Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

no já nemám už k tomu slov předal jsem podklady na ČOI k prověření postupu a hlavně v případě odstoupení od kupní smlouvy tak uvidím jelikož na můj dopis přišlo "Vaši žádost na výměnu předmětného vozidla nemůžeme vyhovět neboť je s ohledem na výše uvedené právně neopodstatněná" je fakt že jsem nenapsal přesné závady které reklamuji ale to si dohledali očividně v systému dokonce mluvili i s garančním technikem kde jsem to vše řešil. Ještě řeším věci s právníkem ohledně přesného sepsání a formulace nového dopisu. Ale asi to je na soudního znalce :(

Jinak auto zůstalo na týden v servise "na pozorování" _icon_smich.gif jinak ten olej vytekl protože technik, který měnil turbo pravděpodobně neutáhnul šroub, který plní turbo podle předepsaných momentů a tím došlo k řádnému úniku (pod spodní rysku z vrchní) takže mohl tak 1,5l chrstnou ven na výfuk, katalyzátor a další horké věci takže si každý dokáže představit jak to vypadalo když jsem otevřel kapotu a hlavně ten smrad no hnus!!! manželka už v tom autě odmítá s malou jezdit fever.gif upřimně se ji nedivím help.gif Ještě že v autě vozím torxy abych to mohl nějak dořešit než jsem dojel do servisu.

No a jinak vyměněný kožený volant - opět se povolují švy na kůži takže to vidím na další třetí reklamaci počítám, že se budou dost cukat už minule dělali ofuky!

Fabrika na zákazníky sere a když pošle jejich oblastního tech. poradce tak ten ani nevěděl kde je turbo takže asi tak lol.gif" />

Editováno: , autor: KoNG
Vloženo

tak dnes mi bylo po týdnu oznámeno, že auto ještě neuvidím, olej vyčistili a preventivně vyměnily svazek motoru (sporadické závady na motoru) při jízdním testu opět závada motoru tak se opět bude měnit turbo 104.gif takže už toho začínám mít tak akorát dost aggressive.gif

Vloženo (editace)

snad to není tajný, mohl by jsi zveřejnit co je to za servis? dle mě nedělají to co mají....

edit: už jsem si servis našel v textu, já bych při další reklamaci dal asi auto jinam...

Editováno: , autor: lukyssek
Vloženo

Ty woe,už druhý turbo v háji,tak to je pech... :feve: Začínám mít obavu,jestli si to TSI mám koupit... :help: Jestli ovšem ti šašci v servisu vědí co tomu skutečně je. Mám s tím už nějaké zkušenosti. Maximálně budeš mít půlku auta z nových dílů. :p

Vloženo

Jak říkám, získal jsem info, že škodofka mění ne jenom turbo, ale celý motor sakum-pikum - ale jenom těm majitelům, kteří se nedají a reklamují dostatečně urputně. Na místě KoNGa bych se snažil o dosažení téhož - nebo o kompletní odstoupení od smlouvy, protože těch závad vážnějšího charakteru snad bylo víc než 4, nebo ne?

Vloženo (editace)

no v každém případě jdu do odstoupení od kupní smlouvy už toho bylo i na mě dost a to toho snesu celkem hodně 165.gif

Jenom mě mrzí že škodovka takhle ojebává lidi (respektive zákazníky) a o servisech raději nebudu mluvit

Editováno: , autor: KoNG
Vloženo (editace)

- ztráta výkonu, na maxi-dotu svítí závada motoru - vyřešeno - výměna svazku motoru

- únik oleje z turbodmychadla - vyřešeno - výměna turba která následovala po výměně svazku :)

- vytéká olej u krytu rozvodů - vyřešeno - kryt přetěsněn

Editováno: , autor: KoNG
Vloženo (editace)

no a šrouby na turbu zamatlali nějakou zelenou sračkou, si asi mysleli že jsem si je povolil sám ? 104.gif fakt drzost nehorázná !!

BTW: Navíc nepochopím jim jsem auto dotankoval, i když jsem najel jenom 50km, ale že by jako oni nějak kompenzovali nájezd 80KM to už se neřeší ? aggressive.gif a navíc ta spotřeba 8l/100km taky vykazuje jakým stylem se jezdilo

Editováno: , autor: KoNG
Vloženo (editace)

to jsem už kdysi slyšel, dokonce si myslím, že se tu už někde řešilo ... přijmou auto do servisu, provedou servisní úkony a pak dělají "zkušební jízdu", ale zatím to vypadá tak, že nějakej mladej týpek ani ne měsíc v servisu dostane klíčky, zajede si vedle do dědiny do trafiky pro cigára, po cestě sveze kamarádku do obchodu atd. Jako jistě mají na přebíracím protokolu počáteční km, ale ty bych bral jako OK cca do 20km, ale tolik, kolik píšeš to vypadá už na nějakej slušněj výlet po okolí, s tím že tomu buď dával, nebo to nechal nastartovaný hodinu před hospodou, aby to zahřál než dojí polední meníčko :kuk:

Editováno: , autor: technikus
Vloženo (editace)

takže jsem se připoměl a dají mi kompenzaci buď 8l paliva nebo 250kč při příští návštěvě (naštěstí to mám emailem kdyby se cukali) ale proč to nenabídli hned a bez připomínání :feve: to je přístup fakt jak k prasatům v chlívě :smich:

Editováno: , autor: KoNG
Vloženo

Kurňa to je ale počteníčko:/ Taky mám špatnou zkušenost s autorizovaným sevisem. Vyměnil jsem ho za jiný a zatím jsem spokojený. Snad by stálo i za to založit zvláštní vlákno a tam provézt hodnocení servisu a přístup k zákazníkovi, možná bychom se divili, kolik servisů si na servis pouze hraje:)

Vloženo

Kurňa to je ale počteníčko:/ Taky mám špatnou zkušenost s autorizovaným sevisem. Vyměnil jsem ho za jiný a zatím jsem spokojený. Snad by stálo i za to založit zvláštní vlákno a tam provézt hodnocení servisu a přístup k zákazníkovi, možná bychom se divili, kolik servisů si na servis pouze hraje:)

Tohle tady už je, viz. a

Vloženo (editace)

http://forum.skodaho...visy-hitparada/

http://forum.skodaho...visy-hitparada/

Co Ti brání se vyjádřit? Do případných dalších vláken (jiné sekce/diskuse) pak stačí pouze vložit link na konkrétní kladné nebo záporné vlákno/příspěvek...

Kurňa, Šakal byl rychlejší - aspoň vidíš, že máš hledat...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Vloženo (editace)

takže něco málo postřehů kolem turba to původní, které jsem měl z výroby mělo značení

JHJ

Made in Germany

P/N 03F145701C

no a to poslední, které mám teď (po 2 výměnách) má značení

ICSI

Made in Germany

P/N 03F145701G

takže už to bude to nové :) tak snad vydrží

Editováno: , autor: KoNG
Vloženo

Jo a neví někdo jaký význam má tento nic nedělající silentblok umístěn na uchycení motoru ?

Tento nic nedělající silentblok se jen tváří že nic nedělá. Jedná se o tkz. Tilger (česky dynamický tlumič nebo hltič) na rameni Motorlager (česky motorovém lůžku). Tento Tilger má svoji rezonanční frekvenci např. 170 Hz, na tuto frekvenci je nalazen z důvodu, že právě ona frekvence vstupuje do karoserie (motorové lůžko ji nedostatečně odfiltruje) a způsobuje buzení struktury a tím hluk v kabině. Tilger kmitá v protifázi a tím tkz. rušivou frekvenci neguje. Velice stručně vysvětleno.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...