tdikarlos Vloženo 4. Duben 2010 Sdílet Vloženo 4. Duben 2010 Ahoj, změní se geometrie podvozku , pokud dám pod zadní alu podložky 15 mm. Na jízdě jsem nic nepoznal-spíše cítím lepší stabilitu v zatáčkách. Osobně mi připadají zadní kola víc utopená oproti předku-proto jsem dal podložky-předek jsem nechal. jen pro info alu mají ET 42. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woodbine Vloženo 4. Duben 2010 Sdílet Vloženo 4. Duben 2010 Na limitu bude auto víc nedotáčivý. A geometrie se změní, někde se tu o tom psalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdikarlos Vloženo 5. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 a kde-hledal jsem a nic........... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 pokud se ti něco změní tak by jsi měl podle tebe analogicky pokaždé dělat geo při použití širších či užších pneu nebo disků (zima - léto ap.) pokud máš vychozené uložení náprav a špatné čepy asi bych geo dělal jinak proč? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdikarlos Vloženo 5. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 pokud se ti něco změní tak by jsi měl podle tebe analogicky pokaždé dělat geo při použití širších či užších pneu nebo disků (zima - léto ap.) pokud máš vychozené uložení náprav a špatné čepy asi bych geo dělal jinak proč? Když měníš letní/zimní tak se ti nezmění šířka mezi koly vpředu a vzadu-respektive je vždy stejná. Ale když podložíš jen zadní kola, tak se ti vzadu změní rozměr mezi koly a vpředu zůstane stejný-proto se ptám, jestli to má na něco vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woodbine Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 Cjo sem dával útržek z nějakýho časáku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdikarlos Vloženo 5. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 (editace) .....no, docela zajímavý...ale mě to připadá jak šalina, pokud nechám kola utopený-vypadá to fakt hrozně Editováno: 19. Květen 2010, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 někdo má na zimu místo15 třeba 14 případně jiný povolený rozměr s příslušnou šířkou pneu a tím se snad mění i rozchod, zadní kola měly utopené i jiné typy škodovek třeba 105-130 M ale když ti to pomůže......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdikarlos Vloženo 5. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 Jojo, na zimu dávám 15-ky plechy, ale taky mají menší ET. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 Na zimu dávám origo 15"plecháče a na léto 16"hliníky s ET 35 a je to akorát a geometrie se nemění.Prostě líp sedí a je to stabilnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DRYVER Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 Podlozkama se geometrie rozhodne nerozhodi, protoze kolo sedi ve stejnem uhlu jako by sedelo na naboji- jedine co se zmeni je ET a pak taky sily pusobici na lozisko ( bude vice trpet). Nekde jsem cetl ze vetsina aut ma pohanenou napravu sirsi. Napr octavia ma sirsi predni napravu a zadni uzsi, protoze to ma nahon na predek ( pokud to neni zrovna 4x4), zas treba nejake porsche bude mit sirsi zadni napravu, protoze bude mit nahon na zadek. Vypodlozkovanim jen jedne napravy se lehce zmeni pretacivost / nedotacivost - zalezi na typu auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 Těch pár milimetrů není téměř znát ale už pohled na to porsche tam je to pořádnej rozdíl(i ve výkonu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 (editace) .....no, docela zajímavý...ale mě to připadá jak šalina, pokud nechám kola utopený-vypadá to fakt hrozně Never tym reklamnym kecom - radsej utopene kolesa, ako nejaky nedotacavy smyk ---> ak si rozsiris len zadnu napravu, tym zvysis jej smerovu stabilitu a tym este viac podporis nedotacave spravanie auta na mokrej ceste... A ako sa pise v tom clanku z casopisu, aj najtensia podlozka ti zmeni os zatacania. Editováno: 19. Květen 2010, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 Podlozkama se geometrie rozhodne nerozhodi, protoze kolo sedi ve stejnem uhlu jako by sedelo na naboji- jedine co se zmeni je ET a pak taky sily pusobici na lozisko ( bude vice trpet). Nekde jsem cetl ze vetsina aut ma pohanenou napravu sirsi. Napr octavia ma sirsi predni napravu a zadni uzsi, protoze to ma nahon na predek ( pokud to neni zrovna 4x4), zas treba nejake porsche bude mit sirsi zadni napravu, protoze bude mit nahon na zadek. Vypodlozkovanim jen jedne napravy se lehce zmeni pretacivost / nedotacivost - zalezi na typu auta. Možná si četl špatně nebo to špatně napsali např. Š105 M atd. mají taky širší přední nápravu jak zadní a pohon mají kde ....., jinak s těma ložiskama taky souhlasím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.