkám a žárovkám, jsem přivedl k cívce relátka. Přívod na kontakt jsem vzal z toho silného vedení od baterky (6mm2). odvod z relátka na původní místo k pojistce. Žádné zbytečné cesty vedení s úbytky, a konečně vidím na cestu i s tlumenými. A ještě regloskop. Na předminulém STK, mě to rozšteloval, že jsem zase nic neviděl, a svítilo to asi tak 10m před auto. Tak jsem musel doštelovávat, abych to vrátil do původního stavu. Neoslňuji. To by mi protijjedoucí dali najevo. A když nesvítím protijedoucímu do interiéru a nevidím ho, tak je to v pořádku a nemůžu oslňovat. Jestli se nepletu, tak by měly svítit asi 50m dopředu. Na minulou STK jsem se připravil a poznačil si polohu stavěcích šroubků, jako kdyby mě to zase roštelovali, tak abych to líp doladil zpět. A světe div se, tentokrát kontrola regloskopem v pořádku. Ono taky záleží, jak s ním kdo umí pracovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.