Pawlisko Vloženo 20. leden 2015 Sdílet Vloženo 20. leden 2015 Čoveče já jedu ve čtvrtek do Brna do RFauto, páč si ho na Dieselpower fóru hodně lidí chválí a hodně lidí u něj řešilo podobný problém a bylo to podfukováním vstřiků. Oprava do 5 tisíc. Samozřejmě to tím být nemusí, ale těch 250km mě už asi nezabije.... Kéž by to bylo tím... všechny ostatní varianty jsou dražší.Odpoledne ve čtvrtek se pak zastavím v autorizáku, kde mi opravovali vstřiky a na základě toho, co se dozvím ráno bych se s nima pobavil co a jak. Možná, že tam ani nepojedu a zruším to, uvidím co mi řeknou v Brně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaave Vloženo 20. leden 2015 Sdílet Vloženo 20. leden 2015 (editace) ty kraso.. to padani tech otacek to delaly samy vstriky? Editováno: 20. leden 2015, autor: Jaave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 20. leden 2015 Sdílet Vloženo 20. leden 2015 Padání otáček? Co máš na mysli? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 Zdravím Tak to byly opravdu podfukující vstřiky. Oprava u RFauto v Brně a opět bez problémů. Přestože je to pro mě hodina cesty (dálnice) tam i zpátky, jsem rád, že jsem našel takový servis, protože Ti, co mě trošku "sledují" ví, že mám na servisy fakt štěstí. Auto jsem přistal ráno a odpoledne ve 3 jsem jel domů. Oprava vyšla na cca. 5000 Kč a problém vyřešila. čauec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 z jakeho duvodu podfukuji?dyt nemas tolik najeto navic mas i vstriky menene ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 Vstřiky jsem měl repasované a podle všeho jsou také všechny 4 OK. Podfukují však kvůli tomu, protože jsou nešťastně umístěny do hlavy válců přes kuželové sedlo. Na dieselpower fóru toho je napsanýho mraky ohledně podfukování. Závada byla opravou u RFauto vyřešena, sám uvidím, kolik to vydrží... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 tak jasny ale to maji vsechny PD snad ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 A taky to je častá závada PDček.... Někde dají novou hlavu, někde ti to opraví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 tak to se me nezda,co vim tak dela az tak u nabehu 300tis.km a to neni pravidlem,sam sem mel pres 3kila na byvalem,zena ma 4kila a vse cajk jedine ze by to bylo u tveho motoru jinak,to mas 16ventil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 Co jsem hledal svůj problém, tak s podfukováním vstřiků má potíže víc lidí a hlava, kterou mám na to trpí.Mimochodem 2.0TDi BKD je vždy 16V.Hlavy motoru co vím jsou 3 série. A a B praskala, já mám však C, která by měla být už v pořádku. Problém s podfukováním si myslím budou mít všechny hlavy.Nevím no, pokud mi to vibrovalo, v servise (se samýma pozitivníma ohlasama) mi řeknou (včetně diagnostiky), že mi podfukují 2 vstřiky (měřeno přes VAG za jízdy) a následně mi to opraví a auto jede jak má, tak prostě nevidím důvod, proč bych měl mít pocit, že to je blbost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 ja sem to nemyslel ze je blbost ta oprava nebo tvuj problem,myslel sem tim ze se me nezda ze by to byl casty problem PD,to bude spis problem toho 16V u klasickych PD 8V to myslim neni nebo sem to aspon ad nikoho neslysel a to je kolem me hafo lidi s PD ,hlavne ze ti vyresily problem a snad to budes mit v cajku na delsi dobu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 Co jsem sledoval, tak 2.0TDi BMM (čili 8V) asi tak problémový nebude jako BKD (čili 16V). Častý problém beru spíše na základě toho, že to není něco, o čem se neví, ale o čem se mluví Snad to vydrží. Hlava motoru by se mi fakt kupovat nechtěla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 BMM je klasicka 1.9 PD takm zadny extra vady nejsou krom turb,znam se osobne s nekolika majiteli servisu a nikdy sem od nich neslysel o podfukovani,uz dost OT,nemas log tech vstriku za jizdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 Neopak BMM trpí na uvolnění vstřiku v hlavě, protože je držen v hlavě jen 1 šroubem, BKD přes dva. O BMM se říká, že je spolehlivější, ale: Kajman1 BKD - líp jede - projevuje se to tak, že šlápneš na plyn, táhne hned od 1800 ot,, míň žere, všechny služební mají dlouhodobou do 6/100, a to s nima jezdí kdekdo a kdoví jak, město, dálnice... Subjektivně mi přijde hlučnější resp ten zvuk míň příjemnýBMM - kvůli tomu filtru větší spotřeba, 6,5+/100, aby jel, musí se víc vytáčet, zatáhne až tak ve 2200 ot. a reakce na plyn malinko pomalejší - to všechno přičítam tomu filtru.jako když jedu na s potřebu, dá se taky pod 6/100, ale to už není žádný požitek Vici co ti proti BMM BKD nikdy neudělá- vymletá hlava kolem vstřiků = nafta v oleji (proti jiným PD zdá, se to BMM umí nejlíp, že by gumičky neměly rády vysoké teploty,které asi vznikají díky DPF)- vydřená vačka a hydra- věčné problémy s DPF- ruky do krve sedřené a v nasrání rozkopané vše v dílně - to pokud se odhodláš na BMM dělat něco kolem motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 Já se celou dobu bavím o 2.0TDi, jsme ve vlákně 2.0TDi PD a ty vytáhneš 1.9TDi . Jenom pro informaci:2.0TDi 103kW PD - BKD (16V)2.0TDi 103kW PD - BMM (8V) Hodnotu vstřiků za jízdy nevím, měřil jsem při studeném i zahřátém motoru.Při diagnostice u RFauto se technik zaměřil na tlak na válcích a tam šlo nádherně vidět, že u 2 válců je problém.Jinak já upřímně znám tolik mamlasů v servisech, že musím jezdit 110 km daleko, abych se dostal ke správným rukám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 On to spíš myslí tak, že 8V je evoluce 1.9TDI PD, a je považován za "lepší". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 27. leden 2015 Sdílet Vloženo 27. leden 2015 On to spíš myslí tak, že 8V je evoluce 1.9TDI PD, a je považován za "lepší". presne tak jinak jak pises vacky a vstriky ano na to trpi ale je to az pri vetsich najezdech a ne u 150tis,taky zalezi od oleje a dpf je kapitola sama pro sebe,kazdopadne su rad ze mam BMM mam 270tis vse na motore krom turba puvodni,kamos ma 240 to same,druhy 380 a taky to same a dokonce funkcni DPF,samo,bratr ma 16V a hafo oprav uz ma za sebou a ma kolem 2kil,samo je to kus od kusu,tezko rict kazdy ma svoje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 27. leden 2015 Sdílet Vloženo 27. leden 2015 Já mám taky BKD, hodnoty vstřiků jsou na v rámci zajetého motoru, olej to žere 1l/20tkm a voda neubývá, turbo nehouká a setrvák nechrastí a to to byl služebák k dnešku skoro 198 tkm. S tím jak často jezdím dálnici, bych se už DPF taky nebál. Všechno má svoje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 27. leden 2015 Sdílet Vloženo 27. leden 2015 Co na to říct, na cestách jezdí 100 stejných motorů a některé zlobí. Buďte rádi, že vám to drží a nemáte problémy. Já koupil auto, se kterým najezdil manager Siemensu (elektromotory) 120 tisíc km za 3 roky a pak se auto prodalo. Servisováno Škoda a stejně. 123 tisíc - turbo, 150 tisíc - vstřiky - 170 tisíc - podfukující vstřiky. Asi s tím jezdil jak pamrd. Co na to říct....DPF taky nemám...Každé auto má něco no... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaave Vloženo 27. leden 2015 Sdílet Vloženo 27. leden 2015 jo Huml proste umi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 27. leden 2015 Sdílet Vloženo 27. leden 2015 Nerad moc chválím, protože pak na to většinou doplácím, ale za mě je RFauto fakt dobrej servis a hodnocení, které na fórech jsou mají zasloužený. Nejsem z Brna a cesta po dálnici mi trvá něco kolem hodiny, ale co. Když se podívám kolik "servisů" je v mém okolí, jak vyje..vají s lidma, hledají opravy, které jsou absolutně zbytečný, berou si 5 stovek na hodinu a ve výsledku ještě chtějí brutus marži na dílech.... A jestli jsem správně pochopil, Huml je ten velkej chlapák, tak máš recht. Hlavně jdou vidět ty zkušenosti. Sedne, napojí, jedeš, vidí, opraví a hotovo.Kolik servisů by mi řeklo, nachystej si prachy na novou hlavu, rovnou uděláme dvouhmotu se spojkou, ty brzdy jsou taky na chuju, tlumiče si taky nech vyměnit, silentbloky to samé, no prostě máš vrak a dones kilo a my ti z toho uděláme auto...Takže respekt )PS: při odchodu jsem jim řekl, že doufám, že je nebudu dlouho potřebovat a to platí... nechci chodit do servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaave Vloženo 27. leden 2015 Sdílet Vloženo 27. leden 2015 vsak proto jsem ti psal, at tam zajedes a vidis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 S většími problémy už jedině do RF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.