Pája2 Vloženo 25. Květen 2010 Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 Zdravím účastníky fóra! Protože už mám Fabii více jak 6 let, záruka dávno pryč, mobilita už taky, tak mě čím dál více zajímá, co se mi může na Fabii stát, aby ji to vyřadilo úplně z provozu a následoval odtah. Hodně závadám se snažím předcházet údržbou (např. nová baterka, nový zadní díl výfuku - obojí preventivně, + olej, filtry atd.), ale jsou věci, které člověk asi neovlivní. Jednou z těch věcí je například závada zapalovací cívky na 1,2 HTP, proto brzy pořídím jednu rezervní, vyměnit to už umím (Znám osobně dva lidi, kteří se museli nechat odtáhnout k vůli vadné cívce - například odtah v Rakousku na dálnici musí být docela nepříjemný). Snad mi rozumíte, nezajímají mě moc různé volné kosti stabíků či vychozené silentbloky, s tím se dá v pohodě jet nebo alespoň dojet do servisu. Nejvíce mě zajímají tyto vyřazující závady na 1,2 HTPéčku, ale u jiných motorizací to může zajímat zase někoho jiného. Předem děkuji za odpovědi!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 25. Květen 2010 Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 vsetky zavady o ktorych tu vieme k motoru 1.2 a ostatnym motorom su popisane v teme motor. http://forum.skodahome.cz/forum/8-motor/ okrem toho ta moze zradit elektrika a to si mozes vyvesit kablovy zvazok a dufat. rovnako dva defekty. ten diel vyvufuku som nepochopil lebo s deravym alebo fuciacim prides aj na dovolenku aj z dovolenky. cievky su riesene v motore, rovnako ako napinacia kladka. podla mna zbytocna tema, vsetko tu je takze to bude duplikovane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája2 Vloženo 25. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2010 (editace) Možná to bude duplikované, ale na jednom místě, nemám šanci pročíst všechny témata, protože nemám moc času. S tím výfukem - už jsem jednou tahal (ne s Fábií)urezivělý výfuk po zemi, sice se tím dá jet, ale s jiskrami na zádi a není to moc příjemné. Proto jsme nečekal až mi upadne a raději zadní díl u Fabky vyměnil. Tak snad to nebude všem vadit, myslím nové téma... Editováno: 2. Červen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavluša Vloženo 26. Únor 2011 Sdílet Vloženo 26. Únor 2011 (editace) taky by me to zajimalo fabku mam od vanoc a uz me postihly kable od jednotky ke vstriku mrtvej spinac zadnich brzdovych svetel a rekl bych ze me ceka starter . Ja osobne ted kupuju VAG a budu to vozit rovnou i s notebookem na delsi cesty Editováno: 26. Únor 2011, autor: Pavluša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 10. Červen 2011 Sdílet Vloženo 10. Červen 2011 Já osobně od lednové události se svíčkami hodlám měnit vše co se měnit má dříve, než jsou servisní intervaly. Těmhle chybělo asi 5000 do 60k intervalu a jednoho krásného zimního rána jsem nenastartoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 10. Červen 2011 Sdílet Vloženo 10. Červen 2011 V životě bych nevěřil tvrzení, že svíce vydrží 60tkm - na té fotce to teda není moc zřetelně vidět, světlo jde z blbé strany - ale má můstek mezi vnitřní elektrodou a závitem, nebo je to jen stín? U motorů, kde jsou od začátku gufera na ventilech a které tím pádem neberou skoro žádný olej bych byl ochotný akceptovat, že svíce vydrží 35-40tkm - vyhazoval jsem po 20tkm sady z Formana a nebyly s nimi nikdy žádné problémy, ale než si upadlým kusem karbonu nebo nedej pámbu upálenou elektrodou zkurvit vložku válce nebo ventil, radši těch pár peněz obětuju a svíce vyměním po 30-40tkm... Vždyť je to menší (max. srovnatelná) investice, než plná nádrž - tak proč riskovat desetitisíce za případnou opravu...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 10. Červen 2011 Sdílet Vloženo 10. Červen 2011 Souhlas. Tyhle byly původní od bývalého majitele a jen mě to přesvědčilo, že takový interval je moc dlouhý, Takže starejme se o naše miláčky, vždyť se celý svůj život tahají s našimi zadky a mají za to kulové, i když jsou to jen stroje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin71 Vloženo 11. Červen 2011 Sdílet Vloženo 11. Červen 2011 Zdravím Taky přidám své poznatky ,mám fábku jen 10 měsíců ale pár drobností jsem taky řešil - hned při cestě domů po koupi odešel el.magnet.ventil od nádobky z aktivní uhlím ,pak hadičky odvětrání klikovky ,čištění škrtící klapky + nastavení ,rozvody ,a jako perlička těsnění pod hlavou + prasklé výfukové svody, to vše během 3 měsíců od poslední opravy vše OK .Jinak spolehlivé fáro a pohodlné . :palec2: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palino_m Vloženo 12. Červen 2011 Sdílet Vloženo 12. Červen 2011 Fabie Combi 1.4 16V 55kW rok 2005. Mám ji cca rok a půl. 1. rok bez investic a jiných problému. Jenom výměna oleje, svíček atd. prostě pravidelné servisní úkony. Před cca 2 měsíci měněný střední a koncový díl výfuku. Podotýkám, že byl na autě ještě původní. 14 dní před zase ze dne na den odešla spojka. Prostě si to přes noc rozmyslela a ráno se rozpadla. Teď mě čeká výměna všech tlumičů (ještě stále jsou oroginál z výroby) a zadní brzdy. Auto má nejto 140000km. Zatím jsem stále spokojený a závady, které by mohly auto vyřadit z provozu, tak snad jen ta spojka, ale ta se bohužel předem nehlásila a asi nikdo ji nemění jen tak preventivně. S děravým výfukem jsem jezdil snad dva měsíce. Kdyby to nedělalo takový kravál a nežralo více benzínu, tak bych to snad ani neměnil. No, ale člověk nemůže zase předvídat vše a pokazit se může cokoliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kořas Vloženo 12. Červen 2011 Sdílet Vloženo 12. Červen 2011 Mě minulý týden vyřadil z provozu prasklý homokinetický kloub, ale byla to moje vina při parkování a plném rejdu mi dělal divné zvuky už pár měsíců ale neměl jsemn ted práci tak na to nebyly peníze, takže jsem jednoho krásného dne neodjel + při tažení na laně se o to zkurvila poloosa takže bacha a nepodceňovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 12. Červen 2011 Sdílet Vloženo 12. Červen 2011 Tak mne po 100tis vyřadila zapalovací cívka(1.2HTP) a to doslova jinak provozní věci postupně měněny,brzdy,vyfuk,ložiska,hom.klouby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 tak to mne vyřadila cívka až po 205 000km , ale těch 5km domů jsem ještě dojel . Jinak naprosto spolehlivé auto a věřím mu natolik, že ho vemu i letos opět na dálkovou, tedy na dovču do Bulharska (1675 km jedna cesta) ... jinak aktuálně najeto poctivých 211 500km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.