Přejít na obsah

Změna GEO při podložkování ALU


tdikarlos

Doporučené příspěvky

Ahoj,

změní se geometrie podvozku , pokud dám pod zadní alu podložky 15 mm. Na jízdě jsem nic nepoznal-spíše cítím lepší stabilitu v zatáčkách. Osobně mi připadají zadní kola víc utopená oproti předku-proto jsem dal podložky-předek jsem nechal. jen pro info alu mají ET 42.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud se ti něco změní tak by jsi měl podle tebe analogicky pokaždé dělat geo při použití širších či užších pneu nebo disků (zima - léto ap.) pokud máš vychozené uložení náprav a špatné čepy asi bych geo dělal jinak proč?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud se ti něco změní tak by jsi měl podle tebe analogicky pokaždé dělat geo při použití širších či užších pneu nebo disků (zima - léto ap.) pokud máš vychozené uložení náprav a špatné čepy asi bych geo dělal jinak proč?

Když měníš letní/zimní tak se ti nezmění šířka mezi koly vpředu a vzadu-respektive je vždy stejná. Ale když podložíš jen zadní kola, tak se ti vzadu změní rozměr mezi koly a vpředu zůstane stejný-proto se ptám, jestli to má na něco vliv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podlozkama se geometrie rozhodne nerozhodi, protoze kolo sedi ve stejnem uhlu jako by sedelo na naboji- jedine co se zmeni je ET a pak taky sily pusobici na lozisko ( bude vice trpet). Nekde jsem cetl ze vetsina aut ma pohanenou napravu sirsi. Napr octavia ma sirsi predni napravu a zadni uzsi, protoze to ma nahon na predek ( pokud to neni zrovna 4x4), zas treba nejake porsche bude mit sirsi zadni napravu, protoze bude mit nahon na zadek. Vypodlozkovanim jen jedne napravy se lehce zmeni pretacivost / nedotacivost - zalezi na typu auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

.....no, docela zajímavý...ale mě to připadá jak šalina, pokud nechám kola utopený-vypadá to fakt hrozně

Never tym reklamnym kecom - radsej utopene kolesa, ako nejaky nedotacavy smyk --->

ak si rozsiris len zadnu napravu, tym zvysis jej smerovu stabilitu a tym este viac podporis nedotacave spravanie auta na mokrej ceste...

A ako sa pise v tom clanku z casopisu, aj najtensia podlozka ti zmeni os zatacania.

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podlozkama se geometrie rozhodne nerozhodi, protoze kolo sedi ve stejnem uhlu jako by sedelo na naboji- jedine co se zmeni je ET a pak taky sily pusobici na lozisko ( bude vice trpet). Nekde jsem cetl ze vetsina aut ma pohanenou napravu sirsi. Napr octavia ma sirsi predni napravu a zadni uzsi, protoze to ma nahon na predek ( pokud to neni zrovna 4x4), zas treba nejake porsche bude mit sirsi zadni napravu, protoze bude mit nahon na zadek. Vypodlozkovanim jen jedne napravy se lehce zmeni pretacivost / nedotacivost - zalezi na typu auta.

Možná si četl špatně nebo to špatně napsali např. Š105 M atd. mají taky širší přední nápravu jak zadní a pohon mají kde ....., jinak s těma ložiskama taky souhlasím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...