Přejít na obsah

OII 2.0 103 kW BKD - vstriky ?


gula221

Doporučené příspěvky

Čoveče já jedu ve čtvrtek do Brna do RFauto, páč si ho na Dieselpower fóru hodně lidí chválí a hodně lidí u něj řešilo podobný problém a bylo to podfukováním vstřiků. Oprava do 5 tisíc. Samozřejmě to tím být nemusí, ale těch 250km mě už asi nezabije.... Kéž by to bylo tím... všechny ostatní varianty jsou dražší.

Odpoledne ve čtvrtek se pak zastavím v autorizáku, kde mi opravovali vstřiky a na základě toho, co se dozvím ráno bych se s nima pobavil co a jak. Možná, že tam ani nepojedu a zruším to, uvidím co mi řeknou v Brně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím :)

Tak to byly opravdu podfukující vstřiky. Oprava u RFauto v Brně a opět bez problémů. Přestože je to pro mě hodina cesty (dálnice) tam i zpátky, jsem rád, že jsem našel takový servis, protože Ti, co mě trošku "sledují" ví, že mám na servisy fakt štěstí. Auto jsem přistal ráno a odpoledne ve 3 jsem jel domů. Oprava vyšla na cca. 5000 Kč a problém vyřešila.

 

čauec :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vstřiky jsem měl repasované a podle všeho jsou také všechny 4 OK. Podfukují však kvůli tomu, protože jsou nešťastně umístěny do hlavy válců přes kuželové sedlo. Na dieselpower fóru toho je napsanýho mraky ohledně podfukování. Závada byla opravou u RFauto vyřešena, sám uvidím, kolik to vydrží...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem hledal svůj problém, tak s podfukováním vstřiků má potíže víc lidí a hlava, kterou mám na to trpí.

Mimochodem 2.0TDi BKD je vždy 16V.

Hlavy motoru co vím jsou 3 série. A a B praskala, já mám však C, která by měla být už v pořádku. Problém s podfukováním si myslím budou mít všechny hlavy.

Nevím no, pokud mi to vibrovalo, v servise (se samýma pozitivníma ohlasama) mi řeknou (včetně diagnostiky), že mi podfukují 2 vstřiky (měřeno přes VAG za jízdy) a následně mi to opraví a auto jede jak má, tak prostě nevidím důvod, proč bych měl mít pocit, že to je blbost...






 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja sem to nemyslel ze je blbost ta oprava nebo tvuj problem,myslel sem tim ze se me nezda ze by to byl casty problem PD,to bude spis problem toho 16V u klasickych PD 8V to myslim neni nebo sem to aspon ad nikoho neslysel a to je kolem me hafo lidi s PD ,hlavne ze ti vyresily problem a snad to budes mit v cajku na delsi dobu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neopak BMM trpí na uvolnění vstřiku v hlavě, protože je držen v hlavě jen 1 šroubem, BKD přes dva. O BMM se říká, že je spolehlivější, ale:

 

Kajman1

BKD - líp jede - projevuje se to tak, že šlápneš na plyn, táhne hned od 1800 ot,, míň žere, všechny služební mají dlouhodobou do 6/100, a to s nima jezdí kdekdo a kdoví jak, město, dálnice... Subjektivně mi přijde hlučnější resp ten zvuk míň příjemný

BMM - kvůli tomu filtru větší spotřeba, 6,5+/100, aby jel, musí se víc vytáčet, zatáhne až tak ve 2200 ot. a reakce na plyn malinko pomalejší - to všechno přičítam tomu filtru.
jako když jedu na s potřebu, dá se taky pod 6/100, ale to už není žádný požitek

 

Vici

co ti proti BMM BKD nikdy neudělá
- vymletá hlava kolem vstřiků = nafta v oleji (proti jiným PD zdá, se to BMM umí nejlíp, že by gumičky neměly rády vysoké teploty,které asi vznikají díky DPF)
- vydřená vačka a hydra
- věčné problémy s DPF
- ruky do krve sedřené a v nasrání rozkopané vše v dílně noteeth.gif - to pokud se odhodláš na BMM dělat něco kolem motoru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se celou dobu bavím o 2.0TDi, jsme ve vlákně 2.0TDi PD a ty vytáhneš 1.9TDi :kol-29: . Jenom pro informaci:

2.0TDi 103kW PD - BKD (16V)
2.0TDi 103kW PD - BMM (8V)

 

Hodnotu vstřiků za jízdy nevím, měřil jsem při studeném i zahřátém motoru.

Při diagnostice u RFauto se technik zaměřil na tlak na válcích a tam šlo nádherně vidět, že u 2 válců je problém.

Jinak já upřímně znám tolik mamlasů v servisech, že musím jezdit 110 km daleko, abych se dostal ke správným rukám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On to spíš myslí tak, že 8V je evoluce 1.9TDI PD, a je považován za "lepší".

presne tak

jinak jak pises vacky a vstriky ano na to trpi ale je to az pri vetsich najezdech a ne u 150tis,taky zalezi od oleje a dpf je kapitola sama pro sebe,kazdopadne su rad ze mam BMM mam 270tis vse na motore krom turba puvodni,kamos ma 240 to same,druhy 380 a taky to same a dokonce funkcni DPF,samo,bratr ma 16V a hafo oprav uz ma za sebou a ma kolem 2kil,samo je to kus od kusu,tezko rict kazdy ma svoje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám taky BKD, hodnoty vstřiků jsou na v rámci zajetého motoru, olej to žere 1l/20tkm a voda neubývá, turbo nehouká a setrvák nechrastí a to to byl služebák :) k dnešku skoro 198 tkm.

 

S tím jak často jezdím dálnici, bych se už DPF taky nebál.

 

Všechno má svoje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co na to říct, na cestách jezdí 100 stejných motorů a některé zlobí. Buďte rádi, že vám to drží a nemáte problémy. Já koupil auto, se kterým najezdil manager Siemensu (elektromotory) 120 tisíc km za 3 roky a pak se auto prodalo. Servisováno Škoda a stejně. 123 tisíc - turbo, 150 tisíc - vstřiky - 170 tisíc - podfukující vstřiky. Asi s tím jezdil jak pamrd. Co na to říct....

DPF taky nemám...

Každé auto má něco no...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nerad moc chválím, protože pak na to většinou doplácím, ale za mě je RFauto fakt dobrej servis a hodnocení, které na fórech jsou mají zasloužený. Nejsem z Brna a cesta po dálnici mi trvá něco kolem hodiny, ale co. Když se podívám kolik "servisů" je v mém okolí, jak vyje..vají s lidma, hledají opravy, které jsou absolutně zbytečný, berou si 5 stovek na hodinu a ve výsledku ještě chtějí brutus marži na dílech.... A jestli jsem správně pochopil, Huml je ten velkej chlapák, tak máš recht. Hlavně jdou vidět ty zkušenosti. Sedne, napojí, jedeš, vidí, opraví a hotovo.

Kolik servisů by mi řeklo, nachystej si prachy na novou hlavu, rovnou uděláme dvouhmotu se spojkou, ty brzdy jsou taky na chuju, tlumiče si taky nech vyměnit, silentbloky to samé, no prostě máš vrak a dones kilo a my ti z toho uděláme auto...

Takže respekt :))

PS: při odchodu jsem jim řekl, že doufám, že je nebudu dlouho potřebovat :D a to platí... nechci chodit do servisu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...