olisoft Vloženo 2. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2008 18 JSOU AKORÁT... Preco si dozadu dal sirsie? Okta nema zadny nahon. Nic proti vkusu, mne to pripada ako rebrinak. 17ky su podla mna lepsie na vyzor. Mozno keby si to mal nizsie a kolesa trochu schovane v blatnikoch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 2. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2008 Taky chci dat dozadu sirsi, kvuli stabilite Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 3. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2008 Stabilite to nepomoze, skor Ti to zhorsi jazdne vlastnosti (chovanie sa auta v zatackach). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 3. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2008 Osobne vetsinu zatacek pres rucku nejezdim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 3. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2008 Ani ja. Nemam sponzora v gumarenskom priemysle... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom283 Vloženo 3. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2008 "Akorát" ještě nesmíš tak narvat kufr a jezdit s tím jako dřív, jinak je to pěkně vidět na těch zadních kolech, že !!! FackXxX : Pokud chceš Dotz Hanzo 8x17 ET32 dostat do TP, tak jenom s 215/45 R17 87W nebo 225/45 R17 90. Ale jakmile naložím někoho do zadu nebo víc do kufru a někde "si skočím" tak štrejchám zadníma kolama a není na to pak pěknej pohled. Tak s tím počítej taky. Jezdím s tím už 2 roky (vyjma zimy) a do kufru můžu dát cokoliv - je to v podstatě pracovní auto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hrábě Fernétti Vloženo 3. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2008 To já můžu taky, ale pak podle toho musím jezdit aby ty zadní kola nabyly odřený od lemů tak jak to máš ty !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom283 Vloženo 3. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2008 Stabilite to nepomoze, skor Ti to zhorsi jazdne vlastnosti (chovanie sa auta v zatackach). Nebudu se hádat jestli širší gumy vzadu zlepší jízdní vlastnosti nebo ne, mě se to tak líbí, že při pohledu zezadu to lícuje s blatníkem. Ale třeba nový VW Scirocco má už z výroby širší zadní nápravu a v testech si lebedí, jak má skvělý vlastnosti mimo jiné právě kvůli tomuto. A propos: kde jsi ty přišel na názor, že to zhorší jízní vl.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 3. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2008 No ked sa pozries na auta "minulej ery", tak zistis, ze v pripade hnanej prednej napravy bola zadna uzsia ako predna. Bolo to koli vlastnostiam pri zatacani (nedotacavost-pretacavost). Je mozne, ze teraz to uz koriguju inak (nemyslim iba elektroniku, riesi sa to napriklad stabilizatormi na napravach). To, ze koleso licuje s blatnikom sa mi tiez paci, da sa to ale dosiahnut aj zmenou ET, pripadne podlozkami (co sa mi ale nepaci, lebo zvysujes hmotnost neodpruzenych hmot). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 3. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2008 (editace) tak zde jsou má kolečka na jaro 8,5x17" Editováno: 3. Prosinec 2008, autor: maca Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom283 Vloženo 4. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2008 (editace) No ked sa pozries na auta "minulej ery", tak zistis, ze v pripade hnanej prednej napravy bola zadna uzsia ako predna. Bolo to koli vlastnostiam pri zatacani (nedotacavost-pretacavost). Je mozne, ze teraz to uz koriguju inak (nemyslim iba elektroniku, riesi sa to napriklad stabilizatormi na napravach).To, ze koleso licuje s blatnikom sa mi tiez paci, da sa to ale dosiahnut aj zmenou ET, pripadne podlozkami (co sa mi ale nepaci, lebo zvysujes hmotnost neodpruzenych hmot). Podložkami nabo nějakým hrůzostrašným ET to změnit můžeš, ale kromě neodpružených hmot tam jde o bezpečnost - podložky jsou většinou nehomologované a pak se něco stane nebo někomu a z povinného ručení nemusíš dostat nic. Nepatřím k těm co mají na autě nalepeno kdovíco levně nakoupily někde v tuning shopu a z auta mají TUZING vč. úzkých kol na podložkách vytažených až někde ven z blatníků, to je pak trapas. Zvolil jsem proto řešení co nejširších kol Editováno: 4. Prosinec 2008, autor: Tom283 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
combi66 Vloženo 4. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2008 Klasika 195/65 R15 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mršťa Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 17" spidery zatim, časem budu řešit 18" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rafan33 Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 No,chtěl bych reagovat na Tom283. Na svém autě mám Ronalky R47 o rozměru 7,5 x 16 s ET 35 a musím říct, že kola mám zároveň s blatníky a nemám žádné podložky. A tak si myslím, že tak hrůzostrašné ET nemám, když ze zadu vypadají stejně, jako tvoje. Na autě ty 18ky vypadají výborně a neříkám, že bych si je také nedal na auto, ale volil jsem pohodlí a rozumnou cenu. Ale jinak jsou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysterx888 Vloženo 10. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2008 ja som mal tiez R16 ET35 kola tiez som mal zároveň s blatníky,DTOZ R17 maju ET32 je tam velky rozdiel medzi ET35-a bude mi trcat z blatnik?-to by som nechcel mat problemy z polis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pointfrost Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 18 JSOU AKORÁT, 225/40 vepředu, 235/40 vzadu, řízení, spotřeba měkkost akorát - rozhodně doporučuju!!!!Nebát se toho, už je mám zaps. i v techničáku a nemusím je na tech. měnit. Vzhledem k rozměru krásně lícují s karoserií a nejsou utopený jako nějaký tovární 15´´ no zas podle toho kde jezdiš že ?! když to nebude dálnice ale obyč cesta prvni třidy kde jsou nerovnosti hlavně po bocích vozovky tak to půjde pěkně na tvrdo a něco to odnese v napravě nebo tlumiče ? Teda každej mě takhle straší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysterx888 Vloženo 16. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2008 co hovorite na R17 z ET 30 alebo 32?je to uz moc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 16. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2008 já mam 8,5x17" ET 25 a jsou v poho,nikde neškrtají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysterx888 Vloženo 16. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2008 tak som myslil ze nechcem aby mi trcat z blatnik,a ty mas fabia? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 16. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2008 ne octavii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 17. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2008 léto CR7 8,5x17ET30 zima borbet 8x17ET35 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 18. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2008 No ked sa pozries na auta "minulej ery", tak zistis, ze v pripade hnanej prednej napravy bola zadna uzsia ako predna. Bolo to koli vlastnostiam pri zatacani (nedotacavost-pretacavost). Je mozne, ze teraz to uz koriguju inak (nemyslim iba elektroniku, riesi sa to napriklad stabilizatormi na napravach).To, ze koleso licuje s blatnikom sa mi tiez paci, da sa to ale dosiahnut aj zmenou ET, pripadne podlozkami (co sa mi ale nepaci, lebo zvysujes hmotnost neodpruzenych hmot). Bližšie opíšem prejazd auta zákrutou. Odstredivú silu musia zachytiť pneumatiky. Každá z nich sa bude odvaľovať svojou odchýlkou, úmernou veľkosti na ňu pôsobiacej bočnej sily (v skutočnosti nebude každá z nich zaťažená rovnako veľkou silou). Smerová odchýlka pneumatík na jednej náprave potom určí smerovú odchýlku danej nápravy. Náprava s väčšou smerovou odchýlkou má menšiu smerovú tuhosť a naopak. Je teda zrejmé, že v prípade pôsobenia bočnej sily bude pohyb automobilu daný smerovými odchýlkami, čiže smerovou tuhosťou oboch náprav. Je tiež jasné, že väčšia smerová odchýlka prednej nápravy zmenšuje zatáčavosť automobilu, naopak odchýlka zadnej nápravy ju podporuje. Čiže je úplne jasné, ze "rozšírením" zadnej napravy len zvýšim jej smerovú tuhosť a tým aj zvýšim nedotáčavosť celého auta...Stačí si všimnúť, že všetky predokolky majú od výroby širšiu prednú nápravu - prečo asi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 19. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2008 To si pekne popisal, toto som presne myslel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 20. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2008 (editace) dik. Este ako priklad evolucia Octavie : ................................. Octavia2FL Octavia2 Octavia2001 Rozchod vpredu (mm)... 1541 1539 1513 Rozchod vzadu (mm)... 1514 1528 1494 Urcite by som ten cas a peniaze venovany inziniermi len tak neznicil nerozvaznym placanim podloziek... Editováno: 20. Prosinec 2008, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysterx888 Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 co hovorite na toto 7x17 cena je cca 2000.-sk je to zender monza!ma uz niekto a su kvalitne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.