Přejít na obsah

OII 2.0 103 kW BKD - vstriky ?


gula221

Doporučené příspěvky

Tak jenom pro úplnou informaci, která možná pomůže ostatním. Vstřikovače byly poslány na testy do autorizovaného střediska BOSCH, kde byly po prvním testu neměřitelné a tak byla provedena kompletní výměna těsnící sady apod. (jsou to informace, které jsem dostal). Po výměně této sady byly vstřikovače znovu otestovány a výsledek byl pozitivní. Protože se po montáží vstřikovačů už problémy neprojevovaly, byla to zřejmě hlavní závada. Nové vstřikovače jsem tak kupovat nemusel. Oprava těch vstřikovačů vyšla na 5.870,- Kč bez DPH.

 

Celková faktura obsahovala i demontáž a montáž čerpadla, víka hlavy válců, el. svazek ke vstřikům (ten jsem si nechal vyměnit na vlastní žádost), sadu těsnění, šrouby apod.

 

Celková částka byla 16.060,- Kč včetně DPH.

 

Přičemž musím být rád za pojištění vozidla u CarGarantie (auto kupováno přes Škofin), která mi bezmála 8.500,- Kč z této opravy zaplatila.

 

Takže mám udělanou komplet renovaci vstřikovačů, vyměněný el. svazek ke vstřikovačům a celá tahle sranda mě stála cca. 7.500,- Kč, což je dejme tomu poloviční cena za 1 vstřik (bez práce).

 

Využit byl autorizovaný servis Auto Hlaváček v Zábřehu a autorizované BOSCH centrum taktéž v Zábřehu.

 

Třeba to někdy někomu pomůže :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Tak jenom opět pro informaci.... Auto začalo škubat zase, takže jsem jel do servisu (tentokrát do hlavní pobočky Hlaváčka, protože jsem nebyl spokojen s přístupem v Zábřeze) a řešil to reklamací. Problém jsem měl už v prosinci, dělali mi nějaké testy, včera mi kontrolovali, jestli v nádrži nemám bordel a nakonec se to bude zase celé rozdělávat a posílat tentokrát do Soběslavi (předtím do Zábřeha) na test vstřikovačů. Prý tam furt blbne vstřikovaní na 2. válci. Tak jsem zvědavej jak dopadnu.

 

Protože jsem vyplázl 16.000 Kč za opravu a celkově jsem nebyl spokojenej s přístupem servisu v Zábřehu, vyžádal jsem si náhradní vůz po celou dobu opravy zdarma.

 

Musím uznat, že v Olomouci je jednání na jiné úrovni. Hlavní servisní technik i mistr dílny se mnou jednají zcela profesionálně (to se o těch v Zábřeze říci nedalo). Zase je pravdou, že téměř všichni vědí, že jsem posílal stížnost ředitelce servisního oddělení, tak se asi snaží.

 

Jsem zvědavý jak dopadnu, kolik budu platit a co se všechno zjistí. Líbit si nenechám ani korunu.... Za to, že to podělali v Zábřehu nemůžu. Měl jsem tehdy záruku (CarGarantie), dnes už nemám. Jestli mi nakonec budou měnit vstřikovač, jsem zvědavej kdo ho zaplatí a jestli já, tak v jaké výši....

 

Budu informovat :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Takže pro aktualizaci.

 

Auto stojí od 13.ledna v Olomouci a dnes jsem dostal informaci, že zatím to vypadá tak, že jsou všechny 4 vstřiky v háji, že prý protíkají místo toho aby stříkaly. Mám od nich náhradní vozidlo po celou dobu opravy a nakonec to ještě prodlouží, že to zřejmě nestihnou do pátku, že to ještě řeší. Takže jsem stále zvědavý jak to dopadne a hlavně kdo to celé zaplatí... budu informovat ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem si (24.ledna) skočil k Hlaváčkovi jak to vypadá a ty 4 vstřiky nestříkají, ale protíkají, to je jasný. Soběslav prý říkala, že ty vibrace to ale způsobovat nejspíše nebudou, takže příští týden budou do mého auta montovat jiné vstřiky aby zjistili, jeslti to s nima bude taky vibrovat a nebo ne. Pokud ne, tak to může být něčím jiným a budou zkoušet dál.

 

Pokud to prý budou vstřiky, tak mi řekl, že repas jednoho stojí 4900 bez daně. Nebudou mi účtovat ty předešlé práce, ale zaplatím za opravu vstřiků. Tak jsem se na něj podíval a říkám, že nechápu jedinej důvod, proč bych to měl platit já, když jsem to auto měl 2 měsíce zpátky v servisu (v Zábřehu) se stejným problémem a zaplatil za to 16.000 Kč.  Prý jestli s tím nebudu takto souhlasit, tak to pošlou do Zábřeha do PASu na reklamaci, ale že mi řeknou, že jsem tankoval špatnou naftu. Rozpovídal se, že v PASu měli problémy, že tam osobně nic neposílá, že všechno posílají do Soběslavi, tak jsem mu připomněl, že jako zákazník je mi absolutně jedno, kam ty vstřiky dají, že to je jejich věc. Debatu jsme ukončili a uvidíme po testu jiných vstřiků.

 

Jsem naštvanej, protože necítím vinu na tom, že si nechám jednou opravit vstřiky a teď za to mám platit nehorázný peníze. Náhradní auto jsem si ponechal. Tak jsem zvědavej. Budu informovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Aktuálně....

Ve čtvrtek testovali jiné vstřiky a výsledek je takový, že auto nemá problém s vibracemi, takže závada je na vstřikovačích. Protože jsem u toho chtěl být fyzicky (důvěra na bodu mrazu), autem jsem se projel a během jízdy jsem se bavil s garančním technikem. Vstřiky půjdou na reklamaci do Zábřeha (autorizovaný servis Bosch), kde mi vstřiky opravovali. Sám je prý zvědavý jak to dopadne. Mají kompletní dokumentaci (diagnostiku, foto, video, apod.) ze Soběslavi, kdy je jasné, že vstřiky nejsou v pořádku. Oznámil jsem panu garančnímu, že na základě porady s advokátkou s nima půjdu k soudu i kdyby po mě chtěli jednu jedinou korunu, protože mám záruku na opravu:

paragraf 655 občanského zákoniku, ve znění:

"Je-li věc opravena nebo upravena vadně, má objednatel právo na bezplatné odstranění vady. Zhotovitel je povinen vadu odstranit nejdéle v dohodnuté lhůtě. Nelze-li vadu odstranit nebo neodstraní-li ji zhotovitel v dohodnuté lhůtě, anebo vyskytne-li se vada znovu, má objednatel právo na zrušení smlouvy nebo na přiměřené snížení ceny opravy nebo úpravy."

 

Tak se na mě chvilku koukal, ale pak došlo opět k tomu, že musíme počkat na vyjádření servisu Bosch v Zábřehu. Daný servis mi zkritizoval, načež jsem mu řekl, že nemůžu za to, kam posílají vstřiky. Kdyby to poslali tam kam měli, bylo by po problému. Že mají špatné zkušenosti se servisem v Zábřehu a stejně to tam posílají mě fakt jako zákazníka nezajímá.

 

Nechal jsem si potvrdit prodloužení náhradního auta po celou dobu opravy bez omezení a rozloučil se s nimi.

 

Dnes už mají auto 4. týden, tak jsem zvědav jak to celé dopadne. Samozřejmě budu informovat i nadále. Třeba to někomu pomůže při řešení podobných problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Houpání motoru? Mě ten motor při akceleraci a kolikrát i při volnoběhu začne vibrovat. Ohledně diagnostiky. Podle diagnostiky je lehce mimo jenom jeden vstřik, přitom podle testu v Soběslavi všechny 4 vstřiky místo vstřikování spíše kapou (tečou), což je špatně, takže kolikrát i ta diagnostika není stoprocentní.... Tím nechci strašit..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do PASu v Zábřehu bych si nedal opravit nikdy nic. Co vím, tak se tam zaučují učni automechanici a mají to tam těžce na háku. Ani u Hlaváčka si podle mě nepolepšíš...o jejich mechanicích si taky myslím svoje...to čeho jsem tam byl svědkem se tady snad ani nedá zveřejnit.

Samozřejmě pokud to poslali někam jinam, tak bych to asi neřešil...já jen, že nemám dobrou zkušenost ani s jedním z těchto servisů. Raději bych zajel k Hudouskovi do Štítů, tam je vše naprosto bez problému a super přístup.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BRAXA:

 

PAS v Zábřehu jsem si jako servis na opravu vstřiků nevybíral (jako zákazník si neurčuji kam co posílají). O tom, jak v PASu fungují jsem lehce slyšel, ale jak říkám, to jsem ovlinit nemohl.

 

Co se týče Hlaváčka v Zábřehu, je to nejbližší autorizovaný servis Škoda (neříkám, nejlepší). Zkušenosti s nima mám po poslední opravě vstřiků takové, že personál už nechci v životě vidět (.....)).

 

Autorizovanej servis jsem řešil kvůli prodloužený záruce u CarGarantie. Kdybych to dal do neautorizáku, tak to celé platím ze svého. Takto mi hradila pojišťovna 100% podíl za práci a 40% podíl za díly.

 

Teď je to ve fázi, že to z Olomouce poslali zpět do PASu a opravu reklamují. Mají dokumentaci (foto, video, diagnostiky) všech vstřiků ze Soběslavi. Teď je otázkou jak se k tomu postaví. Samozřejmě nejlepší by bylo, kdyby mi to opravili v Soběslavi (repas), ale ani Hlaváček nechce platit za něco, co podělal někdo jinej (ač v tom mají taky prsty). V Olomouci je celkové jednání jiné (ač jim člověk musí důrazně dávat najevo, že si nenechá srát na hlavu).

 

BRUSEL:

 

Nové vstřiky Tě vyjdou na pořádnou palbu, to spíše REPAS (5.000 bez daně v Soběslavi za kus). To houpání motoru zkus víc popsat, docela by mě to zajímalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže pokračování je takové. Poslal jsem garančnímu technikovi dotaz na jak dlouho to ještě vidí, zároveň aby mi stanovil nějaké datum (lhůtu), do které to bude celé uzavřené. To vše na doporučení advokátky. Především kvůli tomuto § 655 (starého občanského zákoníku platného do 31.12.2013) ve znění:

 

"Je-li věc opravena nebo upravena vadně, má objednatel právo na bezplatné odstranění vady. Zhotovitel je povinen vadu odstranit nejdéle v dohodnuté lhůtě."

 

Odpověď je následující:
 

.............

 

z důvodu, že nedošlo k dohodě o uznání reklamace ze strany Pas Zábřeh , bylo včera večer rozhodnuto vedením, že budou vstřikovače odeslány na opravu na naše náklady do Soběslavi, momentálně jsou zabaleny v balíku a budou dnes poslány poštou. Soběslav nám přislíbila opravu těchto vstřikovačů cca v polovině příštího týdne, pokud nedojde k nepředvídaným komplikacím, tak vozidlo bude hotovo do konce týdne tj.21.2. , nejpozději pak v případě nějakého zdržení ve středu 26.2.2014. Mějte se....

.........

 

 

Takže to vypadá tak, že celá věc dopadne tak, jak dopadnout (podle zákona) měla. Pevně věřím, že ve všech pobočkách Hlaváčka mají zakázáno cokoliv posílat do PASu do Zábřeha.

A já se můžu těsit na opravené vstřiky, jen si na to ještě asi nějaký ten týden počkám....

 

Ve výsledku jsem rád, že jsem auto dával do autorizovanýho servisu, protože už teď vidím, jak by se mnou případné problémy řešila nějaká dílna na konci města (tím nechci nijak urazit neautorizované servisy).

 

Jak bude něco nového, dám ještě pro informaci vědět....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim to houpani je na volnobeh uz to tu a na jinejch forech řeší ale zatim bez uspechu ,je divne ze pred rozvodama to delalo jen obcas a po nich porad ,mam novou spojku komplet ,rozvody nove ,filtr novej  davam vif,a porad to houpe ,tak procitam vse tak jeste ty vstriky ?rozvody nastavene pripravkama

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak poslední finální info je takové. Včera jsem si byl pro auto. Udělal jsem si zkušební jízdu a konečně bez vibarcí. Má to i o něco lepší tah. No časem uvidíme jestli to zase nezačne.

 

Ohledně Hlaváčka, za opravu jsem neplatil ani korunu. Než mi to celé opravili, nechal jsem si udělat mokré čistění interiéru, takže jediné co jsem platil bylo to čištění. Je to mimo téma, ale to čištění je paráda. Za tisícovku to vypadá ze vnitř jako nové. Fakt nemá cenu kupovat spreje a čističe sedaček, protože po nich tam jsou akorát skvrny a nikdy to nevypadá tak dobře jako po tom mokrém čištění. Nakonec ty spreje stojí 2 stovky, drbete se s tím hodinu a výsledek je téměř žádnej. Fakt si raději jednou za rok zajedu s autem na to mokré čištění a mám klid.

 

K Hlaváčkovi mám smíšené pocity. Nakonec mi auto opravili bezplatně, ale kdybych se nebránil, nechám tam 40 tisíc.... A že se fakt kroutili.

 

Snad mi to vydrží... Vstřikům zdar :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Pawlisko:

To vypadá že sis koupil mojí ukradenou oktávku:-)  Napíšu co se mi dělo a jak sem dopad.

Auto se mi klepalo na volnoběh a pak při akceleraci se rozvibrovalo, tak že to prakticky přestalo táhnout. Diagnostika ukázala špatnej vstřik, tak sem koupil novej a auto fungovalo tak měsíc a pak další jinej, tak sem ho vyměnil a takhle to šlo po měsíci ještě 3 x, Ano, po páté to ukazovalo zase ten první vyměněný, tak je vyndaly, všechny byly zasviněné jako když tam byly 10let, nechaly vyčistit, nikam to neposílaly jen si z MB půjčili nějakou čističku. Auto jezdilo dobře 3 měsíce a pak mi ho čorli. Celé sem to řešil rok, Každopádně do okoukané okrávky se mi už nechtělo tak sem si koupil golf 2.0, CR a řekl jsem si, že nebudu tankovat jinde než u benziny a shelu a po roce bezproblémového ježdění se mi auto začíná chvět na volnoběh, ale zatím jezdí dobře.

A jestli někoho zajímá srovnání 103kW PD a 103kW CR tak CR má menší spotřebu, je tichej, ale jede hůř :-)

 

Jsem poučen do budoucna a jestli mě to potká znova, nechám je všechny vyndat vyčistit a znova namontovat, nikam je nebudu posílat.

Editováno: , autor: Smil
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Tak po roce, co mi dělali v Soběslavi repas vstřiků se problém objevuje znovu.Vibrace při akceleraci (4., 5., 6. rychlostní stupeň). V týdnu jdu na diagnostiku, tak budu vědět co je zase špatně. Lehce jsem se díval, že existují vstřiky Fratelli Bosio (dodává a montuje DIESELPOWER) a jsou výrazně levnější. Za všechny 4 vstřiky bych se vlezl do 10 tisíc, což není ani cena za 1kus Bosche. Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost? Nebude někde zádrhel? Repasovat v autorizáku to už nebudu, když to nevydrželo ani rok...

A hlavně co mě nejvíc udivuje je to, že tankuju jedině u Benziny a Shellu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem byl dnes na diagnostice a hodnoty vstřiků se zdají být v pořádku.
 

Za studena: -0.54 mg/str | -0.52 mg/str | 0.21 mg/str | 0.82 mg/str
Po zahřátí: -0.64 mg/str | 0.00 mg/str | 0.00 mg/str | 0.59 mg/str

Navíc mi dnes na můj dotaz volali z Dieselpower a ve výsledku řekl, že to dělá většinou hlava válců a to je potřeba počítat tak se 40 tisíci, takže mi moc náladu nezvedl. Volal jsem do Škodovky ohledně záruky na repasované vstřiky a to mi řekl, že dávají 2 roky, že se mám zítra stavit a že něco vymyslíme. Akorát když podle hodnot jsou vstřiky v pořádku, tak co tam budu vymýšlet... Chjo...
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidávám video vibrací při akceleraci s teplým motorem:



To JirkaBrno - Auto mám 2 roky a ještě mi nějaký ten rok musí sloužit. Opravit se to musí, i kdybych to chtěl prodat, přeci v takovém stavu neprodám někomu auto. Patřím mezi to procento. Navíc na autě mám nové turbo, repas vstřiků, novou váhu, rozvody, vlastní úpravy.... Kdybych to prodal a koupil další, kde mám jistotu, že to nezačne všechno znova... A to jsem si říkal, že když kupuje auto přes Škofin, tak mám jistotu kvality. Na co?! K ničemu, auto dražší než v bazaru a že by bylo bezproblémové? Kdepak...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo ja ti rozumim nejhorsi na tom je, ze neni nidko kdo by to opravil, protoze je to tak specificka zavada, ze jedine rozdelat pul motoru a uvidi se, nebo sehnat druhou hlavu a hodit ji tam misto te puvodni, zase ale pokud ti to rok vydrzelo OK a zacalo to naraz opet delat... tezko rici...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...