Publikováno Květen 4, 201015 r http://www.skoda-auto.cz/CZE/news/info/news/News/Pages/2010_37_Greenline_II_generace.aspx Tak pánové,co si myslíte o zhasínání motoru skoro při každém zastavení? Co tomu bude říkat akumulátor nebo startér? A co třeba vychlazení turba po delší jízdě? Sjedu z dálnice,zastavím na semaforu a motor se vypne...Při zapnuté klimatizaci,předpokládám,to stejně motor nevypne. No já bych tento systém snad ani v autě nechtěl. Podle mě další zbytečnost v autě,která se může porouchat.Má s tímto systémem někdo dobrou zkušenost z vozem jiné značky?
Květen 4, 201015 r kamos to ma v landroveri a spokojny a kamoska to ma v toyote a tiez ok. pri montazi stop and go sa montuju ine startery, ine alternatory a ine akumulatory. a funguje to ib Z urcitych podmienok. napriklad pri posuvani sa v zapche to nevypina. je to vychytane a nic to nevypina. Upraveno Květen 4, 201015 r od cartmanko
Květen 5, 201015 r Prej startéry. Nevím jak tady, ale třeba u Toyoty to nestartuje přes startér, ale tak, že zůstane jeden válec se směsí v kompresi a jen přeskočí jiskra. Ale tady to je vlastně TDI že...
Květen 5, 201015 r Autor kdyby to byla bejkárna, tak to nedělaj No,když se podívám na HTP a jeho problémy například s rozvodovým řetězem,tak se taky Škodovka chlubila jaký moderní motor vyrábí...A zákazníku poraď si s tím.U mého motoru 1.4 16V se podpálil v 80t.km ventil,taky "moderní motor".Zajímavý,že co jsem jezdil se s Š120,nebo Formanem a nakonec s Felicií(jak soukromou,tak firemní a ta má najeto 280t.km pouze po Praze,takže slušný záhul),tak tam žádné potíže s motorem nebyly.A to byla konstrukce původem někdy ze šedesátých let.Já nejsem nepřítel inovace,ale přijde mi,že je to jenom úlitba tzv. ekologii.Někde v laboratoři se naměří fantastická spotřeba a tím pádem minimální emise,ale chtěl bych vidět,kolik lidí ve skutečnosti bude jezdit s tou spotřebou co fabrika uvádí...
Květen 16, 201015 r no urcite stop and go pomaha starter, jeden valec v kompresii po iskre motor nerozbehne.
Květen 17, 201015 r cartmanko: Stav se.Můžu názorně předvést. Podle všeho ten kompres vydrží tak max 1 minutu, pak to startuje přes "altíkostartér" do té doby fakt jen jiskrou ve válci...nechápal jsem, ale je to tak...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.