Duben 1, 201213 r Mno já nejsem automechanik, takže kdyby mi neřekli, že ten kus nemá být tak vyleštěnej, tak si toho nevšimnu, ale opláchlý to bylo teda pořádně. Já čekal, že tam bude nějaká deformace, nebo tak... Jinak teď sem se prolít 2x po dálníci, chvilku sem to přidusil na 200 a nezmizela mi ani kapka, tak mam od toho snad pokoj. Nic mi netlakovali, nerovnali, pouze přetěsnili... Snad to budete mít v pohodě i vy. Shánět jinou hlavu motoru byla moje noční můra...
Duben 2, 201213 r Já měl jen strach aby nebyla třeba prasknutá. Takhle je to aspoň dobré v tom špatném
Duben 24, 201213 r Takže aktualizuji. Hlava srovnaná, ventily zabroušené, vyměněné gufera ventilů, gufero váčky, nové těsnění pod hlavou. Při jednom nové zdvíhátka. Jedno cvakalo, dva se sekly. Doufám, že se teď dlouho nebo raději vůbec nic neposere Jo, měřil tlaky. 4 x 32 atm
Duben 25, 201213 r Jak velkej význam má výměna těch gufer ? Když mi to dělali, tak sem jim řikal, jestli to neni taky potřeba, že tomu moc nerozumim a v tom autorizáku na mě čuměli jak na blázna a řikali, že by toho tam museli rozdělat víc a že by to byl problém a dost by to prý navýšilo cenu Tak mi udělali jen to těsnění a prej silikonem utěsnili nějakou vývěvu, pač mi tam chcal olej. Před tim přetěsněnim, když sem nastartoval tak bylo tak 2 sec slyšet jakoby cvakání a pak to utichlo. Po tom přetěsnění tenhle nešvar zmizel. Sry za nesrozumitelnej koment, fakt tomuhle moc nerozumim.
Duben 25, 201213 r Hlava šla na srovnání, tj. byla komplet rozebraná. Ven šly i ventily. Při jednom se dělalo jejich zabroušení a výměna gufer. Taková GO hlavy, bych řekl. Pokud Ti měnili jen těsnění pod hlavou, tak ta se vlastně jen sundala, vyměnilo se těsnění a hlava šla zpátky. Důležité je dát nové šrouby. Hm, to cvakání bych přisuzoval načatým zdvíhátkám, to by s přetěsněním vývěvy nemělo mít nic společného. Ale kdoví co Ti tam cvakalo nebo co to vlastně bylo. Jinak přetěsňovat něco silikonem, no. Pokud jsou rovné dosedací plochy a nový těsnící kroužek, nemůže to netěsnit.
Duben 25, 201213 r No, dost. Hlava (srovnání, zabroušení ventilů, gufera ventilů, tlaková zkouška) - 4.300,- Těsnění pod hlavu - cca 984,- Šrouby hlavy (10ks) - myslím že do 408,- Gufero váčky - 228,- Těsnící kroužky - á 78,- Chaldící kapalina - 420,- Zdvíhátka (á 264,- ) byly vlastně navíc a nesouvisely přímo s problémem. Tož, asi tak. Upraveno Duben 25, 201213 r od Wojnar Upřesněné ceny.
Duben 26, 201213 r hmmm já nechal v autorizáku 8500 ale 400 si řekli za rozvodovej řemen, kterej po 30tis vypadal jako po 150... Jeden hodnej automechanik mi tam strčil čínu, když mi dělal rozvody a naúčtoval si origo. Přemejšlim, že mu pudu brzo vypálit barák
Květen 2, 201213 r Tak mě právě volali ze servisu a výměna těsnění, rovnání hlavy, nový gufera a další drobnosti mě bude stát 10.000Kč a nějaký drobný. Je v tom i výměna oleje a filtr ikdyž nechápu proč ho chtějí měnit. Je to potřeba když se dělá hlava? Upraveno Květen 2, 201213 r od Robik5
Květen 2, 201213 r jj, mně taky mechoš říkal ať si pak tak po 1 tkm vyměním olej. Jinak dobrá cena. Já měl navíc řemen na altík, zdvíhátka a zabrušované ventily, zato bez oleje. Pravděpodobně bys měl mít i novou "vodu". Pro jistotu se taky zeptej na šrouby hlavy. Ať vypadáš, že něco o tom víš a že Tě jen tak rohlíkem neopijí Mají, teda MUSÍ! , se měnit taky. Upraveno Květen 2, 201213 r od Wojnar
Květen 3, 201213 r Je to i se šroubama a vodou, ale ta mě tolik netrápí tu mám zadarmo. Možná i proto sem celý rok jen dolejval než jsem to dal opravit. Navíc i nějaký těsnění pod parohy co si ještě vzpomínám. Jinak servisu věřím, jezdím tam s firemním autem, a jsem spokojen.
Květen 3, 201213 r Jo, jasně! Těsnění pod parohy. Já loni čistil turbo, takže těsnění pod parohy bylo nové.
Květen 14, 201213 r Tak už mám auto hotové, cena celkem 8500Kč bez papíru. Vyměněné díly: šrouby hlavy, těsnění pod hlavu, sada výfukového těsnění, těsnění sání, simeringy ventilu, gufero vačky, olej + filtry, chladící kapalina a srovnaná hlava. Zatím mám najeto 500km a voda drží, ale je to ale jen po městě. Nějak se mě zdá, že auto teď míň táhne od spodu, no snad si to nějak sedne.
Květen 14, 201213 r Několikrát jsem tu četl, že někomu taky po výměně rozvodů motor špatně táhnul. Ono při skládání stačí aby se kterési ozubené kolo posunulo o zub. Na to aby se potkaly ventily to ještě není, ale abys to poznal ny výkonu, už jo. Nech si přeměřit počátek vstřiku a tak.
Květen 14, 201213 r Ano, právě proto to píšu. Když se sundává hlava, sundávají se i rozvody. Teda ne úplně, jen se zajistí poloha, sundá se ozubené kolo z vačky (vačka je v hlavě) a zajistí se řemen aby se neposunul (nepřeskočil). No a právě zde je riziko, že to při některém kroku třeba posunul. V podstatě ikdyby poloha: klika-vtřik._čerpadlo-řemen byla jistá, tak vačku teoreticky posunout mohli. Všechno je poznačené, všechno má svou značku, ale ........ stane se. Proto mi taky mechoš po složení to časování kontroloval. Taky se mi tím nezapomněl pochlubit Ale já jsem za to rád, prostě mi to ukázal a povykládal co vše dělal a jak. No, a já pak tady hraju chytrého Upraveno Květen 14, 201213 r od Wojnar
Květen 14, 201213 r Tak já už mám po přetěsnění přes 2000km voda drží, auto táhne pěkně. Nicméně mi kolem vývěvy pořád leze ven olej
Květen 14, 201213 r Je pěkné tu sledovat jak jsme se tu nejdříve sešli se stejným problémem a jak postupně jeden po druhým už má po něm DCSpeedy: Těsnění pod ní Ti měnili? Já si nechal vyměnit všechny, které byly "venku". Až na sadu kolem parohů a turba, ty byly měněny při jeho čištění loni.
Květen 14, 201213 r Já myslím, že nekonečnou do doby než z jakéhokoliv důvodu je budeš sundávat a motor bude mít už něco najeto. Pak zpátky skládat jedině na nových.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.