Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Čoveče já jedu ve čtvrtek do Brna do RFauto, páč si ho na Dieselpower fóru hodně lidí chválí a hodně lidí u něj řešilo podobný problém a bylo to podfukováním vstřiků. Oprava do 5 tisíc. Samozřejmě to tím být nemusí, ale těch 250km mě už asi nezabije.... Kéž by to bylo tím... všechny ostatní varianty jsou dražší.

Odpoledne ve čtvrtek se pak zastavím v autorizáku, kde mi opravovali vstřiky a na základě toho, co se dozvím ráno bych se s nima pobavil co a jak. Možná, že tam ani nepojedu a zruším to, uvidím co mi řeknou v Brně...

ty kraso.. to padani tech otacek to delaly samy vstriky?

Upraveno od Jaave

Padání otáček? Co máš na mysli?

Zdravím :)

Tak to byly opravdu podfukující vstřiky. Oprava u RFauto v Brně a opět bez problémů. Přestože je to pro mě hodina cesty (dálnice) tam i zpátky, jsem rád, že jsem našel takový servis, protože Ti, co mě trošku "sledují" ví, že mám na servisy fakt štěstí. Auto jsem přistal ráno a odpoledne ve 3 jsem jel domů. Oprava vyšla na cca. 5000 Kč a problém vyřešila.

 

čauec :)

z jakeho duvodu podfukuji?dyt nemas tolik najeto navic mas i vstriky menene ne?

Vstřiky jsem měl repasované a podle všeho jsou také všechny 4 OK. Podfukují však kvůli tomu, protože jsou nešťastně umístěny do hlavy válců přes kuželové sedlo. Na dieselpower fóru toho je napsanýho mraky ohledně podfukování. Závada byla opravou u RFauto vyřešena, sám uvidím, kolik to vydrží...

tak jasny ale to maji vsechny PD snad ne?

A taky to je častá závada PDček.... Někde dají novou hlavu, někde ti to opraví :)

tak to se me nezda,co vim tak dela az tak u nabehu 300tis.km a to neni pravidlem,sam sem mel pres 3kila na byvalem,zena ma 4kila a vse cajk jedine ze by to bylo u tveho motoru jinak,to mas 16ventil?

Co jsem hledal svůj problém, tak s podfukováním vstřiků má potíže víc lidí a hlava, kterou mám na to trpí.

Mimochodem 2.0TDi BKD je vždy 16V.

Hlavy motoru co vím jsou 3 série. A a B praskala, já mám však C, která by měla být už v pořádku. Problém s podfukováním si myslím budou mít všechny hlavy.

Nevím no, pokud mi to vibrovalo, v servise (se samýma pozitivníma ohlasama) mi řeknou (včetně diagnostiky), že mi podfukují 2 vstřiky (měřeno přes VAG za jízdy) a následně mi to opraví a auto jede jak má, tak prostě nevidím důvod, proč bych měl mít pocit, že to je blbost...






 

ja sem to nemyslel ze je blbost ta oprava nebo tvuj problem,myslel sem tim ze se me nezda ze by to byl casty problem PD,to bude spis problem toho 16V u klasickych PD 8V to myslim neni nebo sem to aspon ad nikoho neslysel a to je kolem me hafo lidi s PD ,hlavne ze ti vyresily problem a snad to budes mit v cajku na delsi dobu

Co jsem sledoval, tak 2.0TDi BMM (čili 8V) asi tak problémový nebude jako BKD (čili 16V). Častý problém beru spíše na základě toho, že to není něco, o čem se neví, ale o čem se mluví :)

Snad to vydrží. Hlava motoru by se mi fakt kupovat nechtěla...

BMM je klasicka 1.9 PD takm zadny extra vady nejsou krom turb,znam se osobne s nekolika majiteli servisu a nikdy sem od nich neslysel o podfukovani,uz dost OT,nemas log tech vstriku za jizdy?

Neopak BMM trpí na uvolnění vstřiku v hlavě, protože je držen v hlavě jen 1 šroubem, BKD přes dva. O BMM se říká, že je spolehlivější, ale:

 

Kajman1

BKD - líp jede - projevuje se to tak, že šlápneš na plyn, táhne hned od 1800 ot,, míň žere, všechny služební mají dlouhodobou do 6/100, a to s nima jezdí kdekdo a kdoví jak, město, dálnice... Subjektivně mi přijde hlučnější resp ten zvuk míň příjemný

BMM - kvůli tomu filtru větší spotřeba, 6,5+/100, aby jel, musí se víc vytáčet, zatáhne až tak ve 2200 ot. a reakce na plyn malinko pomalejší - to všechno přičítam tomu filtru.
jako když jedu na s potřebu, dá se taky pod 6/100, ale to už není žádný požitek

 

Vici

co ti proti BMM BKD nikdy neudělá
- vymletá hlava kolem vstřiků = nafta v oleji (proti jiným PD zdá, se to BMM umí nejlíp, že by gumičky neměly rády vysoké teploty,které asi vznikají díky DPF)
- vydřená vačka a hydra
- věčné problémy s DPF
- ruky do krve sedřené a v nasrání rozkopané vše v dílně noteeth.gif - to pokud se odhodláš na BMM dělat něco kolem motoru...

Já se celou dobu bavím o 2.0TDi, jsme ve vlákně 2.0TDi PD a ty vytáhneš 1.9TDi :kol-29: . Jenom pro informaci:

2.0TDi 103kW PD - BKD (16V)
2.0TDi 103kW PD - BMM (8V)

 

Hodnotu vstřiků za jízdy nevím, měřil jsem při studeném i zahřátém motoru.

Při diagnostice u RFauto se technik zaměřil na tlak na válcích a tam šlo nádherně vidět, že u 2 válců je problém.

Jinak já upřímně znám tolik mamlasů v servisech, že musím jezdit 110 km daleko, abych se dostal ke správným rukám.

On to spíš myslí tak, že 8V je evoluce 1.9TDI PD, a je považován za "lepší".

On to spíš myslí tak, že 8V je evoluce 1.9TDI PD, a je považován za "lepší".

presne tak

jinak jak pises vacky a vstriky ano na to trpi ale je to az pri vetsich najezdech a ne u 150tis,taky zalezi od oleje a dpf je kapitola sama pro sebe,kazdopadne su rad ze mam BMM mam 270tis vse na motore krom turba puvodni,kamos ma 240 to same,druhy 380 a taky to same a dokonce funkcni DPF,samo,bratr ma 16V a hafo oprav uz ma za sebou a ma kolem 2kil,samo je to kus od kusu,tezko rict kazdy ma svoje

Já mám taky BKD, hodnoty vstřiků jsou na v rámci zajetého motoru, olej to žere 1l/20tkm a voda neubývá, turbo nehouká a setrvák nechrastí a to to byl služebák :) k dnešku skoro 198 tkm.

 

S tím jak často jezdím dálnici, bych se už DPF taky nebál.

 

Všechno má svoje.

Co na to říct, na cestách jezdí 100 stejných motorů a některé zlobí. Buďte rádi, že vám to drží a nemáte problémy. Já koupil auto, se kterým najezdil manager Siemensu (elektromotory) 120 tisíc km za 3 roky a pak se auto prodalo. Servisováno Škoda a stejně. 123 tisíc - turbo, 150 tisíc - vstřiky - 170 tisíc - podfukující vstřiky. Asi s tím jezdil jak pamrd. Co na to říct....

DPF taky nemám...

Každé auto má něco no...

jo Huml proste umi  :rock:

Nerad moc chválím, protože pak na to většinou doplácím, ale za mě je RFauto fakt dobrej servis a hodnocení, které na fórech jsou mají zasloužený. Nejsem z Brna a cesta po dálnici mi trvá něco kolem hodiny, ale co. Když se podívám kolik "servisů" je v mém okolí, jak vyje..vají s lidma, hledají opravy, které jsou absolutně zbytečný, berou si 5 stovek na hodinu a ve výsledku ještě chtějí brutus marži na dílech.... A jestli jsem správně pochopil, Huml je ten velkej chlapák, tak máš recht. Hlavně jdou vidět ty zkušenosti. Sedne, napojí, jedeš, vidí, opraví a hotovo.

Kolik servisů by mi řeklo, nachystej si prachy na novou hlavu, rovnou uděláme dvouhmotu se spojkou, ty brzdy jsou taky na chuju, tlumiče si taky nech vyměnit, silentbloky to samé, no prostě máš vrak a dones kilo a my ti z toho uděláme auto...

Takže respekt :))

PS: při odchodu jsem jim řekl, že doufám, že je nebudu dlouho potřebovat :D a to platí... nechci chodit do servisu :D

vsak proto jsem ti psal, at tam zajedes :) a vidis  :kol-47:

:kol-35:  S většími problémy už jedině do RF :p

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.