Přejít na obsah

climatronic


maxpietro

Doporučené příspěvky

zdrvaím,

po vymene tlakove ventilu u climatronicu se me zacina projevovat neprijemne chrasteni na miste u spolujezdce pri vlozenem klici do zapalovani na poloho 2..

VAGem jsem to projizdel a naskocilo cituji: pretlakovy servomotor climatronic V71

muzete me nekdo prosim vas poradit jake jsou amaterske ukony pro odstraneni toho chrasteni?

pokud by to slo opravit doma na kolene...dekuji vam

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud máš hoodně šikovné (malé) ruce jde klapka (z boku topení od dveří spolujezdce)vytáhnout a dát druhá (většinou se omelou kolečka)

jinak topení ven

zkusim dekuji za radu...

jeste bych se chtel zeptat kolik asi tak stoji porizeni nove klapky?

Pokud by to neslo treba opravit po vytahnuti,nejak...(jen se ptam)

a mam jeste jednu otazecku prosim vas,mozna sem nepatri,ale zeptam se na ni.

jde pres VAGcom 304IHR udelat graf brzdy....?

dekuji za odpoved s pozdravem

PS: jsem naprosty laik,takze me otazky mozna nekomu prijdou jako detinske...:)

Editováno: , autor: maxpietro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkusim dekuji za radu...

jeste bych se chtel zeptat kolik asi tak stoji porizeni nove klapky?

Pokud by to neslo treba opravit po vytahnuti,nejak...(jen se ptam)

a mam jeste jednu otazecku prosim vas,mozna sem nepatri,ale zeptam se na ni.

jde pres VAGcom 304IHR udelat graf brzdy....?

dekuji za odpoved s pozdravem

PS: jsem naprosty laik,takze me otazky mozna nekomu prijdou jako detinske...:)

jsem se spletl , graf brzdy...

pardon

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chtekl bych se zeptat jestli by sem nekdo nenapsal jak ma spravne funguvat horni klapka a spodni pri zapnutem vnitrnim okruhu u climatronic OI r.v.2000,ja jsem to dal dokupy s tim ze vrchni klapka jede ale ta spodni jen trosicku asi 2cm se pohne nahoru dolu...

asi tak: pri zapnutem vnitrnim okruhu se me otevre horni klapka a zavre spodni a to se me prave nezda...myslim by to melo jit jinak...

muzete prosim vas semka nekdo napsat jak to ma spravne funguvat...diky vam moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdrvaím,

po vymene tlakove ventilu u climatronicu se me zacina projevovat neprijemne chrasteni na miste u spolujezdce pri vlozenem klici do zapalovani na poloho 2..

VAGem jsem to projizdel a naskocilo cituji: pretlakovy servomotor climatronic V71

muzete me nekdo prosim vas poradit jake jsou amaterske ukony pro odstraneni toho chrasteni?

pokud by to slo opravit doma na kolene...dekuji vam

Normálně ji vyndej, rozeber a oprav. Nic na to není, na 99% ti prasklo plastové kolečko. Nejlepší je objímku kolečka provrtat až na osičku a zlomit vrták, zakápnou vteřinákem. Cena=vrták průměru 1 mm.

Jinak nandání klapky zpět je opravdu práce pro gynekologa. Chce to pevné nervy, ale jde to.

Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

čau, chtěl jsem se zeptat.Dnes jsem uspěšně vyněnil klapku V71 :palec2: a nevím zda s tím musím na vag :help: .Chyby jsem vymazal (Zatím nenaskočila zpět) ale servo má tendenci se nekam pořád dotáčet.Musím nastavit koncové polohy nejde to přes ovládací panel v režimu diagnostiky Dík za odpověd ocharlie@seznam.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...