Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

18 JSOU AKORÁT...

Preco si dozadu dal sirsie? Okta nema zadny nahon. ;)

Nic proti vkusu, mne to pripada ako rebrinak. lol

17ky su podla mna lepsie na vyzor. Mozno keby si to mal nizsie a kolesa trochu schovane v blatnikoch.

Taky chci dat dozadu sirsi, kvuli stabilite

Stabilite to nepomoze, skor Ti to zhorsi jazdne vlastnosti (chovanie sa auta v zatackach).

Osobne vetsinu zatacek pres rucku nejezdim ;)

:smich: Ani ja. Nemam sponzora v gumarenskom priemysle... lol
"Akorát" ještě nesmíš tak narvat kufr a jezdit s tím jako dřív, jinak je to pěkně vidět na těch zadních kolech, že !!! lol

FackXxX : Pokud chceš Dotz Hanzo 8x17 ET32 dostat do TP, tak jenom s 215/45 R17 87W nebo 225/45 R17 90. Ale jakmile naložím někoho do zadu nebo víc do kufru a někde "si skočím" tak štrejchám zadníma kolama a není na to pak pěknej pohled. Tak s tím počítej taky.

Jezdím s tím už 2 roky (vyjma zimy) a do kufru můžu dát cokoliv - je to v podstatě pracovní auto...

To já můžu taky, ale pak podle toho musím jezdit aby ty zadní kola nabyly odřený od lemů tak jak to máš ty !!!

Stabilite to nepomoze, skor Ti to zhorsi jazdne vlastnosti (chovanie sa auta v zatackach).

Nebudu se hádat jestli širší gumy vzadu zlepší jízdní vlastnosti nebo ne, mě se to tak líbí, že při pohledu zezadu to lícuje s blatníkem. Ale třeba nový VW Scirocco má už z výroby širší zadní nápravu a v testech si lebedí, jak má skvělý vlastnosti mimo jiné právě kvůli tomuto. A propos: kde jsi ty přišel na názor, že to zhorší jízní vl.?

post-7822-1228313470_thumb.jpg

No ked sa pozries na auta "minulej ery", tak zistis, ze v pripade hnanej prednej napravy bola zadna uzsia ako predna. Bolo to koli vlastnostiam pri zatacani (nedotacavost-pretacavost). Je mozne, ze teraz to uz koriguju inak (nemyslim iba elektroniku, riesi sa to napriklad stabilizatormi na napravach).

To, ze koleso licuje s blatnikom sa mi tiez paci, da sa to ale dosiahnut aj zmenou ET, pripadne podlozkami (co sa mi ale nepaci, lebo zvysujes hmotnost neodpruzenych hmot).

tak zde jsou má kolečka na jaro :)

8,5x17"

post-89-1228331853_thumb.jpg

post-89-1228331882_thumb.jpg

Upraveno od maca

No ked sa pozries na auta "minulej ery", tak zistis, ze v pripade hnanej prednej napravy bola zadna uzsia ako predna. Bolo to koli vlastnostiam pri zatacani (nedotacavost-pretacavost). Je mozne, ze teraz to uz koriguju inak (nemyslim iba elektroniku, riesi sa to napriklad stabilizatormi na napravach).

To, ze koleso licuje s blatnikom sa mi tiez paci, da sa to ale dosiahnut aj zmenou ET, pripadne podlozkami (co sa mi ale nepaci, lebo zvysujes hmotnost neodpruzenych hmot).

Podložkami nabo nějakým hrůzostrašným ET to změnit můžeš, ale kromě neodpružených hmot tam jde o bezpečnost - podložky jsou většinou nehomologované a pak se něco stane nebo někomu a z povinného ručení nemusíš dostat nic. Nepatřím k těm co mají na autě nalepeno kdovíco levně nakoupily někde v tuning shopu a z auta mají TUZING vč. úzkých kol na podložkách vytažených až někde ven z blatníků, to je pak trapas.

Zvolil jsem proto řešení co nejširších kol

Upraveno od Tom283

Klasika 195/65 R15 :_icon_smich2:

post-25320-1228410649_thumb.jpg

17" spidery zatim, časem budu řešit 18" :)

post-17308-1228827764_thumb.jpg

No,chtěl bych reagovat na Tom283.

Na svém autě mám Ronalky R47 o rozměru 7,5 x 16 s ET 35 a musím říct, že kola mám zároveň s blatníky a nemám žádné podložky. A tak si myslím, že tak hrůzostrašné ET nemám, když ze zadu vypadají stejně, jako tvoje. :)

Na autě ty 18ky vypadají výborně a neříkám, že bych si je také nedal na auto, ale volil jsem pohodlí a rozumnou cenu. :)

Ale jinak jsou :palec2:

ja som mal tiez R16 ET35 kola tiez som mal zároveň s blatníky,DTOZ R17 maju ET32 je tam velky rozdiel medzi ET35-a bude mi trcat z blatnik?-to by som nechcel mat problemy z polis :t

18 JSOU AKORÁT, 225/40 vepředu, 235/40 vzadu, řízení, spotřeba měkkost akorát - rozhodně doporučuju!!!!Nebát se toho, už je mám zaps. i v techničáku a nemusím je na tech. měnit. Vzhledem k rozměru krásně lícují s karoserií a nejsou utopený jako nějaký tovární 15´´

no zas podle toho kde jezdiš že ?! když to nebude dálnice ale obyč cesta prvni třidy kde jsou nerovnosti hlavně po bocích vozovky tak to půjde pěkně na tvrdo a něco to odnese v napravě nebo tlumiče ?

Teda každej mě takhle straší :)

co hovorite na R17 z ET 30 alebo 32?je to uz moc?

já mam 8,5x17" ET 25 a jsou v poho,nikde neškrtají ;)

tak som myslil ze nechcem aby mi trcat z blatnik,a ty mas fabia?

ne octavii ;)

post-89-1229458139_thumb.jpg

léto

CR7

8,5x17ET30

zima

borbet

8x17ET35

post-5783-1229544287_thumb.jpg

post-5783-1229544614_thumb.jpg

No ked sa pozries na auta "minulej ery", tak zistis, ze v pripade hnanej prednej napravy bola zadna uzsia ako predna. Bolo to koli vlastnostiam pri zatacani (nedotacavost-pretacavost). Je mozne, ze teraz to uz koriguju inak (nemyslim iba elektroniku, riesi sa to napriklad stabilizatormi na napravach).

To, ze koleso licuje s blatnikom sa mi tiez paci, da sa to ale dosiahnut aj zmenou ET, pripadne podlozkami (co sa mi ale nepaci, lebo zvysujes hmotnost neodpruzenych hmot).

Bližšie opíšem prejazd auta zákrutou. Odstredivú silu musia zachytiť pneumatiky. Každá z nich sa bude odvaľovať svojou odchýlkou, úmernou veľkosti na ňu pôsobiacej bočnej sily (v skutočnosti nebude každá z nich zaťažená rovnako veľkou silou). Smerová odchýlka pneumatík na jednej náprave potom určí smerovú odchýlku danej nápravy. Náprava s väčšou smerovou odchýlkou má menšiu smerovú tuhosť a naopak. Je teda zrejmé, že v prípade pôsobenia bočnej sily bude pohyb automobilu daný smerovými odchýlkami, čiže smerovou tuhosťou oboch náprav. Je tiež jasné, že väčšia smerová odchýlka prednej nápravy zmenšuje zatáčavosť automobilu, naopak odchýlka zadnej nápravy ju podporuje. Čiže je úplne jasné, ze "rozšírením" zadnej napravy len zvýšim jej smerovú tuhosť a tým aj zvýšim nedotáčavosť celého auta...Stačí si všimnúť, že všetky predokolky majú od výroby širšiu prednú nápravu - prečo asi?

To si pekne popisal, toto som presne myslel. :palec2:

dik.

Este ako priklad evolucia Octavie :

................................. Octavia2FL Octavia2 Octavia2001

Rozchod vpredu (mm)... 1541 1539 1513

Rozchod vzadu (mm)... 1514 1528 1494

Urcite by som ten cas a peniaze venovany inziniermi len tak neznicil nerozvaznym placanim podloziek...

Upraveno od Cjoctavian

  • 2 týdny později...

co hovorite na toto 7x17 cena je cca 2000.-sk je to zender monza!ma uz niekto a su kvalitne?

post-19877-1230803742_thumb.jpg

post-19877-1230803750_thumb.jpg

post-19877-1230803764_thumb.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.