Pawouk Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 http://www.skoda-auto.cz/CZE/news/info/news/News/Pages/2010_37_Greenline_II_generace.aspx Tak pánové,co si myslíte o zhasínání motoru skoro při každém zastavení? Co tomu bude říkat akumulátor nebo startér? A co třeba vychlazení turba po delší jízdě? Sjedu z dálnice,zastavím na semaforu a motor se vypne...Při zapnuté klimatizaci,předpokládám,to stejně motor nevypne. No já bych tento systém snad ani v autě nechtěl. Podle mě další zbytečnost v autě,která se může porouchat.Má s tímto systémem někdo dobrou zkušenost z vozem jiné značky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 (editace) kamos to ma v landroveri a spokojny a kamoska to ma v toyote a tiez ok. pri montazi stop and go sa montuju ine startery, ine alternatory a ine akumulatory. a funguje to ib Z urcitych podmienok. napriklad pri posuvani sa v zapche to nevypina. je to vychytane a nic to nevypina. Editováno: 4. Květen 2010, autor: cartmanko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pešír Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 kdyby to byla bejkárna, tak to nedělaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 Prej startéry. Nevím jak tady, ale třeba u Toyoty to nestartuje přes startér, ale tak, že zůstane jeden válec se směsí v kompresi a jen přeskočí jiskra. Ale tady to je vlastně TDI že... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 kdyby to byla bejkárna, tak to nedělaj No,když se podívám na HTP a jeho problémy například s rozvodovým řetězem,tak se taky Škodovka chlubila jaký moderní motor vyrábí...A zákazníku poraď si s tím.U mého motoru 1.4 16V se podpálil v 80t.km ventil,taky "moderní motor".Zajímavý,že co jsem jezdil se s Š120,nebo Formanem a nakonec s Felicií(jak soukromou,tak firemní a ta má najeto 280t.km pouze po Praze,takže slušný záhul),tak tam žádné potíže s motorem nebyly.A to byla konstrukce původem někdy ze šedesátých let.Já nejsem nepřítel inovace,ale přijde mi,že je to jenom úlitba tzv. ekologii.Někde v laboratoři se naměří fantastická spotřeba a tím pádem minimální emise,ale chtěl bych vidět,kolik lidí ve skutečnosti bude jezdit s tou spotřebou co fabrika uvádí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 16. Květen 2010 Sdílet Vloženo 16. Květen 2010 no urcite stop and go pomaha starter, jeden valec v kompresii po iskre motor nerozbehne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 17. Květen 2010 Sdílet Vloženo 17. Květen 2010 cartmanko: Stav se.Můžu názorně předvést. Podle všeho ten kompres vydrží tak max 1 minutu, pak to startuje přes "altíkostartér" do té doby fakt jen jiskrou ve válci...nechápal jsem, ale je to tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.