Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno
http://www.skoda-auto.cz/CZE/news/info/news/News/Pages/2010_37_Greenline_II_generace.aspx Tak pánové,co si myslíte o zhasínání motoru skoro při každém zastavení? Co tomu bude říkat akumulátor nebo startér? A co třeba vychlazení turba po delší jízdě? Sjedu z dálnice,zastavím na semaforu a motor se vypne...Při zapnuté klimatizaci,předpokládám,to stejně motor nevypne. No já bych tento systém snad ani v autě nechtěl. Podle mě další zbytečnost v autě,která se může porouchat.Má s tímto systémem někdo dobrou zkušenost z vozem jiné značky?

kamos to ma v landroveri a spokojny a kamoska to ma v toyote a tiez ok.

pri montazi stop and go sa montuju ine startery, ine alternatory a ine akumulatory.

a funguje to ib Z urcitych podmienok. napriklad pri posuvani sa v zapche to nevypina.

je to vychytane a nic to nevypina.

Upraveno od cartmanko

kdyby to byla bejkárna, tak to nedělaj :smich:

Prej startéry. Nevím jak tady, ale třeba u Toyoty to nestartuje přes startér, ale tak, že zůstane jeden válec se směsí v kompresi a jen přeskočí jiskra. Ale tady to je vlastně TDI že... lol

  • Autor

kdyby to byla bejkárna, tak to nedělaj :smich:

No,když se podívám na HTP a jeho problémy například s rozvodovým řetězem,tak se taky Škodovka chlubila jaký moderní motor vyrábí...A zákazníku poraď si s tím.U mého motoru 1.4 16V se podpálil v 80t.km ventil,taky "moderní motor".Zajímavý,že co jsem jezdil se s Š120,nebo Formanem a nakonec s Felicií(jak soukromou,tak firemní a ta má najeto 280t.km pouze po Praze,takže slušný záhul),tak tam žádné potíže s motorem nebyly.A to byla konstrukce původem někdy ze šedesátých let.Já nejsem nepřítel inovace,ale přijde mi,že je to jenom úlitba tzv. ekologii.Někde v laboratoři se naměří fantastická spotřeba a tím pádem minimální emise,ale chtěl bych vidět,kolik lidí ve skutečnosti bude jezdit s tou spotřebou co fabrika uvádí...

  • 2 týdny později...

no urcite stop and go pomaha starter, jeden valec v kompresii po iskre motor nerozbehne.

cartmanko: Stav se.Můžu názorně předvést. lol Podle všeho ten kompres vydrží tak max 1 minutu, pak to startuje přes "altíkostartér" do té doby fakt jen jiskrou ve válci...nechápal jsem, ale je to tak...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.