Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Fakt? -ja tam vidim napsany, ze to ma ukazovat priblizne teplotu okolniho vzduchu.

Ale treba to tak byt ma, nevim. Proto jsem rikal uz davno, aby to nekdo zmeril vycetl na fabce bez nejakych problemu!

Editováno: , autor: headquest
Vloženo

Ja som si dneska vsimol, ze mi to skube stale iba na dvojke pri rozbiehani ...... neviem si to vysvetlit, pokial akcelerujem na trojke alebo stvorke tak je to v pohode, ale na dvojke to stale skube, aj za tepla aj za studena (za studena trocha viac) ..... cim to moze byt?

Vloženo

Hubo, je to 2001 rocnik a na tachometri je 111 000 km (kupil som ju z bazaru v roku 2006 a mala vtedy na tachometri 68 000km).

Mas nejaky typ, co by to mohlo byt? Ja uz uvazujem aj o klapke alebo snimaci otacok resp. snimaci polohy vacky...

Vloženo

Tak podla tachača by to malo byť nove auto a preto som sa pytal kolky majitel lebo to bude stočene. (nerad to počuješ)

Ja by som ti radil odmerať tlak paliva a myslim že budeš mať maly. To je otazka 5 min.

Vloženo

Skor nerad pocujem, ze budem mat maly :-) .... ale nie .... ze je to pravdepodobne stocene, s tym som vyrovnany

Tlak paliva bol merany a je 3 bary, tak ako ma byt.

Vloženo

Za tepla bol merany či studeny motor? Ako priklad: Mal som studeny a ukazalo 2,8 a teply ukazal iba 1,8 a šklbalo pri zrychlovani. Tie čerpadla odchadzaju rôznym spôsobom.

A pal. filter maš taky aky tam ma isť 3 či 4 bar.

Vloženo (editace)

Myslim, ze bol merany za studena ..... akurat, ze som to nemeral ja, ale jeden typek zo Skoda servisu .....

Akurat, ze mne to skube pri studenom motore a pri studenom bol ten tlak paliva OK.

Vies mi poradit ako to pomerat ten tlak paliva za tepla?

Palivovy filter je tam meneny nedavno a je tam 3 bar. (mal by to byt spravny typ podla DP).

Editováno: , autor: ocec
Vloženo

Dalsi poznatok ..... dnes rano ked som klasicky odchadzal z domu so studenym motorom, tak som ocakala skubanie motorom na dvojke ako vzdy. Skusil som vsak pri rozbiehani na dvojke pridat menej plynu a rozbiehat sa pomalicky .... skubanie sa nedostavilo.....vsimol som si, ze az ked raznejsie pridam plyn tak motor zaskube, akoby nevedel naraz zareagovat a chytne sa az ked prekroci hranicu cca. 2300 otacok....

Vloženo

ocec: mam 1,4 44 kW rv. 2000 a uplne presne jak popisujes, na dvojku, pri studenem motoru, kolem cca 2000 otacek to skube, dela mi to uz asi tak dva roky co to mam, tedka mozna vice, nebo si toho jenom vice vsimam, zatim jsem to teda nejak neresil, nekde jsem cetl o zapalovacich kabelech.. ale mozna to je ptakovina a bylo to v souvislosti s necim jinym..

Vloženo

Dnes zalozim novu zapalovaciu listu (kedze v 44 kW nie su kable ale zapalovacia lista) a uvidim .... ale davam tomu malu sancu na uspech, nakolko je lista dvojcievkova a keby bola nanic, tak by asi nesli dva valce.

Vidim to asi na to palivove cerpadlo .... skusim pomerat rtlac za studena a za tepla a uvidim ....

Vloženo

Ako si na to prisiel?

Je to blbost, to by zlobilo i na jiny rychlosti. Zkus tu zapalovaci listu. Mne se to chova prece jenom jinak, takze nemuzu tolik spolupracovat s vama na diagnostice. Mne to kucka na volnobeh, za jizdy je to pak dobry.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...