Publikováno Květen 13, 201015 r Zdravím, auto z dovozu, značky budu mít až v pondělí, takže zatím lehké seznámení, nevydržel jsem to. O1 2004,tdi 81kw, když to trochu sešlápnu tak cca mezi 60-80 cítím vibrace od přední nápravy,při zrychlování, při plynulé jízdě vše OK, rychleji jsem nejel, přeci jen rovinka na kraji obce. Teď trnu strachy co by to mohlo být. Vepředu jsou nový funglovky kotouče i pneu, je to na liťákách, napadá mě špatně vyvážený kola, či bouchlý liťáky, zkušenosti s tím nemám žádné. Auto po sjetí čtečkou barvy vypadá jako nebourané, servis po celou dobu ve škoda servisu, najeto 220tkm.díky
Květen 13, 201015 r Ahoj. Já byh začal těma kolama, sundat a nechat je překontrolovat v pneuservisu, nebo je přehoď ze zadníma kolama. Já koupil mé předchozí auto z novejma předníma gumama, nebouraný a pořád byl problém z geometrií. Nikdo to neseřídil, tak snad Ti to dopadne líp
Květen 14, 201015 r Ahoj a vítám Tě do našich řad uživatelů a milovníků vozu škoda octavia. Já být tebou tak určitě začnu tím vyvážením kol. Moje vlastní zkušenost - koupil jsem nový liťáky dezent (u nejmenovaného brněnského prodejce) a letní pneu michelin a před měsícem jsem je přehodil za zimáky a ouha, hned jak jsem jel poprvé nad 100km/hod, tak jsem pocítil velmi značné vibrace ve volantu. Začal jsem řešit co s tím, že by snad geometrie?, vůbec jsem neuvažoval, že by prodejce disků (u které jsem si nechal nazout pneu na disky včetně vyvážení) odflákl vyvážení . No tak jsem jel s hrůzou do servisu, že na nápravě bude něco vážnějšího. V servise výborný přístup komunikativnost a ochota hledat závadu a ne jenom ždímat mou pěněženku. Sundali levé přední kolo a dali na vyvažovací mašinku a ouha....kolo, které má mít házení 0/0 mělo házení 25-35 a tak to pokračovalo se všema a u předního levého dokonce 20-60, no hrůza. Ze servisu jsem odjel spokojenej jako želva a moje spokojení se ještě znásobilo, po tom jak jsem hned po 1km projížďce najel na rovinku a osolil to cca 180km/hod a autíčko v celém rozsahu rychlostí drželo jako dřív a bylo po vibracích ve volantu i od nápravy. Přeju hodně štěstí, snad to bude tak snadný jako u mě.
Květen 14, 201015 r Autor Doufam, ze jo, jinak diky za privitani. Prvni skodu nemam, jen jsem to vymenil za O1 1,6 55kW, s kterou jsme najezdili 200tkm a uz to bylo holt stary auto a porad neco. Ted mam sice plnou pabu, ale strach jestli jsem nekoupil spatne, doufam, ze ne. Zacinam od kol, to je jasny, nejdriv tam pujdou kola zezadu, kdyz nic tam mam jeste ze stary oktavy zimaky, Novy pneu co tam jsou, tak jsou sice vyvazeny, ale mohly to zmrsit. Popripadne kdyz bude bouchlej rafek, tak na vyvazovacce se nic nepozna ne? To dovazit muzou ale ve skutecnosti to muze hazet, to ze to dela pri zrychlovani se jevi spis na tu nevyvazenost, kdyby byl bouchlej rafek,tak to musi hazet i za normalni jizdy. No snad bude stesti, na dnesek jsem se moc v klidu nevyspal:(
Květen 14, 201015 r na 99% to bude jen spatne vyvazeny dej to nekam do poradnyho pneuservisu at ti to zkouknou. Pokud to nekdo dela fakt poctive tak to sice chvilku zabere, ale nebude to nic hroznyho a myslim si ze to i kompletne vyresi tvuj problem... jinak vitej mezi TDIcka a at auti slouzi...
Květen 14, 201015 r Pokud je veškeré uložení nápravy v pořádku,kola ,tak bych se podíval na stav vnitřních kloubů poloos.Vyměnit.
Květen 14, 201015 r Měl jsem nedávno přesně ten samý problém.(Octavia II 1.9 Tdi sedan)Prvně jsem to nějak neřešil páč to je moje první škodovka a zkušenosti nulové.Ale nechal jsem udělat geometrii,koupil nové gumy páč staré byly už sjeté,pořád to vibrovalo(rychlost 90-130 km/h) výš už to bylo zase v pohodě.Takže jsem zajel do jiného pneuservisu ať mi to převáží a zkontrolují kola... Tam mi s údivem ukázali házivost mých liťáků.Říkali že to není kruh ale elipsa :-) a prej že v tom prvním pneuservise jsou idioti že si toho nevšimli....Takže jsem si nechal srovnat disky a je to o.k.... Snad jen mně ještě tíží problém že pořád mám pocit jakoby mi uhýbala prdel na nerovnostech...sice né už tolik jako dřív ale pořád to toršku cítím...teď už mně napadají snad jen tlumiče...
Květen 14, 201015 r Ty tlumiče by to mohli dělat.S tím vyvažováním pneu je to hrozný.Také mám dvě špatné zkušenosti.
Květen 15, 201015 r Celé ne,jenom vnitřní klouby... Také tipuji vnitřní kloub a to na pravé straně(delší hřídel),nesmí mít žádnou vůli(jinak jsou vibrace v tahu).
Květen 15, 201015 r No mě taky občas ustřeluje zadek na nerovnostech ale pneu mám sjeté stejnoměrně, lidi si ale stěžují že to O2 dělaj, tak nevím jestli to tak je.
Září 12, 201015 r Ahojte, souhlasím s těmi vnitřními kinetáky, ale ještě bych přidal to, že pokud to dělá v tahu, tak to ještě může být dvouhmotý setrvačník, což bych ti opravdu nepřál. Pokud je veškeré uložení nápravy v pořádku,kola ,tak bych se podíval na stav vnitřních kloubů poloos.Vyměnit.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.