Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Prosím o radu, ve Fabii 1,4 Mpi se mě občas rozsvítí na přístrojovce kontrolka motoru. Na výpisu chyb je chyba

P1118 Lambda sonda, obvod vyhřívání, řada1, sonda 2, přerušení a

P0140 Lambda sonda řada1, sonda 2, žádný signál

Po resetu chyb se chyba objevuje opět po desítkách km, občas se stane že kontrolka zhasne sama.

Jestli s tím někdo máte zkušenost poraďte, jestli je chyba v lambdě nebo někde jinde a jestli se jedná o sondu před nebo za katalyzátorem.

Měl jsem něco podobného taky na MPi 50kwJednoho dne se rozsvítila kontrolka, motor šel nestabilně. Poprvé v servisu jen něco štelovali, ale po ujetí asi 10 km znova, tak že výměna sondy a od té doby byl dva roky pokoj, ale jestli to byla sonda před nebo za už si nepamatuji

  • Autor

Ještě doplním, na chodu motoru není nic znát, ani výkon nepoklesl (znatelně).

me to psalo taky takovouhle nejakou hlasku, servis chtel menit lambdu a jeste nejaky pytloviny........zajel jsem do Kosmonos a vymenila se jedna svicka a rok uz je pokoj....... ;)

Řekl bych že se jedná o druhou sondu za druhým katalyzátorem, která jen ověřuje správnou funkci obou katalyzátorů.

První sonda je před prvním katalyzátorem.

Tom

Prosím o radu, ve Fabii 1,4 Mpi se mě občas rozsvítí na přístrojovce kontrolka motoru. Na výpisu chyb je chyba

P1118 Lambda sonda, obvod vyhřívání, řada1, sonda 2, přerušení a

P0140 Lambda sonda řada1, sonda 2, žádný signál

Po resetu chyb se chyba objevuje opět po desítkách km, občas se stane že kontrolka zhasne sama.

Jestli s tím někdo máte zkušenost poraďte, jestli je chyba v lambdě nebo někde jinde a jestli se jedná o sondu před nebo za katalyzátorem.

čusík, měl jsem naprosto stejnej problem a řešili to výměnou lamda sondy....

...jj jak pisi kolegove, vymena lambdy za katalyzatorem, delalo to to same, az jednoho dne kontrolka nezhasla...

je tam jen jeden kat a je to sonda za katem.

je tam jen jeden kat a je to sonda za katem.

Záleží na veri EU2 má jednu sondu, EU4 má dvě sondy a dva katy.

Tom

  • Autor

jen tak mimochodem, jak poznam EU2 od EU4 ?

Není to ve velkém TP?

  • Autor

ono to neni primo moje a ja ho ted nemam, tam je primo specifikace EU2 nebo EU4 nebo je to označeno jinak?

Kód motoru asi nevíš viď.

Tom

  • Autor

no právě že teď ne, ale mohl bys mě ty kody s tou specifikaci napsat? Jestli toho není moc, teda.

Otevři kapotu a koukni se na blok z levé strany pod držákem motoru je vyjiskřen kód:

AME: EU2

AZE: EU2

ATZ: D4

AQW: EU4

AZF: EU4

  • Autor

diky, jeste jak je to u specifikace D4?

Ptal jsem se ve Škdovce a řekly mi že to je Německá norma obdobná jako EU4, akorát jí splňujou první exporní Fábie motor ATZ.

Tom

na kolik přijde výměna Lambda sondy? Byl jsem dneska v servisu se svítící kontrolkou a buď jsem prý vzal špatný benzín (bral jsem u Agipu 98) nebo je vadná sonda. V úterý jdu na 105.000 kontrolu tak do té doby prý uvidím jestli se to ještě rozsvítí.

  • 2 týdny později...

Tak podle toho co píšeš to vypadá na lambda sonda(y) KO.Zajel bych si omrknout emise,může to být problém někde v motoru nebo jinde,na emisích to poznají a poradí.Být tebou,tak to moc neodkládám,páč to může odrovnat i katalyzátory.

MŮŽE NĚKDO PROSIM NAPSAT KOLIK STOJÍ VÝMĚNE LAMBDA SONDY ZA KATEM NA 1,4MPI.UŽ PO TŘETÍ SE MI ROZSVÍTILA.NA VAGU TO UKAZOVALO CHYBY NA DRUHÉ SONDĚ KTERÉ ŠLI VYMAZAT,AUTO JEZDÍ UPLNĚ NORMÁLNĚ A SPOTŘEBA JE TAKY OK.DÍKY

MŮŽE NĚKDO PROSIM NAPSAT KOLIK STOJÍ VÝMĚNE LAMBDA SONDY ZA KATEM NA 1,4MPI.UŽ PO TŘETÍ SE MI ROZSVÍTILA.NA VAGU TO UKAZOVALO CHYBY NA DRUHÉ SONDĚ KTERÉ ŠLI VYMAZAT,AUTO JEZDÍ UPLNĚ NORMÁLNĚ A SPOTŘEBA JE TAKY OK.DÍKY

Tak nakonec to palivem nebylo. Odešla mi Lambda sonda před katalizátorem a výměna mě vyšla na:

1.900,- Kč - sonda

141,- Kč - sonda dem.+mont.

235,- Kč - tepel. kryt dem.+mont.

Vše bez DPH

Auto je po její výměně živější, jezdí jako za mlada ;)

  • 2 týdny později...

já vyměnil mynulí týden druhou lamda tedy tu za katem a stálo mš to 1990kč plus 200kč známému na pivko jínak se mi před tím svítila kontrolka motoru auto se chovalo uplně normál jen mi přišlo že mělo o krapánek věčí spotřebu jo a mám 1,2 40kw

  • 1 rok později...

Pomoc mužete mi to nekdo vysvetlit ,po připojení na vag,jsem dal řJ a REAdness a napsalo ---REAdness status 0010 0001 ---- lambda sondy -nepodařilo se nebo ne---katalyzator -nepodařilo se nebo ne . jinak podle vis tam mají být jenom nuly. jsou špatný ,nevíte ?

Pomoc mužete mi to nekdo vysvetlit ,po připojení na vag,jsem dal řJ a REAdness a napsalo ---REAdness status 0010 0001 ---- lambda sondy -nepodařilo se nebo ne---katalyzator -nepodařilo se nebo ne . jinak podle vis tam mají být jenom nuly. jsou špatný ,nevíte ?

a dodrzel si postup? jsou jakesi pravidla ktere musis dodrzet, zahraty motor na x stupnu a pod., je to popsane v dilenske prirucce.

to jsem neudělal

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.