Přejít na obsah

Alu kola


Hustoles77

Doporučené příspěvky

"Akorát" ještě nesmíš tak narvat kufr a jezdit s tím jako dřív, jinak je to pěkně vidět na těch zadních kolech, že !!! lol

FackXxX : Pokud chceš Dotz Hanzo 8x17 ET32 dostat do TP, tak jenom s 215/45 R17 87W nebo 225/45 R17 90. Ale jakmile naložím někoho do zadu nebo víc do kufru a někde "si skočím" tak štrejchám zadníma kolama a není na to pak pěknej pohled. Tak s tím počítej taky.

Jezdím s tím už 2 roky (vyjma zimy) a do kufru můžu dát cokoliv - je to v podstatě pracovní auto...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stabilite to nepomoze, skor Ti to zhorsi jazdne vlastnosti (chovanie sa auta v zatackach).

Nebudu se hádat jestli širší gumy vzadu zlepší jízdní vlastnosti nebo ne, mě se to tak líbí, že při pohledu zezadu to lícuje s blatníkem. Ale třeba nový VW Scirocco má už z výroby širší zadní nápravu a v testech si lebedí, jak má skvělý vlastnosti mimo jiné právě kvůli tomuto. A propos: kde jsi ty přišel na názor, že to zhorší jízní vl.?

post-7822-1228313470_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ked sa pozries na auta "minulej ery", tak zistis, ze v pripade hnanej prednej napravy bola zadna uzsia ako predna. Bolo to koli vlastnostiam pri zatacani (nedotacavost-pretacavost). Je mozne, ze teraz to uz koriguju inak (nemyslim iba elektroniku, riesi sa to napriklad stabilizatormi na napravach).

To, ze koleso licuje s blatnikom sa mi tiez paci, da sa to ale dosiahnut aj zmenou ET, pripadne podlozkami (co sa mi ale nepaci, lebo zvysujes hmotnost neodpruzenych hmot).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ked sa pozries na auta "minulej ery", tak zistis, ze v pripade hnanej prednej napravy bola zadna uzsia ako predna. Bolo to koli vlastnostiam pri zatacani (nedotacavost-pretacavost). Je mozne, ze teraz to uz koriguju inak (nemyslim iba elektroniku, riesi sa to napriklad stabilizatormi na napravach).

To, ze koleso licuje s blatnikom sa mi tiez paci, da sa to ale dosiahnut aj zmenou ET, pripadne podlozkami (co sa mi ale nepaci, lebo zvysujes hmotnost neodpruzenych hmot).

Podložkami nabo nějakým hrůzostrašným ET to změnit můžeš, ale kromě neodpružených hmot tam jde o bezpečnost - podložky jsou většinou nehomologované a pak se něco stane nebo někomu a z povinného ručení nemusíš dostat nic. Nepatřím k těm co mají na autě nalepeno kdovíco levně nakoupily někde v tuning shopu a z auta mají TUZING vč. úzkých kol na podložkách vytažených až někde ven z blatníků, to je pak trapas.

Zvolil jsem proto řešení co nejširších kol

Editováno: , autor: Tom283
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No,chtěl bych reagovat na Tom283.

Na svém autě mám Ronalky R47 o rozměru 7,5 x 16 s ET 35 a musím říct, že kola mám zároveň s blatníky a nemám žádné podložky. A tak si myslím, že tak hrůzostrašné ET nemám, když ze zadu vypadají stejně, jako tvoje. :)

Na autě ty 18ky vypadají výborně a neříkám, že bych si je také nedal na auto, ale volil jsem pohodlí a rozumnou cenu. :)

Ale jinak jsou :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

18 JSOU AKORÁT, 225/40 vepředu, 235/40 vzadu, řízení, spotřeba měkkost akorát - rozhodně doporučuju!!!!Nebát se toho, už je mám zaps. i v techničáku a nemusím je na tech. měnit. Vzhledem k rozměru krásně lícují s karoserií a nejsou utopený jako nějaký tovární 15´´

no zas podle toho kde jezdiš že ?! když to nebude dálnice ale obyč cesta prvni třidy kde jsou nerovnosti hlavně po bocích vozovky tak to půjde pěkně na tvrdo a něco to odnese v napravě nebo tlumiče ?

Teda každej mě takhle straší :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ked sa pozries na auta "minulej ery", tak zistis, ze v pripade hnanej prednej napravy bola zadna uzsia ako predna. Bolo to koli vlastnostiam pri zatacani (nedotacavost-pretacavost). Je mozne, ze teraz to uz koriguju inak (nemyslim iba elektroniku, riesi sa to napriklad stabilizatormi na napravach).

To, ze koleso licuje s blatnikom sa mi tiez paci, da sa to ale dosiahnut aj zmenou ET, pripadne podlozkami (co sa mi ale nepaci, lebo zvysujes hmotnost neodpruzenych hmot).

Bližšie opíšem prejazd auta zákrutou. Odstredivú silu musia zachytiť pneumatiky. Každá z nich sa bude odvaľovať svojou odchýlkou, úmernou veľkosti na ňu pôsobiacej bočnej sily (v skutočnosti nebude každá z nich zaťažená rovnako veľkou silou). Smerová odchýlka pneumatík na jednej náprave potom určí smerovú odchýlku danej nápravy. Náprava s väčšou smerovou odchýlkou má menšiu smerovú tuhosť a naopak. Je teda zrejmé, že v prípade pôsobenia bočnej sily bude pohyb automobilu daný smerovými odchýlkami, čiže smerovou tuhosťou oboch náprav. Je tiež jasné, že väčšia smerová odchýlka prednej nápravy zmenšuje zatáčavosť automobilu, naopak odchýlka zadnej nápravy ju podporuje. Čiže je úplne jasné, ze "rozšírením" zadnej napravy len zvýšim jej smerovú tuhosť a tým aj zvýšim nedotáčavosť celého auta...Stačí si všimnúť, že všetky predokolky majú od výroby širšiu prednú nápravu - prečo asi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dik.

Este ako priklad evolucia Octavie :

................................. Octavia2FL Octavia2 Octavia2001

Rozchod vpredu (mm)... 1541 1539 1513

Rozchod vzadu (mm)... 1514 1528 1494

Urcite by som ten cas a peniaze venovany inziniermi len tak neznicil nerozvaznym placanim podloziek...

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...