Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

...takze, ani nova lista nepomohla ..... uz som zufaly, a ostava mi uz len pozriet to cerpadlo .....

Este ma napadlo, ci to nemoze byt klapkou (aj ked je cista) respektive potom este riadiacou jednotkou motora. Docital som sa, ze niektorym to robilo aj na Feliciach a pomohla but vymena klapky alebo vymena riadiacej jednotky motora.

Mohlo by to byt ono?

Editováno: , autor: ocec
Vloženo

Tak mě to taky škube, známej to měl taky a vyčistil pořádně škrtící klapku a bylo to ok. Musí se to prej pořádně, nesmí to být ani mastny.

Není někde návod jak rozebrat a vyčistit škrtící klapku???

Raději bych to nejdřív videl než to rozeberu :-)

Vloženo

Tak mě to taky škube, známej to měl taky a vyčistil pořádně škrtící klapku a bylo to ok. Musí se to prej pořádně, nesmí to být ani mastny.

Není někde návod jak rozebrat a vyčistit škrtící klapku???

Raději bych to nejdřív videl než to rozeberu :-)

Připojuji se k prosbě o návod...Díky. :)

Vloženo (editace)

Tak já to skusím. Sundáš vrchní plastový sání co je na klapce,drží na 3 šroubech.Potom odpojíš konektor od klapky a pak vyšroubuješ 4 šrouby co jsou kolem klapky.Klapku sundáš a vyčistíš.Já to dělal technickým benzínem a štětcem.Opatrně musíš i ručně klapku otevřít abys mmohl vyčistit i dosedací plochy.Mělo by se to vše vyčistit pořádně aby tam nezůstala žádná černá usazenina.Potom už to jen dáš dokupy opačným postupem,ale hlavně pod klapkou vyměň těsnění. Potom až to bude vše zpět,tak VAGem udělat základní nastavení klapky a je to vše. :palec2:

klapka.bmp

Editováno: , autor: Albín
Vloženo

Tak já to skusím. Sundáš vrchní plastový sání co je na klapce,drží na 3 šroubech.Potom odpojíš konektor od klapky a pak vyšroubuješ 4 šrouby co jsou kolem klapky.Klapku sundáš a vyčistíš.Já to dělal technickým benzínem a štětcem.Opatrně musíš i ručně klapku otevřít abys mmohl vyčistit i dosedací plochy.Mělo by se to vše vyčistit pořádně aby tam nezůstala žádná černá usazenina.Potom už to jen dáš dokupy opačným postupem,ale hlavně pod klapkou vyměň těsnění. Potom až to bude vše zpět,tak VAGem udělat základní nastavení klapky a je to vše. :palec2:

klapka.bmp

A doufam ze tam nejsou zase ty debilní torxi?

Už se je chystám dlouho koupit ale jeste je nemam, nemel by nekdo odkaz kde bych je koupil? myslim sadu. Koukal jsem po internetu, neco jsme nasel ale nevim co presne potrebuju za velikosti, nebyl by nějakej odkaz kde bych to objednal, klidne celou sadu? Zároven aby tam byl torx na výpustní šroub motoru :palec2:

Tak tu moji klapku v zivote nikdo necistil, tak snad to bude tim. :palec2:

Díky moc

Vloženo

Ne,to číslo 1 se nesundává,to je vstřikovací lišta se vstřiky,ty jsou až pod klapkou na sacím potrubí. Jinak jo,jsou tam torx šrouby,já mám tu "hokejkovou" sadu a s tou to šlo v pohodě.

Vloženo (editace)

Este by som doplnil klapku preklapaj v smere otvarania ,ked budes cistit

To jsem nějak nepochopil. Jo to jsou ony ty torx hokejky. :palec2: Ale nevím jestly tam je ten torx na výpušťák,já mám na výpušťáku imbus šroub.

Editováno: , autor: Albín
Vloženo

Tak já to skusím. Sundáš vrchní plastový sání co je na klapce,drží na 3 šroubech.Potom odpojíš konektor od klapky a pak vyšroubuješ 4 šrouby co jsou kolem klapky.Klapku sundáš a vyčistíš.Já to dělal technickým benzínem a štětcem.Opatrně musíš i ručně klapku otevřít abys mmohl vyčistit i dosedací plochy.Mělo by se to vše vyčistit pořádně aby tam nezůstala žádná černá usazenina.Potom už to jen dáš dokupy opačným postupem,ale hlavně pod klapkou vyměň těsnění. Potom až to bude vše zpět,tak VAGem udělat základní nastavení klapky a je to vše. :palec2:

klapka.bmp

Dá se udělat základní nastavení klapky přez OBD II?Nebo se musí do servisu.

Mám VAG-COM 304 a kabel OBD II.

Vloženo

Klapku mam vycistenu a nastavenu komplet (leskne sa ako psovi gule) ..... a taktiez sitko v cerpadle je uplne ciste ...... motor skube dalej ..... neviem co s tym ..... r.j. motora?

Vloženo

Fabka mojí přítelkyně dělá něco podobného. Záleží spíš na otáčkách a sešlápnutí plynu než na zařazené rychlosti, já osobně nemám to srdce zatěžovat studenej motor a plyn při rozjezdu jenom lechtám a při tom to právě škube nejvíc. Když se to sešlápne víc, přestane přímo škubat, ale stejně je to v inkriminovaném rozsahu nějak divný, jiný než normálně. Po pár minutách se to spraví. Pokud ocec přijde na to, čím to je, budu moc rád, rád bych to dal taky dopořádku.

Vloženo

To teda ne, moc by te to mrzelo kdyz po vycisteni ta klapka se chova jako porouchana

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...