Přejít na obsah

Mizí voda


nothing

Doporučené příspěvky

Mno já nejsem automechanik, takže kdyby mi neřekli, že ten kus nemá být tak vyleštěnej, tak si toho nevšimnu, ale opláchlý to bylo teda pořádně. Já čekal, že tam bude nějaká deformace, nebo tak... Jinak teď sem se prolít 2x po dálníci, chvilku sem to přidusil na 200 a nezmizela mi ani kapka, tak mam od toho snad pokoj. Nic mi netlakovali, nerovnali, pouze přetěsnili... Snad to budete mít v pohodě i vy. Shánět jinou hlavu motoru byla moje noční můra...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Takže aktualizuji.

Hlava srovnaná, ventily zabroušené, vyměněné gufera ventilů, gufero váčky, nové těsnění pod hlavou.

Při jednom nové zdvíhátka. Jedno cvakalo, dva se sekly.

Doufám, že se teď dlouho nebo raději vůbec nic neposere :D

Jo, měřil tlaky. 4 x 32 atm :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak velkej význam má výměna těch gufer ? Když mi to dělali, tak sem jim řikal, jestli to neni taky potřeba, že tomu moc nerozumim a v tom autorizáku na mě čuměli jak na blázna a řikali, že by toho tam museli rozdělat víc a že by to byl problém a dost by to prý navýšilo cenu :unsure: Tak mi udělali jen to těsnění a prej silikonem utěsnili nějakou vývěvu, pač mi tam chcal olej. Před tim přetěsněnim, když sem nastartoval tak bylo tak 2 sec slyšet jakoby cvakání a pak to utichlo. Po tom přetěsnění tenhle nešvar zmizel. Sry za nesrozumitelnej koment, fakt tomuhle moc nerozumim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlava šla na srovnání, tj. byla komplet rozebraná. Ven šly i ventily. Při jednom se dělalo jejich zabroušení a výměna gufer. Taková GO hlavy, bych řekl.

Pokud Ti měnili jen těsnění pod hlavou, tak ta se vlastně jen sundala, vyměnilo se těsnění a hlava šla zpátky. Důležité je dát nové šrouby.

Hm, to cvakání bych přisuzoval načatým zdvíhátkám, to by s přetěsněním vývěvy nemělo mít nic společného. Ale kdoví co Ti tam cvakalo nebo co to vlastně bylo.

Jinak přetěsňovat něco silikonem, no. Pokud jsou rovné dosedací plochy a nový těsnící kroužek, nemůže to netěsnit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, dost.

Hlava (srovnání, zabroušení ventilů, gufera ventilů, tlaková zkouška) - 4.300,-

Těsnění pod hlavu - cca 984,-

Šrouby hlavy (10ks) - myslím že do 408,-

Gufero váčky - 228,-

Těsnící kroužky - á 78,-

Chaldící kapalina - 420,-

Zdvíhátka (á 264,- ) byly vlastně navíc a nesouvisely přímo s problémem.

Tož, asi tak.

Editováno: , autor: Wojnar
Upřesněné ceny.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě právě volali ze servisu a výměna těsnění, rovnání hlavy, nový gufera a další drobnosti mě bude stát 10.000Kč a nějaký drobný. Je v tom i výměna oleje a filtr ikdyž nechápu proč ho chtějí měnit. Je to potřeba když se dělá hlava?

Editováno: , autor: Robik5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, mně taky mechoš říkal ať si pak tak po 1 tkm vyměním olej.

Jinak dobrá cena.

Já měl navíc řemen na altík, zdvíhátka a zabrušované ventily, zato bez oleje.

Pravděpodobně bys měl mít i novou "vodu".

Pro jistotu se taky zeptej na šrouby hlavy. Ať vypadáš, že něco o tom víš a že Tě jen tak rohlíkem neopijí :)

Mají, teda MUSÍ! , se měnit taky.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to i se šroubama a vodou, ale ta mě tolik netrápí tu mám zadarmo. Možná i proto sem celý rok jen dolejval než jsem to dal opravit.

Navíc i nějaký těsnění pod parohy co si ještě vzpomínám.

Jinak servisu věřím, jezdím tam s firemním autem, a jsem spokojen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak už mám auto hotové, cena celkem 8500Kč bez papíru.

Vyměněné díly: šrouby hlavy, těsnění pod hlavu, sada výfukového těsnění, těsnění sání, simeringy ventilu, gufero vačky, olej + filtry, chladící kapalina a srovnaná hlava.

Zatím mám najeto 500km a voda drží, ale je to ale jen po městě. Nějak se mě zdá, že auto teď míň táhne od spodu, no snad si to nějak sedne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Několikrát jsem tu četl, že někomu taky po výměně rozvodů motor špatně táhnul.

Ono při skládání stačí aby se kterési ozubené kolo posunulo o zub. Na to aby se potkaly ventily to ještě není, ale abys to poznal ny výkonu, už jo.

Nech si přeměřit počátek vstřiku a tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, právě proto to píšu.

Když se sundává hlava, sundávají se i rozvody. Teda ne úplně, jen se zajistí poloha, sundá se ozubené kolo z vačky (vačka je v hlavě) a zajistí se řemen aby se neposunul (nepřeskočil). No a právě zde je riziko, že to při některém kroku třeba posunul.

V podstatě ikdyby poloha: klika-vtřik._čerpadlo-řemen byla jistá, tak vačku teoreticky posunout mohli.

Všechno je poznačené, všechno má svou značku, ale ........ stane se.

Proto mi taky mechoš po složení to časování kontroloval. Taky se mi tím nezapomněl pochlubit :D

Ale já jsem za to rád, prostě mi to ukázal a povykládal co vše dělal a jak.

No, a já pak tady hraju chytrého :D

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pěkné tu sledovat jak jsme se tu nejdříve sešli se stejným problémem a jak postupně jeden po druhým už má po něm :D

DCSpeedy: Těsnění pod ní Ti měnili? Já si nechal vyměnit všechny, které byly "venku". Až na sadu kolem parohů a turba, ty byly měněny při jeho čištění loni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...