petrisa Vloženo 16. Červen 2010 Sdílet Vloženo 16. Červen 2010 Rád bych poprosil majitele roomsterů 1.4 16v 63kW, MR 2009, mohli byste šáhnout zespodu na plast sání(tu část, co jde po filtru do motoru)? Díval jsem se na motor,náhodou jsem zajel rukou na spodní stranu sacího potrubí (vypadá to jako šnek - černý plast) a málem mě trefilo - celý spodek tohoto plastu je zamazaný růžově zbarvenou olejovou "věcí"(nevím, co to je, po 6000km je olej hnědý a chladicí kapalina vypadá, že neubývá- ale je to fest mastné..) Má to tak být?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malin Vloženo 16. Červen 2010 Sdílet Vloženo 16. Červen 2010 To isté som mal zamastené aj ja. Riešilo sa to v rámci záruky a v servise nevedeli prísť na to, odkiaľ sa to berie. Nakoniec sa rozhodli, že tú mastnotu fŕka kĺb poloosi z rozvodovky (podľa servisného záznamu - výmena prírubového hriadeľa pravej poloosi). Opravovali to minulý rok, odvtedy som auto zo spodu nevidel, tak dúfam, že to týmto vyriešili. Zajtra to skontrolujem, ak nezabudnem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrisa Vloženo 17. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 17. Červen 2010 Díky, to by mohlo být ono. Pro lepší rozlišení dám mezi kloub a sání nejakou "stěnu", ať je to jasné, odkud to stříká. Není totiž jednoznačné, jestli to leze ven z příruby, anebo to na tu přírubu kape a ta to následně rozstřikuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza 29 Vloženo 17. Červen 2010 Sdílet Vloženo 17. Červen 2010 Jo,taky jsem se na to u pár F,R, i VW polo díval.Ty unašeče poloos jsou na většině aut mastný,a jak to jezdí tak se to rozcáká na sání zespodu.To má hodně aut,co jsem viděl.Zkus ten unašeč odmastit a očistit hadrou,a pak to sledovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrisa Vloženo 17. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 17. Červen 2010 Trochu mě mate, že to je jenom na jedné straně. Na levém ani stopa po úniku. Odmastím, přehradím - uvidím. Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 28. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2011 Tak jsem dnes jak jsem měnil olej byl po delší době pod autem, a taky jsem zjistil že sání je zespodu mastné a samo že náhonové klouby jsou mastné na obou stranách...... . Řešit to nebo to nechat tak, jak píše někdo nademnou tak to má hodně aut (ty náhony kol u převodovky) mastné . Já jsem to trochu hadrou otřel a budu pozorovat další vývoj asi..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 28. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2011 No já mám HTP, ale v Ibize taky jsem měl motor od oleje i zespodu docela dost mezi motorem a převodovkou. Olej v motoru ani chl. kapalina nemizeli. V servise řekli, že to je gufero na poloose a vyměnili ho. Od té doby do nesleduju, ale žádná mastnota v motoru nepřibývá a pod auta kapky nejsou, tak snad to bude dobrý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 F II 1.6, 4.2009, 22 000 km - je to něco podobného ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 Jo tak jsem to měl aj já, než jsem to hadrou utřel......(R1,4;5/09; 16t.km) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrisa Vloženo 27. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Září 2011 Je to přesně takové, jako na fotkách.Dva oblouky (směrem k baterce) mastné a druhé dva skoro ne. Už jsem to několikrát utíral a vždy se to objeví. Tady na těch fotkách to vypadá že to má barvu dozelena, u mě je to načervenalé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrisa Vloženo 6. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 Tak snad abych ukončil, opravdu to frkalo mazivo z kloubu ven, po přetěsnění nějakým suprtmelem je vše v pořádku a už se dále neobjevuje mastnota na skříni převodovky ani na spodní straně sacího potrubí. viva room Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.