Květen 24, 200619 r U Fabie jo. Krabička ASS je u pojistek a je na ní spínač. Takže stačí sundat ten plast na boku přístrojovky. U Octavie se ASS montuje někam za spínač světel, tam to bude asi horší. Ale neměl by být problém ten spínač vyvést někam na přístupnější místo. Každopádně pokud máš nastartováno a světla tedy svítí, tak jdou vypnout standardním spínačem světel (zapnout/vypnout) a v mém případě to ani nepíská
Květen 24, 200619 r Každopádně pokud máš nastartováno a světla tedy svítí, tak jdou vypnout standardním spínačem světel (zapnout/vypnout) a v mém případě to ani nepíská A jak to funguje v noci když nesvítí značka a palubka pochopil bych to kdyby se v noci otočením knoflu do polohy zap.svět rosvítil zbytek ale Ty píšeš že jdou světla normalně vypnou
Květen 24, 200619 r Dobry už jsem to pochopil dnes mi to nějak nechce dobře spínat. To mě taky ne. Asi by sme potřebovali taky nějaké relé Takže spínač světel máte vyplý a nastartujete pípne to a světla se rosvítí a když chcete zhasnout tak spínač otočíte do polohy zapnuto a pak do polohy vypnuto?
Květen 24, 200619 r No tak jsem pochopil, že by to tak mělo být, jen mi jde o to, abych to mohl úplně vypnout, myslím automatiku, protože nechci aby mi při popojíždění mimo silnice rozsvěcovaly xenony - na chvilku. Vůbec super by se mi líbila akustická signalizace NEZAPNUTÍ světel po nastartování, tak třikrát gong a potom možnost zapnout ručně světla, ale bez rozsvícení palubky a osvětlení přístrojů. To chci asi hodně, ale určitě by to šlo vytvořit samo domo.
Květen 24, 200619 r Když nastartuješ, tak se za pár sekund rozsvítí parkovačky a tlumená světa (zazní jedno pípnutí) - denní režim. Pokud spínač světel otočíš na parkovačky, tak zhasnou tlumená světla, rozsvítí se osvětelní SPZ, podsvětlení palubky a ASS pípá po asi 5 sekundách, protože nesvítí tlumená světla. Pokud přepneš spínač úplně doprava na tlumená světla, tak se rozsvítí i tlumená a pípání ustane - noční režim. Když pak vypínač vratíš zpět na vypnuto, tak vše zhasne a ASS opět každých cca 5 sekund pípá. Potom už není jiný způsob, jak se vrátit k dennímu režimu, než zhasnout motor a znovu nastartovat. Samozřejmě pokud v denním režimu vypneš motor nebo ti to chcípne, tak automaticky vše zhasne. Pokud zmáčkneš spínač umístěný přímo na krabičce ASS, tak se to celé vyřadí z provozu a spínač světel funguje, jako před montáží ASS.
Květen 24, 200619 r No tak jsem pochopil, že by to tak mělo být, jen mi jde o to, abych to mohl úplně vypnout, myslím automatiku, protože nechci aby mi při popojíždění mimo silnice rozsvěcovaly xenony - na chvilku. Tak to jedině vyvést spínač z ASS někam na palubní desku a myslet na to.
Květen 24, 200619 r Hele našel jsem rlé originál škoda auto Škoda Octavia Tour.....735,-Kč bez DPH V http://www.autosidlo.cz/ ho mají v akci tak to bych šel možná radši do toho originálního. Máte ho někdo?
Květen 24, 200619 r Pockej co je to original. Vzdyt je to to same co ma treba to aprofi Originální příslušenství škoda. To nevím třeba je to to samé a třeba ne.
Květen 24, 200619 r Pokud zadas hledat tak to najdes, probiralo se to uz v sekci fabia http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=6774 je to to same co dodava moplpir http://www.molpir.cz/CZ/AKCIE/Rele.pdf
Květen 24, 200619 r Jde záleží na typu ASS, některý má vypínáč a nebo se musí vytáhnout pojistka. Neni to spis typ rele? ASS to maj myslim ze vsechny
Květen 24, 200619 r Možná že jsem se překoukl, ale někde jsem zavadil o vypínač na deaktivaci ASS. Hádat se nebudu.
Květen 24, 200619 r Možná že jsem se překoukl, ale někde jsem zavadil o vypínač na deaktivaci ASS. Hádat se nebudu. Ano tak jsem to myslel, myslim ze ASS ma vypinac, pak jsou dalsi rele pro denni sviceni (nemaji oznaceni ASS to ma jen ten jeden vyrobce) a tam se to resi vytazenim pojistky
Květen 24, 200619 r Hele našel jsem rlé originál škoda auto Škoda Octavia Tour.....735,-Kč bez DPH V http://www.autosidlo.cz/ ho mají v akci tak to bych šel možná radši do toho originálního. Máte ho někdo? Ja ho mam uz 2 roky - spina hned po nastartovani sa sa to vypnut vytiahnutim poistky na skoda webe (orig. prisl.) pisu: - automatické rozsvícení obrysových světel po zapnutí klíčku zapalování do polohy 1 - automatické rozsvícení hlavních světel po nastartování - spínač světel v přístrojové desce zůstává vypnutý
Květen 25, 200619 r hmm tak to já vlezu do auta zastrčím klíček otočím jím tím nastartuji auto, můj mozek dá signál levé ruce ať otočí vypínačem na zapíná ní světel a je to :smich:
Květen 25, 200619 r hmm tak to já vlezu do auta zastrčím klíček otočím jím tím nastartuji auto, můj mozek dá signál levé ruce ať otočí vypínačem na zapíná ní světel a je to :smich: JJ take tak. Predtim jeste prava zapne pas:-D HM 1,6 / 74
Květen 25, 200619 r hmm tak to já vlezu do auta zastrčím klíček otočím jím tím nastartuji auto, můj mozek dá signál levé ruce ať otočí vypínačem na zapíná ní světel a je to :smich: JJ take tak. Predtim jeste prava zapne pas:-D HM 1,6 / 74 přesně tak je to správné
Květen 26, 200619 r Myslim ze jsme se nejak rozkecali, mozna by stalo zato dat dohromady seznam kdo co ma za rele (vyrobce) a co to vse umi a jak byla montaz, at se v tom muze nekdo orientovat a pripadne si vybrat co?
Květen 26, 200619 r Souhlas tím jen Montekovi a dalším poradíme. Tak já mám relé od Molpiru s dodělaným spožděním od nastartováním. Montáž byla jednoduchá dle přiloženého návodu.
Květen 26, 200619 r Já mám taky koupené od aprofi.cz, ale výrobce je molpir. JE to to samé jak od Molpira.Montáž jednoduchá dle návodu - měl jsem z toho strach ale nic na tom není.Zatím maximální spokojenost.mam to cca 3 týdny
Květen 27, 200619 r Souhlas tím jen Montekovi a dalším poradíme. Tak já mám relé od Molpiru s dodělaným spožděním od nastartováním. Montáž byla jednoduchá dle přiloženého návodu. Jeste muzes dopsat co a jak s tim spozdenim at si to pripadny kupec muze taky zbastlit pokud bude mit zajem a ty se podelis
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.