Itali Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Zdravím Vás , asi možná stupidní otázka , ale dal by se vyměnit tento motor? 1,2 HTP 51 KW za 1,6? A kolik by stála přestavba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Když se chce, jde všechno. Akorát počítej, že budeš muset dát VŠE co se nachází mezi předním nárazníkem a motorovou přepážkou KOMPLET nové - a pravděpodobně i některé části palubní desky (přístroje). Počítáno v cenách za díly + práce to budou náklady ve výši cca 50% nového vozu žádané motorizace - a MOŽNÁ se ti něco vrátí, pokud vymontovaný agregát úspěšně prodáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Podle mě mnohem levněji vyjde výměna auta. I poměrně dobře vybavená Fabia 1.TSI Sportline je 289 900Kč, zlevněná je Elegance o 30k, k Ambiente jsou tři akční balíčky. Měl bys úplně nový auto a se zárukou. Přestavbou budeš mít to stejný a ještě s rizikem problémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaR Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Po technické praktické stránce to samozřejmě půjde, je to jen otázka financí a rentability. Druhá věc je potom papírová - jak projdeš na STK, nebo zda ti Škodovka vůbec přestavbu povolí. Jo... to není jako v roce 93, když jsem v mém prvním autě (Dacia 1300) vyměnil motor za 16tistovku z renaulta 18TS. Na pohled stajné motory, čísla na štítcích, co se prohodily, STK bez potíží... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinsticky Vloženo 8. Květen 2010 Sdílet Vloženo 8. Květen 2010 A proč sis rovnou nekoupil 1,6 takovou to přestavbu ti ve škodovce na 101% určitě nepovolí ;)takovéto přestavby mi stejně nejdou do hlavy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drag84 Vloženo 8. Květen 2010 Sdílet Vloženo 8. Květen 2010 Vymenit auto. To by ti z povodneho auta po technickej stranke skutocne moc nezostalo pokope. Tak napr. aj zadne brzdy su ine... Pruziny a mozno aj tlmice by to takisto chcelo druhe kvoli hmotnosti motora... To by bolo fakt crazy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 9. Květen 2010 Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 Ja si taky myslim že nejlepši je vyměnit auto třeba za tu 1.6 než to cele složitě a hlavně nakladně přestavovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojouf Vloženo 9. Květen 2010 Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 (editace) jojo ... taky hlasuji za vymenu auta. Pokud by ti to i povolili, stejne ta prestavba bude stat asi tolik jako rozdil mezi prodejem HTP a cenou nove 1.6 (pokud to je financni problem, koukni se po nejakem 2 roky starem referencnim voze). Navic pocitej s neduverou pri prodeji te prestavby za par let a tedy i nizsi cenou. Ja kdysi predelaval Formana. Dovezeno u Nemecka jako strikacka, ale kvuli LPG predelano na karburator (rozdil v cene za LPG prestavbu tenkrat asi 8tisic, zmena na karbec asi 1500,-). Kdyz jsem to ale chtel prodat, lidi na to koukali hodne neduverive. Koupil to az jeden šoumen, co tomu rozumel a byl i radsi, ze tam ta elektronika neni, jelikoz s ni byly akorat problemy. No a ty chces (tedy spis budes muset) krome kastle, kol a interieru vlastne menit skoro vse Editováno: 9. Květen 2010, autor: jojouf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Itali Vloženo 9. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 (editace) Hlavně tu ze mě nedělejte blbce Opravdu se jenom ptám , protože jsem člověk , který je schopný dát dohromady cca 100 000 , ale né 400 000 na nové auto. Koupil jsem si 1,2 SPORT jako osumnáctilety , je mi 23 a 1,2 mě přestává bavit , ted je tam chip a sportovní filtr je obědnaný , ale to je jen jako "pro dobrý pocit". Auto ještě rok budu splácet , takže prodej nemožná. A tak jsem si říkal že když jde z Fabie I vytáhnout 500Hp , samozdřejmě 1,9 .) , tak proč nezkusit 1,2 .) Ale jak to vidím nesmysl. A ano škodovka by nebyla nadšená .) Ještě mě ted napadlo , jednou jsem se bavil s kamarádem "automechanik" s velkýma uvozovkama a povídal mi že by se tam dalo přidat nějaké malé turbo. A dokonce mi to potvrdil i kamarád že se bavil s p. Jandou (CIMBU) že se opravdu něco takového děla/lo do Fabie I a myslím ten slabší objem , ale byl problém s tím že bylo málo místa v kastly. PS: Jsem lajk , tak mě omluvte Ital. Editováno: 9. Květen 2010, autor: Itali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Květen 2010 Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 Uvědom si, co vlastně chceš. Chceš mít výkonnější auto, přitom své první, které sis koupil jako naprostý zelenáč, ještě splácíš. Budiž. Ale: Tvrdíš, že prodej je nemožný kvůli splátkám - podle mne to znamená, že sis nevzal úvěr v bance (protože v takovém případě by auto bylo Tvoje a bance by bylo jedno, co s ním uděláš, pokud budeš dál pravidelně splácet), ale svou Fabuli HaŤaPko sis "líznul" - takže dokud nedoplatíš lízačku, patří auťák někomu jinému a Ty s ním podle smlouvy nemůžeš volně disponovat. A to Ti nedošlo, že to "nelze volně disponovat" se vztahuje i na Tebou navrhovanou úpravu, spočívající v razantní rekonstrukci vozidla na jinou kubaturu nebo v přidání turba? Mně se totiž zdá, že ne z Tebe tady někdo zkouší dělat blba, ale že Ty se pokoušíš o levou - a to nejen na nás... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Itali Vloženo 9. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 Trochu nerozumím té "levé" Ale ano to máš pravdu , když je ještě škofinu , tak asi tohle nené možné i když turbo si myslím že by nebyl problém , ale také záleží , co všechno by se dělalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojouf Vloženo 9. Květen 2010 Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 Podle me jsou vsechny podobne prestavby uplne na nic. Tedy pokud to neni tvuj konicek a nedelas si to sam (treba proto, aby jsi si dokazal, ze to zvladnes) nebo tim neresis nejakou podstatnou zavadu. Jinak se jen vrazeji penize tak trochu do zbytecnosti, ktere obcas konci velkym zklamanim. Cas me naucil, ze sahat do veci, ktere funguji, se proste nema. To same je treba tuning, kdy si lidi na auta nechavaji pridelavat ruzne plasty a jine vychytavky. Auto pak obcas vypada lepe, ale to je asi vse, co jim to prinese. Kdyz to neni opravdu dobry zihadlo, tak na to ani holku neulovej ale at se rozhodnes jak chces, drzim palce. Druha strana je, ze ten kdo nic nedela, take nic nema. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drag84 Vloženo 9. Květen 2010 Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 ...i když turbo si myslím že by nebyl problém... Turbo, cize prestavba atmosferickeho motora na preplnovany je radikalna uprava. Musel by si vymenit kopec vnutornosti motora, aby to fungovalo spravne. Nehovoriac o uprave palivoveho systemu. Inak by sa ti motor po par tisic km rozpadol, pretoze motor nebol na turbo dimenzovany. Takze neverim, ze by s tymto Skoda alebo Skofin suhlasili. A tlacit turbo do 1.2 HTP je uz od zakladu viac nez komicke. Kup si radsej 1.2 TSI 77kW a mas 1.2 motor s krutakom lepsim ako 1.6 16V (175 Nm od 1.550-4.100 rpm vs. 153 Nm pri 3800 rpm). TSI uz na preplnovanie stavane je. Vyvinut motor nie je ziadna sranda. Pracuju na tom desiatky az stovky inzinierov. Takze ten, kto by ti to robil by musel byt riadna kapacita, aby to pracovalo optimalne a malo to dlhu zivotnost. Nevravim vsak, ze sa to neda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Květen 2010 Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 Trochu nerozumím té "levé" ... Hrát na někoho levou = pokoušet se ho oblafnout = podvést. Uvědom si, že smlouva na lízačku není jen cár papíru a že její ustanovení jsou soudně vymahatelný - přičemž pokud výrazně zasáhneš do konstrukce vozidla, které sice máš právo užívat, ale není Tvým majetkem, jde o jednání bez souhlasu vlastníka - i kdyby Ti do full zaplacení chyběla jediná koruna... Nenadávám Ti, jen upozorňuju na fakt, že pokud uděláš cokoliv z toho, cos tady naznačil, mohlo by to pro Tebe dopadnout ve finále i odebráním vozidla a násilným ukončením leasingu. Přesné řešení by záviselo na tom, jak by se leasingová firma rozhodla uplatnit vůči Tobě své nároky... Včetně exekuce nebo soudního vymáhání předčasného doplacení plné ceny případně dodatečných sankcí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 9. Květen 2010 Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 Pokud neni auto tvoje,jakože neni,tak bych vubec nad upravou takoveho rozsahu neuvažoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Itali Vloženo 9. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 drag84 - Děkuji , za názor k tématu .) Zajímalo mě jestli to jde a ted vím že nejde. A ono se tu začne rozebírat leasing Takže Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Květen 2010 Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 Itali - už nahoře jsi dostal odpověď, že TECHNICKY to možné je - ale že to je nerentabilní a že by byl problém s legalizací takto přestavěného auta. Jenže Tobě to asi nestačilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wajzzy Vloženo 9. Květen 2010 Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 ach... vy jste dobri, pojdte rozebirat lizacku... :-D. Kdyz je itali magor a nevlastni to auto a chce jit do toho tak ho nechte snad ne? a nerozebirejte zde nejakou "levotu" :-D. Technicky to jde. Jde vse... Staci se podivat co lidi udelaj ze serioveho auta(treba juknete co se da udelat ze serioveho auta uzivatel Jaster ma na youtube videa a jsou tam i vetsi upravari vykonu). Otazka je jak to chces zlegalizovat... ten kdo nezna tak at mlci a nebo aspon napise: "nemam paru ale myslim si...". Kdyz jsem koupil auto bez motoru taky jsem uvazoval o tom, ze tam dam jiny typ motoru ale potom jsem se na to vykaslal kvuly technicke kde by to neproslo(myslel jsem si to...). Potom jsem sehnal uplne new motor ale bez oznaceni a nasel jsem si znameho na STK a ha lidi jezdim a "legalne". Mam to chiple a "nehorazne" me to kouri.. a nedavno jsem byl na emisich a co lidi myslite, ze jsem neprosel? :-D Zalezi jestli zna spravne lidi a jestli se mu chce ryskovat.... Osobne: ser na to... splat to a kup mi porsche . Jak pisou kolegova vyse(nez zacli rozebirat lizacku).. musel bys vymenit vse co mas pred volantem a to jenom hrubej odhad 100 000 jenom abys mel soucastky potom musis najit nekoho kdo ti to za slusne penize udela(typoval bych tak 20 000 bez papiru? a to te setrim) a potom mozna se ti vrati neco(ale necekej, ze se ti vrati 50 000Kč... pocital bych kolem 30 000kc a neprodas to ze dne na den.) Brzdy a tak nemusis menit(ale u 1.6 uz jsou vzadu kotouce a asi soudruzi vedi proc je tam davat;) ) PS: nezapomen, ze jak bys to udelal tak havarijni ti uz nebude platit (ikdyz si ho budes platit:-D) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Itali Vloženo 9. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 Ekkar_z_Bastlírny Ja tě žeruuuu Ty jsi jednička Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 10. Květen 2010 Sdílet Vloženo 10. Květen 2010 To je dobré téma já bych raději dokoupil ještě jeden motor HTP a udělal bych si z toho V6 o objemu 2,4l, to už jde ne? Prakticky vzato bych šel do úplně novýho auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojouf Vloženo 10. Květen 2010 Sdílet Vloženo 10. Květen 2010 (editace) jo a s predni nebo zadnim nahonem. Nebo 4x4 a v pripade potre by 3 valce odpojit Editováno: 15. Květen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pešír Vloženo 13. Květen 2010 Sdílet Vloženo 13. Květen 2010 tak to htp by se vlezlo místo rezervy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 , ty jo to by pak bylo, jak u starych dobrych 120 a tím pádem by mohl být kufr vpředu. Nebo ponechat 2 htp vpředu spojené do V a místo rezervy natlačit baterie a máme z toho hybrid jak vyšitý Myslím si, že by se měla Škoda nad tímto řešením zamyslet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 jsem člověk , který je schopný dát dohromady cca 100 000 , ale né 400 000 na nové auto. Koupil jsem si 1,2 SPORT jako osumnáctilety , je mi 23 a 1,2 mě přestává bavit 1. Fabia se letos v březnu dělala tři roky, takže pět let stará je těžko 2. Aspoň 150 000Kč za tohle dostaneš, 100 000Kč k tomu jseš schopnej dat. Fabia Elegance 1.2TSI/63kW stojí teď 304 900Kč a to mluvím o nejvybavenějším provedení. Kde je teda problém, když ti chybí (při kupování auta) ušmudlanejch 50k? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 (editace) http://www.tipcars.com/applications/magazin/clanek.php?id_clanek=887 3roky???? Možná FII, ne stará haťapka... Ale i tak, Bojler, už ho dál nebij, aby se nám tady nerozplakal nad tím, jak jsme na něj zlí, že jsme mu sebrali vysněnou hračku (odhalili a jednoznačně vyjádřili nesouhlas s jeho záměrem "vytunit" si hrkačku)... Editováno: 15. Květen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.