maxpietro Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 zdrvaím, po vymene tlakove ventilu u climatronicu se me zacina projevovat neprijemne chrasteni na miste u spolujezdce pri vlozenem klici do zapalovani na poloho 2.. VAGem jsem to projizdel a naskocilo cituji: pretlakovy servomotor climatronic V71 muzete me nekdo prosim vas poradit jake jsou amaterske ukony pro odstraneni toho chrasteni? pokud by to slo opravit doma na kolene...dekuji vam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 20. Květen 2010 Sdílet Vloženo 20. Květen 2010 pokud máš hoodně šikovné (malé) ruce jde klapka (z boku topení od dveří spolujezdce)vytáhnout a dát druhá (většinou se omelou kolečka) jinak topení ven Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxpietro Vloženo 20. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2010 (editace) pokud máš hoodně šikovné (malé) ruce jde klapka (z boku topení od dveří spolujezdce)vytáhnout a dát druhá (většinou se omelou kolečka) jinak topení ven zkusim dekuji za radu... jeste bych se chtel zeptat kolik asi tak stoji porizeni nove klapky? Pokud by to neslo treba opravit po vytahnuti,nejak...(jen se ptam) a mam jeste jednu otazecku prosim vas,mozna sem nepatri,ale zeptam se na ni. jde pres VAGcom 304IHR udelat graf brzdy....? dekuji za odpoved s pozdravem PS: jsem naprosty laik,takze me otazky mozna nekomu prijdou jako detinske... Editováno: 20. Květen 2010, autor: maxpietro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 20. Květen 2010 Sdílet Vloženo 20. Květen 2010 cca 4t nová graf jak brzdí auto ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxpietro Vloženo 20. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2010 cca 4t nová graf jak brzdí auto ? k te klapce,,,a muze tam byt i nejaka vada ktera jde odstranit.........nebo jak to chrapti je to total pokazeny a oprava jen vymenit...? graf..brzdy,kdyz se to chipuje dela se i nejaka brzda nebo tak nejak prej... napr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 21. Květen 2010 Sdílet Vloženo 21. Květen 2010 možná půjde spravit možná ne (telepatie mi zatím moc nejde) podobnej graf jde udělat přes Kpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxpietro Vloženo 21. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2010 zkusim dekuji za radu... jeste bych se chtel zeptat kolik asi tak stoji porizeni nove klapky? Pokud by to neslo treba opravit po vytahnuti,nejak...(jen se ptam) a mam jeste jednu otazecku prosim vas,mozna sem nepatri,ale zeptam se na ni. jde pres VAGcom 304IHR udelat graf brzdy....? dekuji za odpoved s pozdravem PS: jsem naprosty laik,takze me otazky mozna nekomu prijdou jako detinske... jsem se spletl , graf brzdy... pardon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stejski Vloženo 21. Květen 2010 Sdílet Vloženo 21. Květen 2010 Zdravím, 4litry za něj chtěj ve škodovce jinak se dá sehnat za 1500 třeba zde http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=37801 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxpietro Vloženo 25. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 chtekl bych se zeptat jestli by sem nekdo nenapsal jak ma spravne funguvat horni klapka a spodni pri zapnutem vnitrnim okruhu u climatronic OI r.v.2000,ja jsem to dal dokupy s tim ze vrchni klapka jede ale ta spodni jen trosicku asi 2cm se pohne nahoru dolu... asi tak: pri zapnutem vnitrnim okruhu se me otevre horni klapka a zavre spodni a to se me prave nezda...myslim by to melo jit jinak... muzete prosim vas semka nekdo napsat jak to ma spravne funguvat...diky vam moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stejski Vloženo 26. Květen 2010 Sdílet Vloženo 26. Květen 2010 Pri zapnutym vnitrnim okruhu musi byt obe klapky vodorovne (tudiz v zavrene poloze) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miaggi Vloženo 30. Květen 2010 Sdílet Vloženo 30. Květen 2010 zdrvaím, po vymene tlakove ventilu u climatronicu se me zacina projevovat neprijemne chrasteni na miste u spolujezdce pri vlozenem klici do zapalovani na poloho 2.. VAGem jsem to projizdel a naskocilo cituji: pretlakovy servomotor climatronic V71 muzete me nekdo prosim vas poradit jake jsou amaterske ukony pro odstraneni toho chrasteni? pokud by to slo opravit doma na kolene...dekuji vam Normálně ji vyndej, rozeber a oprav. Nic na to není, na 99% ti prasklo plastové kolečko. Nejlepší je objímku kolečka provrtat až na osičku a zlomit vrták, zakápnou vteřinákem. Cena=vrták průměru 1 mm. Jinak nandání klapky zpět je opravdu práce pro gynekologa. Chce to pevné nervy, ale jde to. Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocharlie Vloženo 5. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2010 čau, chtěl jsem se zeptat.Dnes jsem uspěšně vyněnil klapku V71 a nevím zda s tím musím na vag .Chyby jsem vymazal (Zatím nenaskočila zpět) ale servo má tendenci se nekam pořád dotáčet.Musím nastavit koncové polohy nejde to přes ovládací panel v režimu diagnostiky Dík za odpověd ocharlie@seznam.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.