thomas0910 Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Dobry den,uz ma dozral moj motor a tak prosim o radu.Pred jednym rokom my menil mechanik motor s turbom tym ASV aj s turbom.Hned po vymene sa mi to nezdalo ze auto taha az nad 2000 niekedy 3000 otaciek.Ale bral som to ako ze to tak ma byt,az dovtedy pokial mi kamos nepoziacal svoju octaviu tohto typu a ta ide ako besna.takze som vycistil om EGR ventil,turbo som vycistil,komplet vsetky hadice od intercoolera az po turbo,cele sanie,skusal som aj vahu vzduchu vymenit ale nic,dalej som skusal vymenit z kamosovej oct. aj ten ventil N75 a stale to iste,bol som aj na diagnostike a tam mu vypisalo ze je vadna vaha vzduchu, a nieco typu skrat na kostru,nevedel mi povedat co to je.cize popis problemu je taky ze auto dostava vykon az nad 2000 az 3000 otacok ako kedy.neviem co s tym uz moze byt prosim o radu.vopred dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 (editace) koukni, zkus auto projet s tím, že vypojíš váhu vzduchu.. pak řekni jaká byla jízda - konektor odpojit Editováno: 15. Květen 2010, autor: brc.majkl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomas0910 Vloženo 15. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 koukni, zkus auto projet s tím, že vypojíš váhu vzduchu.. pak řekni jaká byla jízda - konektor odpojit no skusal som aj to ale auto islo iba na maly plyn ale zasa od spodnych otacok.ako som mu dal viac plynu nic to nerobil neslo to skoro vobec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Ty potřebuješ toto: Diagnostiku, někoho kdo tomu aspon malinko rozumí a udělat nějaký logy za jízdy. Zdiagnostikovat váhu,turbo, kouknul bych se taky na základní nastavení pedvstřiku čerpadla. Toto udělej a pak nahod logy. Postup jak to udělat je ve VISu. Dřív nemá cenu o čemkoliv diskutovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomas0910 Vloženo 16. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 16. Květen 2010 no dnes som zistil ze dobre netesni hadica z intercooleru do turba.myslite ze to moze byt pricina? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jazvec200 Vloženo 30. Květen 2010 Sdílet Vloženo 30. Květen 2010 (editace) no dnes som zistil ze dobre netesni hadica z intercooleru do turba.myslite ze to moze byt pricina? ja som mal G70 skrat na kostru . a bola to odpalena vaha vzduchu auto ntehalo vobec len dymilo a vykon nikde vymenil som a auto slapalo .a ta netesnost moze byt tiez problem z mensim tahom takze skus pretesnit cely system .potom znova na vag . Editováno: 30. Květen 2010, autor: jazvec200 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.