Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Zdravím všechny.Všiml jsem si jedné věci.Když za studena nastartuju a rozjedu se,tak v první minutě když pozvolna přidávám plyn tak auto znatelně škube.Trvá to cca minutu a pak už je to dobrý.Vyskytuje se to jen po studeným startu.VAG nic neukazuje.

Díky za rady.

Editováno: , autor: vitezslav2
Vloženo (editace)

Mam ten isty problem. Fabia 1,4 MPi AZE 44kW. VAG mi pisal chyby 16555 a 16515 co by malo mat suvis s lambdou pred katalyzatorom alebo s palivovym filtrom.

Palivovy filter som vymenil a taktiez sondu, a na moje pocudovanie zacali sa vyskytovat ine tri zavady 16556, 16514 a 16517.

Co je problem, je to, ze ked spustim na VAGU test starnutia sondy (skupina 034) tak ako pri starej, tak pri novej sonde mi po citani hodnot pise teplotu vyfuk.plynov -32 stupnov a na to aby bol test uspesny musi byt okolo 400 stupnov. Hodnota -32, ktoru mi pise, sa nemeni a ostava stale rovnaka pocas celeho priebehu testu.

Prosim poradte.

Dik

Editováno: , autor: ocec
Vloženo

Taky mi fabča 1,4 Mpi,50kw za studena šíleně škube a dusí se.Po chvíli už je to lepší ale první rozjezd je vždycky těžkej.Čím to může být?Svíčky?Vzduchový filtr?Nebo něco jiného?

Vloženo

U mě to vyřešilo čidlo teploty motoru, nejspíše pokud je vadne tak motor startuje bez sytiče a není schopný se pořádně rozjet, tak škube...

Myslíš asi čidlo teploty chladící kapaliny.Ne?

Vloženo

Ahoj,

mám něco podobného, motor škubne při rozjezdu, nechce se jako rozjet.

Ale pouze v případě že na to svítí sluníčko.......Zkrátka jakmile je pařák, auto sojí na sluníčku tak k se to nechce rozjet. dvakrát si to cukne, musím víc plynovat a pak ok, další starty během dne ok.

VAG nic, FAb I 1.4MPI 50kW

díky za názory a postřehy

Vloženo

Bolo by veru dobre vediet ci VAG ukazuje zavadu na cidle teploty chladiacej kvapaliny ked to skube za studena.

Mne to robi tiez, ale VAG nic take neukazuje.

Mne ukazuje neustale chybu 16555 - Zmes prilis chudobna. Neviem ci je to lambdou alebo co, ale poskubuje mi to aj za tepla a ua jazdy. Palivovy filter je vymeneny komplet aj s regulatorom tlaku, vzduchovy je novy K&N, snimac teplty chlad. kvap. bol nedavno meneny .....

Co vy na to?

Fabia 1,4 MPi (44kW) AZE

Vloženo

Klapka je praveze dost cista, kontroloval som ju ....... jasne ze vidim len zvrchu, ale aj tak je dost cista ..... a na VAGu je uhol pootvorenia v norme .....

Vloženo

Ahojte tak ja som mal tiez nieco take podobne auto ked bolo studene trosku pocukavalo ked sa zohrialo a nachvilu som ho odstavil a nastartoval auto nechcelo vobec tahat mohol som pridavat kolko som chcel ale motor bezal nevypol sa az po nejakej dobe isiel normalne potom uz stale tak som vymenil lambda sondu teraz je klud auto lepsie taha a ked som skusil test na VAgu tiez mi ukazovalo -32 nechapem je uplne nova to keby nam tu niekto vysvetlil preco .V DP je presne popisane ako treba postupovat ked je auto studene mohlo by byt na lambde zle vyhrievanie a preto to sklbe treba premerat aj ci ide z Riadiacej jednotky napatie do vyhrievania .Ja som mal vacsiu hodnotu tak preto som ju aj vymenil.Ked sa kupuje tak najlespie odpisat cislo lambdy a presne taku istu kupit

Vloženo

Taky mi fabča 1,4 Mpi,50kw za studena šíleně škube a dusí se.Po chvíli už je to lepší ale první rozjezd je vždycky těžkej.Čím to může být?Svíčky?Vzduchový filtr?Nebo něco jiného?

Abych všechny uklidnil i mně fabča škube za studena než se lehce zahřeje. Je to normální u motorů 1,4MPI, takže to neřeším. :palec2:

Vloženo

Ono je to pomerne tazke identifikovat.

Blok hodnot 030 a 031 mi pise presne podla DP, takze teoreticky by mala byt lambda OK.

Myslite ze by mohol byt vadny aj snimac teploty chladiacej kvapaliny, a sposoboval by tuto chybu?

Je pravda, ze som ho meral a daval hodnoty ktore ma, takze asi je OK, ale uz neviem co mam s tym robit.

V bloku meranych hodnot 004 mi pise teplotu nasavaneho vzduchu vzdy vyssiu ako je teplota okolia (ked bolo vonku 15 stupnov, tak mne pisalo teplotu nasavaneho vzduchu 70 stupnov). Moze to mat vplyv? Svorkovnica bola merana podla DP a je OK.

Dik

Vloženo

S tím čidlem teploty chladící kapaliny si myslím, že by to mohlo mít něco společného, nějak tak se vyjadřoval technik ,když sem se sním o tom bavil jen říkal, že se to projevuje i jinak a že zatím počkáme.

Vloženo

No nez hledat nekterou ze skrytych zavad, ktera se na prvni pohled neprojevuje, tak bych se zameril v prvni rade na ty zjevny. Coz jak se zda bude teplota nasavaneho vzduchu. Jestli to muze zpusobovat skubani tezko rict, ale jak tobe, tak mne se to skube a oba mame problem s teplotou vzduchu...

Vloženo

Tak to sa asi budem musiet pozriet na tu klapku , ktora to preklapa v sacom potrubi ci netaha stale aj pri zohriatom motore vzduch od motora .... to by mohla byt pricina tej vyssej teploty ..... co myslis?

Vloženo (editace)

No urcite. Bud klapka a nebo je spatny cidlo.

Co takhle zkusit odpojit tu hadici, ktera vede ke svodum a dat ji nekam k predku auta tak, aby sala studeny vzduch? A sledovat hodnoty VAGem. Kdyby najednou byla teplota nasavanyho vzduchu normalni, tak by bylo jasny, ze je to klapkou. Kdyby to bylo porad hodne mimo, tak zrejme cidlo.

Editováno: , autor: headquest

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...