Publikováno Květen 10, 201015 r prosim o radu. Jedna se o tdi 03 66kw. Na co se zamerit pri kontrole u octy, ktera ma nalitano 200tis. krome kotoucu atd vse puvodni, dokonce i vaha vzd.
Květen 10, 201015 r Mi sme pred tremi lety koupili OI 98 mela 200tis a jediny co jsme delali byly čepy kotouce a rozvody. Ale urcite bych si to auto skontroval podle VIN pokud by to bylo mozne a pak se snim jed projed pokud mozno delsi trasu at se zahreje a pak ho trochu protahnout aby si zjistil zdali vsechny komponenty v motoru spravne funguji. Hlavne si skontroluj jestli sedi papiry i motor.
Květen 11, 201015 r Nejlepší je zaměřit se úplně na vše.Výčet je dlouhý.Od papírů přes čísla,karosérii,motor,podvozek atd.Záleží na ceně a náročnosti kupujícího.
Květen 13, 201015 r Autor ja se omlouvam, asi jsem to spatne napsal. Auto vlastnim uz 5 let. nikdy pred tim jsem nemel auto s tolika km. Rozhodnul jsem se,ze si octu jeste necham.Chtel jsem jen vedet jestli je treba po tolika km neco menit jako neco na naprave apd.Dneska mi treba zacalo hucet lozisko.O1 66kw ALH Upraveno Květen 13, 201015 r od italik
Květen 15, 201015 r co se má kdy měnit jako náplně filtry atd je v servisních prohlídkách daný zbytek se mění když se zjistí že je to KO jako v Tvým případě právě ložiska
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.